Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hétvégi kirándulás

Gondoltam én is megosztom Veletek egy történetemet. Az eset már régebben történt, egyetemista éveim elején. Mindketten Budapesten tanultunk, de én Pécsen, barátnőm pedig Szegeden lakott a szüleivel. A barátnőmmel, Katival egy szép napsütéses őszi hétvégén elmentünk kirándulni. Pénteken már kora délután elindultunk, hogy minél előbb el tudjuk foglalni a szálláshelyünket. Egy hotelban foglaltunk szobát. Körülbelül 3 hónapja jártam a lánnyal, de szexuális kapcsolatunk nem volt az igazi. Többször szeretkeztünk már, de valahogyan mégis hiányzott valamiféle összhang. Lényeg a lényeg, megérkeztünk, elfoglaltuk a szobát, megvacsoráztunk és lefeküdtünk TV-t nézni. Elég unalmas műsor volt, nem nagyon érdekelt, inkább párommal kezdtem foglalkozni. Elkezdtem simogatni a combját, majd a fenekét, s ez csókolózásban folytatódott. Egy rövidnadrág volt rajta, ami kényelmes viselet tévézés közben, de nekem is nagyon jó szolgálatot tett azáltal, hogy könnyebben simíthattam végig kedvesem formás, gömbölyű fenekét.

Ezek a mozdulatok nem hagyták hidegen Őt sem, mert egyre vadabbul kezdett csókolni, simogatni. Pár perc után azt javasolta fürödjünk egyet, mossuk le a hosszú út porát. A fürdőszoba bent volt a szobában, és csak a miénk. Aki lakott már kollégiumban úgy, hogy szobatársai állandóan otthon voltak, az tudja milyen érzés egy üres szoba, egy fürdőszobával, amit csak ketten használunk és szabadon pucéron járkálhatunk. Mennyei! Levettem a pólóját, melltartóját, mely eddig eltakarta előlem feszes melleit. Közepes mellei voltak, de inkább nagynak mondható. Méretei közelítettek a 90-60-90 –es álomkategória méreteihez. Ledobáltuk a levett ruhadarabokat, így én egy alsónadrágban, ő pedig egy sötétkék tangában indultunk a fürdőszoba felé. A pár lépésnyi távolságot is úgy tettük meg, hogy ott pusziltuk, csókoltuk egymást ahol értük. Nem maradhatott ki a nyaka, a válla, pláne nem a mellei. Csókjaim hatására mellbimbói megkeményedtek, jelzőtáblaként mutatva az irányt a kád felé.

A fürdőszobában levettük egymásról a még „ott felejtett” ruhadarabokat. Kati punciszőre igazítva szokott lenni a bikinihez, egészen eddig! Ekkor vettem észre, hogy indulás előtt leborotválta, és a csupasz szeméremajkak fölött lehet csak egy kis szőrpamacsot találni. Nagyon meglepődtem, mert már többször felvetettem ötletként ezt a fajta borotválkozási módot, de nem igazán egyezett bele. Azt mondta, hogy kényelmetlen lesz és szúrni fog, amit megértek, de hát esztétika is létezik a világon. Beleültünk a már előre megengedett jó meleg vízbe. Annak a kis kádnak a kétszemélyes kényelmességi mutatója inkább negatív irányba rúg, mintsem elviselhető. Összegabalyodva ültünk egymással szemben és szappanoztuk egymás testét. Formás mellei és szép combja sem maradhatott ki. Nagyon nehezen tudtam, de mindig megpróbáltam selymesen puha bőrű punciját simogatni. Végül arra jutottunk, hogy gyorsan megfürdünk és bent, a kényelmes ágyon folytatjuk a már eszméletlenül izgató előjátékot.

A törülközés után Kati felvette fehér színű, barnaságát hangsúlyozó tangáját, s hastáncosokat megszégyenítő mozdulatokkal fűszerezett táncot járt előttem. Férfiasságom már kikandikált ekkorra jócskán szűknek mondható boxeremből. Abbahagyta a táncot és vad csókolózásba kezdtünk. Lassan levettem róla az ici-pici fehérneműt, és ő is kisegített az alsómból. Záporoztak a csókok, mindketten simogattuk a másikat, mígnem egyszer a bűvös 69-eshez hasonló pózban találtuk magunkat. Életemben Ő volt az első, Ő tett férfivá, de eddig még nem próbáltuk a szeretkezés orális formáját. Bevette a farkam a szájába és nyelve le-fel táncolt rajta. Azt hittem menten elélvezek. Én sem tétlenkedtem, elkezdtem finoman nyalogatni szeméremajkait, majd kicsit beljebb merészkedtem. Egyik ujjammal próbáltam fokozni élvezeteit a nyelvcsapások mellett, melyek úgy láttam jóleső gerjedelmet váltanak ki belőle. Teste hullámozni kezdett, s apró sóhajok kezdték elhagyni akkor éppen teli száját. Látván az élvezés határának szélein táncoló gyönyörű lányt, olyan érzést váltott ki belőlem, hogy már nem bírom tovább, ahogy forró ajkai le-fel mozogtak férfiúi büszkeségemen, elképesztő érzés volt.

Annyira jól csinálta a kedvesem, hogy már közel voltam a csúcshoz. Szóltam neki, hogy egy kicsit hagyja abba, mert nem bírom, de mintha nem is hallotta volna, sőt, nagyobb fokozatba kapcsolt. Majdnem egyszerre élveztünk el. Leírhatatlan volt ez az újdonság erejével ható érzés. Ilyet azelőtt még soha nem éltem át. Mindketten elfáradva pihegtünk egymás mellett az ágyon, szótlanul, csak a simogattuk és pusziltuk egymást. Tíz perc pihenő után ismét elkezdtük izgatni egymást. Már nem is tudom kinek a simogatása vált hosszabbá, kinek a puszija növekedett csókká, de mindketten szaporábban vettük a levegőt, hevesebben dobogtak szíveink. Farkam ismét harcképes állapotba került melyet most barátnőm kézimunkája révén ért el. Előkerült az óvszer, mivel Kati nem szedett tablettát és óvatosan húzta rá férfiasságomra. Az ágyon hátára fektettem, s úgy hatoltam be borotvált puncijába. Eleinte lassan mozogtunk, de később gyorsabb, de mégis gyengéd mozdulatok követték egymást. Ezután pózt váltottunk, én feküdtem hátra, s Ő ült bele a farkamba. Az érzés mellett a látvány nyújtott nagyon erotikusan izgató érzéseket. Látni, hogy farkam ki-be járkál borotvált pinusában, kezdtem a csúcs felé közeledni.

Ő is élvezte ezt a helyzetet, halk sikolyok hagyták el ajkait. Ismét pózt váltottunk, most a kutyapóz került sorra. Első pár lökés után párom elkezdett halkan sikongatni, éreztem puncija összehúzódásait, elélvezett. Oly izgató volt számomra orgazmusa, hogy éreztem itt a vég. Gyorsabb tempóra váltottam, de már éreztem is farkam lüktetését, s ahogy engem is elönt a gyönyör. Azon az éjszakán még egyszer szeretkeztünk, s utána is többször megismételtük kirándulásunkat. Azóta már nem vagyunk együtt, neki új barátja, nekem új barátnőm lett, de ezt az élményt azt hiszem mindketten megtartjuk.
Hasonló történetek
20917
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
18044
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
joy ·
Tibornak:

Honnan veszed, hogy pl a brutalitással teli fantazmagóriára adok 9-est? Nem szállok el kisfiúk fellengös álmaitól..



6-os azért, mert lehetett volna erotikusabban is megírni a történetet. A kritika építö jellegú.

A stílust lehet csiszolni.



Ez a történet épp amiért ilyen, hat életszerúnek.





Dr Eperkutyusnak:

Ha figyelmesen olvasod a történkéket, majd mind így kezdödik: ekkor és akkor történt meg velem.

A folytatás pedig sokszor annyira extrém, legvadabb fantáziával sem túnik valósnak.

Üdítö kivétel ez a történet, ahol el lehet képzelni, ez tényleg így történt meg, nem kapott teret az írói fanta. Legalábbis szerintem.

DREAMER ·
Dr. Eperkutyus



Gyakrabban kellene hozzászólnod!

Jó dolog értelmesen megfogalmazott véleményt olvasni!



Üdv!



DREAMER

Catherine ·
Kedves Dr. Eperkutyus! (Horvát György)



Igaza van Joy-nak, ha egy történet úgy kezdodik, hogy ez meg az történt velem, akkor az ember nem egy scfi-be illo történetet vár, hanem valami olyasmit, ami valóban megtörtént az illetovel. Ha valaki ilyen bevezeto után azt írja, hogy három tizenöt éves lánnyal töltötte az éjszakát és legalább 25-ször volt orgazmusa, akkor az legfeljebb nevetséges lehet, de semmiképpen sem erotikus. Persze egy kitalált történet ugyanolyan jó vagy jobb lehet, mint egy olyan, ami valóban megtörtént, mert ott az ember tudja, hogy az egész csak a fantázia szüleménye, és csak a stílust és az erotikus tartalmat veszi figyelembe.

Ajánlom neked, hogy olvasd el pl. Pete Croft Életem elso forró szexe címu remekmuvét (vagy bármelyik három pont alatti történetet) és akkor majd meglátod, hogy mennyire számít, hogy egy történetet valósnak vagy kitaláltnak minosít-e az írója.



Nem az a baj hogy valaki tizenévesen a szexrol ír, hanem az, hogyha ezt unalmas, nevetséges, perverz vagy beképzelt stílusban teszi. Erre ugyancsak példa, a fentebbi „mu”.



A vérfertozéses novellákkal az a baj, hogy akik ezt leírják, azok ha nem is teszik meg, de biztos hogy álmodoznak róla. Ez pedig beteges, ezek az emberek nem normálisak. A másik ok, hogy a Mellesleg olvasóközönségének 95%-a nem kíváncsi az efféle perverziókra. És mivel ok (mi vagyunk) a többség, az o véleményüket kéne figyelembe venni. A másik megoldás az ilyen történetek törlésén kívül az lehet, hogy minden író feltünteti a történet elején a történet típusát (értem alatta pl.: hogy van-e benne vérfertozés), és így mindenki eldöntheti, hogy kíváncsi-e ezekre a lelki torzulásokra vagy sem.



Igazad van inkább élje ki az ilyen vágyait az írásban, mit hogy valóban megtegye, de ne küldje el egy erotikus honlapra, ahol senki (vagy csak nagyon kevesen) kíváncsiak rá.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: