Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

I. Az utolsó cigi

Hy, ez egy trilógia első része, mindegyiknem más a címe, de a bennsője más az embernek.

Mikor hazafelé tartottam az utcán, akkor gondolkoztam el a dolgokon, hogy nem is kell nekem ez az egész. Mindenki hülyének néz, nem nem nem!! Soha nem gondoltam volna, hogy ide jutok egyszer. Beteget jelentettem a tanároknál, mindent lefixáltam, aztán go haza. A nap melegen, szinte égetőn perzselte a hátam. Jobbról egy 4 emeletes omladozó falai néztek vissza rám, balról pedig egy leélt játszótér. Gyerekek futkároztak, hintáztak, nem is volt ebben semmi különös. Iskolaidőben nem volt szokás errefelé suliban lenni. Nem törődött velük senki, elmentek otthonról és hazamentek, majd újra kimentek. Ennyi számított. Valamelyikük nem ment haza soha, neki szoktam adni a reggelimet, persze csak ha éppen itt alszik. Átmentem az úton, mely lábnyomom után besüppedt, meghagyva a múltnak az utamat.

Bebújtam a kis lyukon, melyet a kerítésbe vágtunk még 3.-ban a haverokkal, hogy ne kelljen megkerülni az egész játszit. Intettem a kicsiknek, ismertek, ugyanott nőttünk fel: az utcán. Bár nem volt a családom valami szegény, nem szerettem otthon, apu mindig dolgozott, nővérem pedig 3 éve nincsen közöttünk. Nem nagyon rázott meg mikor túladagolásban meghalt, nem is ismertem. Na persze, család, de annyit tudtam róla, hogy lövi magát, kétszer volt – hasbarúgós abortusza- Ő csak így hívta. Átértem a kerítés túl oldalára. Felnéztem, előttem állt az egyik verőlegény. Mindig itt dekkolt, nem mehetett át ezen a lyukon senki sem, aki nem fizetett. Ránéztem, kinyújtotta a kezét, tudta mindig van nálam zseton, bár nem szívesen adtam oda ilyen köcsögöknek. Ki tudja, lehet, hogy ha adok is megvernek. Fájó szívvel megváltam utolsó filléreimtől is. Kibújtam a résen, majd elém tárult ez a: SZ.A.R. Mi neveztük el így… Szeméttelep A Rakáson.

Rágyújtottam egy cigire, majd továbbindultam. Ez az utolsó szál az életemben. Minek tovább vinni a családi hagyományt? Vagyis a semmit. Senki semmi olyat nem tett, amivel kiemelkedhetne innen. Nincsen kedvem élni tovább. Nem nagyon volt kihez fordulnom az ilyen gondolatokkal, bár nem is akartam. Végre itt a gyaloghíd… Milyen régen voltam erre! Felültem a korlátra, akik arra jártak rám se néztek, azt sem vennék észre ha leugranék. Nem akartam öngyilkos lenni. Vagyis el sem gondolkoztam még rajta, de érdekes! Öngyilkosság: saját kezemmel vetek véget az életemnek – mármint ha ezt a valamit annak lehet hívni – szóval nem lehet ez akkora poén. Nincsen több lógás, több spangli, több csaj. Jajj istenem! Nehéz dönteni az ekkora dolgokban egyedül, ha legalább egy ember lenne aki megmondaná mit csináljak! Semmit! Éld tovább ezt a valamit, itt a SZ.A.R.-ban, és majd lesz ahogy lesz. Na neee… Csak kéne már valamit tenni. Alattam egy vonat ment, lassú tehervonat. Újjabbat szippantottam a cigiből, melynek már igencsak a végén jártam. Á erre is hogy szoktam rá? Muszáj volt. Hiszen banda, meg miden, és mindenki szívja akkor már én sem maradhatok ki. Nem mondom, hogy nem nyugtató elszívni ilyen helyzetekben egyet, de mi lesz a következő, amibe belevisz a társaság? Most nem itt kellene lennem, és nem így. Ideje hazamenni, hiszen várnak már az arcok, megyünk deszkázni.

Ahogy fordulok vissza a korláton, odajött egy betépett srác – lehet hogy ismertem – és vigyorogva meglök! Elmosolyodtam. Hátsó felem lassan lecsúszott a korlátról. Nincs mit tenni, le fogok esni, de minden olyan lassan történt. Ki tudja mi járt a srác fejében mikor meglökött, biztos csak poénnak szánta. De ez már nem számít. Ő volt akire vártam, aki döntött. Hát itt a vége, ennyi voltam. De jobb ez így… Éreztem a szelet, a levegőt, amint átjárja ruhámat. Puff. Még éreztem, még levegőt vettem, még fájt…
Hasonló történetek
3638
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
5555
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Hétköznapi nő ·
Hmmm. Kíváncsian várom a folytatást.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: