Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Igazi Szerelem...

Itt van pár fontos dolog, amit nem árt tudni. Mind a ketten imádunk focizni, és a két legnagyobb rivális csapatnál játszunk, vagyis csak játszottunk. Egyik nap bejelentették anyuék, hogy elköltözünk, meg hogy az ottani csapathoz már fel is vettek, mert az edzőmmel elintézték. Nagyon meglepődtem, és nagyon szomorú voltam, mert ilyen jó csapat, mint ami itt volt, nem lesz még egy. Még csak ezután jött a nagy hír, a legnagyobb rivális csapatba vettek fel, de hát bekell ismernem jó csapat, de féltem mert tudtam nem fognak szívesen látni. Ennek ellenére a csapat majdnem minden tagjával jól kijöttünk, és befogadtak kivéve azt a lányt, akivel a legnagyobb ellenségek, vagyis hát riválisok vagyunk, bár ez nem volt meglepő :))
Na akkor kezdem.


Egy esős péntek délutáni napon volt az első edzésem az új csapatnál. Izgatottan készülődtem. Megállt a kocsival anya, kiszálltam és elindultam a pálya felé mikor beértem az öltözőbe az edzőnő bemutatott mindenkinek. A csapatból szinte mindenki kedvesen fogadott, és egyenként bemutatkoztak ők is. Persze annyi nevet megjegyezni egyszerre nem igazán sikerült. Az a nagy riválisom, a csapatkapitány volt, akit Orsinak hívták, és elég szép lány volt. De még köszönni sem akart, csak amikor az edző rászólt.

Mindenki felöltözött, és el kezdtünk bemelegíteni: futottunk 4-5 kört a nagypálya körül, majd következtek a nyújtó gyakorlatok. Az edző azt akarta, hogy a két legjobb focista jól kijöjjön, ezért az Orsi lett a párom, letérdelt, a vállára tettem a lábam és nyújtottunk, majd fordítva. Aztán jöttek a kapura rúgások. Majd passzolgatni kellett pontosan és gyengén eleinte így is tettünk. Majd a passzolgatások egyre erősebbek lettek a végén, már teljes erőnkből rúgtuk, míg a végén fejbe rúgott. Az edző rögtön odajött, és elkezdett kiabálni velünk. Büntetésből ott kellett maradnunk a pálya melletti házban, ahol a győzelmeket vagy bármi hasonló dolgot szoktunk ünnepelni, és ki kellett takarítanunk.

Szép lassan szinte mindenhol kitakarítottunk, majd maradt a mosogatás, miközben én mosogattam, ő törölte a tányérokat, poharakat meg mindent. Egyszer csak megszólalt.
- Nagyon csúnyán bedagadt az arcod, le kéne jegelni – mondta, és már ment is a fagyasztóhoz. Kivette a jégkockákat, betette egy zacskóba, és azt arcomhoz szorította. Igazán csak ekkor láttam meg mennyire gyönyörű, az arca, a teste, mindene elvarázsolt egy pillanat alatt. Magam sem értettem, hogy hírtelen, hogy változhattak meg ennyire az érzéseim, de megtörtént és kedvesen rámosolyogtam, és azt mondtam:
- Köszönöm.

Nagyon szívesen hisz végül is az én hibám, és én... én nagyon sajnálom - mondta ki kicsit bátortalanul, dadogva.
- Csak nem tudom féltem, hogy elveszed a pozíciómat csapatnál, mert nagyon ügyes vagy! - fűzte hozzá.
- Köszönöm, vagyis azt, hogy ügyes vagyok! :) - mondtam egy mosoly kíséretében.
Majd miután kész lettünk mindketten, hazamentünk.

Utána fogalmam sincs mi ütött belém, de egész nap csak rátudtam gondolni hiányzott az, hogy rám mosolyogjon, pedig csak egyszer tette, de az az egy mégis megigézet, szinte a mosolya a rabságává tett. Azok a csodálatos nagy zöld szemei is igen elbűvölő látvány nyújtanak. Még másnapa suliban is csak róla ábrándoztam. Mikor magyar órán felszólított a tanárnő, azt sem tudtam miről beszélt háromnegyed órán át. De a csöngő megmentett:).

Órák után amilyen gyorsan tudtam szaladtam a pályára. Az edzésen már3 lány ott volt, örömmel láttam hogy Ő is. Nagyon megörültem, de mégsem mertem oda menni, így bementem az öltözőbe, és inkább átöltöztem. Ekkorra szinte megjött mindenki. Orsi is bejött a barátnőivel. Csak rám mosolygott, de az a pillantás teljesen rabul ejtett. Dehát felkellett ébrednem, ő csak egy elérhetetlen álom marad számomra. Hát kimentem a pályára focizni.

Ez az edzés valamivel jobb volt, mint az előző, mert nem szereztem egy monoklit sem, igaz estem egy nagyot, de hát a foci már csak ezzel jár. Mindenki bement fürdeni mivel szinte utoljára lettem kész az öltözködéssel nem jutott azonnal hely a tusolóban. Láttam, hogy Orsi még csak akkor jött be, és kezd el vetkőzni, mert az edző beszélt vele. Miután minden tusoló kiürült mi is sorra jutottunk. A vele szemben lévő tusolóban foglaltam helyet, mert már szinte égetet a vágy, hogy láthassam a gyönyörű testét.

Amikor megnyitott a vizet és az lassan végig gördült a testén, szinte egy gombócot éreztem a torkomban, egy jó nagyot nyeltem, és megpróbáltam másra koncentrálni. Félénken megkérdeztem tőle, hogy "segítsek-e megmosni a hátad?"
- Áh, köszönöm nem kell, boldogulok egyedül is - hangzott a válasz.
- Hát jó, te tudod, de ha meggondolnád magad, csak szólj!

Nem bírtam tovább, végül is nem is érdekelt mit szól hozzá, átléptem az ő kabinjába, és a kezembe vettem a szappant.
- Látom nem megy, ezért gondoltam segítek. Mivel ahhoz túl büszke vagy, hogy megkérj rá -hallatszott a nyilvánvaló kifogás, egy mosoly kíséretében.
Lassan a kezemet beszappanoztam és elkezdtem simogatni a hátát szép lassan, fentről lefelé haladva, szinte néha még a fenekét is megsimítva. Kicsit masszíroztam is, majd szép lassan előresiklottak a kezeim a hasára és onnan a melleire. Simogattam, majd magam felé fordítottam és megcsókoltam. Hírtelen elrántotta fejét.
- Mit csinálsz, teljesen megőrültél? - kérdezte szinte már kiabálva.
- Sajnálom, én csak, szóval, túlságosan elragadtattam magam... sajnálom - dadogtam, kicsit elszégyellve magam. Aztán sikerült valahonnan mégis bátorságot gyűjtenem, és folytattam a társalgást.
- Mond csak, nem esett jól?
- Mi, hogy kérdezhetsz ilyen hülyeséget? Persze, hogy nem!! Hisz te is egy lány vagy, és én nekem eddig sem jött be ez, és ezentúl sem fog. Most pedig engedj hadd menjek - felelte felháborodva, és lépett volna ki a kabinból, amikor megfogtam a kezét. Nem durván, hanem finom siklottak végig ujjaim a karján, és fogtam meg a csuklóját.
- Ne menj el, nem akarom, hogy elmenj, nem hagyhatsz itt.

Közelítettem újból az ajkai felé, de csak szája csücskét értem el, mert elrántotta a fejét. De nem baj, megcsókoltam az arcát, majd a nyaka felé vettem az irányt csókolgattam a nyakát, és éreztem, hogy remeg a teste. Tudtam, hogy élvezi, mert a teste már megadta magát, ám újra ellenállásba szegült. Ismét megpróbált kiszabadulnia karjaim közül, ami akkor már nagyon szorosan fonódott a derekára.
- Kérlek, engedj el, tudod, hogy ezt nem szabad, és én nem is akarom - nyögte ki remegő hangon Orsi.
- Mi az, hogy nem jó? Hiszen érzem, hogy a tested igenis vágyik rá, vágyakozik a csókjaimra, az ajkaimra. Arra, hogy szorosan magamhoz húzzalak, és szeresselek. Így igaz én teljes szívemből beléd szerettem - mondtam kissé lesütött szemmel.
- Tényleg belém szerettél? – kérdezte.
- Igen, teljes szívemből szeretlek! - hallatszott a válasz, ám már a csillogó szemeibe nézve mondtam. Lassan ő is a derekamra fonta a karját. Közel hajolt és a fülembe súgta: "Én is teljes szívemből szeretlek".

Majd megcsókolt, s egy szenvedélyes és tüzes csókban forrtak össze ajkainak. A nyelveink kutakodva siklottak át a másik szájába. Szinte mintha már felfalni készültünk volna egymást. Majd megint a nyakát csókolgattam egyre lejjebb és lejjebb, majd mikor elértem a melleihez az ajkaim közé szívtam a bimbóját, és elkezdem szopogatni. Néha-néha finoman ráhraptam erre megremeg a teste, majd egyre hevesebben és hevesebben szopogattam a bimbóit, közben az egyik kezemmel simiztem a punciját, a másikkal a derekára fonva húztam olyan közel magamhoz, amilyen közel csak bírtam. Már a lélegzete is egyre szaporább volt. Végig csókoltam a hasát, majd a köldökénél kicsit elidőzve megálltam és nyalogattam. Majd elé guggoltam és egyik lábát a vállamra teszem.

Jó mélyen siklott a nyelvem az ajkai közt, és egyre gyorsabban. Lassan az egyik ujjammal elkezdtem ujjazni, majd mikor már kicsit tágult
még eggyel. Szinte már a karjaimban vonaglott, ekkor én még szaporább nyelvcsapásokkal kezdem el izgatni a csiklóját. Bekaptam és azt is szopiztam, kicsit néha finoman ráharaptam, ebbe beleremegett a teste. A lélegzet vétele felgyorsult, a szívverése egyre szaporább volt, a nyögdécselése pedig egyre hangosabb. tudtam hogy nem sokára elfog élvezni. Az ajkait a számba vettem, és azzal játszottam a nyelvemmel. Ekkor egy utolsó nagy nyögéssel jutott el a csúcsra a teste megfeszült a karjaimban, én felálltam hozzá, és az elsőnél sokkal hosszabb, és hevesebb csókban forrtunk össze.

Majd éreztem, hogy a keze lassan a lábaim közé siklik, és elkezdi simizni a pinusom. Lassan végig simította az egész testem, a nyakam, a melleim, majd legvégül az arcom. Közben a nyakam kezdte el csókolgatni, haladt egyre lejjebb és lejjebb, míg nem elért a melleimhez, a bimbóim már nagyon megkeményedtek és kívánták a nyelve érintését. Amikor az ajkai közé szívta a bimbóm, már az csodás érzés volt, elkezdte nyalogatnia bimbóm, és szopogatni. Közben én a fejét simiztem, és hangosan nyögdécseltem. Jó sokáig kényeztette a melleimet, közben meg simizte a puncim. Miközben a hasamat kezdte el csókolgatni, megállt a köldökömnél és belenyalt. Majd megfordított háttal álltam, neki támaszkodtam a falnak, és széttettem a lábam. Ö betérdelt és hátulról kezdte el nyalnia puncim. Istenien nyalt azt hittem hogy ott helyben elélvezek, amikor a nyelve a puncimhoz ért.
Aztán elkezdett ficánkolni bennem, és nyalt, nyalt és nyalt. Néha beleharapott fenekembe, nagyon élveztem ezt a kis játékot. Beszívta az ajkaimat a szájába, és szopogatni kezdte, imádtam minden egyes mozdulatát, majd nem sokára rá elélveztem.

Utána még sokáig álltunk a tusoló alatt összebújva, csókolózva és simogatva egymást. Aztán észbe kaptunk, hogy az edző még itt van és arra vár, hogy bezárhasson. Mind ketten megijedtünk, vajon észre vett-e minket? Ezt nem tudtuk meg soha, de nem is érdekelt. Azután pár hónapra rá összeköltözünk és még most is együtt élünk, igaz néha kis vitával, de szerelemben még együtt vagyunk.. Én még mái napig teljes szívemből szeretem..

Remélem mindenkinek tetszett, ha igen vagy, ha nem, jelezzétek. Köszönöm, hogy legalább elolvastad.
Hozzászólások
További hozzászólások »
GoNoSzGoD ·
Imádnivaló történet! Nekem tetszet! :heart_eyes:

mozgi ·
Túl sok a helyesírási hiba. Egyébként tetszett.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: