Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ha a Dunapart mesélni tudna II.

Ismét a folyóparton, ismét egyedül. A megszokott helyemen voltam, késő nyár volt, fülledt meleg, szél semmi. Pont az az idő, amikor meg sem mozdulsz, és már folyik rajtad mindenhol az izzadtság. Pont erre jó a hideg Duna víz, csak bemész és lehűtöd magad. Többször is bementem a vízbe, de nem sokat ért, miután megszáradtam szinte azonnal újból izzadni kezdtem. És még csak reggel fél 10 volt! Mi lesz itt később? Nem fogom bírni, csak az árnyékban.

És eljött az a pillanat, amikor tényleg be kellett vonulnom a hűvösbe, megkerestem azt a kis tisztást ahol a múltkori történet megesett és letelepedtem. Jó kilátásom nyílt a kavicsos partra, és mégsem égtem szénné. A Duna semmit nem változott, talán a vízszint volt egy kicsit magasabban, mert a kavicsos part keskenyebbnek tűnt, mint múltkor. Az öreg folyót semmi nem zavarta, se a kirándulóhajók okozta hullámok, se a kiabáló, nevetgélő vízitúrázok; megállíthatatlanul, könyörtelenül folyt tovább a távoli tenger irányába.

Nagy volt a forgalom a vízen, két túrakenus csapat és vagy 20-30 kajak-kenus haladt el a part közvetlen közelében. Engem most nem nagyon láthattak, de én egész jól láttam mindent. Csak az vehetett volna észre, aki partraszáll. Lehet, hogy ott fekve egy kicsit elszundítottam, mert nevetgélésre ébredtem fel. Ráadásul elég kínos volt.

Ott állt tőlem kb. 10 méterre két lány, és rám mutogatva vihorásztak. Nem is tudtam mit csináljak, de mire észbekaptam volna az egyik már közelebb is jött.

- Te olyan mutogatós bácsi vagy? - kérdezte vihogva.

Azt hiszem a lányok nem voltak százasok és aztán kiderült miért. Mindkettejük kezében egy-egy sörösüveg táncolt, szinte teljesen üresen. Zavarban voltam, nem tudtam hányan vannak, mert ha szerencsém van- vagy pechem, kérdés honnan nézzük -, akkor egy egész leánykollégium szállt partra és pár másodperc múlva már 40 lány fog rám viháncolva mutogatni. De nem történt semmi, úgy látszik csak a két Robinsoninát vettette partra az ár.

Mit csináljak? Nem szoktam idegenekkel szóba elegyedni - a múltkori szituáció se rajtam múlott, hogy olyan szép dolog keveredett ki belőle - és most sem akartam. Főleg látván állapotukat. Tény, hogy nem voltak részegek, és csak egy üveg sört ihattak, de úgy látszik ez is egy kicsit a fejükbe szállt.

Mindegy, lesz, ami lesz, gyorsan felkaptam a fürdőnadrágomat és kimentem. A partra félig kihúzva egy turakenu hevert, benne az evezőkkel. Valaki a hajó orrán lévő Luna feliratot Puna-ra varázsolta egy filc segítségével. A két lányon kívül senkit nem láttam sehol, a folyó nyugodtan ballagott medrében. Mindkettőjükön fürdőruha felső volt, alul egy sort. Aki megszólított, a magasabb, szőke rövid hajú lány volt, míg a társa szintén szőkés, de kicsit alacsonyabb. Mellben jól el voltak eresztve. Kb. 20 évesek lehettek.

- Nem vagyok mutogatós bácsi, miért lennék az? – kérdeztem.
- Mert itt lóbáltad! - vihogta a másik.
- És mi rossz van abban, ha lóbálom? - próbáltam felvenni a társalgás beszédstílusát és színvonalát.
- Tulképp semmi - vigyorogta a magasabb.
- Akkor?

Nem tudtak mit válaszolni, csak összenéztek, és újra elröhögték magukat.

- Egyedül vagytok? – kérdeztem.
- Szerinted?
- A Dunával vigyázni kell, nem jó, ha alkoholizáltok, miközben eveztek! - intettem őket tanító bácsi módban.
- Ugyan - legyintett a magasabbik és kiitta az utolsó csöppet is az üvegből, és messzire hajította. A társa erre megint röhögni kezdett.
- Csak egy sört ittatok?
- Jah.
- Biztos?
- Igen, de miért érdekel, nem vagy az apánk!
- Még szerencse - morogtam.

- Megdugnál minket?

Kicsit ledöbbentett a kérdés. Persze hogy!

- Ne… eee… m - habogtam a hirtelen kérdéstől.
- Miért?
- Mi az hogy miért?
- A miért az miért. Egyszerű kérdés - mondta a magasabbik. Úgy látszik ő a vezérevezős. - Talán kis csitriknek tartasz minket? - ugrott nekem.
- Ugyan hagyd már Vera! - csitítgatta a társa a magát hergelő csajt.
- De nem, most miért nem dugnál meg minket? Ha már úgyis mutogatós bácsi vagy!
- Nem vagyok mutogatós bácsi!

A Verának hívott lány dühöngött, de csak addig tartott a durcizása, amíg a társa oda nem súgott valamit a fülébe. Aztán ismét hangos vihogásba kezdtek. Fogalmam sincs mi olyan mulatságos.

- Pedig voltam már férfival - büszkélkedett.
- Nem kétlem – feleltem.
- Akkor mi a baj? Ronda vagyok? Vagy Timi a csúnya?
- Dehogy vagytok csúnyák... - próbáltam védekezni.
- És tudok szopni is - bökte oda, majd ismét vihorászni kezdtek.

Csak álltam némán, nem válaszoltam.

- Timi is tud. Ugye Timi? - fordult a társa felé a lány.

Timi vonakodva de bólogatni kezdett.

- Igen, tudok.
- Na látod - mondta fölényes arccal Vera.

Pár másodpercnyi csönd következett. Végülis persze, megdugnám őket. Jó alaposan. De azért ez mégse így megy. Más a gondolat és más a tett. Főleg ilyen helyzetekben. Nem zavart hogy kicsit ittak, abszolút nem, és lelkiismeret furdalásom se lett volna, ha történik valami, hiszen egyrészt nem voltak annyira berúgva, hogy kihasználásnak tűnjön a dolog, másrészt fiatal, egészséges nők. Most már alaposabban végignéztem őket, Timi izgalmasabbnak hatott, formásabb volt, mint Vera, de Verában tetszett a tűz és a hevesség. Szóval tudtok szopni....

- Akkor se – nyögtem.
- Akkor megmondalak anyukámnak - mondta a magasabbik.
- Tényleg? - kérdeztem habogva.
- Tényleg? - parodizált ki nyivákoló hangon Vera.

Kicsit mérges lettem.

- Mégis mit akarsz? Hogy most itt a parton dugjalak meg?
- Igen, és Timit is.
- De miért?
- Már megint az hogy miért? A férfiak mind ennyire értetlenek? - kérdezte kamaszosan felháborodva - Azért dugj meg, mert jó!

Timi vihorászni kezdett.

- És honnan tudod, hogy én jól dugok?
- Tudom - jött az egyszerű válasz. Rohadtul nem tudta, csak gyorsan meg akarta válaszolni a kérdést.
- Voltatok már egyáltalán férfival? – kérdeztem.
- Már mondtam - csapott türelmetlenül a combjára.
- Ok, de tényleg?
- Ezt nem hiszem el. Felajánlom magunkat neki, és ő problémákat keres! És még azt mondják, hogy minden pasi kapható a szexre!

Na most volt elég. Megfordultam és visszaindultam a helyemre.

- Most mi van? - kérdezett utánam.
- Mi lenne? Semmi.
- Nem dugsz meg minket?
- Nem.

Visszaértem a helyemre, és lefeküdtem, de nem szabadultam tőle, mert utánam jött.

- Miért? - kérdezte könyörögve.
- Mert nem lehet.
- Most tényleg csúnya vagyok?
- Már miért lennél csúnya?
- Akkor miért nem?
- Hát mert ittatok pl.
- Ugyan, ez semmi
- Azért mégis megártott egy kicsit, ahogy nézem.
- De tényleg tudom mit csinálok - mondta rövid szünet után.
- Meg itt van a barátnőd! Ő nem is lelkesedik.
- Ugyan már, Timi mindig ilyen - felelte, azzal Timi felé kilátott.

A lány vonakodva de odajött hozzánk.

- Azért nem akar megdugni minket, mert azt hiszi te nem lelkesedsz érte.
- Dehogynem - makogta Timi.

Sarokba voltam szorítva, a farkam pedig a fürdőnadrág alá. Most mit csináljak? A lágyékom akarta a szexet, ráadásul két hamvas barackkal, üdék és frissek. De az agyamat még nem sikerült meggyőznie. Nem lenne szabad, mégis csak fiatal lányok, stb, stb.

- Ez sem tetszik? - kérdezte, és Vera hirtelen lekapta magáról a fürdőruha felsőjét.

Gyönyörű, fiatal, feszes, fehér melleket láttam, a bimbók belesimultak a világosbarna udvarba. Meg akartam fogni, érezni akartam őket, de nem mertem lépni.

- De... tetszik...
- Mutasd meg te is! - szólt a barátnőjének.

Szinte ugyanolyan csak kettővel nagyobb méretű cickók tárultak a szemeim elé. Timinek kicsit barnább volt a bőre, de mindkét cicin nyomot hagyott a nyár, a fürdőruha felsőn kívüli rész barnább volt, mint maga a mell.

- És ez se tetszik?

Elegem lett.

- Ne húzzatok lányok! Miért csináljátok ezt?
- Mert azt akarjuk, hogy dugj meg minket!

A dug szót olyan élvezettel ejtette ki a száján a lány, mintha valódi orgazmusa lenne.

- De hát nem is ismertek! – tiltakoztam.
- Miért? A szexhez kell ismernie egymást az embereknek? - tette fel az egyszerű kérdést.

- De tök izzadtak vagyunk! - próbáltam meg újabb kifogást találni, pedig belül már egyre inkább arra vágytam, hogy kezelésbe vehessem ezt a két lányt.
- Akkor menjünk be a vízbe!

Felálltak és előrefutottak, majd hallottam a csobbanást is. Ezt nem hiszem el, két fiatal lány, akik egyszerre akarnak velem szexelni! Utánuk mentem és hatalmas vigyorral az arcukon vették tudomásul, hogy a hím, akit kiszemeltek maguknak követi őket. Jót pancsoltunk, de egy ujjal sem értem hozzájuk. Még mindig tiltakoztam az ellen, ami ellen nem kellett volna. Csak pár percig bírták és már rohantak is vissza, nemsokára én is csatlakoztam hozzájuk. Kicsit felfrissültek a hideg víztől, és dideregve ültek a fák árnyékában. Odaadtam nekik a törölközőmet.

- Kösz.

Szememet élvezettel legeltettem a csupasz ciciken.

- Most már minden ok? - szegezte nekem a kérdést Vera. - Vagy még mindig hiányzik valami? Talán ez? - kérdezte, és kibújt a sortjából.

Nyögtem egyet, el vagyok veszve, a puncija frissen virított, puha göndör szőrzet borította, csak a bikinivonalon volt levágva.

- Gyerünk fogd meg! - bíztatott.

Elszakadt a cérna. Odanyúltam a friss, üde puncihoz, és élvezettel kezdtem el simogatni. A lánynak csillogott a szeme, és láthatóan várta az élvezetet, amit tapasztalt mozdulataim miatt nemsokára már érzett is. Timi is levetkőzött, szeméremdombja teljesen csupasz volt. A másik kezemmel azonnal kezelésbe vettem őt is és nemsokára mindkét lány lélegzetvisszafojtva ült az ujjaimon. Jó pár percig izgattam őket, odafigyelve, nehogy korán elélvezzenek. A csiklót csak néha idegesítettem, inkább a szeméremajkakkal játszottam és néha betoltam egy-egy ujjamat a hüvelybe.

- Szóval tényleg tudtok szopni? - kérdeztem, de nem is vártam választ, hanem kibújtam a fürdőnadrágomból és az ekkorra már teljesen merev péniszemet Vera szájához tartottam, majd engedélyt se várva betoltam a makkom a szájába. Egy kicsit meglepődött, de azért lelkiismeretesen megpróbált vele valamit kezdeni. Kicsit harapdálta, kicsit nyelvezte, de nemigen sikerült úgy igazán beindítani a szopást. Próbáljuk meg Timivel! Kihúztam a farkam a lány szájból és barátnője ajkai közé nyomtam. Többet befogadott, mint Vera, de a technikája neki sem volt fergeteges.

- Na ez így nem megy – nyögtem.

Kis csalódottságot fedeztem fel a szemeikben, nem akartak leégni, de mégis sikerült. Hanyatt feküdtem, rudam árbocként meredt a magasba.

- Térdeljetek oda mellé, úgy, majd Vera fogd meg a tövénél...úgy...még egy kicsit lejjebb....igen, úgy...nyugodtan szorítsd meg jobban.... ez az... tartsd erősen a kezedben. Látod hogy megduzzadt a makk?... Most nem fogunk szopásórát tartani, csak segítek pár dologban...

Tisztára, mint egy tanító bácsi, kész röhej! De ők akartak dugni.

- Most hajolj előre, és vedd a szádba az egész makkot... úgy....és most a nyelveddel körözgess rajta, nyald végig az.... összes részt, ami a szádban van.... úgy... kicsit erősebben... ez az...

A lány becsületesen követte az utasításaimat, én pedig kezdtem élvezni a dolgot. Timi csak csendben térdelt Verával szemben a farkam túloldalán, és figyelte mit csinál a barátnője. Nem akartam magára hagyni, meg már amúgy is fel voltam izgulva, kezemmel a fenekét kezdtem simogatni, majd benyúltam hamvas punijához és megtaláltam, amit kerestem. Nem kellett látnom semmit, a nedvesedés vezette az ujjaimat. Finoman kezdtem játszani vele, szeméremajkakat simogattam, majd a hüvelybe is be-bedugtam az ujjamat.

- Most... ne a nyelveddel csináld, hanem kezd el szívni... igen... ez... az... és közben mozgasd a fejedet le fel... igen... oh... Annyira vedd be amennyire csak lehet... de nem kell megfulladni... igen... ez az... kicsit mehet gyorsabban...

A lány tehetségesnek bizonyult, szívott amennyire csak tudott, arcocskája teljesen behorpadt az erőlködéstől, de úgy látszik nem zavarta a dolog, én pedig egyre jobban éreztem magam. A vákuum sokkal élvezetesebbé tette a szopást. Közben nem feledkeztem meg Timiről sem, folytattam az ujjazást, középső ujjam szinte teljesen elmerült a nedves lyukban, majd a csiklójával kezdtem játszani. Továbbra is négykézláb állt, de ösztönösen háttal felém fordult és szétnyitotta a lábait, hogy jobban hozzáférjek. Közben Vera egyre jobban ügyködött.

- Ez az... oh... csináld még... próbáld meg közben a heréket is simogatni... de óvatosan... érzékenyek... igen... óh... most vedd ki a szádból... és nyald végig alul a péniszt... úgy... egészen a golyókig… igen... most vedd vissza a szádba és folytasd... ez ez... kicsit erősebben szívj... uhhhhhh... igen...

Még nem volt tökéletes a technikája de sokat javult a korábbihoz képest. Nem is tudtam, hogy ilyen jó tanár lennék:) Timike puncija egyre izgatottabbá vált, a lány össze-vissza dobálta a csípőjét, miközben egyre jobban foglalkoztattam a csiklóját. Teljes rálátásom volt az alsótestére, a hibátlan combokra, a csupasz szeméremdombra és a kéjnyílásra.

- Most cseréljetek!

A két lány szó nélkül cserélt helyet, Vera kivette a szájából a hímtagomat és átadta Timinek, aki először félve fogta meg, és ügyetlenül csúsztatta végig rajta kezét. Azonnal Vera fenekét kezdtem simogatni és mint előbb Timinél, nála is a punci volt a fő cél, amit hamar meg is találtam.

- Timi... ahogy Vera csinálta... úgy... ez az...

Nem kellett elismételnem, mert a lány nagyon ügyesen esett neki a fegyvernek. Tanulékonyabb és tehetségesebb - már ha lehet ilyet mondani a szopástechnikára – volt, mint Vera. A tövénél markolta meg a nyálas péniszt, majd egyből a szájába vett. Nem szívott olyan erősen mégis jobb érzés volt, mint Verával. Hohó, ha nem vigyázok, még beleélvezek a szájába! De ezt nem akartam.

- Most miközben szopod... egy kicsit a kezeddel verheted is... nem kell annyira... csak annyira, hogy a szád be tudja fogadni, amennyit lehet... igen... ez az... oh... oh... ez az... szívjad… verjed... a másik kezeddel pedig a heréket simogathatnád... igen... teljesen kész vagyok... nagyon jól csinálod...

Vera már eleve nekem háttal, négykézláb helyezkedett el várta a csodát. Meg is kapta, ujjaim vad táncot roptak a felizgult puncin és a csiklót sem hagyták szabadon. Egyre széjjelebb tette lábait, végül már szinte feküdt a földön. Nem hagytam, tovább kínoztam, gyötörtem, puncijának minden porcikáját végigtapogattam, amennyire tudtam benyúltam a hüvelyébe, keményen ujjaztam. Nemsokára meg is kapta a büntetést a viháncoló kislány, mert elélvezett.

Én viszont nem akartam elmenni, kemény férfinak kellett volna látszanom, de nem bírtam tovább; hirtelen tört rám az ismert rángás.

- Vigyá... zzz - hörögtem és Timinek csak annyi ideje volt, hogy kikapja a szájából a robbanó péniszt és máris sugárként tört fel a spermám. Hosszú vonaglásokkal élveztem, a hasamat, a takarót és a lány kezét is beborította a magom.

- Most... ne... hagyd... abba... - nyögtem - a kezeddel verd még finoman tovább... finoman... ez az...

Veráról csak most vettem tudomást ismét, aki aléltan hevert mellettem az orgazmus után. Csendben feküdtünk ketten, Timi pedig még mindig a péniszemmel játszott.

- Gyere ide - mondtam neki, mire abbahagyta érzékeny szerszámom izgatását és mellém feküdt. Tudtam, hogy addig kell ütni a vasat, amíg meleg és még nem is dugtam meg őket, pedig ez volt minden vágyuk. De most pihennem kell egy kicsit.

- Huh, lányok ez nagyszerű volt, most már valamennyire tudtok szopni - nevettem elé magam.
- Most miért? - kérdezte Vera.
- Jól van na, semmi gond - simogattam meg a fejét. - De még tartozom nektek!
- Mivel?
- A dugással! Most már ha felhúztatok, meg is foglak benneteket dugni. Szegény Timike még ki sem elégült! - mutattam rá hármasunk legkényesebb pontjára.

Átvettem az irányítást, a pár percnyi szünet már elég volt az újabb menet felkészülésére.

- Gyerünk Vera, most te jössz. Fel kell állítani a farkam, hogy Timit megdughassam.

A lány feltápászkodott és azonnal kezelésbe vett. A korábbi magömléstől kissé maszatos volt a farkam de nem érdekelte, és szopni kezdett. Puha hímtagnak jólesett a kényeztetés, és pár percnyi intenzív szopás, küzdés után ismét voltam annyira merev, hogy a dugás szóba jöhessen.

- Ez az Vera... szopjál még... szopjál... - bíztattam csúnya szavakkal a lányt.

- Te meg Timi készülj a dugásra! – mosolyogtam. - Állj négykézláb... úgy, hajolj le a földre, pucsítsd ki a feneked... még jobban... ez az... tedd egy kicsit szét a lábad.... és most játssz magaddal... ne, ne fordulj meg... a lábad között nyúlj hátra, és próbáld izgatni magad... ez az...

A lány hűségesen követte az utasításaimat, és teljesen csatakos punciját az ég felé tárta, várva a kőkemény péniszt.

- Gyerünk Vera... ez az... még szopjad kislány... erősebben... igen... szívjad... most vedd ki a szádból és verjed...

Már majdnem teljesen merev voltam de még rámfért egy kis kézjáték.

- Erősebben, ne sajnáld... nem cukorból van... szorítsd és mozgasd a kezed... igen... még... gyerünk... verjed...

Mikor elérkezettnek láttam az időt, felálltam, és Timi mögé helyezkedtem. A múltkori esetből tanulva, az izgalomtól remegő kezekkel előkaparásztam egy condomot és felhúztam.

- Gyere Vera, nézd, hogy dugom be a barátnődbe!

A lány izgatottan figyelte a tevékenységemet. A fiatal punci már teljesen nedves volt, és erőlködés nélkül be tudtam hatolni a szűk odúba. Nem toltam be teljesen, fel kellett mérnem a terepet. De szerencsém nem hagyott el, az örömüreg teljesen befogadott. Megfogtam a lány derekát, és pumpálni kezdtem. Lassan indítottam de a vad vágy, az alattam izguló meztelen női test, egyre jobban feltüzelt és hevesebbre vettem a tempót. Vadul döfködtem az áldozatomat, aki tehetetlenül nyögdécselve vergődött alattam.

- Ezt akartátok nem? – kérdeztem. - Hogy meg legyetek dugva. Remélem, élvezitek!

Timi csak nyögni tudott, majdnem belefulladt a törölközőbe, de nem adta fel, test küzdött, és repesve várta az orgazmust. Éreztem, ahogy egyre jobban leteperi a vágy, ahogy puncija vibrálni kezd, és ütemesen összehúzódva jelzi a döfködő gépezetnek, hogy már túl van az orgazmuson, elég lesz. De nem hagytam abba, dugtam és dugtam.

- Most megkapod - nyögtem izzadtan. Kissé nevetségesen hangzott ez a fenyegetés, de senki nem nevetett. Timi már egy másik világban volt, Verát pedig lenyűgözte a két test vergődö látványa. Aztán végül megkegyelmeztem neki, és kiszálltam belőle. Nem is vette észre mi történt, mert továbbra is mozdulatlanul négykézláb előrehajolva feküdt. Csak aprócska rángások szánkóztak végig a testén. És ha hiszed, ha nem, volt annyi agyam még, hogy condomot cseréljek!

Most már a végkifejlett következett, örültem, hogy be tudtam osztani az erőmet és magomat. Elkaptam Verát, aki nem nagyon tiltakozott, és a hátára fektettem. Lábait feltettem a vállaimra, majd duzzadt péniszemet a nedvesen csillogó hüvelyéhez tettem.

- Szóval azt akarod, hogy megdugjalak titeket? – lihegtem.
- Ige... n... 
- Akkor nézd, hogy lököm beléd! - és egy határozott mozdulattal merültem le benne. Befogadott teljesen, de nem is volt annyira meglepő, hiszen mint már mondtam, egyáltalán nem vagyok extra méretű, az a 17 centi teljesen befért a szűk punciba. Most már rajtam állt a dolog. Lassan kezdtem, Timi kissé kifárasztott, de még nem adtam fel, ezt a lányt is móresre kell tanítani. Különben is az ő bajuk, mit erőszakoskodtak, hogy dugjam meg őket?

Játszadozni kezdtem a pénisszel a hüvelyben, forogtam, ki-be csúszkáltam, kínoztam, gyötörtem. Láttam az arcán, hogy élvezi a dolgot. De nemcsak ő, én is. A fiatal test vonaglott alattam, én pedig egyre gyorsabb tempóval próbáltam eljuttatni a csúcsra. A csípőm neki-nekicsapódott a fenekének és minden lökésnél teljesen be tudtam venni a várat. Szétnyitottam a lábait, és hagyományos pózban folytattuk tovább. Ösztönösen a csiklójához nyúlt, és izgatni kezdte magát. Egyre hevesebben, egyre erősebben döfködtem, éreztem, hogy már nem kell sok a végéig.

- Most te is megkapod! - hörögtem.

A tempót már nem lehetett fokozni, és nem is bírtam sokáig, lassítottam. Pont abban a pillanatban, mikor visszafogtam magam, Vera megrázkódott és elélvezett. Tetszett fiatalos arcán a grimasz, a bájos kacsó a csiklón, a finom derék és az ugráló mellek és mindez az én művem!. Mikor egy kissé összeszedtem magam, ismét folytattam a dugást jó pár percig.

- Nesze... szóval... meg akartad dugatni magad? – nyögtem.

Pumpáltam erősen, és eljött a vég, újra elélveztem, elég rendes orgazmuson estem át. De úgy látszik ez a pár utolsó perc neki is sikeresre sikeredett, mert éreztem puncijában az ismerős összehúzódásokat. Pár percig csak lihegtem és élveztem, ahogy a hüvelye össze-összeszorítja a péniszemet, majd zihálva lefordultam róla és melléfeküdtem. Csak most fedeztem fel, hogy Timi az elmúlt 10 percben szinte meg sem mozdult, még mindig négykézláb előrehajolva feküdt, és mosolyogva figyelt minket.

Ők akarták!
Előző részek
Hozzászólások
További hozzászólások »
Marokfegyver ·
Tetszett, hogy nem intézted el az action leírásával, hanem átültetted az események egyrészét dialógusokba. Bár ezek a szövegek néha közelebb állnak egy Vörösmarty-téri kávéház kora-délutáni miliőjéhez - értsd: túlzottam nyomdafesték- és monitor-barát

Marokfegyver ·
de még folytatni akartam:
tetszett, ahogy megírtad!
S mivel úgy gondolom, hogy a vízparton még számos kaland történik lépten-nyomon, bízom benne, hogy lesz még mit írnod!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: