Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Így legyen 1.

Itthon ülök a gép előtt, s újra csak rád gondolok. Furcsa érzés. Olyan, mintha mindig együtt lennénk, de mégis ellöksz magadtól.
Ma olyan volt, mintha csak az enyém lettél volna. Megláttalak reggel, s szívem úgy vert, mint még soha. A szám égni, a szívem hevesebben kezdett verni. Éreztem, ha nem leszel az enyém, meghalok. Csak egy csókod tud újra nyugalmat adni, s ezt te is tudod. Hiába, könyörtelen zsarnok vagy, semmi más. Játszol, ezzel a húscafattal itt a mellkasomban, s semmibe veszed szavait. Fáj, ha hozzám érsz. Eddig bolondságnak tartottam ezt az érzést, mégis megtudtam, milyen. Éget, szinte a menthetetlenségig izzani kezd a bőröm.
Kívánlak! Érezni akarom minden porcikádat! Érezni, ahogy kezed, az a hatalmas kéjgereblye áthalad, átsiklik lassan, szinte kínzón a mezítelen, törékeny kertemen, a testemen. Érezni egyre fokozódó szívverésed, érezni meleg, mégis simogató leheletedet. A vágy, ahogy elönti tested, érezni merevedő tetted. Érezni, ahogy betöltöd azt a tátongó űrt, mely csak téged kiált. A vég kezdetekor azt az utolsó sóhajt, mely csak az enyém.
Ahogy karodban feküdnék, egyre lágyabb lenne a lét, egyre lágyabb lenne a képzelet.
A vágy, mely elvette eszem már a múlté vagy a tiéd, már nem tudom. Csak azt sejtem, hogy az enyém maradsz, mindaddig, míg a sors utat nem mutat mindkettőnknek.
Maradj velem, s légy az, akire már hosszú ideje várok! Légy a társam, a párom, a szerelmem, a szeretőm!
Így legyen!
Hozzászólások
További hozzászólások »
Whym ·
Amen.

:flushed:

DREAMER ·
Még egy picit ragozhattad volna...
9,9,9
tanárúr ·
Hát, epekedik a cica, de reméljük tovább jut és lesz jobb...
Boszica ·
Sziasztok!
Köszönöm a pozitív és kissé negatív visszajelzéseket is.
Ahogy a pontozásból is kitűnik, mégsem arattam túl nagy sikert. :no_mouth:

Tanárurat idézve: "Hát, epekedik a cica, de reméljük tovább jut és lesz jobb..."
Én is remélem... :smile:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: