Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Grand Canyon

Ne szólj, mert nincs szó.
A mélység magába szív. Hagyd. Repülj, ha gondolatban is, szállj le oda az árnyas szurdokba a messzi kékes ezüstfonálra. Mire odaérsz, óriássá nő, mindent magába nyelő tengerré. Hajók szelik át hömpölygő vizét. S a sziklás part megszédít égbeszökő pengeéles vonalával ott, ahol hirtelen sötét árnyba szakad az ég.
Ne szólj, hagyd hogy magával ragadjon az ár. A súly, mi szivedre, lelkedre tornyosul, úgyis némaságra int, pedig kiáltanál: "Itt vagyok!" De hangod úgyis elvész a végtelenben. Még a sziklák sem válaszolnak.

Ha megmerültél hűs vizében, emelkedj, gyere, ülj mellém itt a sziklák peremén. Számold a hasadó rétegek tömkelegét. Mind egy-egy régmúlt kor hírnöke. Hol évmilliók távlatában fennsík asztala volt, ma felszabdalt, irdatlan mélységekbe hasadt völgyek rejlenek, s elnyelik, szemet megtévesztő cérnavékony erecskévé szorították a valahai tengeráradatot.

Alkony.
Lassan eltűnik a folyó, csak halványan sejlik fel még a korom hasadékban a kis ezüstszál, de az se sokáig. Bíborlepel ül egyre csak a tájra, míg lassan győz a végtelen, gyémánttűkkel lyuggatott sötétség.
És ott, a túloldalon, csak a tudatod sejtteti, ott a távoli oázis Las Vegas, de elválaszt a messzeség, a fények még csak várnak reád, itt még érzed a sziklák forró leheletét, s elnyel a sötétség, de csak azért, hogy még egyszer csendben végignézhesd a filmet.
A filmet, mit magadba zártál.
A filmet, ami csak a tiéd.
Amit soha senki el nem vehet tőled.
Ami csak veled ér véget.
De addig még éltet a remény, hogy visszavár, hogy folytathatod, hogy megmutatja titkai újabb szeletét.
Hasonló történetek
4439
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
4641
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hozzászólások
További hozzászólások »
kreisen ·
A hasonló témájú \\\"Munkában\\\" írás kifejezőbb. Nem volt számomra elég \\\"átütő\\\".

Arikon ·
Amit szinte mindig kihagyok a könyvekből, az a tájleírás(a Gyűrűk ura is ezért fogott ki rajtam).

Kis szösszenet ugyan, de kifejezetten lassan tudom csak elolvasni. Nem kifejező eléggé, nem míves eléggé, semmi nem eléggé.
bogumil ·
Ez egy eszmefuttatás,ami önmagában,mint szösszenet elmegy,de az olvasónak kevés. Nincs benne történés. Olyasmi,mint Vörösmarty : A merengőhöz. című verse.Tehát egy gondolat papírra vetése. :innocent:
BURGONYA ·
NEM OLVASTÁL MÉG JÓ TÁJLEÍRÁST. :angry:


A GYŰRŰK URÁBAN PÉLDÁUL AZ AZ EGYETLEN ÉRTÉKELHETŐ.

A DIALÓGUSOK... BORZALMASAK. TOLKIENT CSAK LOVECRAFT MÚLTA ALUL EBBEN A TEKINTETBEN.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: