Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Gyermekem tündérmeséje 1. Fejezet

Eredeti cím: My child’s Fairytale

Magyar cím: Gyermekem tündérmeséje

Írta: Athenian Grace

Fordította: Luthien Lovemagic

Átnézte: állandó bétám, Solena

Korhatár: 14

Link az eredeti, angol nyelvű műhöz: http://www.fanfiction.net/s/3386140/1/

Szerző megjegyzése: Hermione/George mániás vagyok, de szeretem a Hermione/Ron párosítást is.

Megjegyzésem: Minden jog J. K. Rowlingnak fenntartva. A mű fordítására és közzétételére engedélyt kaptam.

Tartalom: Ez egy Hermione/ George fic. Alapvetően romantikus, de a gonosz megzavarja a boldogságukat, egy nő személyében. Vajon George és Hermione mit tesz ez ellen?


1. Fejezet – Prológus


Hermione huszonhárom éves, sikeres auror volt. A háború után barátaival közvetlenül az aurorképzőbe mentek. Harry feleségül vette Ginny Weasleyt, gyerekkori szerelmét. Ron komoly kapcsolatban élt Luna Lovegooddal. Hermione szintén szerelmes volt. Barátjára gondolva elmosolyodott. George Weasley. Mindenkit sokkolt a kapcsolatuk. Az, hogy egy komoly könyvmoly szerelembe essen egy elutasító tréfamesterrel valószínűtlen volt, mégis megtörtént. George és Hermione boldogok voltak ebben a szerelemben, és semmi nem változtathatott ezen. Legalábbis úgy gondolták.

***

Hermione egy mugli orvosi rendelőben ült. Egyre betegebbnek érezte magát, és az anyja azt ajánlotta, menjen el az orvosához Dr. Stevenshöz. A nevét hallotta, felnézett és mosolygott. Besétált a szobába, és leült.

- Hermione, nagyon jó önt újra látni. Vagy mégsem… mióta utoljára beteg volt – mondta Dr. Stevens. Hermione nevetett. Ez volt, amiért nagyon szerette ezt az orvost. Volt humorérzéke.

- Hát, egy kicsit betegnek érzem magam. Tudja… hányás, szédülés, és a… ő… melleim valahogy fájnak – mondta Hermione szégyenlősen. Dr. Stevens bólintott.

- Hermione. Mikor volt a legutóbbi havi vérzése? - Hermione furcsán nézett rá.

- Oh, Istenen! Nem lehetek az – kiáltotta a nő. Nehezen fogta fel a hírt.

- Hermione, szerintem az. Miss. Granger, ön állapotos.


Hermione megdermedt az első sokktól. Állapotos?! Ezután elmosolyodott. Állapotos!! Nem tudta elhinni. Mosolya ragyogott, de aztán eltűnt.
„Mi van, ha George nem akarja ezt a gyereket?” – gondolta elbizonytalanodva.

Felsikoltott, és automatikusan a hasára tette a kezét.

- Meggyőződésem, ha ez a férfi szereti magát, akkor a kisbabát is szeretni fogja – mondta Dr. Stevens mosolyogva – Legyen szép napja Hermione.

- Önnek is, Dr. Stevens – válaszolta Hermione.


Szökdécselve hagyta el a rendelőt. Eldöntötte, hogy a Szent Mungóba megy megerősítésért. Egy órával később biztossá vált. Hermione elindult az édesanyjához. Nem állt szándékában házasodni, ha George nem kész rá. Tudta, hogy ezt akarja. Tudta ezt.

El akarta hagyni a kórházat, amikor valaki befogta a száját, megragadta a csuklóját, és húzni kezdte egy használaton kívüli szoba felé. Ez a valaki egy bűbájt helyezett a helyiségre, hogy ne hallhassák őket.

- Hello, Hermione – mondta a hang.

A szoba nagyon sötét volt. Hermione elrablójára sandított, ekkor szemei kitágultak.

- Alicia?


***


- Hol van? – kérdezte George idegesen. - Hermione két órája ment el az orvoshoz. Biztosan nem tart ilyen hosszú ideig!

Elkezdett fel-alá járkálni az Odúban. Péntek este volt, amely egy családi vacsorát jelentett, az összes Weasley részvételével. Bill, Charlie, az ikrek, Ron és Ginny a családjaikkal. Mindenki azon aggódott, hogy Hermione nincs itt.

- George, ülj le! – mondta Fred mennyasszonya, Angelina. – Elszédülök tőled! Biztosan jó oka van rá, amiért késik.

- Igen, haver. Nyugodj meg – mondta Harry.

- Nyugodjak meg?! Mi van, ha holtan fekszik az utcán?! Vagy mi van, ha valamilyen halálos betegsége van, és nem akar látni minket?! Vagy mi van, ha talált valaki mást?!

- George – kiáltották mindannyian.

- Rendben… Bocsánat – mondta egy félénk vigyorral.


***

- Hello, Hermione – mondta Alicia egy különös mosollyal. – Mit csinálsz te itt?

- Alicia, mit akarsz tőlem? – kérdezte Hermione erőtlenül. Semmi jót nem látott abban a mosolyban.

- Ó, semmi különöset, talán egy jó munkát, nagy családot. Ó, igen! És meg akarlak ölni, mert elvetted a barátomat. Te könyvmoly, sárvérű szajha! – kiáltotta. Hermione szemei kimeredtek a rémülettől. George-ot akarta.

- Nem te voltál az, aki ejtette őt? – mondta, próbálva visszanyerni az önbizalmát.

- Nem! Nos, igen tudom, de rosszul tettem, és vissza akarom kapni!

- Nem adhatom csak úgy oda neked! Ő nem egy játék!

- Úgy tudom, az enyém!

- Valóban, mert úgy gondoltam velem volt?! - Arcuk centiméterekre volt egymástól. Hermione mérges volt. – Miért lenne nekem jó, ha átnyújtanám neked George-ot, mint holmi teasüteményt?!

- Ő az én teasüteményem!

- Oké, szimplán őrült vagy – jelentette ki Hermione, miközben arrébb ment. Alicia elkapta, és a falnak csapta.

- Nem mész el innen! - Ott volt a tűz a szemében, amitől Hermione megborzongott. – Azt akarod, hogy valaki közülük megsérüljön? Megkínozhatom Bill és Fleur lányát a szemük láttára. Megölhetem Ginnyt Harry és te előtted. Tudom, hogy ez a legnagyobb félelme. Azt akarod, hogy megtegyem Hermione? Azt akarod? – Hermione megrázkódott. Szeméből könnyek buggyantak ki.

- Alicia, kérlek, ne bántsd őket – Alicia önelégülten mosolygott.

- Most elmegyek George-hoz, és elmondom neki, hogy megcsaltad – mondta ártatlanul. Hermione szemei kitágultak. Ennek kész tervei voltak.

- Alicia, nem teheted – mondta Hermione. Könnyei elapadtak, szemében harag égett. – Ne merészeld! Megöllek mielőtt George… - de Alicia nem hagyta, hogy befejezze.

- Pedig szeretem George-ot, és megakadályozhatom, hogy játssz az érzéseivel. Többé nem teheted meg vele.

Hermione megzavarodott attól, amit hallott. Alicia elhagyta a szobát. Hermione szomorúan ott maradt. Állt ott egy pillanatig, míg mindent fel nem fogott. A legközelebbi kandallóhoz rohant, és az Odúba ment. Tudta, hogy mi történik, és meg akarta állítani, de már késő volt.
Hasonló történetek
29482
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
20923
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: