Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hárman

Izgatottan vártam a mai napot. Olyan vagyok, mint egy kisdiák, aki tudja, hogy rossz fát tesz a tűzre, de muszáj megtennie. Gondosan előkészítettem már mindent, a pezsgő deresre hűlt már a hűtőben, az illatos gyertyákból a számomra oly finom hűvös, kesernyés illat árad. Nyugtalanul járom az utat a szobák között. Már nem találom a helyem. Megváltó a csengőszó, mely az ajtóhoz hív. Megjött végre a barátnőm, akit annyira vártam. Ő lesz segítségemre a mai nap folyamán. Cinkosan mosolygunk egymásra, titkunk oly édes, annyira izgató. Ismeri az utat, lepakolja a táskáját, s kávénkat kortyolgatva átbeszéljük a mai teendőnket.

Amikor már mindent letisztáztunk, elvonul a fürdőszobába, éppen időben, mert a második vendégem is megérkezik. Most is, mint eddig bármikor szíven simogat a látványa. Kifogástalanul áll rajta az öltöny, elegáns férfi, s ahogy rám néz, tudom, érzem visszafogott vágyát. Azért jött hozzám, hogy szeretkezzen velem. Ritka alkalmak egyike, hogy találkozunk. Lopjuk életünkből ezeket a titkos kis perceket, együttléteket. Bevezetem az elsötétített szobába, kérdőn néz rám, de én egy semmitmondó mosollyal elintézem néma kérdését. Ez az idő most nem a beszélgetésé, tudjuk ezt mindketten. Így meg sem lep, amikor magához húz, s szenvedélytől áthatottan megcsókol. Ez a pár apró érintés elég ahhoz, hogy tűzbe hozzon. Vágyakozón simulok karjába, élvezem izmos testének szorítását. A halk, de pergő ütemű zene ritmusára kezd verni a szívem, s hagyom, hogy kedvesem keze, szája kényeztessen egy kicsit. Majd bocsánatkérő mosollyal kibontakozom karjából, s leültetem a széles, kényelmesen hatalmas ágyra, melyet az isten is szeretkezésre tervezett.

Megkínálom a behűtött pezsgőből, s azzal sorsára hagyom, kimegyek a szobából. Érzi, hogy most nem jöhet velem. Az előszoba hűvöse jót tesz felajzott lényemnek, de tudom, ez még csak a kezdet. Egy hatalmas levegővétel, s máris nyitok be a lányhoz, akivel most dolgom van. Ő már a zuhany alatt vár, halkan nevet fel, ahogy meglát. Sumáktársam ez a nő nagyon sok mindenben. Mindig meglep mennyire jól megértjük egymást, pedig tűz és víz vagyunk. S mégis. Most is szó nélkül dobom le magamról a ruhát, s lépek be mellé. Kellemesen hűvös víz zuhog rám, nyugtató, érzéket korbácsoló kettősség között kezdem mosdatni a lányt. Zuhanyozás alatt semmitmondó, amolyan női dolgokról folyik a csevely. A durva szivacs mindkettőnk kezében érzéki fegyverré válik, ahogy a bőrünkhöz ér.

Lágyan simítom végig a másik hátát, gerincének árkán már körmeim szántanak végig, le egészen a lábszárán. A zubogó vízfüggönyön keresztül hallom mélyről jövő sóhajtását. Szó nélkül fordul szembe velem, karneol-barna szemében a vidám szikrák, ajkán a vágyteli nevetés. A szivaccsal melleit simogatom, masszírozom, míg mozdulataim kéjes sóhajokat csalnak elő belőle. Mellbimbói kihívóan merednek felém. Szemében sürgetés. Ennél többet akar. Nyelvemmel iszom le melleiről a hidegvizet, miközben kezei a hajamba túrnak. Tudja ő is, hogy mivel lehet felizgatni. Ezzel a cseppet sem szelíd mozdulattal húzza fejem magához, szája már az enyémet keresi. Nyelve erőszakosan hatol a számba, de fogaim már alsó ajkát fogják. Kezeink egymásba kulcsolódnak, testünk szorosan simul össze. Hosszú percekig állunk, a zuhany ezernyi tűvel korbácsolja felhevült testünket. De most egymásra nincs több időnk. Majd máskor. Kézen fogva, egyszerre lépünk ki a kádból, a törülközőkre rá sem nézünk.

Halkan lépkedünk be a szobába, hajunkról csepeg a víz, bőrünk lúdbőrözik az átélt pillanatoktól és a párolgó vízcseppektől. A férfi kerekre tágult szemmel néz ránk, de már látom rajta, nem fog problémát okozni az elkövetkező – remélhetőleg, kellemes pár óra. Mindkettőnk kezébe ad egy pohár pezsgőt, karmoló hangja, éles, kutató tekintete nem csak rám van mély hatással. Társnőmön is látom az izgalom jeleit. Még jobban kihúzza magát, had érvényesüljenek mellei, hangja búgó zöngéséből tudom, tetszik neki a helyzet. A pezsgő hűs folyamként csorog a torkomon, jól esik most minden cseppje. Alig hajtjuk fel az italt, a rejtett hangfalakból mámorítóan szenvedélyes zene önkéntelen táncra hajtja testemet. A pohár valahogy eltűnik a kezemből, s csak a zene mély lüktetését érzem, mely átjárja testem minden porcikáját. Lehunyt szemmel táncolok, élvezem az izmaimat, az érzést, mit kivált belőlem ez a zene. A gerincem ideg-húrjain játszik a zenekar bűvös-csodás muzsikát. Egy hűvös, nyirkos kígyózó test, ami a következő pillanatban hozzám simul.

A lány háta a hátamnak támaszkodik, hosszú, nedves haja belegabalyodik az enyémbe, szoros bilincsként fogjuk egymást, s így táncolunk tovább, mind a magunk, mind a másik örömére. Bőrünkről felszáradt a víz, s már egymás közelségétől borzongunk. Tudom a férfi jelenlétét, kézzelfoghatóan ott van becsukott szemem képernyőjén. Tüzelő szemét le sem veszi rólunk, puszta tekintete is tovább izgat. Egyszerre fordulunk meg a lánnyal, tágra nyílt szemmel isszuk be egymás látványát. Most csak őt látom, vékony termetét, mely, mint karcsú nádszál hajladozik a zene ütemére. Belép combjaim közé, bőre selymes, ágyéka forró, melleinek halma az enyémhez szorul. A nyakamba szuszog, lágyan harapdálja a bőröm. Körmeim érzékeny hátát simogatják, minden érintésre halk nyögése a válasz, látom rajta – jól esik neki, amit csinálok. Szorosan tapad össze ajkunk, nyelvem az övét masszírozza, fogai számat harapják. Ujjai közé veszi meredő mellbimbóimat, finoman morzsolgatja, csipkedi őket.

Borzasztóan izgató, ahogy csinálja, s természetesen telhetetlen vagyok, csinálja még tovább. Ezt meg is osztom vele, gyermeki a mosoly az arcán, s folytatjuk tovább a másik kényeztetését, egy harmadik előtt, kinek magamon érzem szikrázó tekintetét, hallom légvételének elnehezülését. Ránézünk mindketten, tekintete sürgető, vágyteli, ne hagyjuk abba, folytassuk tovább. Nem kell kétszer mondani. Szinte megfeledkezve róla, ereszkedem fél térdre a lány előtt. Arcomat lüktető ágyékához szorítva lélegzem be illatát. Apró köröket rajzolok remegő hasára, köldökébe csúszik nyelvem, az izmos test nekem feszül. Kezem fenekére téve húzom még közelebb magamhoz. Kézfejjel simítok végig vénuszdombján, szám rátapad combjának érzékeny bőrére, hogy aztán onnan őrjítő lassan csússzon át ágyékára. Szinte égeti a nyelvemet a lány forrósága, megbolondít az illata. Erőszakos a mozdulatom, mellyel széthúzom szeméremajkait, láthatóvá téve csiklójának csillogó gömbjét. Rászorítom számat, aprókat szívogatva rajta.

A lány teste folyamatosan csak remeg és remeg, keze vállamba, hajamba kapaszkodik. Nevemet suttogja, rekedt, halk hangon. Kér, hogy hagyjam abba, de elhúzódó mozdulatomra válaszként abban a pillanatban mozdul utánam. Nyelvemen érzem gyönyörének nedvességét, narkotikumként hat rám. Már nem engedek neki, mágnesként tapadok hozzá, nyelvem hüvelyének síkos, fénylő bejáratát kutatja, kiélvezve minden apró kis remegést, mit csókjaim kiváltanak belőle. Egyszerre sós-édes-fanyar íze elveszi a józanságom megmaradt szikráit is. Melleim fájón feszülnek, ágyékom merő tűz. Ujjammal simítom végig nedvesen fénylő ágyékát, benyálazva mutató és középsőujjam, egy hirtelen mozdulattal nyomom belé. Mint olvasztott vajba a kés, úgy csúszik hüvelyébe az ujjam. Pulzáló, égő, folyékony láva, mi körbeveszi a kezem.

Megroggyan a lába, szabad kezemmel éppen hogy el tudom kapni, ívelő kéjes sikolya végigborzongatja testemet. Reszkető testtel állja kezem, s szám rohamát, érzem, hogy egyre nedvesebb, egyre forróbb lesz. Nehezen tartja már magát, ujjaim még mélyebbre fúrják magukat, érzem rajtuk a lány hüvelyizmainak érzéki táncát, csiklója kőkeményen feszül nyelvem alatt. Vágyától hajtva egyre nedvesebb leszek én is, vérem tombolóan örvénylik ereimben. A következő pillanatban odalép mellénk a Férfi, ruháit ki tudja, mikor dobta le magáról. Fölénk magasodik arányosan izmos testtel, szenvedélytől elsötétülő szemekkel, merev hímvesszővel. Felnyögök láttára. Szép, nagyon-nagyon szép. Segít nekem, odaáll a lány háta mögé, vadságomhoz képest lágy csókot lehel annak nyakára, tenyerébe veszi vágytól duzzadó melleit, s morzsolgatni kezdi bimbóit, továbbfokozva barátnőmben a kéjt. Szorosan simul annak hátához, lassan körözve csípőjével.

A lány lehunyt szemmel, reszkető testtel küzd a rátörő forrósággal, a gyönyörrel. Ujjaim tovább merülnek égető hüvelyében, míg fejemet elhúzom ágyékától, de csak azért, hogy egy izmos férfikéz váltsa azt fel a kőkemény csiklóján. Egy ritmusra járnak ujjaink a lányon, az önkívületig húzva annak élvezetét. Hangos, szinte kiáltásnak ható nyögései fülembe visszhangoznak egyre csak. Nehezen szakítom el magam tőle. Ráérősen húzom ki először az egyik, majd a másik ujjam belőle. Csorog róluk a nedvessége, mutatóujjamat én kapom be, közben felállok s középső ujjam a lány szájába adom, kényelmesen szopogatom le ujjamról, miközben le sem veszem róluk a szemem. Két perzselő tekintet kereszttüzében állok. A lelkemig hatoló, testemet kápráztató pillantásoktól megremegek és hatalmas sóhajjal abbahagyom ténykedésemet, nem törődve a lány méltatlankodó, kétségbeesett morranásával, gyengéd csókot lehelve kipirosodott arcára s elhelyezkedem az ágy melletti öblös fotelban.

Átadom őt a férfinek, s kiszáradó szájjal nézem őket. Nem kell sokáig várnom, hihetetlen a látvány, melyben kedvesem részesít. A hím durvának ható mozdulatával térdelteti fel a lányt az ágyra, feszülésig húzza szét annak nyirkos combjait és térdel közéjük. Villámgyors mozdulattal, keményen nyársalja fel a lányt, hasa alá nyúlva rántja egyre közelebb magához, míg hímvesszője teljesen eltűnik a másik testében. Mindkettő felkiált a pillanat hevétől, testem vágyakozva feszül a fotel mélyén. Annyira szépek és izgatóak így együtt. Két macskaszerűen izmos test feszül izzadtan egymásnak, őrült szenvedély, mi ellöki őket egymástól, s szívja újra magához testüket.

Élvezettel hallgatom az egymásnak csapódó testek csodás hangját, tágra nyílt szemmel követem ritmikus mozdulataikat, hangos sóhajaikhoz csatlakozom én is. Nézem a férfi izmos kezét, mely a lány hosszú hajába markolva, feszíti hátra annak fejét, még mélyebbre hatolva annak remegő testébe. Nézem az elernyedő-megfeszülő izmok játékát, a testükön csorgó ezüst-verítékcseppeket. Nem tudok tétlenül ülni. Kezem önkéntelenül kezdi el simogatni tüzelő ágyékomat. Nagyon nedves és nagyon forró mindenem, ahogy ujjaimat magamba fogadom. A pár mozgása még erőteljesebbé válik, iszonyú tempót diktál társam, a lány testét teljesen maga alá nyomja, erős kézzel markolja annak melleit, nem engedi ki szorításából. A lány, arcát a párnák közé fúrva folyamatosan sikoltozik a kéjtől, kezei görcsösen kapaszkodnak az ágyneműbe. Muszáj odamennem hozzájuk. A férfi nyúl értem, s birtokló mozdulattal ránt magához. Ajka könnyeden ér hozzá kicserepesedett ajkaimhoz, nyelve bársonyosan simul az enyémhez.

Hihetetlenül a végletek embere, engem óvatosan csókol, szelíden simogatja végig testemet, a másik lányt pedig szinte őrjöngő energiával dörzsöli, löki közeledő orgazmusa felé. Belekapaszkodom társam derekába, bőrömön érzem testének kábító energiáját, ujjaimat a lány robbanásig feszülő szeméremajkai közé csúsztatom, s együtt mozdulok velük. Mígnem társnőm testét összerántja végre a kielégülést hozó vágy, s egy hatalmas sikoltással elélvez végre. Nézem görcsösen rángó gyönyörű testét, vágytól homályosuló tekintetét. A férfi már lassú-óvó mozdulattal ringatja magán, majd leengedi az összegyűrt lepedőre a lány ernyedt testét. Melléheveredik, karjába vonja a csatakos, felhevült testet. Nem értem, csak hallom halk, becéző hangját, ahogy a másikat dédelgeti. De hagyja pihenni a lányt, elfordul tőle, s máris nyúl értem, amit hálás sóhajjal köszönök meg neki.

Rettentően izgatott vagyok, szinte már kapkodó kézzel karmolok mellkasába. Most, rögtön, azonnal akarom érezni. Vágyam nem tűr halasztást. Magamban akarom érezni kőkemény farkát, azt akarom, hogy bennem is olyan erőteljesen mozduljon, mint pár perce társnőmben. De ő uralkodik rajtam is. Magabiztosan, ellentmondást nem tűrően dönt hanyatt, egyik kezének bilincsébe fogja fejem felett a kezeimet, addig másik kezével már melleim fájóan érzékeny bimbóit masszírozza. Fejét odahajtva, fogaival ingerli őket tovább, nem törődve sürgető szavaimmal, ne lassan kényeztessen, hanem durván vágyom az övé lenni. Érezni akarom a testem legmélyén, s minden porcikámon, mennyivel erősebb ő nálam. Igen, vágyom a fájdalmat, a gyilkos gyönyört, mit teste okoz.

De nem, ő ezt nem teszi. Ráérősen lábszáramon, combjaimon siklik végig keze, tenyere nyomán perzselőbb lesz a bennem lobogó tűz. Combjaimat önként tárom szét előtte, kezét ráborítja ágyékomra. Hűvös a tenyere, de még sem csillapítja a belőlem kiáramló forróságot. Már szinte kiabálok vele, hatoljon belém, markoljon meg, csak had legyek végre az övé. A vágy dühödt könnyei folynak végig arcomon, már minden pillanat kibírhatatlan. Érzem ujjainak kutató, energikus mozdulatait, ahogy szeméremajkaim között csúszkálnak, meg-megtalálva csiklómat, be-behatolva hüvelyem síkos alagútjába. Neki feszítem testem, próbálok szabadulni kezének szorításától, hogy hátha le tudom teperni, megadva végre megváltást testemnek, érinteni, simogatni, karmolni akarom bőrét. Nem enged, még mindig nem, inkább átadja kezeimet a lánynak. Hiába kérlelem őt is, engedjen el, had érintsem a másikat, de válaszként csak megsimogatja arcomat, homlokon csókol és ráhajolva az egyik mellemre, elkezdi szívni mellbimbómat.

Mindkettőjük ajka melleimet kényezteti, hosszú ujjak járják ingerlő táncukat mélyen bennem, s én nem tudok mást tenni, csak önkívületben élvezni kettőjük kínzó játékát. Barátnőm fejemet ölébe vonva, kedvesen kényeztet, míg altestemen a férfi izmos, hosszú nyelvének mozgása okoz tovább kínokat, mennybeli gyönyöröket. Már nyelvével kefél, s én csak dobálni tudom magam alatta, mélyen hüvelyemben jár nyelve, és még mindig fokozza a fokozhatatlant. Belehalok, nem bírom! Már az életemért könyörgöm! Ujjaival fenekem árkát simítja végig, eddig nem tapasztalt melegség hullámzik át rajtam. Kívánom a folytatást, kíváncsivá tesz az érzés. Érzi rajtam a kívánást, nagyon óvatos mozdulattal hatol be popsim ez idáig még érintetlen mélységébe. Megmerevedik testem ettől a kéjes finomságtól. Ömlik testemről a víz, éget, perzsel minden apró rezdülése, mit testemben okoz, merő lucsok vagyok tetőtől talpig, combomon folyik végig ágyékom nedve.

Véget nem érő percekig izgatja így testemet, hangom már elcsukló-könyörgően szól felé, legyen elég, már nem bírom tovább. Talán meghallgatta kérésem, mert lassan kihúzza ujjait vágyakozó testemből, összerándulok hiányától, de a következő pillanatban fölém fekszik, vállaira teszi lábaimat, így teljesen kitárulkozva fekszem alatta, s egy követelőző mozdulattal belém mártja hímtagját. Gerincemen csillagszóróként szikrázik végig a gyönyör. Teljesen kitölti ölemet, remegően vonaglok karjaiban. Kezeim a lányt ölelik, szám a férfi duzzadtra csókolt száját keresi. Megadóan élvezem a testemet ostromló lüktető, erőszakos férfit, kinek minden mozdulatából sugárzik az erő, a hatalom lelkem és testem felett. Egy pillanatnyi józansággal látom rajta is az erőlködés jeleit. Nehezen fékezi már magát, mellkasán patakként folyik a veríték, szemei drágakőként ragyognak rám. Zihálása egyre erősebb, hangos hörgései sikoltásaimmal keveredik, lehunyom szemem, mert a következő mozdulatsorok összerántják testemet, ágyékom, úgy érzem, felrobban, s én e máglyán égek folyamatosan, égig érő lángok között fetrengek.

Elsötétedik minden körülöttem, saját szívverésem szinte elviselhetetlen erővel visszhangzik bennem. Ágyékom csak lüktet és lüktet, nehezen csillapszik remegésem. Nyitott szájjal kapkodom a levegőt, tüzes karikák táncolnak a szemem előtt. Ha nem tartana karjában, menten széthullanék atomjaimra. De már megint gyengéd, én is megkapom az ilyenkor megérdemelt lágy kényeztetést, a lány a hátamhoz simul, a férfi mellkasára vonja kóválygó fejem. Lágy hangon beszélnek hozzám, bársony-érintések nyugtatják megkínzott testemet. Macskamód gömbölyödöm össze köztük, s nagyon jól érzem most magam. Jóleső fáradtság zsibbasztja testemet, lelkemet. De társnőmnek és nekem még dolgunk van. Mi már megkaptuk, ami nekünk járt, viszont jótevőnk még kielégítetlenül fekszik mellettünk. Bár nem szól semmit, mindketten érezzük, látjuk vágyát.

Kicsiny remegések futnak keresztül testén, izmai megfeszülnek pillantásunk nyomán. Egyszerre simulunk a lánnyal izmos lábaihoz, s kedvesen választjuk szét combjait. Két oldalról nyaljuk végig felmeredő, kemény férfiasságát, makkján nyelvünk játékosan egymáshoz ér, s itt izgatjuk őt tovább, lágy csókokat váltva egymással is. Társunk egyre feszültebbé válik, légzése kapkodó lihegéssé válik, hímvesszője remegőn állja szánk ostromát. A következő pillanatban feltérdel, két tenyerével húzza péniszéhez fejünket. Kilövellő magjának ezerízű, meleg cseppjeit egymás szájáról, nyelvéről, arcáról gyűjtjük össze, nem hagyunk veszni egy cseppet sem. Majd kimerülten rogy közénk társunk, egyszerre von karjába mindkettőnket, s mi mit tehetnénk, szeretetteljesen simulunk hozzá. Kellemesen hűvös takarót vonunk sajgó testünkre, s szinte egyszerre mély, mindent megváltó, megbocsátó álomba merülünk.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Darkai Veronika ·
Bravo! Csatlakozom az előttem szólóhoz, nekem is új kedvencem született. :heart_eyes:

Lillly ·
Csak egy szó:csodálatos!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: