Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Horoszkóp

Minden nap olvasta a horoszkópját. Nem mintha hitt volna benne, csak szeretett volna hinni. Felhúzta a szemöldökét, úgy futotta át az épp aktuális szöveget. Aztán legyintett: …Szerelem…halál, ugyan, nem megy ez ilyen könnyen. - és útnak indult.
Lehajtott fejjel vágott át a körtéren, aztán hirtelen-maga sem tudta miért- felpillantott. És meglátta Őt. Felrémlett benne az elmúlt két év összes fájdalmas, édes érzése, de ez most furcsamód nem fájt. Eszébe jutott a zölden villogó monitor, a korábban olvasott jövendöléssel. Felkacagott. Röviden, ahogy az igazán jó vicceken nevet az ember. Aztán megbotlott, és a villamos alá esett.
Hasonló történetek
20873
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
30254
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
További hozzászólások »
szöszke ·
NA jó, ünnepélyesen megígérem, beiktatok rohanó egyetemista életembe egy hosszabb irományt is...csak foglamam sincs, mikorra:)
De igyekszem majd! :smile:

szöszke ·
és... köszönöm.

Manila ·
Pontoznom kellett, mert nem értettem egyet, az alacsonyságával... és dicső Szöszi szép a lovad, szép a hajad:)))
szöszke ·
Köszi! :grinning:
a paci sajnos még nem az enyém... :no_mouth: de remélem egyszer az lesz... :grinning:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: