Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hajnali szökés

Éppen a barátomnál aludtam, mikor hajnali 4 körül megcsörrent a telefon. Igazából nem bántam, mert nem tudtam aludni Balázs (a barátom) horkolásától. Amikor rápillantottam a telóra, láttam, hogy Robi hiv. Aki nem tudná, annak annyit mondanék, hogy Robi egy nagyon közeli barátom. Testi és lelki barátom. Mosolyogva vettem fel a telót:
- Szia! Mondjad! - szóltam bele a telcsibe.
- Helló... figyu, nem tudnál átjönni...? Pokolian kivagyok... aludni se tudok, és csak veled tudom megbeszélni ezeket. Örülnék, ha átjönnél. - mondta Robi álmos hanggal.
- Nézd, itt vagyok Balázsnál, de nem gond, valahogy átugrok.
- Ugye nem baj, tényleg?- kérdezett vissza bizonytalanul Robim.
- Dehogyis... ne bolondozz már! Na, akkor összekapom magam és ott vagyok.
Azzal el is köszöntünk és percek alatt felöltöztem, rendbe tettem magam.
- Hová mész? - ébredt meg Balázs.
- Ne hari, eszembe jutott pár dolog és addig nem tudok aludni, amig ezeket el nem intézem.
- Hajnali négykor?
- Most nem tudok aludni!
- Oké... majd visszajössz?
- Nem igérem.

Majd kiviharzottam a lakásból. Sűrű léptekkel indultam meg Robiék házának az irányába, aki szerencsére nem lakott túl messze. Agyamban közben vadul kuszálódtak a gondolatok:
"Minek vagyok vele (Balázzsal), ha nem szeretem?" - ez a kérdés gyakran felmerült az utóbbi időszakban.
A válasz erre egyszerűen az volt, hogyha már ráfogtam, hogy apa lesz, legalább ne hagyjam ott, azaz most ne.
Hosszú óráknak tűntek azok a percek, amíg odaértem Robihoz, aki másodpercek alatt kint termett a kutyák ugatása hallatán.
- Jó reggelt, gyere csak be! - üdvözölt, megkönnyebbült mosollyal.
- Köszike, jó reggelt neked is.
Csendben belépdeltünk a szobájába, nehogy megébredjenek a szülők, ugyanis Robi még a szüleivel él, viszont ezek mellett dolgozik és tanul.
- Huppanj le... ott az ágyam... a kanapé... ahová gondolod! - kínált hellyel.
Örömmel terültem el az ágyán, amit nagyon- nagyon szerettem, hiszen nemcsak kényelmes, de sok jó emlék fűz hozzá.
Hasra fordultam, őszintén szólva, nem tudom milyen megfontolásból... Robi kapva kapott az alkalmon és elkezdte masszírozni a hátam.
- Most megvagy! - suttogta nevetve a fülembe.
- Hmmmm - nyögtem fel, hiszen nagyon kellemes volt a masszírozás.
- Csak nem felizgultál? - kérdezte Robi spontán, nálunk ezek a spontán és őszinte kérdések eléggé gyakoriak voltak nálunk.
- Nem állok túl messze tőle...

Robi ezen felbátorodva egyre szenvedélyesebben masszírozott, kezei minden egyes mozdulattal egyre távolabb merészkedtek a kezdeti kiindulási helyzetüktől. Ez egyre jobban izgatott.
Egyszercsak azon kaptam magam, hogy a melltartóm ki lett kapcsolva. Robi egy boxerban és egy pólóban volt, de egy- egy mozdulatánál éreztem, hogy férfiassága már meredezik. Kezemmel combjához értem és simogatni kezdtem, közben pedig éreztem, hogy ez Robit mégjobban izgalomba hozza. Robi vékony alkat volt és a sportolás meglátszott rajta. Nem volt kigyúrt, hanem olyan (számomra) jó alakú. Lassan levette a felsőmet és az ominózus melltartómat is. Végig nyalogatta a gerincemet, ami a gyengém... persze, ő ezt tudta jól. Ez a nyalogatás, lágy csókolgatás akaratlanul is de halk nyögéseket váltott ki belőlem:
- Áhh... áhh...

Lágyan megfordított és hasamat kezdte csókolgatni, nyalogatni. Kigombolta a farmeromat és lehúzta rólam. Én
levettem róla a polóját, Robi pedig benyúlt a bugyimba.
- Méghogy nem vagy felizgulva! - mosolygott elégedetten.
Válaszul "öv alá" pillantottam és halkan megjegyeztem:
- Te beszélsz? - és közben a boxerjától fosztottam meg, szinte téptem le róla...
Ő a bugyimat szedte le rólam sietve.
Teljesen pucérak lettünk. A félhomályban sikerült elkapnom Robi ragyogó tekintetét, aki jól látható mosollyal pásztázta végig testemet. Rámásztam Robira, és szenvedélyesen elkezdtünk csókolózni, ő pedig megmarkolta a fenekem, egy hirtelen mozdulattal pedig felém kerekedett.
Ujjaival először mégegyszer megbizonyosodott róla, hogy eléggé nedves vagyok- e már, majd lágyan belém hatolt. Nagyon jó volt. Halkan felnyögtünk:
- Áhh.. - így én.
- Hmmm.. - így Robi.

Először lassan csinálta, majd egyre jobban gyorsultunk. Már mind a ketten borzalmasan egymásra voltunk izgulva, hiszen egymás látványa, ruhátlanul is eléggé kellemes volt.
Közben simogattuk egymást, csókolóztunk, hol vadabbul, szenvedélyesen, hol pedig egész lágyan. A végtelenségig játszottuk volna ezt.
Ám, egyszer pedig éreztem, hogy Robi teste megfeszül és halk nyögés hagyja el a száját.
Megcsókoltam, ez az érzés pedig feltette az i- re a pontot: eljuttatott a csúcsra. Még hosszú percekig ölelgettük egymást, viszont ezt a csodás nyugalmat telefonom rezgése zavarta meg.
Nagyot sóhajtottam, majd tunyán odakúsztunk a telefonhoz. Balázs keresett. Összenéztünk... aztán visszafeküdtem.
- Taposd meg azt a tetves telefont! - suttogtam bosszúsan- Pont a legrosszabbkor hiv ez a birka is.- utaltam Balázsra.
Kis idő múlva abba is maradt a zizegés, mire megkönnyebbülten összenéztünk, de kisvártatva újra belekezdett idegölő rezgésébe. Ingerülten kaptam a telefon felé:
- Nah, mondjad!
- Szia, mi jót csinálsz? - kíváncsiskodott Balázs.
- Hali, el kellett intéznem egy- két dolgot, ugye nem haragszol?
- Miket?
- Lelki dolgok, majd személyesen megbeszéljük, nem telefontéma. Ugye megérted?
- Aha. Oké. Mikor jössz vissza?
- Nézd, még szeretnék egy kicsit magam maradni, töprengeni... majd rád csörgök...
- Stimm.
- Akkor csáó!
- Csáó!
Azzal letettem a telót és feltápászkodtam.
- Valami baj van? - érdeklődött Robi.
- Nem, nem... csak félek, hogy kiderül minden. Nem is értem miért titkolózunk.
- Belementünk ebbe a játékba, neked kapcsolatod van... igazából jó kérdés. Nem fogok mentegetőzni. De most... - és hosszan megcsókolt.
Majd a csók után átöleltük egymást és halkan távoztam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
XYXYXY ·
Most tényleg terhes vagy??? Minek futol mindíg Robi után??? :wink:

Lenochca ·
Akkor valóban terhes voltam, de sajnos elvetéltem.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: