Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Gyémánt 1.A kezdet

1.
Nagy fekete szobában ültek. Egy asztal mögött jól öltözött, bajszos ember ült. Kezében pohár, az asztalon whiskys üveg. Szerette az italt, nagyon szerette. Pályafutása kezdetén abból gazdagodott meg. Mikor alkoholtilalom volt, ügyesen árulta az értékes italokat az alvilágon és a fekete piacokon. Hatalmas kertes házában voltak. Az ablaka az utcára nézett, de most be volt húzva a függöny. Nem sok fény jutott be, félhomály volt. Az újságot olvasta. A címoldalon a közeledő vásárról írtak. Gyerekkorában sokszor megfordult ott és egy öreg nénitől almákat lopott. Mióta hatalmas ember lett mindig küld oda legalább két embert, hogy szagolják ki, mi folyik ott. Ugyanis történhetnek ott fekete üzletek, amiket az ellenségei bonyolítanak le és ezzel a tudással sakkban lehet őket tartani. Kis csengője az asztalon csak arra várt, hogy megszólalhasson, pár másodperc múlva egy kövér, kopaszodó ember jelent meg.
- Igen uram?
- Holnap kezdődik a vásár, mindent tudni akarok, hogy mi folyik majd ott
- Értettem.
- Tapasztalt embereket külügy, az egyik legyen a Keménykalapos, mond meg neki, hogy ha szerencsével jár, kap plusz 10000 dollárt.
- Megmondom neki.
- Én elutazok Angliába, beszélnem kell Lord Donettoval, bele akar köpni a levesembe és ezt én nagyon nem szeretem. Hívjon egy taxit az épület elé este 8- ra, amely kivisz a reptérre. Ha minden jól megy holnap este már itthon is leszek. Addig te irányítasz, érted?
- Igen uram- a kopasz várt még pár másodpercet, de főnöke intésére kiment a szobából


2.
A vásárt egy kis réten tartották meg és az egésznek szinte már piaci hangulata volt. A rétet körbezárta egy nagyobb domb, melyen sűrű erdő terült el. Egy fa mögött Keménykalapos, nevéhez illően fején egy keménykalappal, távcsővel a kezében kémlelte a környéket. A vásár elég népszerű volt, tömött sorok álltak a bódék előtt, így minden apró kis részletre oda kellett figyelni. Barátja, Tony, szintén vele volt, egy fa mögött rejtőzködött.
- Jól figyelj haver. Legyen sas szemed! 10000dollár az mégiscsak 10000dollár. Ne cseszd el!- rimánkodott
- Nekem már elegem van ebből, a vásár 10- kor kezdődött, ide jöttünk 8- ra hogy lássuk a készülődést- órájára pillantott- most fél öt van, és ma még nem ettem semmit. Úgyhogy ha 5- ig nem történik semmi én lelépek.
- Ne csináld má’
Oda lépett barátjához, elkérte tőle a távcsövet, mostantól ő nézte a a tömeget. Teltek múltak a percek, és nem történt semmi
- Figyelj- szólalt meg hirtelen Tony- a fősátor mögött ötven méterrel, nézd!
Keménykalapos átvette a távcsövet, és a megadott irányba nézett vele. Két férfit látott egy fekete Astin Martin előtt, éppen táskát cseréltek, majd a fekete ballonkabátos belevegyült a a tömegbe, míg a másik elhajtott.
- Megjegyezted a rendszámát?- kérdezte Tony
- Hát persze.

Akkor induljunk. Piros színű Fordjuk már nem volt mai modell de nagyszerűen muzsikált eddig, mint öreg csataló
Hosszú kanyargós ösvényen jöttek fel a dombra, ugyanott mentek vissza is.
- Vajon hova mehet?- tűnődött Tony
- Valószínűleg a városba. Mit rejtettek a táskák?- morfondírozott a Keménykalapos
- Passz
Elérték azt az utat, ami a vásárhoz vezet és elfordultak a város fele
- Gázpedál öreg, még a város előtt utol kell érnünk.
- Hoztál fegyvert? - kérdezte a Keménykalapos, Tony bólogatott - szereld rá a hangtompított, van egy tervem.
Nem sokkal később utolérték a fekete Astin Martin- t és a város 10 km- rel távolabb volt még.
- Öreg bízom benned - kezdte a keménykalapos - Figyelj! Melléhajtok, hogy pont egy vonalba legyünk vele. Valószínűleg ránk fog nézni, így nem tudod halántékon lőni. Célozz a nyakára vagy a szívére!Ne hibázd el!
- Megpróbálom.

Minden úgy történt, ahogy a keménykalapos jósolta, a két kocsi egymás mellé ért, a fickó rájuk nézett, Tony célzott és halk puffanás hallatszott csak. A fekete Astin Martinélesen vett egy jobb kanyart és belefutott a legközelebbi fába. A sofőr rádőlt a kormányra, nyakából spriccelt a vér. A két férfi kiszállt a Fordból
- Szép lövés volt- mondta a keménykalapos - pont az ütőeret, ahogy kell. Gratulálok! - közben zsebéből elővett egy fényképezőgépet és többször több oldalról lefényképezte az illetőt.
- Minek csinálsz annyi képet? Miért nem elég egy? - kérdezte Tony
- Mert ha valaki csak oldalról látta, akkor is fel tudja ismerni, emlékszel hova tette a táskát, amit kapott?
- Igen a csomagtartóba.
- Akkor nézd meg!
Tony megnézte a csomagtartót, a táska tényleg ott volt. Kinyitotta és eltátotta a száját.
- Istenem, de gyönyörű- mondta.
A keménykalapos is odalépett, és most már ketten szemlélték a táska tartalmát, mely egy hatalmas gyémánt volt.
- Menjünk vissza - mondta a keménykalapos - mutassuk meg a főnöknek
Azzal beszálltak a Fordba és meg sem álltak a főnök házáig.
Hasonló történetek
20878
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
25031
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: