Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hogy mik vannak?

Géza és Arabella története igazi internetes szerelem. Úgyis sokan vannak, akik még mindig nem hiszik el, hogy lehet igaz társat találni a weben, számukra álljon itt Géza és Arabella története. Géza egy szexpartner- kereső oldalon regisztrált és "Dugnék (akár lovat is)" jelmondatú hirdetésével garázdálkodni kezdett. Már majdnem feladta, mikor egy hölgy jelentkezett nála, akinek adatlapján a "Szopnék (akár lovat is)" mottó virított. Létrejött az első randi az almáshutai ménesnél és azóta együtt vannak. Hiába, szép dolog a szerelem.

Öt éve élnek együtt, mindenük a szex, megrögzött exhibicionisták. Olvassák a szex oldalakat, velős megjegyzéseket küldenek a fórumokba, élménybeszámolókat írnak, meztelen képeket készítenek magukról dugás, pisálás, kakálás, kerékcsere közben, majd feltöltik különböző internetes oldalakra, egyszóval ott vannak a sűrűjében. Gyakran járnak szex shopokba, figyelik az újdonságokat. Mert ugye a szexben is van divat.

- Szia Cicus!
- Szia Drágám!
- Na elolvastad azt a cikket, amit az e-mailban küldtem neked? - kérdezte Géza.
- Persze.
- És? Kipróbáljuk? - csillant fel a férfi szeme
- Jó lenne!
- De mi a gond?
- Nem tudom, olyan fura - makogott Arabella.
- Hát persze hogy az, de a cikkben azt írták az élvezet mindenért kárpótol!
- Igen, azt olvastam... hogy be kell kenni valami zselésítővel...

- Huh, máris áll... - nyögte a férj
- Mi? Ja - kuncogott bárgyún az asszony.

- Meg azt is írja, hogy az első alkalommal fájhat...
- Hát... majd megoldjuk - vacogott a vágytól a férfi foga- ... de az is le van írva, hogy olyan orgazmusod lesz, mint még soha!
- Alig várom. Nah meg belegondoltam az egészbe milyen is lesz... erről írtak már az "Pénisz a valagamba" fórumon is.
- Na látod... amúgy azt a hozzászólást én is olvastam. Tetszett. Állítólag mindenféle ingerközpont van ott vagy mi a fene, és emiatt nagyon lehet élvezni a dolgot.
- Tulajdonképpen nekem is tetszett a cikk.
- Hát akkor nincs más hátra, mint előre - csapott a tenyerébe a férfi

- Meg azt is írják, hogy nagyon óvatosnak kell lenned, az első alkalommal - nézett félénken Arabella a férjére
- Az leszek Cicuskám, az leszek - vigyorgott a férfi, akit ez az új lehetőség lázba hozott

Orr szex. Még sosem csinálták, de azt mondják frenetikus.

Délután meztelen fotók készítésével telt el: hogy tudja Arabella lábujjaival kinyitni a sörös dobozt, miközben a hüvelyéből kiálló távirányítóval csatornát vált, és Géza hogy tudja szöges bőrtangával a fején az álló farkával bekapcsolni a porszívót.

Rendesen felizgultak és alig várták már az estét. Közösen zuhanyoztak le, alaposan előkésztették a terepet. Géza lecsavarta a zuhanyfejet, majd a sugarat nem túl erősre állította és Arabella jobb orrlyukába irányította a vizet. Az asszonyt meglepte a dolog, azaz majdnem megfulladt.

- Nagyon jó Géza... egyre jobban felizgulok – prüszkölte.
- Én is, de bírd még ki bébi, úgy megduglak, hogy arról koldulsz!

A zuhanyozás végeztével bevonultak a hálószobába és nekiálltak megreformálni szexuális életüket. Sima orális kényeztetéssel kezdték, Arabella a férfi seggét nyalta (mi mást?), míg Géza hangosan hörgött. Majd cseréltek és Géza izgatta nyelvével az asszonyt.

El- elkalandoztak egymás testén és a férfi életében először lassan megnyalta a nő orrlyukát. Furcsa volt mindkettőjüknek, de izgalmas is. Géza egyre nagyobb vehemenciával nyalta az orrlyukakat, miközben az Arabelle fel-felnyögött

- Óh Drágám... óh óh...

Mikor már minden csillogott a nyáltól, Géza a mutatóujját gyűrte be párja jobb orrlyukába.

- Óh Béza... óh...

Géza sem volt rest, lassan mozogni kezdett, majd mikor eléggé kitágította a cimpákat egy másik ujját is beerőszakolta.

- Ugye nem fáj bébi?
- Dem, Béza, dem fáj... sőt!
- Na, látod, ügyes vagyok!

Azzal tovább tágította a lyukat. Géza teljesen felizgult merev pénisze árbócródként tört az ég felé. Aztán elérkezettnek látta a pillanatot, feltérdelt és pénisze végét a kinyálazott lyukhoz dörzsölte

- Óh... Ari... óh... ez nagyon jó - krákogta miközben flikk-flakkolt a makkjával a nő orrán.

Egy kis idő után már nem tudta türtőztetni magát és lassan behatolt az orrba. De alig mozgott párszor előre és hátra mikor az asszony arca lassan eltorzult.

- Már megint a szénanáthád? - kérdezte Géza.
- Iben.
- Nehogy tüsszents!
- Be nem bírom...
- Mi jöhet még?- sopánkodott a férj- Először a hüvelygomba, az aranyér, aztán a zöldhályog, most meg a szénanátha...

- Vissza tudod tart...?

Irdatlan erejű hapci rázta meg a levegőt, majd sorban egymás után még hat. A férfi makkja kicsusszant az orrcimpák közül.

- Ne haragudj Géza!
- Nem haragszom aranyom - nyugtatta meg a férj, azzal makkját visszahelyezte a nő orrába
- Ez az Béza! Bugd meg az orrom! - sivalkodott az asszony.

A férfi sem volt rest. A makkját ki-be kezdte mozgatni az orrcimpák között.

- Óh bébi, jobban szeretem ezt, mint a seggedet! Te is élvezed?
- Hogybe! Hogybe!... óh Béza! Csinálb még!

És Géza csinálta. Ide- oda mozgatta makkját, masszírozta a cimpákat. Majd áttelepült a másik orrlyukba.

- Óh bébi, imádom, ahogy simogat a puha cimpabőröd!
- Nekem is annyira jó Béza! Ahogy bitölt a nagy... óh... óh - nyögte az asszony.
- Én mindjárt elélvezek... - hörögte a férfi
- Ez az Béza! Élvezz el...
- Mehet az orrodba?
- Iben. Tubod mennyire szeretem az ízét!.
- Akkor most szagold... - nyögte Géza és pumpálni kezdett

Miután túl voltak első orr szex partijukon, hangosan zihálva feküdtek az ágyon egymás mellett.

- Huh bébi köszönöm... csodálatos élmény volt!
- Nekem is... akkorát élveztem, mint még soha...
- Holnap csinálunk képeket róla.
- Remek.

Csöndben feküdtek egymás mellett.

- Amúgy vettem neked lózsebkendő t- szólalt meg hirtelen a férj.
- Mit?
- Lózsebkendőt. 1 méterszer 1 méteres.
- Minek?
- Nézz a tükörbe!
Hasonló történetek
18047
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
24285
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
No0oB ·

- Huh, máris áll... - nyögte a férj
- Mi? Ja - kuncogott bárgyún az asszony.

Ez mindenért kárpótol! : )))

Perszephoné ·
Hát ez... erre nincsen szó...
Az elején még kíváncsian vártam, mi lesz, mert sejtettem a bevezetőből, hogy nem valami hagyományos dolog következik.
A közepénél a szemöldököm szinte már a hajvonalamig csúszott fel (elég magas homlokom van...), és bevallom, leesett az állam... (nem nyújthattam szép látványt, elkerekedett szemekkel, és duplájára nyúlt arccal... :smile: ).
Aztán amikor először felröhögtem, onnantól abba sem tudtam hagyni...
Annyira abszurd, hogy az már zseniális!
A kedvenc mondatom, ami felett mostanáig nem tudok "napirendre térni":
Először a hüvelygomba, az aranyér, aztán a zöldhályog, most meg a szénanátha...
fergeteges!!! :smile: :smile: :smile:
A másik kedvencem:
- Ez az Béza! Bugd meg az orrom! - sivalkodott az asszony.
Tartok tőle, sokáig eszembe fognak még jutni ezek a mondatok, és fogalmam sincs, mivel fogom kidumálni a többieknél a hirtelen jött jókedvemet...
Külön grat, hogy a részletekre is kiterjedt a figyelmed, pl. előtte orrzuhany... meg az se gyenge, hogy "Óh bébi, imádom, ahogy simogat a puha cimpabőröd!"
Röviden: bődületes az egész, és nagyon tetszett (bár én nem vagyok normális :smile: )

Bronz ·
Ez orrbaszott jó :flushed:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: