Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hajnali hancúrozás...

Van egy csaj, akivel már kiskorunktól kezdve ismerjük egymást és a szüleink is nagyon jóban vannak egymással. Néha eljárok vele szórakozni péntekenként discoba. Ő hozza az Ő barátját, én meg az én barátnőmet. Tehát mindkettőnknek megvan a saját külön élete. Nagyon jól néz ki, de arra még nem gondoltam, hogy lefeküdjek vele, mert olyan, mintha a húgom lenne.

Az egyik péntekre pont úgy jött ki a dolog, hogy se az én barátnőm, se az ő barátja nem tudott eljönni, de azért elmentünk. Nagyon jól éreztük magunkat, sokat ittunk, amitől egy picikét be is rúgtunk. Úgy hajnali kettőkor elindultunk haza. Beugrott hozzánk, hogy dumcsizzunk egy keveset. Beültünk a szobába, bekapcsoltam a tv-t. Épp egy erotikus film ment. Beszélgettünk, de már látszott rajta, hogy az ital és a film megtette hatását. Mondtam neki, aludhat nálunk, ne kelljen ilyen állapotba hazamennie.

Hátradőltem. Lehunytam szemeim. Ekkor éreztem, szájon csókol. Hirtelen felugrottam és láttam, hogy ott ül előttem egy szál tangában. Gyönyörű feszes formás mellei voltak. Nagyon megkívántam, így, hát amikor ismét megcsókolt, én is visszacsókoltam. Rádöntöttem az ágyra, miközben a melleit kezdtem markolászni. Az ujjaimmal dörzsölgettem a mellbimbóit, amit egy kéjes nyögéssel jelezte, hogy élvezi a dolgot. Gyengéden elkezdtem nyalni, aztán már erősebben harapdálni, azokat a gyönyörű mellbimbókat. Szépen lassan lejjebb kezdtem haladni. Csókolgattam a hasát, aztán a köldökét, majd odaértem a tangáig. Lehúztam róla, majd végigsimítottam, gyönyörű, borotvált, nedves punciját. Bedugtam az egyik ujjamat, amitől az egész teste összerándult. Ki-be járt az ujjam, de mikor már majdnem elment, abbahagytam.

Széthúztam szeméremajkait, és hevesen nyalni kezdtem. Csiklóját izgattam, ami már szép nagyra volt dagadva. Emelgette csípőjét, miközben hangosan nyögdécselt. Ekkor egy hangos sikollyal jelezte, hogy orgazmusa volt. Most ő vett kezelésbe engem. Gyorsan ledobáltam magamról a ruháimat. Ledőltem az ágyra. Megfogta farkam, és simogatni kezdte, majd gyengéden nyelvével körkörösen nyalogatni kezdte nagyra duzzadt makkomat. Csodálatos érzés volt, de ami ezután jött, az volt csak a java. Ez a gyengédség átment egy durvább, ám de élvezetesebb szopásba. Hosszasan szopott.

A farkam ki be járt a szájába. Egyszer csak leállt és verni kezdte. Alig húzott rajta néhányat, már el is mentem. Tele lőttem az arcát, a száját gecivel, amit az ujjával letörölgetett, majd onnan nyalta le. Szétrakta lábait, aztán két ujjával széthúzta a punciját. Faszomat belenyomtam, amitől nagyot nyögött. Eleinte lassan, aztán már gyorsítva a tempót nyomtam neki be, majd húztam ki a farkam, miközben a melleit masszíroztam, csókolgattam. Ismét elélvezhetett, mert tiszta nedves lett a puncija. Kihúztam belőle a farkamat, és újra nyalni kezdtem. Belemarkoltam a fenekébe, ami szintén feszes, formás volt. Még mindig folyt a pinájából a nedű, amit lenyaltam róla.

Hasra feküdt. Csókolgatni kezdtem formás popsiját, majd a feneke bejáratát kezdtem nedvesíteni, hogy leegyszerűsítsem a behatolást. Bedugtam két ujjamat, majd kihúztam, és szép lassan benyomtam a seggébe a farkam. Azt hittem, nem fér bele, annyira szűk volt. Erős lökésekkel dugtam, csak úgy csattogtak heréim popsiján. Nagyon hamar elélveztem. Kihúztam a farkam. Elmentem zuhanyozni. Mikor visszaértem, már elaludt............

Reggelre úgy tettünk, mintha semmi sem történt volna, de a történtek hatására, már nem mint egy nagyon jó régi barátra, hanem egy nőre nézek...............
Hasonló történetek
29416
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
22482
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: