Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Halálnak halála/ Zöld szemű szörny 2.

- Büdös csótány, rohadt férfiak… - szentségelt a hátrabilincselt kezű asszony, mikor rálépett a csótányra....
- Őrült perszóna - mondta a nyomozást vezetője -, egy hülye sms miatt fejbe lőtte a férjét...

- Gratulálok, ez gyors volt - szólt Dr. Nirvana Buddha Rama Taksonyházi Ödön Amália- jó hírem van önnek. Miután ilyen gyorsan túljutott a kiírt csótány-életen, újra emberi alakban születhet újjá.
- Örülök - hebegte Tomas egy kicsit meggyötörten -, de sajnos most úgy érzem magam, mintha megtapostak volna...
- Hát igen, ez talán attól van- mondta együtt érzőn Dr. Nirvana Buddha Rama Taksonyházi Ödön Amália- mert egy női cipő talprészén fejezte be a nem túl hosszú és tartalmas csótány-életét. És ha azt az apró, de nem elhanyagolható tényt is figyelembe vesszük, hogy egy nap alatt kétszer köszönheti életének kioltását ugyan azon személynek, akkor lassan bekerülhetne a reinkarnációs Guinness könyvbe.... Na de térjünk vissza az újjászületéshez. Sajnos azért van egy kicsi problémánk, hiszen erre a gyors életciklusra nem számítottunk, Önnek majdnem sikerült egy nap alatt kimeríteni az egy főre jutó évtizedes újjászületési rátát.....
Na de ez nem lehet az ön problémája, hiszen megígértük, hogy emberként születhet újjá.
Egy picit várnia kell.
- Várnom? Mire? - dadogta Tomas elgyötörten- nem értek semmit. Tegnap még a haverokkal buliztam, szép feleségem volt, ma meg kétszeres halott vagyok. A fejem kóvályog.
- Jól van Tomas. Feküdjön le. A várakozó komplexumunk teljesen felszerelt az összes luxusigényre. Azt a rövid időt, amit nálunk kell várakoznia teljes kényelembe teheti meg- mosolygott kedvesen Dr. Nirvana Buddha Rama Taksonyházi Ödön Amália- az egyik kerubunk elkíséri Önt....

- Hé! Mit csinálsz te ökör - ordította a rendőrautó vezetője, miközben félrerántotta a kormányt egy szembe előző gépkocsi miatt- tiszta őrültek ma az emberek.
- Igen, ma valahogy a feje tetején áll az egész világ- válaszolt a nyomozó- ezért is lassíts egy kicsit, mert szeretném, ha egészben beérnénk az elkövetővel a kapitányságra...Vigyázz!!!...
Hatalmas csattanás hallatszott és a rendőrautó felborulva még vagy öt métert csúszott.
Az összetört hátsó ajtóból egy összeroncsolódott női test lógott ki...

Klara még megijedni sem tudott olyan gyorsan peregtek az események. Hátrabilincselt kézzel ült egy rendőrautóban, majd egy csattanás, most meg valami iroda félében van egy olyan valaminek a társaságában. Kicsit összetörtnek érzi magát, de biztosan tudja, hogy fel fog ébredni, mert ez egy nagyon hülye álom. Nem fog soha többé nassolni lefekvés előtt, mert azoktól álmodik ilyen zavarosakat...
- Jó napot kedvesem, üljön le- szólt az a valami, amiről nem igazán tudta megállapítani, hogy mi is lehet, ezért is lepődött meg, hogy megszólalt, és hogy ő érti, amit mond.
- Bocsánat – dadogta - mi történt velem, és hol vagyok?
- Semmi, semmi, csak egy kicsit összetörte magát egy közúti balesetben és ennek következtében, kicsit meghalt- válaszolta a valami, ami cseppet sem nyugtatta meg Klarat.
- Micsoda? Mi? Hogy? - dadogta értetlenül.
- Dr. Nirvana Buddha Rama Taksonyházi Ödön Amália vagyok, a mennyország újjászületés osztály vezetője, és én fogadom a frissen meghalt ügyfeleket...
- Na csak most nem megőrülni- nyugtatta magát Klara - csak álmodom, mindjárt felébredek, és minden rendbe jön...
- Asszonyom, nyugodjon meg, nem álmodik, Ön tényleg meghalt és most itt van a reinkarnációs elosztó irodában. Sajnos egy kis gond van, mert a mai nap elég zsúfolt volt és az újjászületési rátánk kicsit kimerült. Valamint Ön mielőtt meghalt elkövetett egy gyilkosságot is, ezért azonnal nem tudunk megfelelő létformát biztosítani. A gyilkosok sajnos csak valami alantasabb életformában tudnak újjászületni, mint puhatestű, esetleg politikus, vagy adóellenőr, de most nincs üresedés. Az az igazság, hogy ezek a létformás nagy részében lélektelenül működnek, és csak néhányukban van egy-egy szikrányi lélek. Ezért egy ideig a várakozásunkat fogja nem igazán élvezni.
- Mi van, mit nem fog élvezni, és kit ölt meg?- gondolkodott erősen, és ekkor beugrott valami sms a férje telefonján, egy pisztoly, a férje, ahogy csak néz nagy üveges szemekkel- a mocskos disznó megcsalt. És őmiatta van az egész... - dühöngött a felismerésen.
- Egy kerub a munkahelyére kíséri, a feladata az lesz, hogy a várakozó vendégeinket kiszolgálja és ellássa a felmerülő feladatokat- köszönt el tőle a valami...

Tomas eközben elég jól elrendezkedett a komplexumban, ami nagyon csodálatos volt, hiszen a vendég képzelete irányította, bármire gondolt az egyből megjelent előtte. Egy időre már el is felejtkezett a kellemetlen két halálestről.
Már négy-öt masszázson és több focimeccsen is részt vett, persze mindenhol ő volt a központban, mintha csak csodálatosakat álmodna.
Nem tudja mennyi idő telt el, másodpercek, vagy már évek, hiszen itt nem létezett az idő fogalma.
Egyszer csak eszébe jutott a felesége. Nem is értette eddig miért nem gondolt rá. Tudta persze, hogy ő lőtte fejbe, de valahogy nem tudott rá haragudni, és inkább saját magát okolta a történtekért.
Hát igen sajnos Tomasról elmondhatjuk, hogy született, és megrögzött papucs volt.
- Jaj mi lehet szegény drágámmal – sopánkodott -, remélem, nem bántják a történtek miatt. De jó lenne újra látni....
- Jó napot uram, az Ön gondolatainak és igényeinek biztosítási menedzsere vagyok- szólt egy hölgy Tomas háta mögül.
Tomas megfordult és boldog örömmel kiáltott fel - Klara te vagy az, mennyire hiányoztál...
- Micsoda Tomas, te mit csinálsz itt?- hördült fel Klara. - Szóval miattad vagyok itt, és még nekem kell kiszolgálnom téged?- kiáltotta élesen, és a nála lévő tálcával teljes erőből Tomas homlokára csapott..
- Na már megint - futott Tomas agyán át egy tálcával együttes gondolat, majd elsötétült minden....
Hasonló történetek
10194
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
7235
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: