Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Gruppen a Nagy-Hideg hegyen

Múlt hétvégén kirándulni mentünk a Börzsönybe. Én, a haverom, Zoli, és még két csaj: Tündi és Vera. Jófej csajok voltak, és nagyon tüzesek. Sajnos volt barátjuk, ezért nem gondoltam volna, hogy megtörténik az, ami megtörtént. Pedig igen!
Nagyon hideg volt az úton. Hatalmas hegyek között haladtunk egy ösvényen. Volt egy nagy hegy kilátóval, ahonnan láthattuk Dömöst és a nagy kanyart tévő Dunát. Itt elszívtunk egy-egy cigit a kilátó tetején, és ittunk egy kis pálinkát, hogy ne fázzunk. A csajok sokat vihogtak a poénjainkon Zolival. Nagyon jó vicceket meséltünk.

Továbbmentünk, mígnem eljutottunk valahova. Itt birkák legeltek, vagy szamarak vagy tudom is én. Egy falu is volt itt, úgy hívták hogy Kóspallag. Széles utcái voltak, nagy fehér temploma és a főutcákon sok kocsma. Mindenre ki volt írva hogy kérlek ne lopd el. A csajok elmentek megnézni a templomot – másnap már akár gyónni mehettek volna! – mi pedig a Zolival beültünk az egyik krimóba. Ittunk egy feles kommersz vodkát meg egy Arany Ászokot. Olyan kiszolgálócsaj volt, csak néztünk! Szőke haj, formás cicik, és nagyon szexi hang. Kérdeztük, miért csapol itt, Kóspallagon, az isten háta mögött. Azt mondta, azért, mert itt nyugi van. Hát, mondtuk az jó, s csak gondolatban tettük hozzá, vajon találsz-e itt hozzád méltó szeretőt? Elképzeltem, ahogyan a pultra döntjük a csajt, és egymás után beakasztunk neki. Nagyon kemény lett a farkam. Nehezen köszöntünk el, s mentünk megkeresni Tündit meg Verát, miután elfogyasztottuk italainkat.

Akkor már délután két óra volt, s nem sok időnk maradt, hogy elérjük a Nagy-hideghegyi turistaházat. 700 métert kellett megmásznunk hóban-fagyban. A csajok nem is bírták, hamar kidőltek, de szerencsére én meg a Zoli annyira erősek vagyunk, hogy fölvittük őket a hátunkon. Azért mi is kifulladtunk, és valósággal összerogytunk, amikor fölértünk a szálló tornácára. Nagy kerek rondella volt, ahonnan ágyúzni lehetett volna a Csóványost. Metsző jeges szél fújt, s meglobogtatta a csajok haját, akik fölénk hajoltak, hálacsókot adtak a szánkra és felhúztak és megöleltek. Mi ettől egyből jobban éreztük magunkat.

Bementünk a jó meleg szállóba, és megkerestük a Janit, aki odaadta a kulcsokat. Jani egy régi ismerősünk volt, aki azelőtt dílerkedett, végül elvonult ide tisztulni a világ végére a felhők közé. Egy éjszaka 3 rongy, azért mondtunk bakker, ez nem a Ritz, de hát hol máshol aludnánk, ilyen hidegben? Szóval nem volt gond. Az is tetszett hogy van italpult is. Lementünk egy lépcsőn és elfoglaltuk a helyünket. Büdösek voltunk mind akár egy csődör fedeztetés után. Lezuhanyoztunk. A zuhanyzónak nem volt ajtaja, csak egy függöny takarta, így Zolival meg tudtuk lesni a csajok nuniját. Nagyon tetszésünkre való volt. A Tündié borotvált, a Veráé meg fazonírozott, és volt neki egy anyajegye is a combján legfelül. Ezen kicsit vihogtunk, aztán elszeleltünk egy sörét a büfébe.

Olcsó volt az Ászok. Betermeltünk kettőt, meg egy felest és egy kávét. A lányoknak vettünk Mars csokikat, és meg is érdemelték, mert olyan szexin festettek a cuccaikban zuhany után. Letáboroztunk a lépcsőn és elővettük a kondért. Zolival felszeleteltük a répát, és a csajok levest főztek meg valami krumplit. Mind megettük, kivéve engem, aki finnyás vagyok, én a büfébe burkoltam ótvar virslit.
Miután jól éreztük magunkat, befeküdtünk az ágyainkra, és beszélgetni kezdtünk Istenről, politikáról, meg a szexről. Az előző két témához én meg a Zoli elég hülyék vagyunk, de az utóbbit nagyon kenjük. Arról dumáltunk, hány csajunk volt már, Tündi és Vera pedig arról, nekik milyen tapasztalataik voltak eddig a pasikkal. Amikor a téma forrósodni kezdett, előhúztam hátizsákomból a tartalék Unicumot, aztán beletoltam a lányok arcába. Ettől teljesen feltüzesedtek. Feszes farmernadrágos lábaik széjjel az ágyon, és nyelvük kelepel, hogy mindketten hátulról szeretik, mert úgy a heregolyók a csiklójukat verdesik! Ép ésszel oly nehéz ezt kibírni. Az már totál betett, amikor – a harmadik pohár Unicum után – bevallották, hogy egyszer egy pizsipartin kinyalták egymást!

Elképzeltem, ahogyan a két meztelen gyönyörűség fordítva fekszik egymáson, és lefetyelik egymás pici rózsaszín csiklóját és közben nyögdécselnek a kis bájosak! Láttam Zoli is erre gondol, mert nagyon kitüremkedett a nadrágja slicce, s ha már itt tartunk, az enyém is!
Azt is észrevettem, hogy a csajok farmerje is sötétebb kisé a combjuk között. Csak nem benedvesedetek? Ajkuk szétnyílt, szemük csillogott. Tudtam, itt valami történni fog.
Aztán Tündi felkuncogott:
- Észrevettük ám, hogy leskelődtök.
- Tényleg? – kérdeztem ostobán.
- Hát persze. Mi sem vagyunk hülyék.
- És nem zavart?
- Dehogy – nevetett Vera is.
Ebben a pillanatban sötét lett a szobában.
- Mi történt? – hallottam Tündi hangját. Aztán valami másik zajt. Mintha egy sliccet húztak volna le.
- Ezt kapjuk a pénzünkért – morgott Zoli.
Csoszogás a lépcső felől.
- Fiúk, lányok, van nálatok áram?
- Nincsen Jani, bazmeg, csinálj valamit vagy kérjük vissza pénzünket! – kiáltottam.
- Lófaszt a seggedbe, öcsém – üvöltött vissza.
- Nyasgem – morogtam. Újabb hangok. Talán combhoz súrlódó farmeré.
- Na sebaj. Megkeresem a gyertyát – mondta Zoli, és hallottam, hogy a táskájában matat. Pár perc alatt megtalálta a gyertyát, beledugta egy felespohárba, és meggyújtotta.
Kemény látvány fogadott.

A lányok meztelen teste aranyfényben ragyogott a lángban. Csak bugyi volt rajtuk. A szemük csillogott, mint az opál. Mellük négy rózsabimbó. Szemükben a farkaink utáni mohó vágy. Zolival egymásra néztünk, és gyorsan ledobáltuk a ruháinkat. Én Tündire, ő Verára vette magát. És megkezdődött életem legizgalmasabb szeretkezése.
Úgy egy óra alatt végeztünk. Másnap kiderült, Jani végignézte az egészet a résnyire nyitott ajtón át. A következőkben a beszélgetést idézem, ami hajnali hatkor zajlott le, a teljesen kihalt büfében. Odakinn homályos derengett a tél, kezünkben egy-egy Arany Ászok. Megkértem, mesélje el, mit látott.
- Hát, láttam, ahogyan feldereng a gyertya fénye – kezdte, és rágyújtott egy Pall Mall-ra. Olyan költőien indított, hogy azt gondoltam, mély nyomokat hagyott benne eset. – Aztán ahogy vetkőztök Zolival, és a csajokra vetítek magatokat. Mázlisták! Jó kis puncik. Egy darabig csak smároltatok, aztán a puncijukat simogattátok.
Felidéztem, milyen forróak és lucskosak voltak a lányok, pinájuk leve szinte égetett, ahogy belémerült az ember.
- Aztán Vera hátára fordította Zolit, és szopni kezdte. Olyan hangosan cuppogtak az ajkai, hogy talán még az emeleten is hallották. Tündi pedig a combjai közé szorította a fejed, és rebegte, hogy nyald ki.

Igen. Milyen szenvedélyes hangja volt! Nyalj… ah… nyalj… ezt hajtogatta, én pedig szívtam a csiklóját és nyaltam selymes belsőcombját, míg csak meg nem rázta a csajt az orgazmus, s meg nem fürödtem nedveiben!
- Te még nyaltad őt, amikor Zoli már négykézláb állította Veráét, és magához rántotta azt a kemény kis seggét. A csaj lihegett, és sikongatott, ahogyan a Zoli fasza tövig beléhatolt.
Igen, amikor félrefordítottam a fejem, láttam Vera kéjbeborult szemeit, ahogyan kaparja a lepedőt. Zoli alaposan megdugta.
- Aztán te beraktad a Tündinek. Öregem! Jól nyomtátok.
Persze hogy jól nyomtuk. Keményen felnyársaltuk őket.
- És aztán, ami utána jött… hü bazeg.
Tudtam, mire gondol. Miután elélveztek, megkértük a lányokat, nyalják ki egymást. Aztán hogy szopják ketten egyszerre a farkunkat. Aztán az arcukra vertük a farkunk, s mohón nyelték az ondót…

Nem bírtam tovább. Felkeltem az asztaltól, és kimentem a WC-be, s maszturbáltam egyet. Utána már nem mentem vissza Janihoz, hanem beténferegtem a szobába, és szelíden felráztam a lányokat. Zoli már ébren feküdt, vigyorgott, és füstkarikákat eregetett a plafon felé.
- Hoppla, talpra – szellemeskedtem, és a lányok szeme felpattant. Pár másodperc múlva megcsillant bennük a szégyenkezés, de amikor lágyan homlokon csókoltam őket, már csak mosolyogtak.
Felöltöztünk, és elhagytuk a szállót. Jani vihogva integetett utánunk. Nem tudott érdekelni. Sütött a nap, és kristálytiszta idő volt, a legjobb idő egy kiadós kefélés másnapjára. Célba vettük a Csóványost, melyen szikrázva fehérlett a hó. Zolival egymásra kacsingattunk, ahogyan a lányok előttünk baktattak. Fenekük csábítóan ringott. Már alig is tudtam elképzelni, hogy tegnap csípőmhöz szorítottam az egyiket. Valami rémlik, hogy a másikat is. Csodás volt.
Az eset nem ismétlődött meg a kirándulás során, de így is kellemes volt, ami történt.
Hozzászólások
További hozzászólások »
lököttyúk ·
hehe, jó megoldás, ahogy jani meséli el végül a szexet

BURGONYA ·
:angry: PERSZE HOGY JÓ MEGOLDÁS CSAK KIBASZOTTUL NEM DOLGOZTAM DE KI DE MINEK IS IGY IS KINCSET ÉR MINDEN SZAVAM!! :angry: :rage:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: