Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ha a sors megérint (1. fejezet) 12. rész

Shannon maga sem értette miért, de hátrálni kezdett, amíg az ágy meg nem állította. Titokzatos, magas, hajlékony és erős. Veszélyes elegy- tűnődött és próbált lenyugodni, ami lehetetlen feladatnak ígérkezett. Lehetetlennek. Meg fogja csókolni.. - látta azt a villanást a szemében.. Olyan ismerősnek tűnt.
Csak egyszer érezte ezt, régen.. nagyon régen.
Remegett, nem kapott levegőt, pedig nem történt semmi, csak nézte őt azzal a mélytüzű szemével. Egy pillanat műve volt és a lába már nem is érintette a földet. A férfi magához szorította, majd elengedte. Az álla alá nyújt egyik kezével, a másik a dereka köré fonódott. Nem volt menekvés, az az érzéki száj egyre közeledett. Ismerős, mintha már egyszer átélte volna..
Shannon sóhajtva megadta magát a sorsnak és lehunyta a szemét. Érezte, ahogy a lágy, puhatolózó ajak birtokba veszi az övét. Lassú, édes kínzás volt ez.
Maga sem tudta mikor indult felfedezőútra a keze a férfi hátán, mikor túrt bele selymes, erős szálú hajába, hogy még közelebb húzza magához. A nevét suttogta követelőzve és egyre többet akart. Egyre többet, mint akkor azon a nyáron.
És rájött.
Az emlékek megrohanták. Ő az, ő.. - dobolta a szíve ujjongva. Az íze, az illata, a csókja még most is kísérti álmaiban. Sírni akart és elmenekülni. És maradni. Mégis kitépte magát a vágyott ölelésből. Keze öntudatlanul csattant a döbbent arcon, felkapta a táskáját és kirohant a házból. Daniel értetlenkedve állt, a sajgó helyet simogatva, majd a feldúlt nő után indult, de elkésett. Az ajtóból nézte, amint eszeveszett tempóban elszáguld a lány.
- Ezt meg mi lelte?- értetlenkedett. Végül tanácstalanul széttárta karját, behátrált, becsukta az ajtót és nekidőlt.
- Egy jéghideg zuhanyra van sürgősen szükségem!- túrt a hajába és elindult felfelé a lépcsőn a fürdőszobába.
Legközelebb nem menekülsz te vörös hajú boszorkány!- tett fogadalmat. Vagy ne legyen a Daniel Norton a nevem.
Hasonló történetek
5038
Egy fiatal huszonöt-hat éves fiú lépett be. Kissé nyomott volt az arca és elég cingár volt, de Susan próbálta a jó tulajdonságait nézni. A fiú mellé ült és félresöpörte a lány haját. A nyakát majd a vállát kezdte csókolgatni. Kezeivel a lány hasát simogatta és néha betévedt a topp alá is...
4487
Most zuhanyozzál le, aztán irány a szülői ház. Utólagos engedelmeddel haza telefonáltam, hogy előkészítsem a terepet. Csak azt mondtam, hogy összevesztetek Adammal és te, ott hagytad...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Ez nagyon tetszett. :smile: :heart_eyes:
artemyss ·
Örömmel olvastam.. :heart_eyes: :laughing: Eddig a részig írtam fel a történetet, innentől hosszabbak lesznek a részek..:)
:wink: :wink: :smile:
artemyss ·
Azt elfelejtettem megkérdezni, hogy mi is tetszett annyira..? :yum:

Tűzmadár ·
Hmmm… NŐŐŐŐŐŐ!!!!! Az ember adja a kisujját, a karja kell. :-)
A fogalmazás, egyértelműen, többször is írtam. A nő vívódása, elgyengülése, újra vívódása, a férfi reakciója. Van cselekmény, érdekes, izgalmas, várom a folytatást.
artemyss ·
Most küldtem be:)!!!! :innocent:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: