Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hármas szex!

Én 19 éves, szőke, kék szemű, 170 magas, vékony lány vagyok, szép telt mellekkel, és borotvált puncival. A barátnőm Móni, fekete, barna szemű, kis mellű, szintén borotvált puncijú, nagy vastag és húsos szeméremajkakkal, nagy kiálló csiklóval.

Ma feljött hozzám. Leborotváltuk egymás punciját, mert már kezdtek kinőni a szőröcskéink. Közben begerjedtünk és faszra éheztünk. Mondtam Móninak, hogy van egy barátom, aki nagyon magas, szőke, szőrös mellű, igaz mackós alkatú, 13 centis farokkal, mely szintén borotvált, csak egy kis szőr volt felül, de mindig állt neki és eszméletlenül játékos a kicsike. Begerjedt erre Móni és követelte azonnal irjak neki egy E-mailt.

Máris írtam neki a nudi@freestart.hu E-mailjére, ami mindig be van kapcsolva, hogy most azonnal indulunk hozzá. Nem is tétlenkedtünk, azonnal felöltöztünk, és kocsiba vágtuk magunkat, és máris robogtunk az élvezetek felé. A drága a csengetésünkre meztelenül nyitott ajtót. Móni azonnal az alig két centis kis farkincára nézett és láttam rajta, hogy máris beindult. Összecsókolóztunk, megsimogattam a kicsi kukit, Móni is így tett, de ő marokra fogta a zacskókat, és máris markolászta a kis farkincát, mely a kezében azonnal megnőtt 13 centisre.

Éreztem, hogy a látványtól teljesen benedvesedtem, ágaskodnak a mellbimbóim is. Nagyon kívántam, hogy a számba vegyem, és még jobban, hogy ráülhessek és a pinuskámban érezzem. Bementünk a szobába, ahol azonnal ledobtuk ruháinkat. A drága, itallal kínált minket, mely még jobban izgalomba hozott mindkettőnket. Móni is és én is az álló kukit belemártottuk az italba és így ittuk ki, majd lenyaltuk az édes kukiról az utolsó cseppig az ital maradványokat. A kuki már úgy állt, hogy vörösen izzott a makkja. Én nem bírtam magammal és azonnal beleültem szép lassan, hogy jól érezzem, ahogy belém hatol. Ez csodálatos érzés volt, a testem remegett, falta befelé a kemény kukit. Mennyei volt.

Láttam, hogy közben Móni ráült a szájára és nyalatta hatalmas csiklóját, közben odahajolt hozzám és mélyen a nyelveit a számba dugta. Nem bírtam tovább és hatalmasat élveztem. Éreztem, hogy a drága kuki még nem élvezett el, így folytattam rajta a lovaglásomat, az újabb élvezet felé.

Folytatjuk....
Hasonló történetek
18039
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
30292
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Arikon ·
Ez vicc? :smile:

kisnaiv ·
Direkt nem akatok senkit megérteni 10.

Arikon ·
Kisnaiv te mindnekinek 10 pontot adsz:)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: