Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hihetetlen

Bevezetőben magamról, hogy 38 éves nő vagyok. 26 éve élek házasságban. Fiaim már nagyok, férjemmel, úgy ahogy ennyi év után megvagyunk. Azért írtam magamról, mert ami három éve megtörtént velem, még ma is hihetetlen.
Egy kereskedelmi cégnél dolgozom, mint felső vezető coordinátor. Munkám során sokat kell utaznom. Néha egy, néha több napra.
Nem mondom nem fordult elő velem, hogy flörtöltem és az is előfordult, hogy szexuális kalandba is keveredtem, de azok többnyire normál sexről szóltak.
Előfordult, amikor nehezen tudtam eldönteni melyik hódolómnak engedjek, és még az is megfordult a fejemben, hogy vajon kettővel egyszerre milyen lehet, de eddig ilyesmi nem esett meg velem. Eddig!

Történt úgy három éve, hogy egyik délalföldi vállalatnál kellett egy tárgyaláson részt vennem. Vonattal utaztam le, mert tudtam, hogy nem kerülhetem ki a kínáltatásokat és biztos elfogyasztok néhány pohárral és úgy terveztem, hogy az esti gyorssal jövök vissza, és akkor 11 órára haza érek.
Ember tervez, aztán másképpen történtek a dolgok. Lekéstem az esti gyorsot. Marasztaltak volna, hogy aludjak ott, de nekem másnap délben Budapesten kellett lennem, ezért aztán az éjjeli személyvonatot kellett válasszam. Hazatelefonáltam, hogy csak éjjel kettő felé érek haza.

A lényeg felültem a vonatra, első osztályra váltottam jegyet és felkészültem egy lassú döcögésre. Szerencsére egy fülkés kocsi volt. Ahogy végigmentem, az egyik fülkében egy fiatal pár csókolózott, a másikban egy apáca ült, végül a középtájon egy üres fülkébe foglaltam helyet. Behúztam a függönyöket és gondoltam alszom egyet és akkor gyorsabban telik az idő. Amúgy is fejbevágott az unicum, amit ittam. Csendes este volt, a vonat jól be volt fűtve, föltettem a kabátomat és a táskámat, elhelyezkedtem az ablak mellett és átgondoltam az eltelt nap eseményeit. Gábor a másik területi képviselő nagyon marasztalt, és udvarolt. Nem is lett volna ellenemre, ha másnap nem kellett volna tárgyalásra mennem.
Ahogy így ábrándoztam nagy hangzavarra riadtam. Egy társaság szállt föl. Benéztek az én fülkémbe is, de aztán továbbmentek és egy távolabbi fülkébe ültek le. Örültem, hogy egyedül maradtam. Lassan elindult a vonat, én pedig távolról hallottam a társaság hangoskodását, elbóbiskoltam.
Arra riadtam, hogy nyílik a fülke ajtó és betódul rajta a hangoskodó társaság. Négy fiú, úgy 20-28 évesek. „Van itt szabad hely?” és már le is huppantak. Velem szembe egy olyan 30-asnak saccoltam férfi. Mellé egy fiatalabb. Mellém, pedig két inkább 20 éves fiú. Nagy hangon mesélték egymásnak kalandjaikat, közben rám pislogtak. Megvallom féltem. Amikor már vagy fél órát hallgattam a vadabbnál vadabb történeteket, meg a közbe rám tett megjegyzéseket, gondoltam átköltözöm egy másik fülkébe. Fölálltam, hogy levegyem a csomagomat.
Ahogy fölnyújtózkodtam, egyszer csak érzem, hogy hátulról a szoknyámat felhúzva átölel egy erős kéz és hátrahúzott az ölébe. „Csak nem akarsz itt hagyni minket?” Tiltakozva próbáltam fölállni, de szorosan tartott és a mellemet fogta a másik kezével. Vergődtem, de nem volt menekvésem. Egyre jobban szorított – nagyon erős keze volt – egyik keze a bugyimon keresztül masszírozott a másikkal a mellemet markolászta. Közben a többieknek mondta „nézzétek ,hogy kapálózik!, pedig még nem is csináltunk vele semmit” a többiek röhögtek. „ Jani vedd már le róla azt a rohadt bugyit” szólt az egyiknek. A következő pillanatban már tépték is le rólam. „ Nézd már milyen frankó sima a pinája” mondta valamelyik. Tényleg előző héten gyantázott le a kozmetikusom. „ Na Tibike nyalj már be neki! Hátha nem kapálódzik annyira” Amelyik hátulról fogott kissé fölemelte a fenekemet és valamelyik elkezdett nyalni. Hiába tiltakoztam volna, semmi esélyem nem volt. Közben a másik a mellemet masszírozta tovább.
Lassan lekerült rólam a blúz is, a melltartó is. Éreztem, hogy keményedik a szerszáma, amelyiknek az ölében ültem. Már nem is tudom, hányan foglalkoztak velem. Az egyik nyalt, mások a melleimet dögönyözték, közben pedig kommentálták. Nézd milyen nedves már a pinája, mindjárt elévez! És a mellei? Nézd ezeket a dudákat! Megmondom őszintén a különös helyzet ellenére, kezdtem beindulni. Lassan azt éreztem, hogy tör rám az orgazmus. Ezt meg is érezték, és ekkor valamelyik másik irgalmatlanul kezdett nyalni és nem tudtam, hogy ő vagy valamelyik másik mélyen a puncimba nyúlt. Szégyen ide, szégyen oda hatalmas rángások közepette élveztem. Hangosan szedtem a levegőt, a testem megadta magát. Éreztem, hogy a szorítás is gyengül, de már nem akartam menekülni. Persze azok hangosan röhögtek „ nézzétek mennyire hiányozhat ennek a fasz!”

Teljesen elernyedtem. Már nem kellett tartani, lehanyatlottam az ülésre. Több sem kellett a fiúknak. Szétnyitottak két ülést és ráfektettek. Amelyik – később tudtam meg a nevét, Gábor - először elkapott, fölém térdelt és félig merev szerszámát beletömte a számba. Kicsit tiltakoztam, bár őszintén már nem volt erőm vagy nem is akartam és Gábor megmarkolta a hajamat, és... nem tudok más kifejezést: baszta a számat. Közbe nem láttam melyik, a puncimba hatolt. Nagyon nagy, rendkívül vastag farka volt, teljesen kitöltött. Keményen járatta bennem a rúdját, megérezte, hogy megint nedvesedni kezdtem és hangos röhögés és zihálás hallatszott, én pedig megint a csúcs felé közeledtem. „nézzétek a telhetetlen picsáját, baszd szét Attila! Gábor! Nyomd a torkára! Fuldokoljon a gecibe!” ezeket a szófoszlányokat hallottam, miközben a számban és a puncimban is tövig nyomtak egy-egy farkat.
Altestem rángani kezdett, már nem érdekelt semmi, csak átadtam magam az orgazmusnak. Hörögtem a számban éppen belespriccelő ondótól, ugyanakkor a puncim úszott a saját nedveim és az „Attila” ondójának keveredésében. Még soha, soha nem éreztem ekkora kielégülést. Utólag belegondolva, szinte hihetetlen, hogy egy ilyen helyzetben mennyire tudtam elengedni magam és akárhogy is, de élvezni a helyzetet.
Persze, hatalmas röhögések közepette a másik kettő bíztatta az éppen rajtam lévőket. „ basszad már ne sajnáld, adj neki! Nyársald föl Attila! Nézzétek, hogy dobálja a picsáját! Mindjárt én verem bele a faszomat!”
Mikor mind a kettő belém eresztette a magját és én teljesen kimerülve ondótól ragadva szétterülve feküdtem, jött a másik kettő. Nem sokat vártak. Az egyik megfogta a bokáimat – Péter volt - fölnyomta a nyakamba és a kitárulkozó puncimba nyomult. Ennek még vastagabb volt a pénisze, mint az Attilának. Ez nem finomkodott, hanem nyomott keményen, közben teljesen a nyakamba tolta a bokámat, így még mélyebben, a lehető legmélyebben felért a méhemig. Így még nem csináltam soha, de megint kezdtem érezni az érzést, amikor a testemet elönti a kielégülés. Közben a fejem fölött valamelyik átvette a két bokámat és még jobban felhúzta, egészen visszagömbölyített.. Péter még vadabbul, még mélyebbre hatolt belém.
Éreztem, amint megfeszül a teste és hatalmas ordítás közepette engedte ki a magját a puncim legmélyébe. Nem is merem már bevallani, de őrjöngve dobáltam magam és megint megrázott az orgazmus. Alig kaptam levegőt, zihált a mellkasom, szerettem volna kinyújtózni, de nem tudtam, mert nem engedték el a lábamat, sőt nem tudom melyik fiú, elkezdte a popsim lyukát masszírozni a kifolyó ondóval. Rémület fogott el, mert nekem még soha nem tettek semmit a popsimmal. Hallottam, hogy van ilyen, de már benn is volt egy ujj és egyre mélyebben nyúlt bele.
Próbáltam volna szabadulni, de semmi esélyem sem volt. Aztán éreztem, amint egy hímtag próbál utat törni a feszülő lyukban. Szorítottam össze, ameddig csak tudtam, de hiába! Egyre beljebb tolta és én már jajgattam, de nem törődött vele, ütemesen dugta a fenekemet, én tehetetlenül jajgattam. Akkor lett kissé kellemesebb, amikor belém élvezett. Még húzogatta egy darabig és akkor éreztem valami bizsergést, de örültem, amikor abbahagyta. Elengedtek és én teljesen kimerülve feküdtem. Ők szedelődzködtek, valamit távolról hallottam, hogy a nevemet mondják meg a lakásomat, hallottam, ahogy öltözködnek, amikor nyílt a fülke ajtaja.
Üdv Pali bácsi, mondták. Arra néztem és láttam, hogy a kalauz.

Önkéntelenül el akartam takarni magam, de nem volt mivel. A fiúk röhögtek és azt kérdezték „Pali bá’ nem akarja megbaszni ezt a picsát? Mi már ledolgoztuk” A kalauz olyan ötvenes férfi nagyot röhögött és már tette is le a táskáját. Föl akartam ugrani, hogy elég volt, de hanyatt löktek, ketten lefogták a kezeimet, kettő pedig széttárta a lábaimat. „ Nézze milyen jó picsa! Tele van gecivel. Úgy élvezett, hogy nem is akarta abbahagyni. Itt a szája! Próbálja ki azt is. Nagyon jól szop.”

- Jól van fiúk! Akkor kezdem a szájával. Avval a félig kemény farkát odaverte a számhoz, aztán mivel nem nyitottam ki a szám, befogták az orromat és akkor nem volt választásom ki kellett nyitnom a számat. Rögtön bele is nyomta. A fiúk röhögve biztatták. „ Pali bá’ a picsája is nagyon jó, hagyjon oda is.” Egy darabig még a számat tömte, aztán két fiú szétfeszített és a kalauz belém döfte addigra kemény szerszámát. Szerencsémre hamar elélvezett, mert ezt én már nem élveztem. Megint nagy adag spermát engedett a puncimba. Aztán összeszedte magát és mint aki jól végezte a dolgát, elment.
A fiúk elmentek, csak a Péter maradt még.

- Ide figyelj! Nagyon jó picsa vagy! Ezért úgy döntöttem, hogy rendelkezésemre kell még állnod. Öltözz már, mert mindjárt beérünk és akkor végigbasznak a hajléktalanok is. Szóval felírtam a címedet. - mondta. Add ide a telefonszámodat, ha nem akarod, hogy otthon keresselek. Aztán, ha hívlak, megmondom, mikor kell jönnöd.
Kénytelen voltam megadni a mobilom számát. Eltette és elment. Ennek aztán lett folytatása, mert felhívott, de ez egy másik történet.
Remegve szedtem rendbe magam. Szerencse, hogy hosszú kabátom volt, így avval el tudtam takarni magam. A taxis furán nézett, de szerencsésen hazaértem. Mindenki aludt, nem volt feltűnő, hogy bementem a fürdőszobába.

Azóta rengeteget gondolkodtam a történteken és néha úgy érzem, vágyom arra, hogy újból történjen már valami.
Hozzászólások
További hozzászólások »
berva101 ·
12 évesen házasodtál?

mammi ·
Értékes gondolatok szép köntösben közvetítve - gratulálok hozzá!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: