Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Házassági évforduló

Hazaérkezett a munkából és valami cinkosság fénylett a szemében. Azt mondta, készüljek, meglepetése van a számomra. Gyorsan öltöztem és máris az autóban ültünk. Bármit kérdeztem, csak mosolygott és azt mondta, majd meglátom.
Egy hotelnél álltunk meg, a szoba már készen állt számunkra: sejtelmes fény, egy pezsgő behűtve poharakkal, középen hatalmas ágy. Bezárta az ajtót és kitöltötte az italokat. Koccintottunk és azt mondta most valóra váltja az álmaimat. Magához rántott és szorosan ölelt, közben csókolt, ahol ért. A következő percben már a pulcsimat vette le. Markolta a mellemet, melltartón keresztül, majd anélkül is.

Nagyon szerette a nagy melleimet. Hátra lökött az ágyra,rám ugrott, rám öntött egy kis pezsgőt,felváltva szívta és harapdálta a mellbimbóimat,a pezsgőt nyalogatva közben rólam. A keze járt a testemen. Hol simogatott, hol erősen szorított. Én nem értettem,mi történt vele,ilyet még sose csinált. Próbáltam kérdezni, erre az felelte, hogy rossz kislány vagyok, meg kell hogy büntessen ezért. Egy szőrmével borított vágódeszka féleséget vett elő és közelített felém. Felrángatott az ágyról és az asztalhoz lökött. Kényszerített, hogy ráhasaljak. Aztán eltávolodott, nem láttam mit csinál, csak vártam, hogy mi fog történni.

Utólag tudom, levetkőzött. Pillanatok alatt levette az én nadrágomat is. Csak a kedvenc fehér tangám maradt rajtam, ami alig takarta már nedvesen csillogó puncimat. Végre hozzám ért: Végigsimított a hátamon, a nyakamtól egészen a fenekemig, itt kicsit elidőzött, ahogy belemarkolt a popsimba, azt hittem ott rögtön elélvezek, pedig még csak most jött a java.

Simogatott és markolgatott felváltva. Néha lecsúszott a keze a puncimhoz is. Aztán hirtelen ütött a deszkával: nem volt hangja, hála a szőrmének, de engem borzasztóan izgatott, mikor üt ismét. Levette az utolsó akadályt is a tangámat. Feljebb kellett feküdnöm az asztalra, így puncim és popsim is feltárult előtte. Csodálattal nézte, talán még nem is látta ennyire kitárulkozva. Leguggolt és belenyalt a puncimba, váratlanul és nagyon kellemesen érintett, úgy ahogy a következő ütés is. Azt mondta, túl sokat jár az eszem a szexen, ezért most megkapom: Elkezdte ütni a fenekemet, néha jutott a puncimnak is. Hihetetlenül izgató volt és bár tudtam csak a kedvemért csinálja, hallottam a lélegzetén, hogy őt sem hagyta hidegen a látvány, és a kéjes nyögésem.

Egyszercsak abbahagyta és széthúzta a puncimat, abban a pillanatban már bennem is volt nagy farka. Tövig nyomta bennem. Teljesen kitöltött. Gőzerővel kezdett dugni. Néha teljesen kihúzta belőlem, aztán hirtelen visszatette tövig. Fantasztikus volt. Közben ütötte a fenekemet a szőrméssel. Már nem bírtam tovább, hatalmasat élveztem, de ő nem hagyta abba. Letette az ütőt és kezelésbe vette a fenekemet, miközben még mindig járt bennem a farka. Valami folyadékot öntött a lyukamhoz és bedugta az ujját a popsimba.

Elkezdett tágítani. És rögtön át is rakta a szerszámát a fenekembe. Szép lassan nyomta beljebb és beljebb, amikor már teljesen bennem volt,elkezdett baszni, de most szépen óvatosan. Nem bírta sokáig,pár lökés után éreztem a melegséget a popsimban. Kivette szerszámát, elővett egy zsepit és felitatta spermáját a fenekemről, letisztogatott. Elküldött fürödni, majd ő is letusolt. Addig nekem az ágyon kellett várnom őt. A hátamra fektetett és szétfeszítette a lábaimat, elkezdte nyalni a puncimat, majd elővett egy közepes méretű vibrátort és a puncimba dugta.

Ki-be húzogatta a műbrokit, közben nyalogatta a csiklómat. Neki is készülnie kellett az újabb menetre, ezért felültetett, és elém állt. Számba rakta a farkát és a hajamba kapaszkodva irányította a szopást. Lassan felállt újra a farka, de még mindig szopatott. Nagyon élveztem a helyzetet,ilyet még senki sem csinált velem. Az ágyra lökött hasra, megemelte a fenekemet és elkezdett nyalni újra, végignyalt a puncimtól a fenekemig újra és újra, közben néha rácsapott a fenekemre immár a kezével, élvezettel hallgattam tenyerének csattogását a hátsómon.

Mikor már hallotta, hogy kapkodva veszem a levegőt, leült az ágy szélére, nekem le kellett térdelnem elé és újra szopni őt. A fejemet ismét irányította, néha belemarkolt a mellembe. A mellbimbómat csipkedte. Teljesen felizgultam ismét. Ha nem nyeltem elég mélyre a farkát, lejjebb nyomta a fejemet. Már állt a farka, mint a cövek. Megfordított és beleültetett a jóba. Meg kellett lovagolnom őt,az oldalsó tükörben láttam,ahogyan élvezi, ez ha lehet még jobban felizgatott, de ez nem ment így sokáig, mert ő akart irányítani.

Kutyapózba állított és betette hátulról. Már majdnem elmentem, mikor megállt, éreztem, hogy jön a fenekembe,de mégsem ő volt. A vibrátort nyomta a fenekembe, amit bekent síkosítóval. Miután a broki felét belém nyomta, betette a farkát is a puncimba. Két farok mozgott bennem. Hol egymással ritmusban, hol teljesen másként. De mindkettőt teljesen és erőből nyomta belém. Vadállatias volt az egész. Csak kefélt és kefélt. Aztán a brokit kivette és csak a farkára koncentrált. Ezért a hátamra fektetett, lábaimat a nyakába rakta és beverte a faszát. Közben a csiklómat izgatta. 10-15 kőkemény lökés után egyszerre élveztünk el. Mikor már kaptunk levegőt, Boldog Házassági Évfordulót kívánt és megcsókolt. Nem volt még ilyen fantasztikus élményem. Remélem a legközelebbi évfordulónk sem lesz unalmasabb….
Hozzászólások
További hozzászólások »
Angyallányka ·
Sztem elég köznyelven van irva......és igy kicsit kiábránditová vált a sztori.de amugy nem rossz: )

Barbika4 ·
túlgyorsan történt az egész te különben tök jó
:heart_eyes: :heart_eyes:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: