Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hát ha nem erotikus

A hét számomra egyébként hihetetlen mértékben volt önépítő jellegű, mivel - többek között - az is kiderült számomra, hogy hétköznapi történeteim arra sem elegendőek, hogy egyáltalán felkerüljenek az oldalra. Innen is üzenem kedves cikkező társaimnak, hogy én az Egyéb kategóriát jelöltem meg, oda is kukkantsanak be néha. Meg megtudtam, hogy LL Juniort és Nótár Mary-t testőrök védik... bár ezen információ információtartalma erősen megkérdőjeleződik bennem.
És arra is rájöttem, hogy aki edzés közben olvasni tud, az nem is edz, hanem lébucol. Merthogy nőifitness, ugye sok nő (értelemszerűen) és a legtöbb szupernő edzés címszó alatt a biciklin olvas vagy a taposógépen. A biciklin még csakcsak értem - felfogni továbbra sem tudom - , de a taposógépen... én ott izzadni szoktam és ha megállok akkor iszok, vagy leájulok róla, vagy meghaltam és nem kapok levegőt, de soha, semmilyen körülmények között (sic!) nem tudom elképzelni, hogy ott szennylapokat olvassak. Vagy úgy egyébként bármilyen lapot (értsd újságot).
Lehet ez sajátos edzési technikámnak (hahahahaaa) köszönhető, de nagy ámulatomban megérett bennem az elhatározás, hogy ezt én biza kipróbálom. Már a gépen olvasást. Nos enyhe fekvő bicikli, félfekvő pozícióban, az 100-ból 1-es (!) fokozaton is szédültem mint az atom, ráadásul a sok zagyvaság, miatt az agyam annyira eltelítődött a sok értelmetlen semmivel, hogy nem tudta koordinálni a lábmunkaszerűségem és majdnem a földön végeztem, nagy küzdelemben.
Szóval két Like vagy tudjaalónakaf...üle milyen elnevezésű papírrondítvány megközelítőleg 3 perces áttanulmányozását követően letettem arról az eshetőségről, hogy akkor én így edzek. Egyrészt bosszant a semmi több oldalon történő ragozása (most értem már meg igazán régi pedagógusaimat), másrészt ha oda figyelek, nem tudok arra figyelni amiért fizetek és amiért tulajdonképpen jöttem, hogy szopjak a gépeken mint az állat. 

Nem akarok nagyon komoly, nehezen emészthető esszét írni az általam levont tanulságból, már ami a média felelősségét illeti az ember élő agysejtjeinek csökkenése vonatkozásában (pedig tudnék), egyszerűen foglalom össze: ne olvass szart, mert elrohad az agyad... és ha már lemegy Paprikáskrumpli izzadni a terembe, ott süljön is ki a zsírja, vazze, és ne akarja megtudni, hogy hogyan testőrködnek Nótár Junior meg LL Mary körül... ja és ha már kemény krumpli vagyok: tegyétek közzé az előző fantasztikusan sohatöbbévisszanemtérően humoros, segges írásom vazze...
Elvégre gyúrok vagy mifene.

Hasonló történetek
5354
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
3841
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Marokfegyver ·
Számomra az egyetlen mondatban kétszer előforduló "számomra" kifejezés rányomja a bélyegét a továbbiakra, máris működik az előítélet (ami negatív). Nem is csalódtam: messze elkerüli az irodalmi igényességet. Ez nem lenne még baj, ha... Egy hajdani tanáromat szabadon idézve: Ahhoz, hogy elkezdj egyénieskedni, netán félredobni dolgokat, ahhoz először meg kell ismerkednek azzal, amit te másképp akarsz csinálni. Nevezzük el Picasso-szindrómának, hogy érthetőbb legyen: Akkor rajzolj háromszemű nőt, ha tudnál kétszeműt is.

Petur ·
Kedves PK!
Ha csak a "magadból kiírás" volt a cél, akkor elég lett volna egy füzetlapra vetned, palackba zárnod, és a Dunába hajítanod ezt az írást...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: