Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Horgászat 14.

A hideg sört felbontva, Magdi Pisti felé nyújtotta az üveget.
- Tessék. Egészségedre. - és maga is nagyot kortyolt a másik üvegből. Pisti megtörölte az üveg száját. Felemelte, és felét lenyelte a hűsítő, sárgán csillogó habzó folyadéknak.
- Aztán mi történt mikor Jutka visszajött a tusolóból? - folytatta Magdi, barátom gyontatását.
- Hát sem sok. - Dörmögte Pisti
- Tudod, hogy tele van veletek a hócipőm?! - förmedt rá Magdi mérgesen.
- Nekem tényleg mindegy, hogy ki, vagy kik dugták meg a feleségedet. És ha gondolod beszeld meg Sanyival, vagy menny el a templomba és gyond meg a papnak! De engedd mar végre ki magadból ami a lelkedet nyomja, mert nem szeretnem, hogy a legjobb barátnőmnek egy félreértés, vagy egy hülyeség miatt tönkre mennyen a házassága. És amíg ki nem beszeled magadat úgy sem nyugszol meg, és nem tisztul ki az a lökött agyad! - ezzel felállt és megindult a ház fele.
- Várj! - ugrott fel Pisti, és elkapta Magdi kezét.
- Várj. ... légyszíves. - szemei megint elfátyolosodtak.
- Tudom, hogy igazad van. És őszintén szólva azért is jöttem, ... jöttünk át, mert bíztam benne, hogy számíthatok rád. Hibásnak érzem magam abban, ami történt, de nem tudom, hogy mondjam el ezt Jutkának. Nem szeretném Őt elveszíteni, de attól félek, ha még sokáig tart ez az átkozott hallgatás, hamarosan külön költözünk. - szepegte Pisti, ball kezével Magdi csuklóját szorongatva, jobb kezével zsebkendőjét keresgetve.
- Rendben - enyhült meg Magdi hangja - de akkor részletesen elmeséled mi történt miután Jutka visszajött a tusolóból, és nem hallgatsz el semmit.

Visszaindultak a kerti székek felé. Magdi leült, és maga mellé mutatott.
- Parancsolj. - szemei követték Barátom mozdulatát, és kíváncsian fürkészték arcát, mintha a lelkében kutatnának. Pisti nagyot kortyintott söréből, majd vontatottan elkezdte.
- Hát miután Jutka visszatért, érdekes csillogás volt a szemébe.
- Mit mesélt neked Béla a filmezésről? - kérdezett, miközben felöltözött, és megfésülte sárgás-szőkén csillogó haját.
- Tudod, vagy húszan voltunk a hajon, de csak ketten beszeltünk magyarul. Miután pár próbát tettünk hátha elszólja magát valaki, de senki sem reagált szavainkra, nyugodt beszélgetésbe kezdtünk. Elmesélte, hogy lepte meg a feleséget szülinapjára, és mit csináltak másnap a szülinapi bulin. Aztán egészen lázba jött. Hirtelen megkérdezte.
- Csináltál mar szexet kamera előtt? - Kérdése váratlanul érintett, úgy, hogy csak nagyra nyílt szemekkel bámultam rá.
- Dugtál már Jutkával, mikor valaki filmezett? - ismételte meg kérdését.
- Nem - válaszoltam végre - De nem hiszem, hogy Jutka belemenne ilyenbe.
- Az csak a tálalás kérdése. - okoskodott Béla.
- Ha ügyes vagy, meg tudod győzni róla. És ha ki akarod próbálni meddig mehetsz, kérd meg, hogy mással csinálja, miközben te nézed őket.
- Olyan zavarba jöttem, hogy azt sem tudom, mit válaszoltam neki. Legszívesebben a vízbe dobtam volna, már csak azért parázna tekintetéért is, de őszintén szólva bizonytalanná tett az a gondolat, hogy Jutka valójában, hogy reagálna. - sutyorgott Pisti, és megfogta Magdi kezet, mint a kisgyerek, aki attól fel, hogy a játszótársa ott hagyja.
- Mi tett téged bizonytalanná? - kérdezte Magdi megnyugtató hangon.
- Hát, nem is tudom. Talán az egész múlt, és ez évi dolgok. Tudod, ami itt történt, na meg amit Jutka a munkahelyéről mesélt.
- És te tényleg kíváncsi vagy rá, hogy Jutka előtted mással csinálja? - nézett Magdi Pistire, inkább átszúró, mint kíváncsi szemekkel.
- Hát mikor láttam, hogy te játszol Jutkával, vagy, hogy Sanyi nyalogatja felhevült punciját, az engem igen csak felizgatott. De az más. Ti a barátaink vagytok, és nem valami idegenek. - nézett Pisti nagy, őszintén csillogó szemekkel Magdi szemébe.
- Hmmm. És mit mesélt még az a Béla?
- Hát, hogy ő ismer itt valakit, aki az egyik strandon éppen filmezik, és, hogy másnap elmehetnénk megnézni, hogy mit csinálnak. Aztán ha kedvünk tartja, kipróbálhatjuk milyen érzés az, a kamera előtt. Ha nem, úgy is jó. De azért óvatosan beadhatnám Jutkának, hogy hova is megyünk másnap. Aztán nem volt több szó erről a témáról, míg haza nem értünk.
- Téged tényleg feldob, ha Jutkát mással latod? - kérdezte Magdi elgondolkozva.
- Tulajdonképpen igen. De nem idegennel.

Magdi szemében érdekes csillogás jelent meg. Kezét Pisti combjára tette, és lassan, simogatva felfelé haladt. Pisti mintha észre sem vette volna, egész addig, míg Magdi farkához nem ért. Ekkor megrezzent, és lélegzete elakadt.
- Mit csinálsz?! - nézett Magdira riadt szemekkel.
- Csak segíteni akarok neked. - válaszolta Magdi, és ujjai fürge mozdulattal csúsztak Pisti nadrágja alá.
- Ne hülyéskedj! Ha Jutka meglátja, biztos megharagszik. És már így is elég bajom van. - suttogta Pisti, miközben állandóan a ház felé forgatta a fejét.
- Ha nem vetted volna észre, mar teljesen besötétedett. Ott benn már ég a lámpa, és itt sötét van. Úgy sem lehet kilátni idáig. Na meg a székből úgy is csak a fejed látszik ki. - ezzel elővette Pisti mar duzzadó dákóját.
- Mikor használtad ezt a varázspálcát utoljára?
- Hát már több, mint két hete. - válaszolt Pisti szomorúan, és magát megadva Magdi akaratának elernyedve dűlt vissza a kerti székben. Magdi szótlanul cirógatta a hamvas bőrt, és ujjai bele-bele túrtak Pisti szőrzetébe.
- Csussz lejjebb egy kicsit. - mondta Magdi, és maga felé húzta a dagadozó, egyre feszesebben álló, lassan petrencerúdnak is beillő szerszámot. Pisti mocorogni kezdett, és úgy lecsúszott, hogy kénytelen volt a könyökére támaszkodni. Magdi keze lecsúszott Pisti fenekére, és érzékien simogatta. Közelebb hajolva arcát először meztelen combjára fektette, és nézegette a luktető ereket. Majd keze feljebb csúszva a zacskó tartalmát mustrálgatta. Ajkait megnyitva forró lehelete elárasztotta Pisti farkát. Majd a zacskót kissé felemelve nyelve hegyével csiklandozta. Pisti testsúlyát a ball kezére helyezve, jobb kezét Magdi vállára tette, és a kezdődő kéjtől felhevülve simogatta. Ujjai beledúltak a frissen vágott hajba, és Magdi fejét gyengéden magához szorította. Magdi száját kinyitva mélyen beszívta Pisti zacskóját, majd ajkait bezárva fogaival gyengéden, de nem fájdalmat okozóan harapdálta. Pisti mozgása felgyorsult. Farka Magdi arcához simulva hevesen lüktetett. Magdi blúza alá nyúlva belemarkolt mellébe, és ujjai a duzzadt mellbimbót morzsolgattak.

Magdi hátra, és simogatni kezdte punciját. Pisti lába megcsúszott, egyensúlyát elveszítette, és a szék elé a puha fűbe esett.
- Auuu! El akarod törni a kezemet?! - mordult fel Magdi fájdalmasan suttogó hangon.
- Ne haragudj. - motyogott Pisti. Kisse felemelte Magdit, megfordította, aztán a felborult sörösüvegből egy kis sört öntött Magdi puncijára.
- Mit csinálsz? - nézett rá Magdi érdeklődve.
- Csak kissé lehűtöm a puncidat, mielőtt tüzet fog, és bentről meglátnak bennünket. - aztán nyelve szapora mozdulatokkal haladt Magdi hasáról az ígéret földjét eltakaró kusza szőrzet fele. Magdi addig mocorgott, míg a fölötte térdelő Pisti lábai közé férkőzött. Puha érzéki ajkai barátom farkának hegyét puszilgatták. Kezével teljesen lehúzta a kemény szerszámról a bőrt. Nyelvét kicsúsztatva simogatva, csapkodva játszott Pisti furulyáján. Másik kezével fenekét simogatta. Ujjait egyre közelítve lyuka fele. Pisti magáról megfeledkezve szívta be Magdi puncijának illatát. Orrát mélyen a szeméremajkak közé süllyesztve dörzsölgette a felhevült csiklót. A két formás láb megemelkedett, és Pisti füleire zárult. Pisti átölelte Magdi feneket. Ujja a remegő lyukat dörzsölgette, majd hirtelen behatolt.
- Auh! Nyögött fel Pisti egy pillanatra, mert Magdi ujja sem tévesztette el az ő feneket. De aztán még hevesebben furakodott Magdi lába közé. Magdi csalafinta nyelvjátéka nem hagyott sok lehetőséget a pihenésre. Ujja Pisti prosztatáját izgatta. A srác először lemerevedett, aztán gyengéd, majd egyre erősödő remegéssel reagált feleségem játékára. Míg végül erősen visszaszorított brummogások közepette Magdi száját és arcát megtöltötte az élet balzsamával.
- Hat ez nem volt semmi! - suttogta Magdi, és szorgalmasan nyalta, nyelte a még frissen csillogó maradékot. Arcáról ujjával leszedte a szétfolyt nedvet, és zsebkendőjével letisztította kihevült arcát.
- Ne haragudj, hogy nem tudom befejezni. - kezdte Pisti - De tudod már nagyon tele volt a zacskóm, és most alig bírom tartani magamat. Egyszerűen hiányzik a tréning. - megkapaszkodva felállt, összeszedte magát, és leroskadt a székbe.
- Ha akarod, megujjazhatlak. De többre most nem vagyok képes.
- Ne aggódj. Tudok magamon segíteni. - Magdi is felállt, begombolta blúzát, megigazította szoknyáját, és felemelte a földről a majdnem üres sörösüveget.
- Hát ebbe nem sok maradt. - szájához emelte az üveget, és tartalmával kiöblítette a száját.
- Mire gondolsz, hogy tudsz magadon segíteni? - érdeklődött Pisti. - Meg akarod ujjazni magadat?
- Az is egy megoldás. De van más lehetőség is. - válaszolt Magdi, miközben Pistivel szembe leült a másik székre.
- Azt szívesen megnéznem. - suttogta, és szemeiben felcsillant egy fény, amit csak a kíváncsi, élvezeteket kedvelő emberek szemében lehet látni.

Magdi felemelte jobb lábát, és Pisti térdére tette. Szoknyája alól kibújt még mindig felhevült kagylója, és közepében, mint egy drágagyöngy megcsillant kéjnedve. Ball kezét szeméremdombjára helyezte. Ujjai lassú körkörös mozgása masszírozták az izgalom hevétől felajzott nyílást. Aztán hirtelen felemelte az üres üveget, megtisztította, és puncijához dörzsölgetve hátrafeszített fejjel és csukott szemmel élvezte az üveg hűsítő keménységét. Pisti lemerevedve, ámulattal nézte.
- Mit gondolsz - kezdte alig hallhatóan - be tudod dugni az üveget a lábad közé? - Magdi felemelte a fejét, és az üvegre, majd Pistire nézett.
- Persze. Ezt igen, de a fél literest már nem. - válaszolt. - Az üveget lejjebb csúsztatva lábai köze, ball kezével simogatta punciját. Ujjai széjjelhúzták a szeméremajkakat, és az üveg fenekét a lyuk elé tolta. Lassú mozgatások közepette egyre erősebb nyomással tágítgatta pináját, míg az üveget puncija lágy öleléssel befogadta. Egy pillanatra megállt. Ujjai az üveg oldalánál lazító simogatásba kezdtek. Kis idő múlva könnyed mozdulattal tudta a csillogó üveget ki-be húzni-tolni. Ujjai csiklójára tapadtak. Az üveg egyre gyorsabb és gyorsabb iramban mozgott ide-oda. Néha majd kiesett a lágy melegből, aztán úgy becsúszott, hogy csak a nyaka látszott ki. Magdi erősen rányomta sarkát Pisti lábára. Combjának belső részen kis izzadságcseppek villogtak. Lélegzete el-elakadozott. Hirtelen összeszorította száját, becsukta a szemét. Ujjai vad iramba korbácsolták punciját, és az üveget mélyen magába nyomta. Aztán hirtelen megállt és elernyedt testel ült Pistivel szembe. Kezei lelankadtak, feje hátravetve alig hallhatóan lélegzett. Az üveg lassan kifele csúszott lábai közül, míg egy gyors blubb-bal a fűre esett. Pisti a sötétség ellenére is jól láthatta, amint a felduzzadt punci lassan összezárul.
- Gyere. - szólt Magdi - Nézzük meg mi van a kajával. Kár lenne ha leégne a hal.

Felállt, Pisti kezét megfogta és magával húzta. A nappaliból sárgásan szúródott ki az állólámpa fénye. Az asztalnál Jutka nagy lendülettel mesélt.
- Hát éppen időben jöttünk. - mutatott Magdi a halakra.
- Meg kéne őket fordítani. Azt hiszem szólok Sanyinak. Ez az ő dolga. - mondta, és megindult az ajtó felé.
- Várj. - szólt utána Pisti - Hagyd őket. Jutka igen csak magyaráz, és neki is biztos jól esik, ha végre kibeszélheti magát. - megfogta a grill mellett lévő piszkavasat, megigazította a parazsat, aztán ügyes, gyors mozdulattal megfordította a nagy haldarabokat.
- Na. - brummogott elégedetten - Most megint van egy kis időnk. De mielőtt visszaülünk hozok még egy sört a pincéből. Neked is? - fordult Magdi fele.
- Nem köszönöm. Én inkább a mosókonyhából kihozom a kabátomat. Lassan hűvösödik. Nem szeretnék megfázni. Te nem fázol? Ne hozzam ki Sanyi kabátját?
- Nem bánom. - válaszolt Pisti, miközben megindult a pincelépcső felé.
Hasonló történetek
22483
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
18009
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
MARVIN ·
Vörösbegy:

Igazán csak azt volt nehéz eldönteni, hogy a hozzászólásod melyik része kinek szól. De ez legyen a legnagyobb bajom.



Igen, bevallottan nem olvastam el a Horgászatot. Miért is? Mert mikor elöször írtam ide, akkor érkezhetett a 13.-ik része, és nem láttam értelmét anélkül elolvasni, hogy az elözö 12-t olvastam volna. De nem is értékeltem, vagy szóltam hozzá, csak most, hogy téged ingereljelek. :))) Ne vedd magadra. Te is csak része vagy annak a szórakozásnak, ami miatt erre az oldalra járok, csak te nem éppen vagy erotikus, mint a történetek. Ez még elöny is lehet. :))

Majd ha ráérek, és megunom halogatni, akkor elolvasom a Horgászat többi részét, de addig nem értékelem. Hogy mégis betértem erre a fórumra, az azért van, mert láthatod, hogy ami itt folyik, az nem éppen a történet értékeléséröl, hanem RÓLAD szól.

Ja, és amelyeik történethez kritikai szempontból hozzászóltam, azt mindet elolvastam. Mióta az oldalra járok, (kb. február eleje) azóta egy kezemen meg tudom számolni, hogy hány olyan történet van, amit ne olvastam volna el.



Különben szerintem te azokat tartod a csordád tagjainak, akik foglalkoznak veled. AKKOR TE VAGY A VEZETŐNK??? :DDD



Na, ez még viccnek is rossz volt. Azért rámutathatnál végre valami olyan hozzászólóra is, aki veled egyetért, ha már egyszer azok zavarnak téged, akik nem a te véleményedet osztják.



Na pá! Ja, és én a veled való beszélgetéseket is élvezem, ha valaki félreértené. (bocs Öcsi)



Marvin

nuno69 ·
fuszeklik fejedelme....mondtam én egy szoval is h egész életembe dolgoztam 36 orát???megint te találsz ki vmi hülyeséget és azon lovagolsz...

nuno69 ·
na itt fejeztem a be az ilyen barmokkal valo foglalkozást...inkább akkor jelentkeznék a CSORDAba tagnak?hol lehet?:-)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: