Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Horgászat 12.

Jutka megint elkezdett pityeregni. Megsimogattam hosszú haját. Szemmel láthatóan tetszett neki. Mintha kissé megnyugtatta volna. Abba hagyta a szipogást, és zsebkendőjével felszárította könnyeit.
- Mi történt, mi után Pistiék visszajöttek? - kérdeztem, és kíváncsian hegyeztem füleimet, mert Jutka ha szomorú volt, még sokkal halkabban beszelt, mint normálisan.
- Semmi. Ittunk, táncoltunk egész este. Következő nap csak este felé mentünk el sétálni. Aztán másnap reggel Pisti ébresztett, hogy kimegy Bélával a tengerre pecázni, és, hogy Klári bemegy a városba. Ha akarok elmehetnék vele, mert ő nem tudja mikor érnek haza. Reggel kilenc óra lehetett, mikor kopogtatásra ébredtem.
- Ki az? - kérdeztem álmosan
- Én vagyok - jött a válasz - Klári
Körülnéztem gyorsan, hogy mekkora a rendetlenség, aztán magamra húztam a takarót.
- Gyere be. - szóltam ki az ágyból.
Az ajtó kinyílt, és belépett Klári. Egy könnyű nyári ruha volt rajta, strandpapucs, és egy nagy karimájú szalmakalap.
- Ne haragudj. Felébresztettelek? - mondta bocsánatkérő hangon.
- Igen, de nem baj. Úgy is fel akartam már kelni.
- Bemegyek a városba. Lenne kedved velem jönni? - kérdezte
- Ha tudsz várni egy fél órát, akkor mehetünk. Csak szeretnék előtte még letusolni, és a lakókocsit rendberakni.
- Persze. - jött az örömteli válasz - Menj nyugodtan tusolni, én addig rendbe teszem az ágyat.
- Kösz, de ne haragudj. Még az anyósomnak sem engedem meg, hogy nálunk takarítson, vagy, hogy utánam összerámoljon. De ha van kedved olvasgathatsz addig, míg én tusolok. Az asztalon van pár magazin. Indulásunk előtt vettem, és én meg alig néztem bele.
- Ahogy gondolod. - húzta meg a vállát, és felvett egy vaskos divatkatalógust, asztal sarkáról.

Én magamra kaptam a fürdőköpenyemet, és átszaladtam a tusolóba. Pár perces tisztálkodás után felüdülve tértem vissza. Klári még mindig a katalógussal volt elfoglalva.
- De édes kis cuccok vannak itt. - dicsérte a céget, meg a fényképészt.
Felvettem egy bugyit, kivettem a bőröndből egy melltartót, majd ledobtam magamról a fürdőköpenyt.
- Mit használsz a bőrödre?- szólt hozzám váratlanul.
- Semmit. - feleltem csodálkozva, mert nem tudtam, hogy mire gondol.
- Nem ártana ha kicsit vigyáznál magadra. A nap elég erős itt, és a sós víz nagyon szárítja a bőrt, aztán jön a szél, és úgy nézel ki, mint egy pikkelyes hüllő.
- Hat van valami nedvességet adó krémem a táskámban, de még soha nem próbáltam ki.
- Add oda, majd bekenem a hátadat. Ha egyszer kitöredezett a bőröd, sokáig tart megint rendbehozni. - kinyújtotta felém a kezet, és magam sem tudom miért, gondolkodás nélkül odaléptem a táskámhoz, megkerestem a krémet, aztán a kezébe adtam.
- Fordulj meg. Így nehéz lesz bekennem a hátadat, ha a fal fele fordítod.
- Kisse zavarodottan ereztem magam. Megfordultam, és Klári elkezdte masszírozni a hátamat. A hűvös krém frissítő hatással volt bőrömre. Klári erős kezei elfelejtettek velem, hogy tulajdon keppen egy nő áll mögöttem. Mikor hozzáért a nyakamhoz, bizsergés futott végig a testemen.
- Feküdj le az ágyra. - hallottam szavait.

Nem tudom mi volt velem. Mintha egy mágus kezébe kerültem volna. Gondolkodás nélkül odaleptem az agyhoz, és végig nyúltam rajta. Klári még egy kis krémet csöpögtetett a hátamra, és mielőtt szétkente volna, két ujjával benyúlt bugyim alá, és lehúzta rólam. Kezei aztán keményen masszírozták vállaimat, és hátamat.
- De jól csinálod - dicsértem meg Klárit - Hol tanultál masszírozni?
- Pár évet dolgoztam egy rehabilitációs intézetben. Ott ragadt rám egy és más - mondta, és hirtelen lecsúszott keze a fenekemre. Megfogta popsim két partját és úgy összepréselte ujjai között, hogy azt hittem mindjárt kicsattan belőlük a vér. Majdnem felsikítottam a fájdalomtól. Aztán lassan, de a szorításon alig engedve széjjel húzta fenekemet, és felfelé csúsztatta kezeit. Ezt megismételte még kétszer. Az utolsó alkalommal mar nem fájt szorítása. Vérkeringésem felgyorsult, és fenekem kipirosodott erős kezei alatt. Végiggyúrta combomat, és vádlimat, a talpaimat, aztán megint megszólalt.
- Jól esett?
- Oh nagyon. - sóhajtottam fel, mert azt hittem, hogy befejezte. De különben tényleg jól esett amit csinált. Egészen felfrissültem tőle.
- Fordulj meg. - hallottam ismét kemény, ellenkezést nem tűrő hangját.
Miután hátamra feküdtem, egy lépést tett hátrafelé és végig mustrálta testemet.
- Tudod, hogy nagyon szép vagy?
Azt hiszem elvörösödtem, mert egyszerre felnevetett, és szelíd hangon szólt megint hozzam.
- Irigyellek. Ritka szép bőröd van, jó formád, kemény melleid, és ami a legfontosabb, fiatal vagy.

Egy pillanatra még elgondolkozott, aztán megint mellem lépett, a krémet melleimre, hasamra és combomra csurgatta, majd kevés krémet tett a kezére. Szétdörzsölte, és hozzám hajolt. Becsuktam a szemeimet, úgy vártam, hogy melyik testrészembe fog belenyilallni a fájdalom. Klári hűvös kezei hozzam értek, és melleim felett belülről kifelé irányuló mozgással masszírozni kezdett. Benyúlt a honom alá, majd gyengéden rápréselte ujjait, és felfelé húzta izmaimat. Nagyon kellemes érzés volt. Várakozásom ellenére egyáltalán nem fajt. Mikor egy-egy mozdulat végére ért, az izmok szabályosan fellélegeztek, és bőröm megfeszülve csillogott. Mellbimbóim kemények lettek, és kéjre várakozva ágaskodtak Klári felé. Ő nem sokat foglalkozott velük. Éppen, hogy átfutó ujjai hozzá-hozzáértek. Ilyenkor remegő érzés járta át a testemet. Ujjai közé vette mellemet, aztán mint a nőgyógyászok, összenyomta, és keresgélő masszírozásban kezdett. Kis idő után elégedetten elmosolyodott, és kezei a hasamra csúsztak. Enyhe nyomással az óramutató járásával megegyező irányban lassan dörzsölgette. Egyszer kis zsibbadásszerű érzést ereztem, majd beleimben egy kisebb légzsák felszabadulva elhagyta fenekemet.
- Elnézést - dadogtam megszégyenülve - nem tehetek róla. Nem akartam ....
- Ne foglalkozz vele. - csendült meg lágyan simogató hangja

Jobb kezét a szeméremdombomra helyezte, és ujjai hol masszírozva, hol kopogva játszottak szőrzetem között. Forró érzés öntötte el testemet. - De jó lenne, ha most itt lenne Pisti - gondoltam. Klári mintha megerezte volna, hogy mire vagyom, bal kezével megfogta mellemet, és ujjai hegyével dörzsölgetni kezdte mellbimbóimat. Fölém hajolt és ajkait a számhoz közelítette. Ebben a pillanatban ujja belecsúszott a már teljesen átnedvesedett cicámba. Kisse megemeltem a fejemet és ajkaimat kinyitva nyelvét mélyen szívtam be, mintha fel-le akarnám nyelni. Ujjait kijjebb húzta, és pöckömet ingerelve masszírozta, paskolta, nyomkodta ujjaival. Két kezemmel megfogva fejét csókoltam, és faromat mozgatva élveztem játékát. Gyomromban remegő érzés támadt, ami kisugárzott lábaimba, kezeimbe, és lassan átvette egész testemet. Izmaim megfeszültek, fenekem felemelkedett, mintha Klári kezét magába akarná zárni. Éreztem, hogy fejbőröm felmelegszik és hajamon apró cseppekben gurul párnám felé az izzadság. Egyszerre alig kaptam levegőt, de Klári fejét el nem engedtem volna. Fenekem majdnem begörcsölt, hasamban, mint egy tűzgolyó valami megindult, végig bizsergette belsőségeimet, majd robbanásszerű erővel mintha kiszabadult volna lábaim közül.

Elengedtem Klári fejét, és testem elernyedve terült el az agyon. Klári lassan visszahúzódott, majd combomat masszírozva mosolygott ram.
- Maradj meg tíz percet az ágyban, és ne gondolj semmire. Aztán menj át a tusolóba, és csak hidegvízzel öblítsd le testedről az izzadságot. De nehogy kiugorj az ágyból, hanem csak lassan kelj fel, különben még megszédülsz, és elesel. Ha készen vagy, szólj be hozzám, aztán indulhatunk bevásárolni. Hátat fordított, megtörölte a kezét egy törölközőbe, aztán kiment a lakókocsiból.
Én majd, hogy aléltan terültem el az ágyon. Tíz perc letelte után megszólalt az ébresztős rádió. Úgy látszik Klári állította be, hogy el ne aludja. Az épületben csak pár kislány ugrándozott. Locsolgattak egymást, és hangosan nevetgéltek közben. A zuhany alá álltam és kinyitottam a csapot. Nem is tűnt hidegnek a víz. Az egyik kislány átszaladt a tusolón, megcsúszott, és a síkos kövön lábamig csúszott könnyű teste. Hangos sikításba tört ki
- Iih ez hideg!!!- felugrott mintha meg sem ütötte volna magát, és visongva kiszaladt a tusolóból.

A csapot elzárva gondolataimba mélyedve mentem vissza a lakókocsihoz. Mit csinált velem Klári? Miért nem ereztem hidegnek a vizet? Miért nem volt szabad gyorsan felkelnem? És mi volt az a tűzgolyó ami a hasamból indult és élvezetté válva hagyta el a testemet? Felvettem egy könnyű kis blúzt, egy rövid sortot, meg a kedvenc szandálomat, és beszóltam Kláriért.
- Készen vagyok. Mehetünk?
- Felőlem - jött a válasz és megjelent a lakókocsi ajtajába. Beültünk a kocsiba, Klári bekapcsolta a rádiót, és szó nélkül gurultunk a közeli kisváros bevásárló centruma fele. Egyik butikból a másikba mentünk. Nem tudom hány ruhát próbáltunk fel, de igen megszomjazva, és kissé fáradtan tértünk be dél körül egy kisebb, a boltok árnyékába épült éttermecskébe. Szegényes kopott bútorok között alig-alig ücsörgött pár vendég. A tulaj, egy idős férfi jött elénk, és hellyel kínált bennünket. Ő legalább annyi idős volt, mint a kocsmája. Kopott, de tiszta abroszt használt köténynek. Átnyújtotta az étlapot, és megkérdezte, mit innánk.
Hamarosan két deresedő korsóval tért vissza, és előzékenyen fordította le az étlapot. A felesége főzött. Egy isteni Kevapcsicsit ettünk, erős kávéval leöblítettük, majd pincehideg bort hozott az öregúr, és szívéjesen kínált bennünket.

Talán a bor oldotta fel a nyelvemet, de hirtelen úgy ereztem, mintha semmiféle gátlás sem szorítaná torkomat.
- Mi lett a fekete barátoddal? - kérdeztem hirtelen, és magam is elcsodálkoztam nyíltságomon.
- Az első alkalom után még néha-néha összefutottunk, de nem lett a szeretkezésünkből semmi. Úgy hat hónap múlva sikeresen államvizsgázott, és hazament Németországból.
- És elmesélted Bélának, hogy mi történt?
- El.
- Hogy fogadta? - kérdeztem kíváncsi szemekkel
- Nem fogod elhinni. Kinevetett, és azt mondta, hogy találjak ki egy másik históriát, mert ez túl átlátszó.
- Miért nem hitte el? - kérdeztem, kissé elkeseredett hangon.
- Szerintem akkor meg nem nézte ki belőlem, hogy félre tudok lepni.
- És most már elhinné?
- Biztosan. De most inkább nézni szereti, ha mással vagyok, és nem az én elbeszélésemből megtudni, hogy mi történt.
- Tessék? Hogy érted, hogy nézni? Beül a szekrénybe ha látogatód van? Klári elnevette magát.
- Milyen filmeket nézel te? De különben nem vagy túl messze az igazságtól. Úgy kezdődött, hogy egyik pénteki reggel az UPS egy csomagot hozott. Béla már második hete kiküldetésen volt Franciaországban, és csak a hétvégére vártam haza. Mivel szabadnapos voltam, meg nem öltöztem fel, mikor az UPS autó megállt a ház előtt.

Magamra kaptam egy rövid kimonót, és úgy nyitottam ajtót. Egy fiatal srác barna egyenruhában. Igen jól állt neki, és nagyon megkívántam a fiút. Őszintén szólva nem gondoltam, hogy egy ilyen fiatal, és jó kinézetű srác áll az ajtó előtt. Megkértem, hogy vigye be a konyhába a csomagot, mert a körmeimen még nem száradt meg a lakk, és nem akartam elrontani az egész reggeli munkámat.
Aláírtam a csomag átvételét, és borravalót akartam adni a srácnak, de nem voltam biztos a dolgomba. Kisse izgulva, mint egy iskolás kislány, becsúsztattam a zsebébe öt márkát. Bal kezével elkapta a kezemet mielőtt visszahúzhattam volna, és magamhoz nyomta. Jobb kezével pedig átölelte a derekamat. Megadóan emeltem fel a fejemet, és megcsókolta arcomat. Ekkor én öleltem őt át, és nem engedtem, hogy elengedjen. Nadrágja már keményen feszült, tekintete vágyakozóan bújt aprócska selyem köntösöm alá. Száját kóstolgatva toltam hátra, a hálószoba felé. Útközben leszedtem róla az inget és derékszíját. Nadrágját már a hálószobában veszítette el. Egy gyenge mozdulat, és a könnyű kimonó leesett rólam. Felhevült testem sóvárgott utána. A srác megtorpant egy pillanatra, majd dupla hévvel támadásba lendült. Farka kibújt alsónadrágjából, és mint szegezett lándzsa közeledett felém.

Megfogta vállamat, és akkorát rántott rajtam, hogy tengelyem körül egyszer megfordultam, mielőtt végig vágódtam az agyon. Nem is tudtam, hogy mi történik velem. Gyorsan a hasamra fordultam, és lábaimat összezárva arcomat a párnába temettem. Erre ő lehajolt és akkorát harapott a fenekembe, hogy a fájdalomtól felvisítottam, és azonnal a hátamra fordultam. Mellém feküdt, majd ujjai meztelen testemen felfedezőútra indultak. Először melleimet, köldökömet, majd combom belső felét cirógatták. Ettől a váratlan gyengédségtől megint felbátorodtam, és lassan kinyújtottam felé a kezemet. Hozzám hajolt és lágyan megpuszilta arcomat. Teljesen meg voltam zavarodva. Nem tudtam, hogy sírjak -e, vagy megpróbáljak menekülni. Nagy szerszámmal volt megáldva, és ez a hatalmas húsdarab félelmet keltett bennem. Mi lesz, ha ezt mindet belém nyomja? Tán még bele is halok! Ilyen és ehhez hasonló gondolatok jártak az eszembe. A srác közben már hasam alját csókolgatta, és nyelve egyre mélyebbre hatolt. Meggörnyedt teste mellettem feküdt. A vállam magasságában lázasan lüktetett vastag, és hosszú dárdája. Kissé felbátorodva, hogy talán meg sem akar dugni, közelebb csúsztam hozzá. Bőrének kellemes, ápolt illata magamhoz térített.

Aki ilyen jól ápolt, az nem is lehet egy vadállat. Gondoltam, és kezembe vettem erektől sűrűn átjárt farkát. Számmal közelítve gyengéd puszit nyomtam rá. Erre nyelve belemélyedt vénuszkagylómba, ujjai pedig fenekemet masszíroztak. Számat egyre nagyobbra nyitva hagytam, hogy dorongja belém csússzon. Rövid ideig szopogattam. Aztán majdnem begörcsölt a szám. Kivettem fegyverét ajkaim közül, de kezemmel nem hagytam abba kényeztetését. Nyelvem makkját csiklandozta, és zsákját puszilgattam. Ujja egyre erősebben dörzsölte fenekemet, míg végül egyszerre két ujjal is behatolt hátsó részembe. Halk sikítással feleltem. Nem is annyira a fájdalomtól, mint a meglepetéstől.
- Faj? - kérdezte
- Nem. Abba ne hagyd. - kérleltem, és faromat mozgatva toltam ujjaira. Nyelve egyre hevesebben csapkodta felduzzadt csiklómat, és ujjai ki-be csúszkálva fenekembe kör körös mozgással tágították, és egyúttal izgatták lyukamat. Megint számba vettem kemény farkát, és nyelvemmel paskolva, ajkaimat összeszorítva erősen szívtam.

Először lassú, ütemes lökésekkel dugta számat, majd felgyorsult, és egyre melyebben hatolt belém. Izmai remegni kezdtek, erei még jobban kidagadtak, hogy ajkaimmal minden egyes szívverését érezni tudtam, aztán megállt,
- Jövök - mondta, de nem hagyta abba pinám nyalását. Ujjai tövig jártak a fenekembe, mikor forró spermája elöntötte a számat. Nem volt sok spermája, de igen jó ízű. Úgyhogy egy cseppet sem engedtem kárba veszni, az utolsó csepp nedvet is kiszívtam. Ezt az elvezetet egy másik, sokkal erősebb érzés váltotta fel. Bőröm izzadt, hajam csapzott, belsőségem remegett. Mikor harmadik ujja is behatolt fenekembe, elélveztem. Vénuszkagylóm egy adag folyadékot engedett ki magából, amitől a srác begerjedt, és meg vagy húsz percet nyalogatta érzékeny, tűzben álló nyilasomat. Ez alatta a húsz perc alatt meg kétszer érette el velem a kéj kapuját, pedig ujjai már nem segítettek hozzá nyelve mozgásához. Aztán fáradtan, de kielégülten csillogó szemmel elterültünk az ágyon. Pár perc múlva a barna USP uniformis megint testén simult.
- Boldog születésnapot - mondta, hátat fordított, és pár másodperc múlva hallottam autójának felpörgő motorját. Ekkor tértem csak észbe. Tényleg! Nekem ma szülinapom van. Egészen megfeledkeztem róla. De honnan tudja azt ez az alak?

Felkeltem, átmentem a fürdőszobába és hűvös, de nem hideg vízzel letusoltam. A víz felfrissített, de nem szabadultam meg a gondolattól, hogy mi úton tudhatta az UPS-es, hogy nekem ma szülinapom van. A konyhába lépve megláttam az asztalon várakozó csomagot. Felemeltem. Nagyon könnyű volt, mintha üres lenne. A címkén az én nevem és pontos címem állt, de semmi más. Se feladó, se bélyeg, se bélyegző. Izgulva téptem le a barnás csomagolópapírt. A dobozon kis, géppel, vagy Computerrel írott cédula. " Óvatosan kibontandó! " Na ettől még jobban furdalt a kíváncsiság. Mi lehet benne? A cetli utasítását követve lassan, vigyázva nyitottam ki a doboz tetejét. Belül egy csomó fehér vattába egy kis réztáblácska volt becsomagolva. Mikor elolvastam a rávésett szöveget, majdnem hanyatt estem. " Te vagy a legédesebb feleség! Boldog születésnapot drágám. Remélem tetszett az ajándékom. "

Tehát a csomagot a férjem küldte, és az UPS-es férfi volt az ajándék.
- Tényleg Béla küldte neked azt a csomagot? Vagy a férfit? Vagy mar nem is tudom pontosan mit gondoljak. - dadogta Jutka zavarodottan.
- Igen. De ez meg semmi! Mielőtt magamhoz térhettem volna, egy kéz nyúlt át a vállam fölött, egy pohár pezsgővel. Ha hirtelen el nem kap a másik kezével, biztos összeestem volna ijedtembe.
- Egészségedre - hallottam Béla hangját Megfogtam a poharat, és egy szuszra kiürítettem, aztán megfordultam, hogy egy nagy pofont lekeverjek neki. Béla ellenben mihelyt előtte álltam, átfogta a derekamat, és tüzesen csókolta a számat. Ettől megint lehiggadtam, és új vágyak ébredtek a testemben.
- Érdekes íze van a szádnak - szólalt meg a csókolózás után.
Mély levegőt vettem, de aztán a torkomra akadt a szó. Miután leszoptam a postást, ugyan letusoltam, de még nem volt időm fogat mosni. Amit Béla érzett, biztos, hogy a férfi spermája volt. Megszégyenülten indultam a fürdőszobába. Béla utánam lépett, karjaiba vett, és a hálóba vitt. Ott rádobott az ágyra, és eszelős tempóban szabályosan leszaggatta magáról a ruhait. Aztán mellém ugrott az ágyba, tüzesen csókolt, és nagy szerelmi birkózásba kezdtünk. Nyelve minden testnyílásomat, és bőröm egész felületét átcikázta, farka minden lehetséges résbe behatolt. Aztán szinte egyidőben nagyot élveztünk, és fáradtan elterülve elaludtunk.

Klári kiitta poharát, hívta a pincért, és fizetett.
- És, hogy került arra sor, hogy Béla téged szeretkezés közben kukkol? - kérdezte Jutka nem kis érdeklődéssel a hangjába.
- Az a másnapi partin kezdődött. - mesélte Klári - De erről majd később, most mennünk kell, hátha a halászok mar hazaértek.
Kimentünk az étteremből, és erős tempóval száguldoztunk egész a campingig.
Hasonló történetek
22482
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
24235
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: