Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hűvös reggel, forró este

Összeütöttem egy sztorit, nem nagy durranás, de lesz ez még jobb is!

Évi barátságtalan, hűvös őszi reggelre ébredt pénteken, semmi kedve nem volt felkelni, pedig igyekeznie kellett, hosszú nap állt előtte. Először az a sok unalmas óra az iskolában, de utána jön a mindennél jobban szeretett kosárlabda edzés. Kelletlenül készülődött, közben újra és újra beugrott neki egy számára oly kedves arc. Imivel két éve voltak osztálytársak, eleinte nem voltak túl jóban, de aztán kezdtek összebarátkozni, ám ennél tovább eddig nem mentek. Nemrég vette észre Évi, hogy Imi kezd máshogy nézni rá, és az ő szíve is kissé gyorsabb ütemben vert, akárhányszor csak a fiú ránézett. Évi érezte, hamarosan történnie kell valaminek, de álmában sem gondolta volna, hogy ez a mai napon fog bekövetkezni.

Elég gyorsan teltek a suliban az órák, az utolsó előtti lyukasóra volt, beteg lett a tanár, helyettesítés meg nem akadt. Évi a kosárcsapat tagjaival lelkesen beszélgetett a soron következő meccsről, közben néha oda-odapillantott Imire, a fiú folyamatosan őt nézte. Egymásra mosolyogtak, tudták, érezték, a mai nap még tartogat meglepetéseket. Nehezen telt el a hét utolsó órája, az osztály lelkesen özönlött ki a teremből, ki a suliból. Éviék jókedvűben indultak az öltöző felé, a lány imádott kosarazni. Bementek a tornaterembe, amíg az edző megérkezett, elkezdték a bemelegítést. Kemény, de jó hangulatú edzés volt, Évit annyira magával ragadta, hogy csak a végén vette észre, Imi a szőnyegeknél üldögélt és őt figyelte. A lány zavarba jött, amikor tudatosult benne, a fiú végignézte az edzést. Kissé zavartan indult meg a kijárat felé, ahol a szőnyegek is voltak, Imi felpattant, mosolyogva mondta neki, nagyon tetszett a játéka. Évi picit elpirult, halkan megköszönte a srácnak a bókot. A fiú megkérdezte, nem túl fáradt-e, elmehetnének valahova. Évi boldogan egyezett bele, nagyon hamar el is készült.

Egy hangulatos kis helyre ültek be, ahol finom szendvicset is lehetett kapni, Évi farkas éhes volt, Imi jókedvűen nézte, ahogy falatozik. A lány nagyon fel volt dobva, nagyon jót beszélgettek a fiúval. Lassan aztán menni készültek, Imi megkérdezte, lenne-e kedve még elmenni hozzájuk, ott mégiscsak kettesben lehetnének. Évi picit elgondolkozott, majd mosolyogva mondott igent. Évi szülei vidéken tartózkodtak, így nem kellett azzal bajlódni, hogy Évi elmagyarázza, hol jár és kivel. Imi az édesanyjával élt, aki rajongásig szerette a fiát. Kedvesen üdvözölte majd elvonult, a fiatalok pedig kettesben maradtak. Évi látta a fiú szemében, ma este valami olyan fog történni, amelyre mindketten már hosszú ideje vágynak. Összeölelkezve felmentek az emeletre, ahol csak maguk voltak. Külön-külön lezuhanyoztak, majd betelepedtek Imi szobájába. Évi picit fázott, Imi bekapcsolta a radiátort, majd átölelve a lányt gyengéden ölelte magához. A lány érezte a fiú gyors szívverését, nagyon jó érzés volt a karjaiban lenni. Lassan aztán szétváltak, néztek egymásra, majd Imi lassan az ágyához vezette Évit. Leültek, ujjaik egyszerre találtak rá a másik arcára, elkezdték simogatni egymást. Majd a fiú lassan a lányhoz hajolt, gyengéden megcsókolta.

Évi először kissé bátortalanul csókolt vissza, majd egyre szenvedélyesebbé vált nyelveik tánca, csókolták, csókolták egymást. Elengedték egymást, Imi Évi szemébe nézett, látta rajta, ő is arra vágyik, mint amire ő. Átölelte a lány vállát, lassan lefektette az ágyra, mellé feküdt, elkezdte ruhán keresztül simogatni Évi formás testét. A lány sem tétlenkedett, ő is simogatta a fiút ahol érte. Közben ismét csókolózni kezdtek, Imi ráhemperedett, vágyakozva simultak egymáshoz. Elengedték egymást, Imi lemászott a lányról, lassan elkezdte feltolni Évi pólóját. A lány szó nélkül hagyta, nagyon vágyott már arra, hogy a srác végre elkényeztesse. Ahogy lekerült a póló, a fiú Évi testének simogatásába kezdett, eljárkált mindenfelé, majd megszabadította a lányt a melltartójától. Évinek nagyon szép mellei voltak, Imi nem sokáig bírt ellenállni nekik, ujjaival megérintette, majd simogatni kezdte először az egyiket, majd a másikat. A lány teste megfeszült, szenvedélyesen simogatta a srác vállát. Imi aztán kissé gyúrni kezdte a gyönyörű halmokat, morzsolgatta a bimbókat, Éviből egy jóleső nyögdécselés tört elő. A fiú aztán nem bírta már, szájával vette birtokba az érzékeny melleket, óvatosan szívta, nyalta Évi domborulatait, amit a lány újabb nyögdécselésekkel vett tudomásul. Imi aztán végignyalogatta a lányt a többi csupasz részen, majd elkezdte leszedni róla a nadrágot.

Amint levette, máris távolította volna el a bugyit, ám Évi lefogta a kezét. Szenvedélyesen megcsókolta, egy picit félbeszakítva a srác szájának felfedezését leszedte róla a pólóját, majd ismét rátaláltak egymás szájára, közben lassan simogatni kezdte a srác melleit, végig - végigsimogatta, óvatosan karmolgatta Imi felsőtestét. A fiú mélyeket sóhajtott, érezte, hímvesszője már nagyon szeretne kiszabadulni a fogságából. Évi végigcsókolta Imi valamennyi meztelen pontját, a hasánál járt, amikor picit elengedte, felemelkedtek, a lány az ágy szélére ült, Imi elé állt, Évi pedig elkezdte a srácot kigombolni. Imi nehezen lélegzett, mély sóhajok hagyták el a száját, a lány pillanatok alatt hámozta ki a nadrágból és a boxerből egyaránt. Először kezébe fogta a szépen megtermett kígyót, jól megnézte magának, majd lassan húzogatni kezdte rajta a bőrt. Imi felsóhajtott, nagyon élvezte, ahogy Évi finoman foglalkozik a hímtagjával. Egyszer csak Évi fogta magát, mint aki ki van rá éhezve, egy szempillantás alatt elnyelte Imi férfiasságát. A srác egy pillanatra lélegezni is elfelejtett, nem számított még erre.

Nem fogta vissza magát, nagyokat nyögött, leírhatatlan érzés volt, ahogy ágaskodó hímtagja meg - megmártózott Évi forró szájában. A lány csak nyalta-falta a szerszámot, nagyon fel volt már izgulva, érezte, bugyija teljesen átnedvesedett. Imit megérintette annak a jól ismert érzésnek az első szele, tudta, nem sok kell hozzá, és beleélvez Évi szájába. A lány gyorsabb tempóra kapcsolt, a fiúval forgott a világ, majd hatalmas rángások közepette, hangos nyögésekkel pumpálta tele Évi száját forró magjával. Évi nyelte, nyelte a nedüt, majd szépen lenyalogatta a szerszámot, hogy teljesen tiszta legyen. Imi még mindig nehezen vette a levegőt, Évire nézett, látta rajta, most már ő is szeretné megkapni, amit érdemel. Imi pedig nem sokat váratta. Évi hanyatt dőlt az ágyon, a fiú végigcsókolta a lány lábait, ahogy felért a combja tövéhez, teljesen elbódította a lányból áradó vágy illata. Bár még csak most volt túl az első orgazmuson, érezte, nemsokára újra harcképessé válik. Lehúzta Éviről a bugyit, a lány már tárta is szét a lábait, felkínálva magát a fiúnak. Fazonra borotvált puncija volt, ennek Imi nagyon megörült.

Először körbe-körbe simogatta tenyerével a nagyajkakat, érezte, Évi teljesen felizgult, illatos nedüje lassan csordogált lefelé a combján. Imi most már beljebb merészkedett, nem is kellett sokat foglalatoskodnia a kisajkakkal, szinte maguktól nyíltak szét a simogatás hatására és engedték láttatni a teljesen nedves barlangocska bejáratát, Évi lassan meg-meg emelte a csípőjét, nagyokat sóhajtozott. Imi ujjai vándorlása kéjes nyögéseket váltott ki a lányból, a fiú érezte, férfiassága ismét éledezni kezd, de megpróbált most csak a lányra figyelni. Ráhajolt, nyelvével folytatta tovább a kényes részek izgatását, Évi apró sikkantásokkal jelezte, mennyire élvezi, ahogy Imi a nyelvét rezegtetve izgatta a csiklóját, majd nyalta oda-vissza a gát és a csikló között. A lány teste teljesen megfeszült, nyomta, nyomta magához a fiú fejét, aki egyre fokozta a tempót, közben egy, majd két ujját a hüvelybe csúsztatva ujjazni kezdte a lányt. Évi most már vonaglott, nyögött, egyre erősebben szorította Imi fejét az ágyékához, szinte húzta rá magát a szorgos ujjakra. Egyszer csak a lány egy hatalmasat sikoltott, a fiú ujjait össze-össze szorította Évi forró hüvelye ahogy elérte az orgazmust. Imi szájával elengedte a lányt, közben még lassan ujjazta. Majd kihúzta az ujjait, felmászott a lányhoz, a lány szemét lehunyva, csendesen pihegett.

Folyt. köv., amennyiben van rá igény.
Hasonló történetek
30288
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
22518
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Triac ·
Kedves Eszter!



Nos, párszor el kellett olvasnom az - amúgy jól sikerült - történetedet, hogy pontossan képbe kerüljek tulajdonképpen kik is a szereplök. Szerencsére sikerült ezt tudatosítani a még oly` egyszerú lelkületú olvasóban

is mint én, hisz` összesen, nemkevesebb mint 72 -szer említed a kettejük nevét.



Egy csoportjelenetnél talán nem utolsó feladat újra és újra tisztázni, hogy tulajdonképpen ki kivel (- ki kiben).

Ám azt hiszem egy ilyen könnyen átlátható szituációban (1férfi, 1növel), elég az elején bemutatni a szereplöket.

A történet egyébként tetszett, és természetessen várom a folytatást.

Nálam 7p.

Livica ·
Nekem is tetszett, érdekel a folytatás.

idnat ·
Jó, jó végülis, csak az a baj vele, hogy egy ilyen ... túl átlagos sztorit írt le a szerkesztő, s ahogy olvastam lehetett az egészen látni, hogy... túl szép hogy igaz legyen, stb-stb.
De ettől még jó, csak... többet vártam volna :)
Azért jöhet egy folyt :)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: