Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Gitta 1

Egy magas templomtoronyban voltunk. Egymást átkarolva élveztük, ahogy a szél kócolja hajunk, s alattunk terül el a díszkivilágított belváros. Apró csókjaim játszottak nyakán, s kezeim combjait simogatták a lenge ruhán át.
Feltüzelt szemekkel mélyedt szemembe.
Hazafelé menet megálltunk néhányszor csókolózni.
Erővel fogott vissza, vágyaim tüzeltek, legszívesebben, ott helyben egybeolvadtam volna vele.
Sokára jutottunk haza az öt perces úton.
Tusolni ment, míg én tévéztem, majd cseréltünk. A paplan alatt várt.
Én meztelen siklottam be mellé, átölelve őt a hálóingjén keresztül.
Kikapcsoltuk a tv-t.S jótékony félhomály borult ránk.
Megcsókoltam, s visszacsókolt. Szinte csak egymás körvonalait láttuk, de nem is volt szükség másra.
Érzékien indultak vándorútra ujjaim testén, harsogóan kemény sportos mellein ágáltak már a bimbók.
Levette a hálóingét.
Tovább cirógattam, simogattam, lassan lefele haladva testén, miközben csókolóztunk.
Az ő kezei sem maradtak tétlenek. Mikor ujjaim beletúrtak fazonírozott bozontjába, az ő ujjai is farkamra fonódtak.
Ujjaim nedvességhez értek, s keményen lüktettem ujjai közt.
Megfordultam, hogy arcom ágyékánál legyen, s ágyékom arcánál.
Finoman csókoltam odalenn, csakúgy, mint nemrég odafenn.
Ő is hamar megkóstolta farkam.
Hosszú, hatalmas csiklóját nyaltam, szopogattam, míg ő szerszámomon furulyázott kitartón.
Robbanásszerűen élvezett el.
Ilyenkor mindig nagyon érzékeny volt, szinte hozzáérni se lehetett.
De ő azért cumizott kitartóan.
Amikor kipihegte magát, hanyatt dőlt, s én gumit húztam.
Finoman hatoltam belé, még csak nemrég vesztette el…
Játszotta vele, finoman, majd durván, s újra csak sekélyen…
Aztán pózt váltottunk.
Kiskutyus, a kedvence.
Élveztem, ahogy telt, de izmos feneke előttem domborodik.
Ujjaim benyálaztam, s elkezdtem az előttem elnyíló ánuszát cirógatni.
Mikor elég tág és síkos volt, belenyúltam.
Élveztem, ahogy magam simogathatom a válaszfalon keresztül.
Már ő is közel volt.
Egyszerre mentünk el.
- Szeretlek! – mondtam, mikor egymás mellé dőltünk az ágyon, egymást szorosan ölelve.

Ezt azért írtam le, mert szívesen emlékszem rá. Bár szakítottam vele, s nem ok nélkül, de mégis, ez egy szép emlék tőle, egy igaz szeretkezés, amit igaz szerelemmel tettem. Z.
Hozzászólások
További hozzászólások »
ekimike ·
A felsorolás szerűsége a történetnek engem is zavar. Kicsit rövid, kicsit összecsapott. Nem gondolod, hogy egy szebb, jobban átgondolt és kidolgozott művel, egy ennél sokkal szebb emléket állíthattál volna ennek a szerelemnek? Gondolkozz el ezen!!! :innocent:

cukorfalatka ·
mindenki cikizi az írásodat mikor nem is olyan rossz. szerintem jo volt.nem olyan hosszu unalmas maszlag mint oly sok másik történet

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: