Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hideg fagyi csoda

Kellemesen meleg délután volt, a május hónap utolsó napja. Krisztina barátnőjével beült egy helyi kis cukrászdába. Kávét ittak, finom kókuszos süteményt majszoltak. Közben víg csevejjel beszélték meg az életük eseményeit, múltba visszatekintve, a tegnapi pasis történetet. Mindenről vidáman szólt a szó. Jól érezték magukat, hangos őszinte női kacajjal kacagtak. Júliának megszólalt a telefonja, fontos hívás volt. Nem is ő lett volna, ha nem szédíti a vonal túlsó végén levőt. Tipikus nő.


Krisztina kavargatta a kávéját, szelíden mosolygott, megértően az előtte lezajló telefonbeszélgetésen, melynek szavai kiszűrődtek hozzá. Akkor megszólalt a hang. Keresd meg kinek van szüksége arra a fagylaltra. Értette a jelet, nem először történt meg vele a sugallatok érkezése. Egy csoportnyi gyermek érkezett a cukrászdába, vidáman zsongva körül a fagylaltos pultok izgalmas kínálatát, Hideg fagyi csodák. Krisztina nézte őket, nem látta akit keresett. Felállt az asztalától és a gyermek sor élére ment. Meglátott egy picinyke alig egy méteres legénykét, bámulva nézte a fagyispult kínálatát, Krisztina szíve összeszorult. Abban a csöppnyi gyermeki tekintetben minden kívánás benne volt, csodálata a sok színes élvezetnek. Megszólította a kicsi legénykével együtt érkező édesanyát.


- Megengedi, hogy megajándékozzam a gyermeket egy fagylalttal?


Az anya zavarát látva a kicsi fiúhoz fordult.


- Melyiket szeretnéd?


- Puncsot - volt a válasz.


- Egy gombócot csak - szólt az anyuka.


A kisfiú megbecsüléssel vette át az egy gombócot, és élvezettel vette birtokba nyelvecskéjével a hideg finomságot.


- Talán önt is meghívhatom? - kérdezte Krisztina a hölgyet.


- Ó, nem! Én is veszek egyet, de csak egyet, azt én fizetem. Nagyon köszönöm a kedvességét.


Csodálkozva nézett az ismeretlen jótevőre. Éppen egy gombócra való pénze volt. Örömmel kérte ki a fagyiját. Krisztina elköszönt, és boldog mosollyal az ajkai körül lépett tovább az ismeretlenségbe. Egy angyal suhan át. Szíve megtelt meleg örömmel, és pár könnycseppet törölt le szemei sarkából. Vissza ment még mindig vidáman cseverésző barátnőjéhez, és köszönte a kávéját, és mindent az élete éltetőjének, Istennek, hogy mind azt amiben része van élvezheti.

(fanna története)

Hasonló történetek
4398
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
5518
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
bogumil ·
Aranyos kis történet. tetszett. :heart:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: