Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Így írtok ti, avagy paródiadöpping II.

igényes, izgató erotikát írni nem könnyű. keveseknek közületek megy, de ők a kisebbség. legtöbbetek írásából csak az írni-nemtudás és a vágyakozó ábrándok tükröződnek. így írtok ti, erre gerejedünk mi, avagy paródiák azokról a zsengékről, amiket akkor olvasunk, amikor csak mellesleg van kedvünk a szexhez.

mire rejszol a netfüggő? - mellesleg erotika

hiba numero egy:
hogy azt hiszed, baromira beindulunk arra, hogy a család egy jelentős hányada részt vesz az orgián.

cím: És akkor elővette (teljes mű)
beküldte: tompatompor

a sás lágyan lengedezett a tavaszi szélben, szorgos hangyák gyűjtögették a morzsákat, és valahol a távolban pár hónappal később tombolt a cunami. de hőseink erről még nem tudtak, mert ez ázsiban fog majd történni, és most tavasz van, és ők a balatonon nyaralnak. a fiú családjáé a hétvégi weekendházi nyaraló, ahol lehet üdülni hétvégenként, és mivel géza (hívjuk hősünket így, hogy azt higgyétek nem is géza, pedig tényleg az) már húsz éves, ami egyébként prímszám, ha eltekintünk attól, hogy osztható kettővel, néggyel, öttel és tízzel, szóval géza húsz éves, megengedik a szülei, hogy leruccanjon füredre, bármikor, bárkivel. a lány, nevezzük csak lánynak, tizennyolc éves, és neki is megengedik a szülei, hogy leruccanjon füredre, bármikor, bárkivel. hát, beérkezett végre a vonat. géza leszállt. a lány leszállt. még néhány utas is leszállt. a többiek, akik nem füredre akartak menni, azok nem szálltak le. hát, végigbattyogtak az állomáson, aztán a csendes nyugodt kertvárosi utcácskákon. hát, nagy nehezen átestek a küszöbön. nagyon megizzadtak, mert tombolt a nyár, szinte öltek a napsugarak. géza büdös volt. a lány is, csak ő máshol. de kit érdekel a szag, ha egyszer a vad vágy befészkeli magát az ember ereibe, és mint a vér, áramlik ide-oda, főleg lefelé, fiúk esetében. (de azt hiszem, lányoknál is így van ez.) géza nem bírta tovább, végtére is már öt perce ott voltak, ahol egy hete ábrándozik arról, hogy majd lesznek.
- leszopsz? – kérdezte a srác.
- naná, mit gondoltál, minek jövök?
és akkor elővette géza huszonnnégy (komolyan ekkora, nekem mesélte, hogy ekkora van neki, nem kamu!) centire nőtt falloszát, és óvatosan, ügyelve, hogy fulladásos halált ne okozzon a lánynak, a szájába rakta. illetve döfte. illetve nyomta. a lány először csak a heréket nyalogatta, de aztán rájött, hogy mégis inkább effektíve szopni akar, és szépen, a jóöreg porszívó technikával rácuppant a géza kedvenc testrészére. géza sóhajtozott, és áldotta apja vállalkozását, hogy jé, mire jó ha a fater az elcsalt adóból kéglit vesz a bícsen, de hogy nehogy lankadni kezdjen, gyorsan a nővérére kezdett inkább gondolni, azokra a napokra, amikor nemrég együtt zuhanyoztak, és felfedezték (tizenöt év után újra) egymás testét. és lám, alig hogy jutkára gondolt, jutka előugrott a szekrényből, és így kiáltott:
- meglepetés!
géza persze meglepődött. de meg ám. nagyon iszonyúan!
- hát te? itt? hogyhogy? á, mindegy is, nem akarsz beszállni? – így az öcsike.
- dehogynem! simán. – válaszolta jutka, és rácuppant géza másik faszára, így jön ki ugyanis a huszonnégy centi - tizenkettő meg tizenkettő az pont annyi. (igen, lódítottam kicsit pár sorral följebb, bocsi.) kint közben eleredt a hóesés, és zúzmarák nőttek a párkányon, szinte meghitté vált a téli hangulat, ahogy a kinti fagyoskodó koldusok bámulták az ablakból a gézát, akinek két szerszáma előtt két lány térdepelt. egyszer csak nyílik az ajtó, és…
- meglepetés! – toppant be géza édesanyja. – beszállhatok, úgyis csak ezért jöttem? – kérdezte a jófej, erotikus, húsznak látszó, negyvennégyes mutercsajszi.
- persze, anyu, jó lenne, csak tudod, nincs harmadik – csüggedt géza.
- sebaj, van megoldás! – vette ki a lány (aki nem a jutka) géza dákóját a szájából, hogy szólni tudjon, és kajánul mosolyogni. – sebaj, sebaj, van megoldás – ismételte a lány, és már fülig ért a szája. a szoknáyjához nyúlt, és elővette…
és a szobában tombolt a kóser sex, míg a lehülő kinti tájon végigtáncoltak a fákról lehulló őszi falevelek, és géza apja is masztizott eközben valahol.
tudom, hihetetlen kicsit a történet, de esküszöm igaz, nem csak kitaláltam. én vagyok a géza, na, mégiscsak elárulom! és nagyon jó volt ez az egész. így vesztettem el a szüzességem, majd megírom folytatásnak, hogy mik következtek ezután. életem legerotikusabb élményét olvashattátok, remélem tetszett!

hiba numero kettő:
hogy sietsz. az erotikus novellának pont az a lényege, hogy igényesen kidolgozott keretbe ágyazodik. persze téged ez nem érdekel. a farkadat is csak fél percig vered, az írásod is, minek legyen hosszabb!?

cím: megvolt! (teljes mű)
beküldte: speeder-sperm

diáról már két éve ábrándoztam. jó a segge. jó a melle. úgy hírlett, állítólag jól szop. egy nap megengedte, hogy hazakísérjem. a kapu előtt megkérdeztem: nem mehetnék fel? azt mondta, de. én felmentem. először csak beszélgettünk, azután leszopott. tényleg jól szop. azután hazamentem, és megírtam a matekleckét.
Hasonló történetek
2650
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
5354
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Fragile ·
Szeretnék még ilyet olvasni tőled, de arra is kíváncsi lennék, hogy te milyet tudsz írni:-)! Csak pozitív véleményem van:-)!

Hétköznapi nő ·
Most fedeztem fel magamnak ezt a gyöngyszemet, meg az összes többit, amit alatta még összehoztatok. Mindenkinek gratulálok! Fergetegesek.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: