Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Így készült: a Beautiful Liar - 3. nap

Így készült: a Beautiful Liar - 3. nap

-------------------------------------

Írta: Kash The Priest (kash_the_pr1est@yahoo.com)
Fordította: Pavlov (pavlov.urasag@gmail.com)
Az itt leírtakat otthoni kipróbálásra egyáltalán nem javasoljuk, de ha mégis megtennéd, dobj róla egy e-mail-t... :>
2007. július

*************************************

Korán reggel érkeztem a lakókocsikhoz. Fel akartam keresni Shakira kocsiját, bár sejtettem, hogy nem lesz majd ott. Persze túl korán volt ahhoz, hogy csak véletlenül benézzek, de úgy vettem észre, Shakira nem bánja a közeledésemet, sőt, tegnap még meg is csókolt.

Ahogy vártam, nem volt benn. Egy-két percig ott ácsorogtam, de hamar meguntam, úgyhogy elmentem Beyoncé lakókocsijához. Nem tudtam, hogy vajon örül-e nekem, hisz nem beszéltünk még feleannyit sem, mint Shakirával.

Valaki beállt a parkolóba. Bassza meg! Sean Carter volt, Beyoncé’ rapper vőlegénye, közismertebb nevén Jay-Z. Gyorsan felugrottam a lakókocsi lépcsőjén, és kinyitottam az ajtót. Körülnéztem, de sehol sem láttam senkit, úgyhogy a hálószobába mentem. És amit ott láttam, az megbabonázott.

Beyoncé és Shakira meztelenül, egymás karjában aludt az ágyon. A napfény besütött az ablakon, megvilágította a lányok gyönyörű testét, és bár nem volt rajtuk semmiféle smink, még szebbek voltak, mint valaha. Jay-Z még mindig a kocsijával szarakodott, be kellett jelentkeznie a biztonságiaknál is, úgyhogy még volt egy kis időm. Elővettem a mobilomat, és bekapcsoltam a kamerát. Gyorsan lefényképeztem ezt a két istennőt, aztán zsebrevágtam a mobilt.
- Shakira? - ráztam meg finoman a lábát. - Beyoncé? - ráztam meg az ő lábát is. Shakira kinyitotta a szemét, és mormolt valamit spanyolul, de nem értettem.

Beyoncé szeme kipattant.
- Kash? - kérdezte durcásan. - mit csinálsz itt?
- Kash? - kérdezte Shakira. Ránézett Beyoncé-ra, aki visszanézett rá.
- Basszus - tört ki Beyoncé. Mostmár teljesen felébredt, és eltakarta magát egy lepedővel. - Mit csinálsz itt? - A hangja egyre hangosabb és idegesebb volt.
- Elnézést a zavarásért - mondtam gúnyosan. - De gondoltam, szeretnétek tudni, hogy Sean most száll ki odakint a kocsijából. Vágod? Gondoltam, hogy szeretnél hozzámenni, és gyereket szülni neki. De úgy látom, sokkal jobban érdekel, hogy miért jöttem én be, úgyhogy megyek, és hagyom, hogy Sean besétáljon, és meglásson titket az ágyban.
Elindultam kifelé.
- Ne! Várj! - kiáltotta Beyoncé.
Elmosolyodtam, de aztán úrrá lettem a vonásaimon, és visszafordultam.
- Már nem is haraszol, hogy bejöttem? Az előbb elég durván kezdtél el beszélni velem - mondtam továbbra is gúnyosan.
- Sajnálom, oké? De most segítened kell nekem! Sőt, nekünk! Sean nem találhat itt minket! Legalábbis nem így - mondta Beyoncé.
- Oké - mondtam, és felkaptam Shakira ruháit. - A bocsánatkérés elfogadva. Csak össze kell szedni Shakira ruháit, és senki nem tud meg semmit.
De sajnos eddigre Shakira magára húzta a lepedőt, és csöndesen visszaaaludt.
- Shakira! - kiáltottuk egyszerre Beyoncéval.
- Mi van? - kérdezte Shakira álmosan.
- Fel kell öltöznöd - mondta Beyoncé. Shakira lassan kikelt az ágyból, és átvette tőlem a ruháit.
- Hé, Bee! Itt a pasid! - hallottuk kívülről a harsány kiáltást. Shakira lemerevedett.
Beyoncé-ra néztem. A szeme tágranyílt, ijedtnek tűnt. Gyorsan megragadtam Shakira-t, akin még mindig nem volt semmit, felmarkoltam a cipőjét, és magammal rángattam a fürdőszobába. Bezártam mögöttünk az ajtót.
- Hé, Bee! - mondta Jay-Z. - Mi újság az én kis drágámmal?
- Minden rendben. Ez az utolsó nap, úgyhogy már várom a végét.
- Hol a fürdőszoba? - kérdezte Jay-Z. - Pisilni kell.
- Ne! - mondta Beyoncé. - Van odabent valaki.
- Ki? Shakira? - kérdezte nevetve Jay-Z. - Ne mondd, hogy vele töltötted az éjszakát, és most ott gubbaszt! Az aztán durva lenne!
Hallottam, hogy közeledik, de aztán megállt.
- Dehogy... Csak az ébresztőszolgálat - mondta Beyoncé. Shakirára néztem, aki már teljesen felöltözött, és kérdően nézett rám. Jogos. Hogy fog innen kijutni?

- Igen. A neve Kash, azt hiszem, az egyik operatőr. Ő ébresztett fel, és aztán be kellett mennie a fürdőszobába - mondta kint Beyoncé.
- Oké - suttogtam Shakira-nak. - Megmondom, mit csinálunk. Mássz ki az ablakon.
- Mi? Láttad, hogy milyen magasan van? - suttogta.
- Na jó. Akkor segítek kimászni és megkapaszkodsz a külső falon. Az egyik lábad legyen a párkányon, a másik odakint, a kezeddel pedig kapaszkodhatsz. Én majd kimegyek, és segítek, jó?
- Oké - suttogta Shakira.
- Na várj, segítek - suttogtam, és az ablakhoz álltam.
- Kash? Köszönöm - súgta, és megcsókolt, sőt, a nyelvét is a számba nyomta. Próbáltam mélyen a számba szívni, de túl gyorsan elhúzódott. Az ablakhoz fordult, és mászni kezdett, én pedig megtámasztottam a lábát.
- Bassza meg - suttogtam, mikor a cipője a kezembe nyomódott.
- Bocsi... - fordult vissza Shakira. Megfogta a kezemet, és megpuszilta. - Így már jobb? - kérdezte mosolyogva.
- Sokkal - feleltem. - De mostmár tűnjünk innen.
- Várj! - mondta, levette a cipőjét, és kidobta az ablakon. Kimászott, közben én pedig a lábát tartottam. Így mezítláb könnyebb dolgom volt. Mikor kint volt, kinyitottam az ajtót.

- Hű... - mondtam, és nagyokat legyezve kimentem a fürdőszobából. - Hát most úgy félóráig nem mennék be a helyetekben!
- Te kis köcsög - nevetett Beyoncé. Tudta, hogy valójában nem szartam, de azért jól játszott.
- De most komolyan, hadd szellőzzön egy kicsit. A forgatáson találkozunk - mondtam, és kimentem. Gyorsan a másik oldalra szaladtam. Shakira félig-meddig a fürdőszoba ablakában lógott. Felkaptam a cipőjét.
- Gyere! Kapj el! Hogy fogok lejutni? - suttogta Shakira. Alig hallottam, hisz félig még a lakókocsiban állt.
- Itt fogok állni. Állj a vállamra aztán óvatosan csússz le - suttogtam neki. A hátammal a kocsinak támaszkodtam.
- Oké - mondta Shakira. Elrugaszkodott a kocsitól, a vállamra állt, és leereszkedett. Megfogtam a lábát, és lassan leengedtem. Shakira átölelte a nyakamat, és felkacagott.
- Megcsináltuk! - nevetett. Látszott, hogy biztonságban érzi magát a karomban.
- Köszönöm - csókolt meg újra, és én éreztem, hogy ez már jelent valamit.
Shakira a szemembe nézett, és hátraengedte a fejét. Éreztem, hogy elönt a vágy, úgyhogy előrehajoltam, és megcsókoltam. A nyelvemet a szájába nyomtam, ő meg nem ellenkezett, pedig már teljesen a lakókocsi falához szorult.
Az egyik kezemmel végigsimítottam a hátán, és belemarkoltam a hátsójába. Magamhoz szorítottam, hozzányomtam az ágyékomat, sőt, merészen még a nadrágjába is becsúsztattam a kezemet, és megfogtam alatta a fenekét. Aztán kihúztam a kezem, és megpróbáltam lehúzni a lány nadrágját.

- Várj - nyögte Shakira, elhúzódott, és a kezemet is eltolta, de én arcon csókoltam.
- Meg akarlak dugni! - nyögtem a fülébe.
- Magamban akarlak érezni - súgta. - De nem itt kint.
Megint megcsókoltam, aztán felkaptam a cipőjét, a kezébe nyomtam, ő felvette, aztán kézenfogva a lakókocsijába mentünk. Shakira jól bezárta az ajtót mögöttünk, aztán rámvetette magát.

- Bassz meg! - nyögte nekem, és megcsókolt. A nyelve a számba csúszott, én meg beszívtam, és a fenekénél fogva felkaptam a csajt. Az ágyhoz vittem, lefektettem, és gyorsan kicipzároztam a sliccemet. Annyira vágytam erre a lányra, hogy a levetkőzéssel sem bajlódtam. Gyorsan lehúztam Shakira nedves bugyiját, és a puncijába vezettem a farkam. elkezdtem benne ki-be mozogni, közben pedig csókolóztunk.
- Nagyon nagy... - nyögte Shakira az arcomba. - Csináld gyorsabban! - mondta.

Valaki kopogott az ajtón. Hallottam, hogy az illető benyit, úgyhogy gyorsan legördültem a lányról, és az ágya alá másztam. Még láttam, hogy Shakira a fürdőszobába rohan.
- Shakira? - kérdezte kintről egy nő. Miért kellett nekem az ágy alá mászni? Mostmár aztán észre fog venni, amikor kimegyek.
- A fürdőszobában vagyok! - kiáltotta Shakira. - Meztelen vagyok, be tudnád csukni az ajtót?
- Hát persze - mondta a nő, és becsukta az ajtót. Valószínűleg egy sminkes vagy egy fodrász volt. Shakira kijött, és felvett egy bugyit. Benézett az ágy alá, és rámmosolygott, aztán kiment a hálóból.
- Kash! Nincs itt senki! - hívott ki, én meg gyorsan kimásztam, és a heverőre ültem.
- Este - csókolt meg Shakira, de ekkor megint bejött az a nő. Szétugrottunk, reméltem, hogy a nő nem vett észre semmit.
- El kell kezdenünk a sminkelést. Hosszú napunk lesz. - Rámnézett. - Mikor jöttél be ide?
- Épp, amikor kimentél - hazudtam.
- Értem.
Tovább beszélt Shakira-val, úgyhogy én kimentem a lakókocsiból.

Azzal a jelenettel kezdtünk, amiben Shakira és Beyoncé együtt szerepel. Nagyon szép látvány volt. Mindketten mezítláb táncoltak, amit tulajdonképpen Shakira élő koncertjeinek és klipjeinek védjegye.

A forgatástól csak még kanosabb lettem. Folyton az járt a fejemben, amikor Shakira-ban volt a dákóm, és majdnem kielégültem vele. Egész nap álló dákóval járkáltam, és ezen a forgatás sem sokat segített. Vigyáztam rá, hogy a kamera mindig eltakarjon.

Mikor végeztünk a jelenettel, mindkét énekesnő ruha- és frizuracserére vonult. Ebben a jelenetben voltak azok a lecsüngő függönyök, és amelyikben mindkét énekesnőnek sima a haja. Fölösleges lett volna kisimítani, aztán újra begöndöríteni őket, ezért hagytuk utoljára.

Ez a nap mintha a végtelenségig tartott volna. Párszor ki akartam verni a szünetekben, de mindig meggondoltam magam. Tuti, hogy másodjára is meg tudna keményedni, hisz elvégre Shakiráról van szó. De hogy harmadjára is.... Abban már nem voltam biztos. Ilyet azelőtt még sosem csináltam, úgyhogy nem akartam kockáztatni, inkább egész nap a fájdalmasan kemény erekciómmal járkáltam fel-alá.

Mire a rendező kijelentette, hogy "Ennyi!", már alig vártam, hogy mindenki elhúzzon, hogy végre megdughassam Shakirát. De persze mindenki jól elszöszmötölte az időt, búcsúzkodtak, meg ilyenek. Mikor egy órával később mindenki lelépett, és Shakira meg Beyoncé a lakókocsijába vonult, meggyőződtem róla, hogy senki sem figyel, és Shakira lakókocsijához mentem. Tudtam, hogy már nincs Beyoncéval, mert Beyoncé a vőlegényével, Jay-Z-vel volt.
A lakókocsi ajtajához mentem, és vettem egy nagy levegőt. Be akartam menni, és könyörtelenül szétbaszni, de hirtelen meginogtam. Mi van, ha már nem vágyik rám? Mi van, ha valaki jobbat talált? Mi van, ha a reggeli dolog csak egy múló szeszély volt, és azóta rég meggondolta magát? Mielőtt még pár ilyen kérdés az eszembe jutott volna, kinyílt az ajtó. Shakira állt ott egy vörös köpenyben.

- Rád vártam - mondta. Gyorsan bementem, hogy senki ne lásson meg bennünket. Ahogy az ajtó bezárult, Shakira kibontotta a köntösét, és a padlóra engedte.
- Ezt akarod? - kérdezte. Én csak bólintottam. Végignéztem finom testén. A hasa sima és izmos volt, ap uncija pedig valósággal hívogatott.
- Mire vársz? - kérdezte mosolyogva.
- Semmire - válaszoltam, és odaléptem hozzá. Átkaroltam és megcsókoltam. A lány felugrott, a derekamra csavarta a lábait. Az ágyhoz vittem. Ugyanúgy ment a dolog, mint korábban, de ezúttal nem lesz semmiféle félbeszakítás. Eljött végre az én időm.

Levettem a ruháimat. Shakira elismerően nézett végig rajtam, minden egyes levetett ruhadarabnál az ajkába harapott. Látszott rajta, hogy nagyon akarja a dolgot, persze lehet, hogy nem annyira, mint én. Az ágy végéhez mentem, és észrevettem, milyen tiszta a lába, pedig Beyoncéval két órán át kellett mezítláb táncolniuk a kamerák előtt. Biztos lezuhanyozott azóta. Lehajoltam, kezembe fogtam két szép lábfejét, és megcsókoltam őket.
- Hogyhogy nem nedves a hajad? - kérdeztem.
- Két óráig csinálták, hogy így nézzen ki. Nem moshatom ki csak úgy... - mosolygott. Két óra? Elég sokat szántak arra a hajra, de hát ilyenek a nők.
- Most pedig baszd meg a puncim! - mondta Shakira. Elhelyezkedtem a lábai között, és szűk kis puncijába nyomtam a makkomat. Egyetlen erős, kemény lökéssel mélyre hatoltam belé. Teljesen ráhajoltam, átkaroltam, és egyre erősebben mozogtam ki-be, amitől ő egyre hangosabban nyögött.

Ahogy ki-be mozgott a farkam Shakira szűk puncijában, valaki megcsókolta a hátamat. Megfordultam. Beyoncé állt mögöttem. Gyönyörű látvány volt. Ott állt az ágy mellett, teljesen meztelenül, a ruhái szanaszét hevertek mögötte a padlón.

- Igazad volt tegnap, tényleg jó nagy... - bámulta Beyoncé a farkamat.
- Mikor láttad te tegnap a farkamat? - kérdeztem Shakira-tól egy kissé zavartan, hiszen ma reggelig tényleg nem láthatta.
- Amikor a lábát masszíroztad - válaszolt Beyoncé Shakira helyett. - Erekciód volt. - Az a szitu tényleg felizgatott, de nem hittem, hogy ennyire látható volt. - Szóval a szép lábaktól beindulsz, mi? - kérdezte Beyoncé, és felemelte az egyik lábát, a lábujjai a mellkasomhoz értek.
Shakira-ra néztem, és úgy láttam, tetszik neki ez a fordulat.
- Gyönyörű... - néztem a barna énekesnő lábát. A lábujjain a körmök fehérre voltak festve.
- A szájadba akarod venni őket? - kérdezte Beyoncé.
- Csak ha én is kapok belőle! - mondta Shakira. A melle a karomhoz szorult. Beyoncé óvatosan felemelte a lábát. Előrehajoltam, a számba vettem az egyik lábujját, Shakira pedig a lábfeje szélét csókolgatta. Beyoncé kislábujjától indult, végignyalta a lábfeje szélét, aztán finoman a sarkába harapott.

Felültem, és a bekaptam Beyoncé egyik lábujját. Egyenként mentem végig rajta, egészen a kis lábujjáig, és ott Shakira nyelvével találkoztam. Beyoncé elhúzta előlem a lábát, de Shakira nem nagyon akarta elengedni, még utána is hajolt. Beyoncé leengedte a lábát, úgyhogy Shakira is leereszkedett, és tovább puszilgatta.
Beyoncé az ölembe ült, miközben Shakira a lábfejét csókolgatta. Beyoncé úgy helyezkedett, hogy a szabad lábára térdelhessen. Éreztem, ahogy ágaskodik a farkam, és a popsijának nyomódik. Hátranyúlt, és megfogta, felemelkedett, és a puncijához igazította, majd finoman ráereszkedett a rudamra.

Nagyon szűk volt a puncija. Szorosan átöleltem, és úgy lovagoltattam fel-le a szerszámomon. Shakira elengedte Beyoncé lábát, Beyoncé pedig hátrahajolt, maga alá húzta a lábát, és félig térdelve lovagolt rajtam. Egyre gyorsabban mozgott, vadul húzta fel magát a rudamra.
Shakira hátrahúzott, úgyhogy hanyattdőltem. Lefeküdt mellém, megcsókolta a vállamat, a nyakamat és az arcomat. Én is megcsókoltam, hogy egy kicsit mást is csináljak, ne csak az ölemben lovagló Beyoncé-t figyeljem. Olyan sokáig el akartam húzni, ameddig csak lehet. A szájamba szívtam Shakira nyelvét, aztán ő tette ugyanezt az enyémmel, majd áttért a mellkasomra.

Az arcomra ült, én meg nyalni kezdtem a punciját. Shakira csókjai lefelé haladtak a testemen, és egy idő után már nem is éreztem. Nem tudtam, mit művel, mert a puncija az arcom előtt minden kilátást eltakart. De csókolózást hallottam, úgyhogy biztosan Beyoncé testén folytatta a munkát.
Láttam, ahogy Beyoncé megfogja Shakira fejét, ahogy csókolózni kezdtek. Erre a látványra gyorsan ki-be mozgattam a nyelvem Shakira puncijában, az ujjammal pedig a csiklóját kezeltem.
- Ez nagyon jó! - nyögött Shakira elégedetten, és hátranézett rám. Beyoncé áttért Shakira nyakára, a szőkeség pedig fel-le mozgott az arcomon, miközben én tovább nyaltam.
- A puncimban akarom érezni! - jelentette ki Shakira, és lemászott az arcomról. Beyoncé abbahagyta a lovaglást, felállt a farkamról, átadta a helyét Shakira-nak, aki rá is ereszkedett a rudamra, és jó intenzíven kezdett lovagolni rajtam.
- Elélvezek! - nyögdécselte Shakira, miközben egyre gyorsabban vágtatott. Én is éreztem az orgazmus közeledtét. Beyoncé lefeküdt mellénk, a lába a fejem mellé került, a feje a térdemhez. Miközben Shakirát figyelte, ujjazni kezdte magát. Megpróbáltam elterelni a figyelmem a közelgő orgazmusról, úgyhogy rákaptam Beyoncé combjára. Beyoncé lehajolt, és megcsókolta Shakira lábfejét.

- Mmm. Ez jó érzés! - nyögte Shakira Beyoncénak, de közben tovább lovagolt. Beyoncé rámosolygott, és finom nyalogatásra váltott. Amikor Beyoncé Shakira lábujjai közé nyalt, Shakira behajlította őket.
- Elélvezek! - sikoltotta, és nagyon begyorsított. Éreztem, hogy nem bírom már sokáig. Ekkor Shakira a farkamra szorította a testét, nagyra nyitotta a száját, de semmilyen hangot nem adott ki, csak a puncija összehúzódásait éreztem. Beyoncé csak nevetett.

- Hadd kóstoljam meg, Shaki - mondta. Shakira egy kicsit előrehajolt, de csak annyira, hogy a farkam szabaddá váljon. Beyoncé finoman nyalogatta Shakira pináját, és közben az arca a farkamhoz ért.
- Úgy tűnik, a nagy része a dákódon van, Kash - mondta Beyoncé, és forró ajka már rá is tapadt a makkomra.
- Basszuss... - nyögtem csukott szemmel. Beyoncé ajka nagyon lágy és forró volt, lassan fel-le mozgott a rudamon. Shakira lemászott rólam, és zihálva mellémfeküdt.
- Intenzív orgazmus? - kérdeztem. Shakira mosolyogva bólintott, aztán megcsókolt. A vállamra engedte a fejét, onnan nézte, ahogy Beyoncé a farkamat szopja.

- Jól néz ki az a fasz a szádban - mondta, mire Beyoncé abbahagyta a szopást, és nevetett. Shakira hozzámszorította a lábát, és a lábujjaival simogatni kezdte a combomat.

Beyoncé elengedte a farkamat, és bekapta Shakira egyik lábujját. Shakira elhúzta a lábát, és a farkamat kezdte vele simogatni. Beyoncé csak figyelte, ahogy a lány kis lábujjai végigszántanak a dákómon.
A két énekesnő egymásra mosolygott. Beyoncé felült, a támlának támaszkodott, és kinyújtotta a lábát. Az egyiket a golyóim alá fektette, a másikkal Shakirának segített a farkam simogatásában.
Shakira már mellémfeküdt, a melle a karomnak nyomódott, úgyhogy csak az egyik lábával kényeztethette a farkamat. Így a dákóm Beyoncé és Shakira egy-egy lábfeje között volt. Fel-le húzták a talpukat a rudamon, közben Beyoncé a másik lábával finoman a golyóimat simogatta.

Shakira kezdett begyorsítani, fel-le görgette a péniszemet, erre persze Beyoncé is begyorsított.
- Állj! - nyögtem. - El fogok élvezni!
Már nem kellett sok, de még nem akartam elélvezni. Még mind a kettőjüket jól meg akartam kefélni.
- Élvezz el, Kash - mondta Beyoncé. - Meg akarom kóstolni a spermádat. Le akarom nyalni Shakira lábáról. Érezni akarom az ízedet a szexi kis lábujjain - mondta, és mindketten olyan erősen szorították a farkamat a lábukkal, ahogy csak tudták. Shakira ráadásul a teljes testével hozzámdörgölőzött.
- Élvezz a lábamra, Kash! - nyögte Shakira szenvedélyesen. - Érezni akarom a forró nedvedet! - mormolta, és a kezével a mellkasomat simogatta. Behunytam a szemem, és teljesen átadtam magam ennek a két démoni nőnek.
- Baasszzusss... - nyögtem, és éreztem, ahogy a sperma feltör a farkamból. Shakira elhúzta a lábát, és a hasamra nyomta. Beyoncé gyorsan a két talpa közé kapta a dákóm, és keményen verni kezdte. A makkomat Shakira sarkához tartotta, és a spriccelésekkel egyidőben verte tovább a farkam. Az orgazmusomnak lassan vége lett, úgyhogy elégedetten lihegtem.

Beyoncé még mindig a lába között tartotta a farkamat. De mostmár felült, előrehajolt, nagyra nyitotta a száhát, és beleengedte a makkomat, de nem a kezével irányította, hanem továbbra is a lábával. Ajkai fel-le csúszkáltak a szerszámomon, leszopott róla minden maradékot. Olyan mélyen be tudott hajolni, hogy az ajka már a sarkához ért. De aztán felegyenesedett, négykézláb állt, és Shakira lábára hajolt.
- Ez az! Nyald le a lábamról a spermát! - mondta Shakira.
Beyoncé elmosolyodott. Elkezdte nyalni Shakira lábfejét, de közben végig a szemembe nézett. A két legkisebb lábujjat a szájába is vette, úgy szopogatta le róla a spermámat. De még nem nyelte le.

- Mind megvan? - kérdezte Shakira. Beyoncé a fejét rázta, még megnyalta egy párszor Shakira lábát, aztán négykézláb odamászott a szőke énekesnő arcához.
Shakira nagyra nyitotta a száját, Beyoncé pedig lassan beleeresztette a spermámat. Egy kicsit azért magának is hagyott, és becsukta a száját. Beyoncé rámnézett, és nyelt egy nagyot.
Shakirára néztem, és láttam, ahogy ő is nyeli a spermámat. Pár cseppnyi az arcán maradt, amikor Beyoncé átömlesztette neki, de most Beyoncé észrevette, és lenyalta róla. Aztán csókolózni kezdtek. Éreztem, hogy a farkam ébredezni kezd. Már egész hosszú volt, de még nem keményedett meg.
- Meg akarlak kóstolni - szólalt meg Shakira. Beyoncé elmosolyodott, és a két énekesnő a 69-es pózba fordult. Shakira nyalni kezdte Beyoncé punciját, egész mélyre bedugta a nyelvét. Szerettem volna látni, hogy mit csinál Beyoncé, de a haja mindent eltakart. Mindenesetre úgy mozgott, mintha nyalná az énekesnőt.
A két nő így ujjazta és nyalta egymást, én meg csak figyeltem, és a farkamat szorongattam, hogy újra kemény legyen. Figyeltem, ahogy Shakira Beyoncét nyalja, és én is beszálltam, belenyaltam Beyoncé puncijába. Shakira élvezett el közülük először.

Még mindig Shakira mellett feküdtem, a fejünk összeért, és mikor Shakira elélvezett, Beyonce áttért a farkamra. Az ajkaitól megint teljesen kemény lettem.

Elhelyezkedtem Beyoncé mögött, hogy kutyapózban keféljem meg, de Shakira leállított. Megint rácuppant Beyoncé puncijára, de aztán odaengedett, én meg be is nyomtam a farkamat a barna énekesnő puncijába.
Óvatosan előrenymultam, nem akartam Shakirához érni, mert a két lány még mindig 69-es helyzetben volt. Éreztem Shakira leheletét a golyóimon, sőt, amikor előrenyomultam, már a seggemen is. Shakira megfogta a fenekem, és leállított. Nagyra nyitotta a száját, felemelte a fejét, és a szájába szívta a golyóimat.

Elkezdtem mozogni Beyoncéban. Már nem aggódtam amiatt, hogy túl korán élveznék el. Mikor már nagyon begyorsultam, Shakira kiengedte a szájából a golyóimat.

Beyoncé egyre hangosabban nyögött, sőt, néha már el is sikkantotta magát. Olyan gyorsan basztam, ahogy csak bírtam. Shakira Beyoncé csiklóját nyalogatta, de

nem elég keményen ahhoz, hogy a barna énekesnő el is élvezzen. De az biztos, hogy Beyoncé ettől nagyon beindult.

Éreztem, hogy a szűk puncit feszítő farkam és Shakira csiklónyalása megteszi a hatását. Beyoncé elkezdett remegni, éreztem, hogy mindjárt elélvez.
- Élvezel, Bee? - kérdezte Shakira.
- Igen! Élvezek... - nyögte Beyoncé.
- Kapd ki gyorsan! - mondta nekem Shakira, úgyhogy kihúztam. Beyoncé elélvezett, a puncijából pár csepp Shakira nyitott szájába csöppent. Előrehajoltam, és megkóstoltam Beyoncé punciját, de a nő máris hanyattfeküdt, Shakira pedig feltérdelt.

- Jó kemény vagy! - nézett Shakira meglepetten.
- Meglepődtél? - kérdeztem.
- Hát persze, hogy kemény! - nevetett Beyoncé. - Hiszen dögösek vagyunk! - Viccelt, és nevetett. Pedig ez igaz volt. Shakira Beyoncé-ra nézett, és játékosan oldalba lökte. Mivel háttal volt nekem, jól végigmérhettem a seggét.
- Gyönyörű feneked van! - mondtam neki. Shakira hátranézett, és megrázta a popsiját.
- Meg akarod baszni? - kérdezte.
- Az anális szexre gondolsz? - kérdeztem, mert biztos akartam lenni benne. Shakira bólintott. - Hát persze! - válaszoltam erre. Beyoncé nevetett.
- Hát persze, hogy meg akarja dugni a popsinkat! Minden pasi meg akarja...
Beyoncé-nak teljesen igaza volt. Valószínűleg minden férfi elábrándozott már arról, hogy ezt a két gyönyörűséget seggbe dugja.

Shakira négykézláb állt elém, kiegyenesítette a hátát, és kinyomta a fenekét.
- Nem akarsz valami síkosítót? - kérdeztem.
- Nem, hacsak neked nem kell. A segglyukam már teljesen átnedvesedett ettől a sok szextől - mondta Shakira.
Lenéztem a farkamra, ami jó nedves volt a spermától és a nyáltól. Valószínűleg Beyoncé nyálától. Beálltam Shakira mögé, és a fenekéhez illesztettem a farkamat.
- Ahhhh! - nyögte Shakira, mikor a makkom hegye a segglyukához ért. - Nyomd belém! - nyögte, az ágyra szorította a fejét, és a fenekét egy kissé kinyomta.

Előrenyomtam a farkamat, a segglyuka kitágult, és beengedett.
- Bassz meg jó keményen! - nézett hátra a lány. Kemény, lassú lökésekbe kezdtem, hogy érezze, ahogy a farkam előre és hátra mozog. - Óóóóóóóó! - nyögte az énekesnő minden lökésnél.
Beyoncé négykézlábra állt, és Shakirához mászott. Előrehajolt, és megcsókolta, sőt, még egy kicsit nyelveztek is. Aztán Beyoncé elhúzódott, feltérdelt, és a puncijához nyomta Shakira arcát. Shakira nyalni kezdte, Beyoncé meg azt figyelte, ahogy jó keményen baszom Shakira seggét.

- Akarod, hogy megkóstoljam a seggét? - kérdezte tőlem Beyoncé.
- Akarom! - felelte helyettem Shakira. Beyoncé felkacagott, Shakira mögé jött, és rámhajolt. Végigcsókolta a mellkasomat, a hasamat, és mikor kihúztam a farkamat Shakira seggéből, Beyoncé egy hangos nyögéssel bekapta a makkomat. Fel-le cumizott a farkamon, aztán kiengedte. Megfogta a tövét, és Shakira
fenekébe irányított. Olyan gyorsan kezdtem baszni Shakira seggét, ahogy csak bírtam, amitől az énekesnő örömében felsikoltott.

Túl gyorsan mozogtam, úgyhogy a farkam kicsúszott. Beyoncé gyorsan odahajolt, bekapta, és nagyon keményen szopta egy kicsit, aztán visszanyomta Shakira fenekébe.

- Ez az! Baszd meg a popsikáját! - mondta, és megnyalta az ajkát. Megint jó gyorsan mozogtam ki-be, Beyoncé előrehajolt, az arca Shakira fenekéhez ért.

Kinyújtotta a nyelvét, és a farkamhoz szorította, úgyhogy minden egyes lökésnél végigszántott rajtam a nyelve.
A farkam megint kicsúszott Shakira seggéből, de Beyoncé ezúttal Shakira fenekét kezdte nyalni.

- Ez nagyon jól néz ki! - pillantott Beyoncé a farkamra. Előrenyúlt, és szorongatni kezdte. - A popómban akarom érezni. Megbasznád a popómat? - kérdezte, és ártatlan arccal tovább szorongatta a farkamat.
- Hát persze! - mondtam. Beyoncé izgatottan felnyögött, és Shakira mellett négykézlábra ereszkedett.
- Akarod, hogy megkóstoljam a fenekemet? - nézett hátra Shakira.
- Igen! - feleltem. Shakira megfordult, és a szájába vette a makkomat.
- Mmmm! - nyögte, és közben keményen szopott. Éreztem, ahogy egy kis előváladék a szájába szivárog. - Mmm! - nyögte, és rámnézett. Próbált nevetni, de nehéz volt így, hogy a farkam a szájában volt. Lenyelte az előváladékot, és szopni kezdett.

- Én jövök! - panaszkodott Beyoncé. - Lefoglalod a faszt!
- Bocsi! - engedte ki Shakira a szájából a farkam. - Nem tehetek róla, olyan jó nagy!
Beyoncé idegesen, de azért barátságosan mosolygott Shakirára.

Elhelyezkedtem Beyoncé mögött, és a makkomat a segglyukához nyomtam. Finoman kezdtem ki-be mozogni.
- Várj csak! - mondta Shakira mögöttem. Hanyattfeküdt, és a lábaink közé tolta a fejét. Felemelkedett, úgyhogy kissé szét kellett terpesztenem a lábamat. A térdem közé így már a válla is befért, és Beyoncé is terpeszbe tornázta magát. Mostmár Shakira jól befért alánk, és nyugodtan nyalogathatta Beyoncé punciját.

Én jó keményen baszni kezdtem a csokiszínű énekesnő seggét. Eleinte egy kicsit furcsa volt, mert a golyóim Shakira arcához értek, így csak félig nyomultam be Beyoncé szűk kis segglyukába.
Kihúztam a farkam Beyoncé seggéből, és szó nélkül Shakira szájába döftem. A lány tátott szájjal fogadta, én meg ki-be mozogtam az ajkai között. A makkom már-már a torkáig ért.
Kihúztam. Jó nedves volt Shakira nyálától, úgyhogy egy gyors, kemény mozdulattal Beyoncé hátsójába döftem. Nagyon könnyen belécsúsztam, és kemény, gyors mozdulatokkal baszni kezdtem Beyoncé fenekét. Shakira-nak esélye sem volt, hogy Beyoncé punciját nyelvelhesse.
Shakira oldalra hajtotta a fejét, és Beyoncé combját kezdte csókolgatni. Aztán kimászott alólunk, és megfordult, megcsókolta Beyoncét.

Kihúztam a farkam, és térden állva figyeltem, ahogy a két szépség egymást cirógatja. A csípőjük, sőt a puncijuk is összeért. Beyoncé elengedte magát,
teljesen ráfeküdt Shakirára. Átölelték egymást, aztán Shakira Beyoncé fölé fordult.
Felemeltem Shakirát a seggénél fogva, de ő is segített, úgyhogy már négykézláb állt Beyoncé felett. Beyoncé széttárta a lábát, úgyhogy jól be tudtam mászni közé. Térden állva nyomtam a makkomat Shakira segglyukába. Hirtelen baszni kezdtem, amilyen gyorsan csak bírtam. Shakira halkan nyögdécselt, de közben Beyoncét csókolta.

Egy idő után abbahagytam, és kihúztam a farkamat. A kezemben tartottam a farkamat, mert megint Beyoncé punciját akartam megkefélni, de eszembe jutott, hogy talán nem szívesen fogadná a puncijába a farkamat, ha már egy másik nő seggében volt. Így hát a popsija vágatába nyomtam a makkom, és előrenyomultam.

- Jaaaaaaaaaj... - nyögte Beyoncé, és egy kicsit elfordult Shakirától. A háta megfeszült, és Shakirához nyomta a mellét. Én egyre csak basztam Beyoncé seggét, de pár perc után visszatértem Shakira seggéhez. Így váltogattam a két csaj között. Mindketten egyformán szűkek voltak, és izmaikkal meg is szorongatták a farkamat.
Belöktem a farkam Beyoncé seggébe, és tovább basztam, de közben éreztem, hogy már nem bírom sokáig. Keményen basztam, próbáltam elélvezni, de ez a második orgazmus sokkal lassabban jött, mint ahogy vártam. Kihúztam a seggéből, és Shakira seggébe küldtem. Olyan gyorsan dugtam, ahogy csak bírtam. Úgy éreztem, hogy mindjárt szétrobban a farkam.

- Elélvezek! - kiáltottam, és mélyen Shakira fenekébe döftem. Az első löket mélyen a hátsójába ment, aztán gyorsan kikaptam, és Beyoncé tejcsokiszínű fenekébe döftem, úgyhogy a második adag már ebbe a popsiba érkezett. Megint kihúztam, és a maradékot Shakira kerek, finom gömbjeire irányítottam. Próbáltam mindkét fenékre egyformán juttatni belőle. Úgy tűnt, ezúttal még több spermát termeltem, mint az első alkalommal.

A spermám kezdett ráfolyni Beyoncé puncijára. Shakira megfordult, és Beyoncé-val megint 69-ezni kezdtek. Shakira megfogta a farkam, és Beyoncé sötét puncijába vezette. Miközben löktem egy párat, majd kihúztam, Shakira lenyalogatta a spermámat Beyoncé puncijáról, aztán egy kicsit a dákómat is szopogatta.
Átmásztam Shakira fenekéhez, amit Beyoncé csókolgatott. A barna énekesnő ajkait vékonyan fedte a spermám, kitartóan nyalogatta Shakira kerek gömbjeiről az anyagot.

Shakira feltérdelt és megfordult. Beyoncé is feltérdelt, és csókolózni kezdtek. Beyoncé még nem nyelte le a spermámat, ott csordogált a száján, és lecsöpögött a két lány mellére. Shakira elhúzódott, és elkezdték lenyalogatni egymásról a fehér anyagot. Shakira egyre lejjebb haladt, már Beyoncé melléről tisztogatta a gecimet. Aztán újra felfelé mozdult, Beyoncé szájához, Beyoncé pedig áttért Shakira mellére.

- Ez aztán durva volt! - mondtam.
- Durva? Ez? - kérdezte Shakira. - Na akkor ezt figyeld. Feküdj le, Bee.
Beyoncé hanyattfeküdt, Shakira pedig az arca fölé guggolt. Shakira rámnézett.
- Kész vagy? - kérdezte. A feneke csak pár centire volt Beyoncé szájától. Én csak bólintottam, mert fogalmam sem volt, hogy mire készül.

Beyoncé kinyitotta a száját, kinyújtotta a nyelvét, Shakira pedig ellazította a záróizmát. A spermám elkezdett csöpögni a fenekéből, egyenesen Beyoncé nyitott szájába. Egy kis geci még a nyelvére is jutott, de nem túl sok, mert a szőke énekesnő fenekébe csak egy löketet engedtem.
- Mmm! - dorombolta Beyoncé, és lenyelte, amit kapott. Rámnézett, és felkacagott.
- Én jövök! - kiáltotta Shakira, és az ágyra feküdt. Beyoncé föléguggolt, és közelről nézhettem végig, ahogy a spermám a sötét popsijából Shakira nyitott szájára csöpög. Shakira szorgosan nyeldesett, sőt, felemelte a fejét, és belenyalt Beyoncé segglyukába is.
- Kitisztítottam! - jelentette ki, és megcsókolta Beyoncé fenekét.

Lefeküdtem az ágyra.
- Gyere ide - nyomott Shakira az ágy közepére. A két nő mellémfeküdt, és mindketten átöleltek.
- Ez király volt! - mondta Beyoncé.

- Reggel meg kell ismételnünk! - mondta Shakira. Nem mondtam semmit, csak feküdtem, a plafont bámultam, és a másnap reggelt tervezgettem. Végignéztem a lányokon, és szépen lassan mindhárman elaludtunk.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Sinara ·
Hozta az első rész hibáit. Emellett pedig a minden előjáték nélküli behatolás eléggé elhiteltelenítette az egészet.
Maga a történet gyenge középkategóriás, a fordítás viszont jó.
Egyedül az tettszett benne, hogy van története, nem csak egy "fú, megbasztam Shakirát és Beyoncé-t"-tákolmány.

Pavlov ·
Pavlov Uraság néven mostmár a Facebookon és a Google +-on is elérhettek!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: