Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Haverom és a nagy szerszáma!

Sokat mászkáltunk együtt bulikba meg ide oda. Rendszeresen átjártam hozzá,aznap is mentem de az anya nyitott ajtót és mondta, hogy még alszik! Mondta, hogy menjek és keltsem fel. Ekkor meg szólat Bandi, hogy már fent van menjek be nyugodtan. Az anya elköszönt mert ment dolgozni. Be mentem a szobába de Bandi még az ágyban volt, leültem az ágy sarkára ő a hátán feküdt és a takarót felnyomta a farka. Akaratlanul is oda néztem! Ekkor kitakarta magát. Már láttam a faszát állva de most mintha még nagyobb lett volna. Azt mondta, hogy még sosem mérte le és, hogy segítsek neki, mondat oké. Erre kiszállt az ágyból és elindult egy mérőszalagért, nemsokára hozott is egyet és elém állt a vastag merev faszával, letolta a bokszerét, hogy mérjem le neki mert ő még álmos! Amúgy ő egy roma srác és én mindig is úgy tudtam, hogy a roma srácoknak nagy a faszuk!Ez be is bizonyosodott!  21/2 cm-es van neki ráadásul még vastag is! A mérés után sem lépett el tőlem. Közelebb lépett és a dákóját az arcomba nyomta, én elkaptam a fejem, erre ő azt mondta, hogy ne játsszam meg magam tudja, hogy kiszopnám a faszából a gecit! Nem tudtam mit tegyek, kívántam meg minden de féltem ha megteszem mi lesz a reakciója. Hátha csak hülyéskedik gondoltam, mondtam neki ne szórakozzon, vegyen fel gatyát. Ő erre hátrébb lépett és a két kezét a tarkójára tette a csípőjét pedig előrébb tolta, felkínálva nekem a faszát! Majd azt mondta, parancsolóan, hogy térdeljek elé és idézem: „Szopd a faszom kis köcsög nem mondom még egyszer!” Ekkor már tudatosult bennem, hogy nem hülyül. Engedelmeskedtem mintha nem lenne választásom és elé térdelve a kezembe majd a számba vettem a faszát! Tetszett is neki, mondta, hogy kapjam be ameddig csak tudom! Elkezdtem szopni, azt hittem bele se fér a számba. Nem voltam rosszul sőt! Ahogy minél jobban felizgultam egyre hevesebben vertem neki a farkát a végét a számban tartva de ismét rám parancsolt, hogy ő szopatni akar nem pedig kiveretni! Kikapta a számból és a szekrényéhez lépett, ki vett valami kábelt és mondta álljak fel neki háttal. Tudtam mit akar, már többször beszélgettünk fantáziáinkról, az övé az volt, hogy szopják a faszát hátrakötözött kézzel így ő könnyen tud irányítani! Mindig tudta mit akar! Parancsoló hangon ismét rám szólt, hogy vetkőzzek le meztelenre, mintha a szolgája lennék levettem magamról mindent. Hátat fordítottam és ő megkötözött, majd azt mondta térdeljek le! Majd az oldalamhoz lépett és a faszát többször az arcomhoz csapkodta majd így szólt: „Most szétbaszom a szádat te kis faszopó köcsög”A számba tolta a dákót és eszeveszettül elkezdte baszni, alig kaptam levegőt annyira kitöltötte a számat merem vastag fasza! Majd mikor elfáradt a két kezével megfogta a fejem és vadul rángatni kezdte a faszán! Hallottam, ahogy nyöszörög és mondja, hogy nagyon jó és tele fogja élvezni a számat. Ez utóbbit nem akartam de nem tudtam megszólalni sem! Úgy kb. 10 percig felváltva kúrta a szám vagy rángatta a fejem, már zsibbadt a szám mikor kikapta a faszát és belemarkolt a hajamba és úgy állított fel, fájt de nem panaszkodtam csak tűrtem. Erősebb volt nálam a felépítése, sportos alkatú srác, kockás has izmos mell és még enyhén szőrös is, sötétebb barna bőre egyszóval egy igazi roma gyerek! De amúgy is meg voltam kötözve és mi tagadás élveztem, hogy azt tesz velem amit csak akar és én megkötözve a szolgája vagyok! Mikor felálltam a falhoz állított és háttal neki lökött a falnak, bevertem a fejem de nem szóltam, majd megfogta a nyakam és megkérdezte akarom-e, hogy szétbassza a számat, én erre igent mondtam erre ő akkor dicsérjem őt! Mondtam sok mindent de amik megmaradtak azok ezek voltak: Nálad jobb férfit nem láttam, nagy vastag faszodat akarom érezni a számban, csókolgatni akarom a csodás tested, egy szexisten vagy! És te ki vagy nekem, kérdezte tőlem szinte rám üvöltve! A faszopó köcsögöd, válaszoltam, de ő és még? A szolgád vagyok! Na így már jobb és most térdelj kutya, mondta!Engedelmeskedtem és ő már tolta is a számba a faszát! A fejemet a falnak nyomta és keményen baszta a szám még vagy 20 percig. Folyt a könnyem és öklendeztem de nem foglalkozott vele! Majd kikapta és az arcomhoz csapkodta ismét, én tátott szájjal követtem a dákóját mire azt mondta nekem, most akkor tövig be fogom nyomni te kis faszopó! Majd megint vadul kurta a számat hirtelen erős lökésekkel annyira, hogy a faszát körbe vevő borosta az orromhoz ért és a golyói az államnak csapódtak. Azt hittem megfulladok, mocorogtam próbáltam elkapni a fejem de nem engedte! Majd úgy 5 perc elteltével egy erős lökés után hangosan felnyög, hogy ÁHHHH! Ebben a pillanatban tele lőtte a számat, azt hittem sose lesz vége! Aztán még kicsit húzogatta ki be a számban mire kivette! Majd rágyújtott közben, kioldozott és azt mondta ha akarom a WC-ben kiverhetem, így is tettem! Hamar elélveztem! Mikor vissza mentem hozzá már fel volt öltözve, még beszélgettünk 1-2 percet, hogy mennyire élvezte és azt mondta, hogy holnap ilyen tájban megint menjek de vegyek neki kotont is!
Hozzászólások
cmjcmjcmj1988 ·
nekem tetszett, egy ilyen faszszopó köcsög akarok lenni egy férfinak, aki megdugná szűz segglyukamat is...
Barents ·
Szia, olvastam a vonatos történeted, ha van kedved ismerkedni beszélhetnénk!
CRonaldo ·
Szia! Rendben!
CRonaldo ·
Már írtam erre az email címedre:LIPPTAM@FREEMAIL.HU

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: