Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Húazannya... !

Nem mindennapi kalandot osztanék meg veletek.

Rólam dióhéjban csak annyit, hogy 20 vagyok, ha szexről van szó nem tudok ellenállni a csábításnak. Bár nem is akarok :)

Július végén voltunk barátaimmal nyaralni Horvátországban, Trogirban. Nem vagyok elájulva a tengertől, és nem vagyok egy napfényimádó "beach boy", de a hely valóban gyönyörű volt.
De a kulturális szöveget meghagyom más kategóriákba.
Öten mentünk le egy hétre. 4 srác, egy lány. Ebből hármunk egyedülálló. Délelőttönként kultúrprogramot tartottunk, délután part, este meg mentünk bulizni. Történetem a harmadik nap estéjén kezdődik. Kis keresgélés után találtunk a parton egy jó kis helyet. Korábban nem szúrt nekünk szemet, pedig nem volt eldugva. Afféle balatoni C.Cola beach-house féleség volt. Bár, koktélok, DJ pult, tánctér, egy két pálma, nádtető a hely fölött, mindez kint a parton nyílttéren. Mintha Hawaiion, vagy a Karib-tenger valamelyik szigetén lettünk volna. A disco zenéért nem rajongok és valami nagy táncosláb sem vagyok de egy két hangulatfokozó koktél meg egy kis rum után már a zene is tetszett, és táncolni is elkezdtem. Rengeteg ember volt többnyire a húszas korosztály, helyiek, túristák. Mi hárman akik egyedül voltunk bele is kezdtünk a csajozásba.

A tánctéren ki is szúrtam egy lányt, és be is dobtam magam. A lány úgy 17-20 lehetett, magas nálam egy fél fejjel alacsonyabb (én vagyok úgy 190), szőke, rövid, hullámos/kócos haj, egy kicsit telt alkat nem duci nem sovány a kettő közti arany középút, ami nekem nagyon tetszett. Mellei nagyok voltak (ettől egy leheletnyit lógtak, pontosabban megereszkedtek) és formásak. Feneke gömbölyű (ha bemérnénk lézerrel kijönne a "négypernégyzet") és látványosan feszes. Egy combközépig érő lenge vékony, egy leheletnyit átlátszó színes nyári egyberuha melltartó nélkül. Kinek-kinek ízlése szerinte, de nekem akkor ott az eszményi igazi "bomba-nő". Igykeztem a közelébe kerülni és táncolni vele. Legnagyobb szerencsémre vevő volt rám. Táncoltunk és egy erotikát sugárzó szám közben elég vad dolgokat kezdett el csinálni. Dirty-dancing disco stílusban. Ezt jelnek vettem, és én sem fogtam vissza magam. Tánc közben végigsimítottam a hátán le a fenekéig, vagy amikor épp háttal állt a nyakától indulva a mellein át a hasáig le. Négy-öt számot táncoltunk, utána enyhe akcentussal megszólalt angolul, hogy nem ülnénk e le és innánk meg valamit. Hát hogy is mondhattam volna ellent. Leültünk egy kis asztalhoz, a partfelőli oldalon, ahol nem volt annyira hangos a zene. Leültünk rendeltünk egy italt, és beszélgettünk. A lányról kiderült hogy Kingának hívják, 19 éves, Svédországból jött anyjával nyaralni két hétre. Beszélgettünk, hogy merre lakik, merre tanul, mivel foglalkozik, mikor megjelent az anyja.

Odaült mellénk, kedvesen bemutatkozott és igyekezett bekapcsolódni a beszélgetésbe. Na ekkor éreztem, hogy ez a dolog halott. Ha az anyja most bekavar akkor ebből ma nem lesz semmi. Folytattuk a trécselést Kiderült, hogy a kedves mamát Cecíliának hívják, elvált már vagy tíz éve, és egyedül neveli egyszem lányát. Úgy fél órát beszélgethettünk mikor az anyja megkérdezte, hogy nem megyünk e táncolni. Leginkább ezt szerettem volna én is, mert kicsit feszélyezett Cecília jelenléte. Visszamentünk táncolni Cecília nem lépett le, sőt beszállt, és hárman táncoltunk. Kinga nem foglalkozva azzal, hogy ott az anyja ugyanúgy belelendült mint korábban, és meglepetésemre az anyja sem csak állt és nézte, hanem igen csábítóan táncoltak körülöttem. Kezdett zsongani a fejem, és már egyre fesztelenebbül éreztem magam, sőt Cecília irányába sem voltam immár közömbös. Hasonló erotikus táncot lejtettem vele mint a lányával. Rá kellett jönnöm, hogy igazándiból ő is tetszik nekem. Szintén magas volt, göndör dús hosszú szőke haj, mellei bár kisebbek mint Kingának, de nem kellett szégyenkeznie, és Kingánál vékonyabb is volt (Mint utóbb kiderült rendszeresen sportolt: úszás, tenisz).

Táncunk egyre forrósodott, és már nem a zenétől, majd végül megtört a jég. A lányok közrefogtak és úgy táncoltak, Kinga előttem, Cecília mögöttem, mikor Kinga egyre közelebb jött és megcsókolt. Mindeközben Cecília a mellkasomat simogatta hátulról és egyre szemérmetlenebbül csúszott lefelé. Itt már mindent feltettem egy lapra. Megfordultam és megcsókoltam Cecíliát is, aki nem ellenkezett. A gyomrom mint egy gombóc, a szívem vert rendületlenül, a fejemben meg éreztem a vér lüktetését. Ekkor muszáj volt fújnom egyet és le kellett ülnöm egy kicsit. Az alkalmat ki is használtam és írtam egy SMS-t az egyik barátomnak, hogy ne keressenek, és nem kell megvárniuk, majd jövök. Hogy helyrerázzam magamat egy energiaitalt vettem, a lányoknak meg rendeltem egy-egy orgazmus koktélt. Arckifejezésükből úgy tűnt vették a lapot. Miután megittuk indulni akartak vissza a kempingbe, megkérdeztem, hogy el kísérhetném e őket.
- Hát persze! - Vágta rá Kinga, Cecília meg csak huncutul mosolyogva bólintott.

A parton indultunk vissza. Annak ellenére, hogy szabadtéri volt a disco, itt mégis kellemesebb volt az idő. A kemping a parton alig 10 perc sétára volt, a mienk úgy fél kilóméterrel lejjebb. A visszaúton Cecíliával kézen fogva jöttünk Kinga meg inkább a fenekemet fogva haladt mellettem. Beértünk a kempingbe a lakókocsijuk egy nagy fa alatt szinte egyedül állt. Beszálltunk mindannyian a lakókocsiba. Bent átöleltem mindkettőjüket. Megcsókoltam Kingát, majd Cecíliát, akik mindeközben a kocsi végében található franciaágy felé. (Inkább csak egy jó nagy ágy, mint francia.) Menetközben lefejtették rólam az ingem, én közben Cecília ruháját szedtem le. Egy gyönyörű szinte átlátszó bézs tiszta csipke franciabugyit vislet, melltartó nem volt rajta, ahogy azt sejtettem.

Cecília leszedte rólam a nadrágot, míg Kingát bújtattam ki a ruhájából. Ami alatt semmi nem volt. Csak Kinga érzékien telt gyönyörű meztelen teste. Mellbimbói nagyok ágaskodóak voltak és rózsaszínűek, puncija formára borotvált természetes szőke, puncija fölött, pici teljesen szabályos háromszögalakban borotválta és amit meghagyott, rövidre vágta. Cecília is kibújt időközben a bugyijából. Lányánál valóban vékonyabb volt, kisebb feszes mellekkel, sötétebb mellbimbóval, hasa lapos feszes, puncija teljesen csupasz. Eddigre rajtam már csak egy alsónadrág volt amit nagyon feszített már a rohamsisak. Elkezdtem csókolózni Cecíliával mialatt Kinga lefejtette rólam az alsómat. Állva kezdem el csókolózni hol Kingával, hol Cecíliával, közben a kezeimmel mindkettőjüket simogattam játszadoztam a melleikkel mellbimbójukkal (Bár lenne négy kezem). Cirógattam kicsit gyömöszöltem, néha vadabbul, néha gyengéden, ők meg simogattak ahol értek. Aztán Cecília nyakán elindultam lefelé a mellei irányába. Már nem bírtam ki, hogy ne játszak velük, a számba akartam venni a bimbóját. Kinga melleit meg kézzel próbáltam kezelésbe venni, kisebb sikerrel.

Cecília melleit csókoltam nyaltam szívtam az édes kis bimbóját odaadóan játszottam vele, de gyorsítani kellett a tempón ha nem akartam hanyagolni Kingát. Puszikkal lecsúsztam Cecili puncijáig és elkezdtem puszilgatni a puha finom bőrét, közben kezemmel irányítottam és leültettem az ágyra, és ekkor vettem észre, hogy ők ketten csókolózni kezdtek. A látvány szinte leírhatatlan. Annyira lenyűgöző volt, hogy meg is feledkeztem magamról. Ők lecsüccsentek, és csókolóztak én meg csak néztem őket. Ebből a réveteg állapotomból egy pajkos kacajjal zökkentettek ki. Megindultam utánuk az ágyra mint kiéhezett vad a zsákmányára. Elborult fejjel szinte rájuk vetettem magam. De most Kinga felé vettem az irányt. Simogattam Cecíliát és néha-néha visszatértem az ő testéhez, mert egyszerűen képtelen voltam abbahagyni melleinek csókolását. Kingára talán épp ezét nem is szenteltem annyi időt az előjáték alatt.

Kicsit gépies előreprogramozott mozdulatokkal puszilgattam melleit simogattam a hasát, míg figyelmem teljes egészében másik kezemre irányult ami Cecili testén kalandozott, a melleitől lefelé a hasán keresztül cirógatva puncija felé, amit még nem támadtam volna meg, de már nem bírtam tovább ésszel és ujjammal rögtön a csiklóját kezdtem felkutatni, hogy örömöt szerezhessek neki. Amint rátapadtam elkezdtem finoman körözni rajta, és most Kingának szenteltem nagyobb figyelmet. Számmal elindultam puncikája felé, ami valójában úgy nézhetett ki, hogy teljes lelkesedéssel nekiestem és elkezdtem nyalni. Nyelvemet belefúram puncijába és rátapadtam a csiklójára, közben kezemmel a mellét gyömöszöltem, míg bal kezemmel Cecília puncijában vesztem el egyre mélyebben, a lányok meg közben elkezdtek csókolózni. Kész itt nem bírtam tovább.

Mindkettejük elég nedves volt ahhoz, hogy tovább lépjek, már nem én parancsoltam, hanem a vörös ködből egy felsőbb, (alsóbb) hatalom diktált. Hanyattfeküdtem, és kértem Cecíliát, hogy üljön rám, míg Kingát szó nélkül a számra ültettem és folytattam amit elkezdtem. Kezemmel széthúztam punciját, és elkezdtem veszettül nyalni a csiklóját, míg Cecili, fölémguggolt, és lassan bevezetett magába, centiről centire lassan. Ennek hatására teljesen nekifeszítettem a számat Kinga puncijának és csak nyaltam és nyaltam, eközben már három ujjam veszett el Kingában, ami kicsit sok lehetett neki, mert néha a fájdalomtól sikkantott, de nem ellenkezett, és alig pár perc alatt elélvezett. Nyelvem a csiklóján, ujjaim a puncijában, Cecília keze a mellén míg a nyakát nyalogatja. Percek alatt követte az első orgazmust a második, aminek hatására én is éreztem, hogy közeledek a végéhez, de csak nem ment. Hálát adtam a szerencsémnek, hogy félrészeg állapotban voltam, mert a helyzettől még képes voltam sziklakemény merevedést produkálni, de józanul biztosan Előbb befejeztem volna mint Kinga. Így csak jó volt, nagyon jó, szinte orgazmusközeli izgalmi állapotban lehettem, és mégsem élveztem el.

Fantasztikus volt. Kinga miután elélvezett leszállt a számról és Cecília punciját dolgozta meg. Két ujjal a csiklóját masszírozta erősen, és anya cicijeit izgatta nyelvével. Állati érzés volt ezt nemcsak látni, hanem részese is lenni. Hála Kinga segítségének anyja is hamarosan elélvezett, de nem szállt le, hanem még keményebben lovagolt meg, amit már tényleg nem bírtam volna, így én vetettem véget a játéknak, mielőtt még magától véget ért volna.

Kinga négykézlábra állt amíg én feltápászkodtam. Mikor hátranézett láttam a szemében a kérlelést, hogy mostmár ő jön. Fél perc pihenő, amíg Cecíliával hálából csókolóztam, aztán szép lassan becsúsztam Kinga puncijába. Eszméletlen forró volt az előző két orgazmustól és nagyon szűk. Lassan csúsztam be, minden milliméterét kiélvezve puhán forrón körülölelő barlangjának. Cecília ezalatt bemászott Kinga alá. Kezével viszonozta amit lánya alig pár perce adott neki, nyelvével pedig a zacsimat nyalogatta elkalandozva néha-néha hátrább is. Ezt már sokszor szerettem volna kipróbálni, de még két lánnyal nem hozott össze a sors, és most még csak kérnem sem kellett, azt csinálta amit már olyan régóta szerettem volna. Nem bírtam tovább. Itt már hiába az alkohol érzéktelenítő hatása, a fáradtság, éreztem, hogy most én vagyok a soros, és egyre gyorsabban kezdtem el dugni. Kinga mostmár sírásszerűen nyöszörgött, és egyszer csak feltört belőle, hogy: "Még!" A vörös köd alól egy gondolat eljut még az agyamig. Reméltem, hogy eljut a csúcsra mielőtt végzek, mert én már képtelen voltam abbahagyni, önzőmódon használtam a punciját a gyönyörű testét, hogy végre én is kielégüljek. És végre, mint amikor a víz átszakítja a gátat, legalább olyan megkönnyebbüléssel együtt élveztem el, bele Kinga fincsi kis puncijába, és egyszer csak éreztem, hogy hüvelye mint a satu rámfeszült és egy halk elnyújtott (így utólag visszagondolva is pokolian izgató) "nyüszítés" kíséretében elélvezett.

Mielőtt még egy pillanatig is azt hihettem volna, hogy itt ma estére végeztem Cecília közelebb húzódott hozzám kezébefogta férfiasságom, ami már kisebb lelkesedéssel billegett, és elkezdte masszírozni. Lecsúszott a lábamközé a végét óvatosan a szájába vette és lassan tövig bekapta. Elkezdte lassan mozgatni a fejét. Mikor Kinga is mozgásképessé vált leült az anyja mellé, majd angyali ártatlan bociszemekkel rámnézve szépen lassan tövig lenyelt, és vissza, és megint tövig. Eddigre már meredezett, de nem hagyta abba csak szépen lassan ütemesen csinálta tovább.
Valahogy szerettem volna viszonozni nekik ezt, de valahogy nem tudtam, vagy legbelül nem akartam megbolygatni ezt a kellemes helyzetet. Én mit a pöffeszkedő sejk, és két hármehölgyem, amint azok csak és kizárólag az én kedvemre tesznek. Ez a kedveskedés vagy 20 percig is eltartott, mert lassan ment a regenerálódás, de szerencsére sikeresen. Már nem voltam annyira sziklaszilárd, mint fél órával korábban, de bíztató volt.

Cecília lenyomott az ágyra és ismét lovagolt rajtam, de csak lassan, és nem sokáig, afféle bemelegítésként. Éppcsak élvezni kezdtem volna már le is szállt és megkért, hogy legyek most én fölül. Helycsere közben láttam amint Kinga az étkező részből kialakított ágyon minket figyelve a csiklójával játszik. Kacsintott dobott egy puszit, és csak folytatta. Nem sok időm volt ezen merengeni. Mire eljutott a tudatomig amit láttam már tövig Cecília puncijában voltam, és az arcát figyeltem amint a kéj kis hullámai végigsiklanak az arcán. Most kezdtem úgy igazándiból tűzbejönni. Cecíliával belefeledkezve szeretkeztünk, mikor Kinga kezét éreztem a hátamon végigsiklani. Közelhajolt a fülemhez forrón belelehelt és belenyalt a fülembe. Lúdbőröztem az élvezettől. Botrányosan jól összedolgoztak. Cecília törte meg a csendes lihegést, nyögést, hogy csináljam gyorsabban. Nem kellett kétszer mondania rákapcsoltam, és próbáltam egyik kezemmel a csiklóját izgatni ez többé kevésbé sikerült, de mielőtt begörcsöltem volna, Cecili egy tündéri mosollyal elvette a kezem, és ekkor vettem észre, hogy szeme már nem olyan tiszta mint pár perce és a bőre is kipirult, sőt izzott, lehunyta a szemét, és csak annyit suttogott:
- Basszál meg, kérlek basszál meg! (Azaz: "Fuck me please fuck me!"

Mint mondtam angolul kommunikáltunk, és egyikünk sem volt perfekt.) Ez nagyon belémivódott, mit Kinga korábbi aranyos nyüszítése orgazmusa alatt. Aztán már nem is beszélt, csak összeszorított ajkait, szemeit lehunyta, lábaival átölelt, minden lökésemre visszalökött és csöndben mélyeket lélegezve elélvezett. Addig kellemesen puha hüvelye megfeszült, és éreztem hogy puncija nedvei körbefolytak engem és kicsordult. Miután elélvezett Cecília kiszállt alólam és Kinga vette át a helyét. Cecília mellettünk maradt, és maszturbálni kezdett. És ezt nekem csinálta úgy helyezkedett, hogy mindent jól lássak, és kajánul mosolyogva figyelte a kocsányon lógó szemeimet, miközben én élvezettel keféltem a lányát. Az már nem szeretkezés volt, hanem tiszta szex. Keféltünk, dugtunk, sőt, megbasztam a csajt, és ismét sikítva ment el, kétszer egymás után. Cecília időt sem hagyva, hogy kifújjam az előbbi vad menetet négykézláb helyezkedett, kitolta a popsiját. Tudtam mit akar, amit korábban a lánya is kapott. Bebújtam ismét a puncijába, és vele is vad tempóba kezdtem. Ahol Kingával abbahagytam, ott folytattam Cecíliával, amitől alig fél perc alatt elment. (Nem én vagyok ekkora kan, hanem alaposan felhúzta magát mielőtt nekikezdtünk!)

Miután elment folytattam keményen és én is végezni akartam, de nagyon nem ment, úgy éreztem előbb lesz infarktusom, mint orgazmusom, de Cecília ekkor rámszólt, hogy álljak meg. Na bumm, már már elélveznék, és most újra állj. De mint kiderült Cecília nekem akart jót. Úgy maradt ahol volt és felkínálta a popsiját. Popóba ritkán volt szerencsém csinálni, de mindig nagyon élveztem. És most így fejezzem be. Fantasztikus nő. Kérdeztem hol találok krémet, de nem volt rá szükség Cecíliától elég nedves voltam de Kinga itt már besegített és megnedvesített, miután bebújt anyja alá, ahogy azt korábban ő csinálta, és míg én a popsi bevételével voltam elfoglalva Kinga csak nyalta azt a gyönyörű, sima, puha, puncit. Eltartott egy ideig míg először tövig tudtam csúszni Cecília popójába, de lassacskán ellazult (ami még így is pokolian szorított engem) és szólt, hogy csak nyugodtan mozogjak ahogy jól esik. Több sem kellett. Vigyázva ugyan, de egyre gyorsabb tempóra próbáltam kapcsolni, Cecília nem sokkal azelőtt élvezett el megint hogy nekem másodszor elérkezett volna az a testet lelket felszabadító érzés, és már lőttem is. A hátam az élvezettől borsódzott, a hideg kirázott, a lábam elgyengült, így mire végeztem erőtlenül huppantam le az ágyra és önkéntelenül elkezdtem nevetni.

Kinga elment lezuhanyozni, addig Cecíliával még levezettük az előbbi nagy élvezeteket, aztán sorban lezuhanyoztunk. Aznap estére meghívtak, hogy aludjak ott. Másnap reggel a korábbiaknál ugyan jóval rövidebb, gyorsabb, de hasonlóan tartalmas szeretkezéssel kezdtük a napot. Igaz ezt már csendben kevésbé fesztelenül, mert odakint volt már mozgás. Még reggeli előtt elköszöntünk és visszaindultam a kempingünkbe, de aznap estére megbeszéltünk egy vacsorát, és egy közös bulit velük, meg az én barátaimmal.

A többiek nem sokkal azután ébredtek, hogy én visszaértem. Tomi barátom a tartalékba elhozott sátorból egy számunkra ismeretlen lánnyal mászott ki. Srácok már ezt is kaján vigyorral vették tudomásul, de amit tőlem hallottak hitetlenkedve hallgatták. Bevallom reggel Kingáéknál nekem is hihetetlennek, és elég valószínűtlennek tűnt az előző éjszaka, míg újra egymás karjaiban nem találtuk magunkat.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Novosad Anna ·
Nekem nagyon tetszett, csak azt nem tudom elhinni, hogy anya és láyna kényeztetik egymást!!!!!!! Ez hülyeség!
Enigma ·
Örülök, hogy tetszett.
Hihetetlen?
Igaz nem mindennapi eset, de talán nézd meg a "Ken Park" c. filmet és talán másként fogod látni. És az előző írásomhoz hasonlóan itt is valami szokatlant akartam elővenni.

kamilla10 ·
Csak az író pontozta fel a történetet vagy tényleg jó? Valóban rossz vagy csak egy dilinyós húzta le? Ez a szavazatokból nem derül ki. Asdf0123 írta: "cookiek, sütik törlése >>> végtelen szavazási lehetőség XDDDDDDD ne maradjatok ki a buliból!! szavazzátok le akit utáltok!!!! XDD sütik törlése ás királyság van!!"

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: