Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hivatlan vendég 15.fejezet

15. fejezet
Elrabolt idegen


Elindultam egyedül az utcán, nem tudva merre tartok. Néha meg- megállítottam személyeket és megkérdeztem:
- Nem tudja, hogy gróf Ciel Whiteot merre találom?
De a válasz mindig ugyanaz volt:
- Nem!
Nem volt más lehetőségem, csak az, hogy leültem az egyik padra a közeli parkban és vártam. Gyakran sóhajtoztam, biztosan ezért jött oda hozzám az egyik fiú és megkérdezte:
- Szia. Szomorúnak tűnsz… Felültetett a barátod?
- Nem épp… - mondtam lehangolóan- Keresek valakit, de ebben a városban mindenki rohan… Senkitől nem kapok segítséget… Pedig, már sok embernek feltettem a kérdésem.
- Miért? Mi a kérdésed?
- Ismered- e gróf Ciel Whiteot?
- Earl Ciel White?
- Igen.
- Gyere velem. Majd megkeressük.
Nem gondoltam semmi rosszra, mert a fiú kedvesnek tűnt, ezért naivan követtem a fiút. Csak akkor kezdtem el gyanakodni, amikor egy kevésbé forgalmas helyre kerültünk és két fiú jött mögöttünk. Megálltam.
- Mi a baj?- kérdezte a fiú.
- Én visszamegyek – mondtam, és 180 fokos fordulatot vettem.
A két fiú, akik addig a hátunk mögött jöttek, elállták az utamat, ezzel jelezvén, hogy nem fogok menni sehova.
- Mi a baj? - kérdezte a fiú, akivel addig mentem. - Nem bízol bennem?
- Lenne rá okom? - kérdeztem, mérlegelve a szökési lehetőségeket.
- Talán - mondta a fiú, és egy szövetdarabbal befedte az orrom, amitől elvesztettem az eszméletem.
- Hozzátok a táskáját is! - hallottam még utoljára, majd… sötétség.
Kábán ébredtem, megkötözve, ronggyal a számban.
- Nézd!Ébredezik! - mondta az egyik elmosódott árny a másiknak.
- Menj, vedd ki a szájából a torlaszt. Itasd meg, ha szomjas! - jelent meg egy harmadik árny.
Odajött közelebb hozzám az első árny, akit kezdtem megismerni :az a fiú, aki elcsalt a tömegből. Kivette a számból a rongyot, és felemelte a fejem, hogy lássa, tényleg ébren vagyok- e.
- Ki vrmm blőled …a sssszt is! - motyogtam, ami azt jelentette: Kiverem belőled a szuszt is!
- Ébren van! - kiáltotta a fiú, és egy vizespohárral próbált megitatni, ami többé- kevésbé sikerült.
- Mondd el neki, hogy mi fog vele történni, ha nem lesz ,,jó kislány” - szólt a harmadik, aki egy szőke fiú volt.
- Én? Micsoda megtiszteltetés - kuncogott a fiú, aki megitatott. - Ha nem teszed azt, amit mondunk… kicsilány… akkor… - vett elő a fiú egy elég nagy kést –átrendezzük a pici arcocskádat… Nos, először is… adj egy csókot!
- Menj a fenébe! - mondtam neki, de mozdulni nem tudtam a kötelek miatt.


A következő pillanatban egy égető fájdalmat éreztem az arcomon. Megpofoztak, méghozzá jó erősen.  Beleszédültem az ütésbe, és talán nem az lett volna az utolsó pofon, ha nem kopogtatnak a raktár, vagy mi volt az, ajtaján.  
- Nyissátok ki! - parancsolt a szőke hajú fiú.
Kinyitották a raktár ajtaját, de a hát fény miatt nem láttam, hogy ki jött be.
- Megvan, amit kértem? - hallottam egy ismerős hangot.
- Se… gíts! - póbáltam kiabálni. - Segíts! Segíts!
Közelebb jött az ismeretlen, és azt hittem, megáll a szívem; Constantin állt ott és szemmel láthatóan észrevett.
- Megvan, amit rendeltem? - kérdezte Constantin a fiúktól.
- Igen, itt van. - Nyújtottak át egy dobozkát.
Constantin kibontogatta a dobozkát, és egy kisebb pisztoly került elő belőle.
- Mit akartok ti egy ,,női pisztollyal”? - kérdezte a szőke fiú.
- Azzal ne törődjetek. Mennyibe kerül a lány? - nézett rám Constantin.
- A lány nem eladó!
- Dupla árat fizetek érte!
- Süket vagy, ember?! Nem eladó!
- Értem.


Constantin elkezdett kotorászni a zsebében, és elővett egy nagyon nagy köteg pénzt, majd a szőke fiú fejére fogta a pisztolyt és megszólalt:
- Engedjétek el a lányt! Ezután mindenki feküdjön arccal a föld felé! Rozetta, te várj meg kinn!
Gyorsan eloldoztak, és lefeküdtek a földre, arccal lefelé. Kiszaladtam a raktárból, de előbb még a dolgaimat magamhoz vettem.
Kint vártam Constantinra, aki sietve jött ki a raktárból és intett, hogy siessek én is. Szaladni kezdtünk mindketten, s hátra se mertem nézni, amíg ki nem értünk egy forgalmas utcára.
- Gyere be ide! - ragadta meg a karom Constantin, és berángatott egy étterembe.
- Áh, Mr. Constantin!- fogadott minket a pincér- Ciel úrfi hol van?
- Hívj nekünk egy taxit! - mondta Constantin.
- Igenis! - hajolt meg a pincér- Amíg jön a taxi, üljenek le ahhoz az asztalhoz!


Constantin elvette a csomagomat, megkínált hellyel, és mindketten leültünk.
- Sokat kell várni a taxira? - kérdeztem.
- Szörnyű itt a közlekedés, és nem hagyhatom, hogy egy kisasszony gyalog tegyen meg egy ilyen hosszú utat. Megengedne egy kérdést személyes hangnemben?
- Persze.
- Hogy gondolta azt kisasszony, hogy egyedül utánunk jön?! Belegondolt, hogy mi történhetett volna? Okosabbnak hittem Önt.
- Constantin, egy szó nélkül leléptetek!
- Sürgős problémánk volt. A kisasszony, hogy jutott el idáig ennyire rövid idő alatt?
- Vannak kapcsolataim. Milyen sürgős probléma?
- Megjött a taxi! - értesített minket a pincér.
- Probléma… Majd meglátja, kisasszony! - mondta Constantin, s helyet foglaltunk a taxiban.
Elindultunk Cielhez, aki akkor még nem sejtett semmiről semmit.

Folytatások
2549
Ez az utolsó előtti fejezet, s bár már rég megírtam a történetet, szinte én is izgulok a vége miatt!
3048
Miután elmentem Ciel ,,palotájából" Alexanderhez, vegyes érzések zavartak össze: szomorú voltam Ciel miatt, izgatott Alexander miatt… És féltem szüleim büntetésétől, ami szigorúnak ígérkezett. De tudtam, mindent megérdemlek...
3444
Rozetta bátyja miatt kerül kellemetlen helyzetbe, ám a kellemetlen helyzetből még kellemetlenebb lesz. És a dolgok csak tovább romlanak.
Előző részek
3284
Csak most látom magam is,a kislányos történetből mit alkottam.Hát...Ez van,ha szabadlábon van a fantáziám.:)
2821
Ez egy rövid fejezet.Nem véletlenül.Amikor ezt a fejezetet írtam,teljesen kifordúltam magamból,csak akkor,amíg írtam a történetet,éreztem azt,hogy túlságosan hagyom szárnyalni a fantáziámat.Mindennek ellenére,mivel így írtam meg,azt gondoltam,így is kell hagynom.
2582
Megragadtam Izolda kezét, és kiráncigáltam a szobából, becsukva magunk után az ajtót.
- Te lány! - mondtam mérgesen. - Ha neked van egy kapcsolatod, miért… Ciellel mit akarsz?!
- Miért húztad annyira fel magad? - nyújtotta ki a nyelvét Izolda. - Csak meg akartam bizonyosodni valamiről, amit már tudtam… Érdekes és vicces volt nézni, ahogyan vigyáztál arra, hogy én és Ciel véletlenül se kerüljünk túl közel… Csak arra vártam, hogy végre rám szólj. Tudom, hogy mit jelent neked...
3355
Mnos,ez egy kislány által írt történet,tele hibával és botlással.Ne várj tőle ,,világmegváltóhúdecsodás" történetet.Nem annak szántam.Kis képzelgés árán tört ki a tollamon keresztül,s segített rájönnöm:ennél jobbat is tudok! Emelett,el lehet olvasni,a kritikákat szívesen várom.
2568
Kinyitottam a szemem. Rengeteg endőr volt mindenhol. Ciel és Constantin is előttünk állt. A fiút a földről állították fel, a válla véres volt.
- Mi történt? - kérdeztem remegő hangon.
- Utánam jöttél az iskolába, igaz? Már ismernélek? Jól gondoltad, e miatt az ügy miatt maradtam, de más dolgom is volt a rendőrséggel. A bizonyítékokat ismét áttanulmányoztuk és rájöttünk, hogy a testet el kellett vinni a szemetesig valahogyan… A kezében nem vihette el senki, az túl feltűnő...
Hasonló történetek
4711
Eva letette a kagylót, majd kiment a fürdőbe és megmosta az arcát. Aztán leült a hálószobába vezető lépcsőre.
- Legalább egy üveg konyakot hagyhattál volna nekem! - gondolta. Nem gyújtott villanyt, csak ült ott fáradtan, és az agya teljesen üres vol...
4243
A repülőút kellemes volt és Cooper két óra múlva már a washingtoni lakásban volt. Ez nem volt olyan előkelő, mint a New Yorki, de azért nagyon otthonosan volt berendezve. Kapus sem volt, így Cooper simán bejutott. Gyorsan felmérte a terepet.
Hozzászólások
További hozzászólások »
nagyaniko ·
:heart:

AliceWhite ·
Köszönöm szépen mindenkinek.Igyekszem.:)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: