Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Gyilkos gyönyör

A nő vidáman sétált hazafelé. Megszokott útvonalán járt, a megszokott emberekkel találkozott, bár azt a magasat még nem látta, de hát forgalmas ez az utca. Szépen a gondolataiba merült, ki akarta találni, mit főzzön magának vacsorát. A buszmegállóban volt ismerőse, nem is egy, néhányan köszöntek is neki, de el volt merülve a vacsorája terveiben, annyira, hogy észre sem vette, mennyire megcsodálta formás lábait az a magas fickó. Mivel egyedülálló fiatal nő volt, nem is hordott mást, csak feltűnő ruhákat, minit, szűk topot, combfixet. A nagy baja a férfiakkal akkor kezdődött, amikor ágyba vitték. Nem, nem volt frigid, sőt, egyszerűen imádott szeretkezni, csak valahogy mindig olyanokat fogott ki, akik mire levetkőztették, és kellően felizgatták, már el is mentek, és utána képtelenek voltak újra akcióba lendülni, csak mire már neki teljesen elment a kedve.

Szóval mostanra már szinte kiábrándult a férfiakból, úgyhogy egyre gyakrabban találkozott a vibrátorával. Ami persze nagyon jó volt, csak azt a kiszolgáltatottság érzést nem adta meg, amire szüksége lett volna. A munkahelyén, egy biztosítóban, szinte már férfiként kezelték a kollégái-kolléganői, annyira talpraesett, magabiztos volt. Villanykörtét cserélt ki, számítógépet szerelt, volt, hogy ő állította össze a főnök ikea bútorát. Otthon is teljesen önállóan élt, minden házkörüli "férfi" munkát meg tudott csinálni. Persze a lelke mélyén nő, ízig-vérig nő maradt, akinek törődés kell, akit óvni kell, és aki hozzábújik a rajongott férfihez.

Néhány nap múlva hazafelé feltűnt neki a magas fickó. Mindig elkíséri a kapuig, hátraszalad az épület hátuljához, és megvárja, míg a lift a 6-ig felmegy, majd felkapcsolódik a lámpa a szobában, és akkor eltűnik. 4-5 nap után, hogy ezt felfedezte, már zavarni kezdte a dolog, úgyhogy elhatározta, kikérdezi a fickót. Egy este, mikor látta, hogy az illető szinte észrevétlenül követi, bement a házba, lehívta a liftet, és felküldte a hatodikra üresen. Ekkor hátraszaladt, és határozott léptekkel odament a titokzatos idegenhez.
- Maga kicsoda és miért követ - kérdezte, de válasz helyett meglendült a férfi keze, és valamivel halántékon ütötte, de hogy földet hogy ért, arra már nem emlékezett.

Egy furcsa szobában ébredt. Rengeteg szőrpamacs volt a szoba falán, mindegyik alatt egy-egy arcképpel, csak a z ő arcképe felett nem volt szőr, de a legfurcsább az volt, hogy mindkét keze, és mindkét lába az ágy egy-egy sarkához volt kötözve. Nehezen emlékezett vissza arra, hogy mi is történt, majd mire összeállt a kép, nemcsak azt vette észre, hogy meztelen, hanem hogy az ágy jobb oldalán van egy szék, és azon ül valaki. A magas férfi.
- Ki maga és mit akar? - A férfi nem válaszolt, csak kínos lassúsággal felkelt, megitatta, majd elkezdte simogatni a testét. Nagyon meleg keze volt. Úgy játszott a bőrén, mint egy hangszeren, ha nem félt volna annyira, talán izgató is lett volna. Nem volt hideg a szobában, mégis a hideg rázta, csupa libabőr volt az egész teste. A fickó közben egyre csak simogatta, hol finoman, lágyan, hol meg határozottan markolta a bőrét, de intim részhez nem ért. Egy idő után feltérdelt az ágyra, ekkor már látszott a duzzadó férfiasság, majd lassan a nő mellét kezdte simogatni. Talán ez volt az a pont, amikor a nőnek leesett a tantusz, hogy mire megy ki a játék, és hogy ő csak a játékszer, de rögtön utána rájött, hogy hiába is sikoltana, biztos nem hallaná senki, annyira magabiztos volt a férfi.

Minden tagjában remegett, és megpróbálta akadályozni, hogy a simogató kéz a lába közé kerüljön, de próbálkozása hiábavalónak bizonyult, csak azt érte el, hogy kisebesedett a csuklója. Legnagyobb meglepetésére fogvatartója félbehagyta a simogatást, és megszólalt.
- Ne ellenkezz! Nem fog fájni, ha nem ugrálsz. Nem vagy szűz, tudod mit fogok veled csinálni, azt is tudod, hogy jó a szex, bár régen voltál férfival. Négy hónapja figyellek, szinte mindent tudok rólad. Úgysem találkozunk többé. - Erre leszállt az ágyról, és levetkőzött. Tényleg meredt a hímtagja, mely hirtelen elfeledtette a nővel, hogy rab, és rátört a vágy, de hamar kivilágosodott a tudata. Megfogadta, hogy ha a szájába adja, megharapja, hogy megemlegeti, míg él, de mire ide jutott gondolatban, a férfi nyelve már útra kelt testén, jóleső bizsergést keltve, majd csiklójához érve az első sikoly (bár nem éppen helyzetéhez méltó sikoly) is elhagyta ajkát. Percek múltán már csak a kéj rángatta a selyem szalagot, amivel ki volt kötve, és mikor a férfi a nő saját vibrátorát behelyezte hüvelyébe, a kikötözött áldozat a felismeréstől azon nyomban elélvezett.

Még alig heverte ki mindent elsöprő orgazmusát, amikor saját magán is meglepődve kérte a férfit, hogy hatoljon belé.
- Tudom, de előbb az ajkaid... - mondta, s a nő szájához térdel. Minden ellenállást letört már az orgazmus és a vágy, úgyhogy oly lelkesen kezdett el foglalkozni a pénisszel, mintha nem is túsz lenne. Először megpróbálta teljesen bekapni, ami testhelyzetéből adódóan nem volt egyszerű, bármennyire is segített a férfi. Utána a makk aljánál nyalogatta, néha bekapta a makkot, és erősen szívni kezdte, míg teljesen kemény nem lett. A férfi közben újra kezdte a vibrátoros kezelést, ami szinte extázisba kergette a nőt. Ezt már nem bírta tovább a fickó sem, az ágy mellől elővett egy kést, amivel a kezében betérdelt a nő lábai közé, behelyezte péniszét a teljesen remegő, kéjesen nedves bejárathoz, majd szép lassan betolta. Áldozata sokadik orgazmusát élte meg, mikor szép lassan mozgását gyorsítva elkezdett végre saját magával is törődni. A késsel sorra vágta el a végtagokat tartó köteleket, de furcsamód a nő nem menekült, hanem végre magához ölelte a férfit, és hátának karmolásával adta tudtára, hogy gyorsabb tempót akar.

Már teljesen az extázis csúcsán jártak, testük tökéletes összhangban mozgott, mikor a férfi kihúzta vesszejét a nőből, megfordította, maga elé térdeltette, majd hátulról hatolt belé. Ez teljesen egyezett a nő vágyával is, úgyhogy hamar ismét a csúcson találták magukat, ahol folyamatos orgazmusok sorát élték át, majd a férfi a nőre dőlve jelezte, hogy vége a gyönyörnek, de már a másik is teljesen kimerült ekkorra. Hason fekve arra eszmélt az áldozat, hogy valami nyomja a gyomrát, valami hideg. Hirtelen kitisztult a feje, és mikor rájött, hogy min fekszik, már tudta, hogy mit akar tenni.
- Csókolj meg! - mondta a férfinak, majd mikor az megmozdult, villámgyorsan kikapta maga alól a kést, és a férfi mellkasába vágta. A penge azonban teljesen visszacsúszott a nyélbe, ördögi kacajt váltva ki a férfiból.
- Mindegyikőtök így végzi! - szólt, majd a nőt az ágyra dobva folytogatni kezdi. A szerencsétlen áldozat utolsó gondolata, hogy legalább nem kielégítetlenül fog megha...
Hasonló történetek
25031
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
30254
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
További hozzászólások »
HOZ_hun ·
Ilyen perverz sorozatgyilkosos történetet...még hogy az áldozat utolsó gondolata, hogy egy jót kefélt... azt a marhaságot. Szerintem ha valakit leölnek nem az fordul meg a fejében milyen faszát kefélt elötte a gyilkosával...pervez állat megérdemel egy 0. Maga a történet nem lett volna rossz, ha nem ilyen lelombozó a vége. A csajnak kellet volna nyerni...

jojolzsy ·
Nagyon köszönöm a hozzászólásokat. Megfogadom a tanácsokat, a helyesírással is többet foglalkozom, talán lesz még sztori.

leticia_63 ·
Nekem nagyon tetszett 10 - es.

Szerintem a fordulat is jó, és a végén a befejezetlen mondat is ül, bár én konkrétan a nö szájába adtam volna.

Bevallom, hogy a " Császár kertje " utáni soraid késztettek arra, hogy elolvassam az írásodat, és kellemessen csalódtam. A helyesírásod meg ne zavarjon, az enyém is pocsék.



Leticia

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: