Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hajsza 3

Ana felkapta a fejét, és az apjához sétált.  Ben pedig hirtelen oda kapta a pillantását,  ahol álltam,  tudta, hogy meg fogom találni. Tudta, hogy nem fogom annyiban hagyni, hogy elvette a gyermekem.
Lassan indultam felé, és nyitottam ki a kaput.  Még mindig nem szolt.  Ana pedig csak állt és nézett engem.  Amikor az arcomra pillantott tudta,  hogy ki vagyok.  Olyan volt mint én.  Le sem tudtam volna tagadni. A szeme volt csak zöld de az arca az enyém.
Rám nézett,  össze szorította az ajkait,  úgy ahogy én szoktam.  Düh áramlott belőle,  megfordult,  és bement a házba.
-szóval itt vagy.
-tehát itt vagyok.
-Anáert jöttél?
-Nem csak érte jöttem. Hoztam neked valamit.
- Azért kár bepiszkolni a kezed. Nemsokára úgyis meghalok. 
Rá néztem úgy ahogy csak rá tudtam régen. Abban a pillanatban ugyan az a fiatal lány voltam. De csak abban a pillanatban. - Ugyanaz, mint anyámnak.
Nem éreztem semmit. Csak szánalmat.
-Hazudnék, ha azt mondanám, hogy sajnállak. Mert már rég kinőttem belőle.  Bennem irányodba nem maradt más csak a harag.
-Barbi szeretném ha...
-Mit? Hogy üljek az ágyad szélén amíg meg nem halsz?  Fogni a kezed és reményt adni. Hogy túl éled? Mit szeretnél Ben?  Hogy hazudjak?
-Azt szeretném. Ha megölnél.  Mielőtt rosszabb lenne.
A döbbenet végig söpört rajtam. Nem hittem el, hogy tényleg ezt mondta. De ezt mondta.  És abban a pillanatban úgy éreztem nem fogom megtenni.
-végig fogom nézni,  ahogy meghalsz.  De segíteni,  azt nem fogok.

O,  igen milyen egyszerű elbújni a dolgok mögé és nem nézni előre.  O,  igen,  milyen szép dolog ülni a Balaton partján, és nézni.
Nem hagyhatom hogy a szívem fel engedjen,  hogy a fagy, mely körbe vonta, lassan olvadjon fel. Ben lassan meghal,  és a világomból,  Anán kívül nem marad semmi.
Olyan mintha nem is lett volna.  Mintha Ben,  sosem hagyott volna el,  sosem vert volna össze, Andrew sosem talált volna meg.  Ana jó anyja lettem volna,  és akkor ma talán más lennék. Nem lennék szívtelen,  nem lennék gyilkos, és sosem szomjaznék más vérére.
Folytatások
3105
Életem igaz története
Előző részek
5208
Életem igaz őszinte története
3099
Életem igaz története
2363
Igaz, és őszinte történet, az életem története.
Hasonló történetek
4208
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
5354
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: