Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

GirlieG II

’Vársz valakit?- kérdeztem, de a fejével gondolkodás nélkül nemet intett. Határozottan történt valami az ajtó előtt és ettől bepöccentem. Nem tudtam, hogy ki az és mit akar, de ne most akarja. Nincs kiábrándítóbb, mint a legintimebb pillanatban leállni valami miatt. Viszont a kilincs megint megrezzent, (de továbbra sem nyomta le senki), úgyhogy felültem, Girlie leszállt rólam: ’Mit akarsz csinálni?’ Felálltam, felkaptam a pulóvert, magamra kötöttem, mint egy ágyékkötőt és odamentem az ajtóhoz. Visszasuttogtam: ’Majd improvizálok.’ Kinéztem a kulcslyukon, de mivel semmit nem láttam, tudtam, hogy áll valaki az ajtó előtt. Nem láttam, amikor bejöttem, hogy bármi érdekes lenne az ajtón, ami miatt érdemes lenne itt időzni, úgyhogy vettem egy nagy levegőt és kinyitottam.

Valaki meghallgathatta korábbi óhajomat, mert egy kamerát találtam az ajtó előtt, ami önmagában még érdekes is lett volna. De a kamerához tartoztak még négyen. 2 lány és 2 fiú. Szép kis pantomím-csoport voltunk mi öten. Én álltam az ajtóban (a mai nap már másodszor tanácstalanul), kint egy srác egy kézikamerával babrált éppen, az egyik lány őt nézte. A másik kettő pedig közel hozzám, derékig meghajolva próbáltak volt betekintést nyerni a szoba titkaiba. Hát most megkapták. Ott „álltam” előttük „vitorlát bontva.” Semmi jobb nem jutott eszembe, azt mondtam: ’Meglepetééééééés’! Ezzel meg is leptem őket, úgyhogy egy hirtelen mozdulattal kikaptam a srác kezéből a kamerát: ’Majd tanítás után visszakapod, büdös kölök’ aztán még ugyanazzal a lendülettel rájuk zártam az ajtót.

Kint persze röhögés, odabent én is mosolyogtam. Girlie megszólalt: ’Ne haragudj, rögtön szagot kapnak, ha valami történik az emeletünkön.’ Én: ’Dehogy haragszom,’- visszaültem mellé az ágyba – ’inkább nézzük meg mi sikerült nekik!’ Bekapcsoltam, de a kamera képernyőjén, csak vibráló foltokat lehetett kivenni, meg egy halvány kulcslyukat. Aztán az operatőr állított az élességen és tisztán kivehető volt, amint a farkammal a levegőbe rajzolok. Összekuncogtunk, de láttam rajta, hogy megkívánt. Kivette a kamerát a kezemből, „lebontotta a sátrat’ a derekamról, úgyhogy megint ott álltam előtte peckesen és anyaszülten.

Felém mozdult volna, de megállítottam: ’Most én jövök’. Azért egy puszit még rácsempészett a hegyére, de aztán megadóan hanyatt dobta magát. Elnéztem. Hát van ennél szebb? A fény is érdekesen esett rá. A fejét szinte teljesen leárnyékolta egy könyvespolc, – csak a szeme és a vakító fogsora csillogott ki a sötétből – mellei sejtelmesen bujkáltak a félhomályban, punciját viszont megvilágította a nap, szinte vakított. Combjára tettem az arcom és csak néztem. Centikről. Reméltem, hogy zavarba jön, de csak ennyit mondott: ’Ha farkasszemet néztek, veszíteni fogsz’. Felnevettem, aztán a Vénusz-dombjára támasztottam a homlokom és a kezemmel simogatni kezdtem a combját. Olyan finom selymes volt, nem tudtam vele betelni.

A tüdőmből kiáramló levegő libabőrössé tette a bőrt a nagyajkai körül, kinyújtottam a nyelvem és elkezdtem lágyan körözni rajtuk. Átkaroltam a combjait és a fejemet megdöntve alányúltam a nyelvemmel. Aztán lassan mozgatva a fejem egy fényes csíkot nyaltam rá. Majd megint bólintottam és most már a nyelvem nyomán szétváltak az ajkai és rózsaszínből kezdtek bíborszín árnyalattá vadulni. A következő mozdulatra már belecsúszott a nyelvem – ezt halk sóhaj kísérte – de nem maradtam bent, befejeztem a mozdulatot. Viszont éreztem, hogy én is nagyon felizgultam és ez ugye kicsit elvonta a vért a testem minden részéből, elvesztettem a fejem. Szorosabbra fogtam és a nyelvemmel, most már egyenesen belenyaltam, amilyen mélyre csak tudtam, ki sem húztam. Odabent elkezdtem forgatni a nyelvem, ezalatt bal hüvelykujjammal a csiklóján kezdtem körkörös mozdulatokat.. Kinyitottam a szemem és láttam, hogy engem néz, száját kicsit nyitva felejtette.

Mikor pillantásunk találkozott, bíztatóan beletúrt a hajamba és a számra nyomta a csípőjét. Még mélyebbre jutottam benne. Megtetszett az ötlet, úgyhogy a körözésből átváltottam egy ki-be mozgásra – dugtam a nyelvemmel. Egyre gyorsabb és vadabb voltam, a szemem visszacsukódott és teljesen átadtam magam az élménynek. Nem tudtam volna megmondani, melyikünk élvezi jobban és azt sem, hogy most én kényeztetem vagy pedig ő önkielégít az arcomon. Teljesen megemelte a csípőjét és a borostás államhoz dörzsölte magát. A háta egyre nagyobb ívben görbült, hangja is egyre hangosabb lett. ’Most már nem menekülsz’- gondoltam és a nyelvem mellé csúsztattam a szabad hüvelykujjam és ellentétes irányba kezdtem mozgatni. Ő is nagyobb sebességre kapcsolt, aztán remegni kezdett, belemarkolt a hajamba, mély hang tört elő a torkából és elélvezett. Nem tudom meddig tartott, pár pillanatig vagy percekig, de nagyon boldog voltam, hogy megajándékozott azzal, hogy elélvezett és mindez nekem (is) köszönhető.

Most már egyikünket sem érdekelt, hogy a paparazzik az ajtón kívül beszereztek-e újabb felszerelést vagy esetleg továbbálltak. Ott pihegtünk a lemenő nap fényében és akkor valahogy éreztem, hogy ennek, ami köztünk történik, nem lesz ma vége. Muszáj, hogy legyen folytatása, nem is lehet másképp. Amíg így morfondíroztam, halkan megszólalt: ’Csússz belém’. Úgy tettem, mint aki nem hallotta jól: ’Tessék?’ Ahelyett, hogy megismételte volna, magára húzott és megcsókolt. Hozzám értek hegyes mellbimbói, puha kis hasa, még mindig forró öle, lábaival pedig átkulcsolta az enyémeket. Ebben a csókban benne volt minden, amiről nő vagy férfi álmodozhat, amire később házasság, család épülhetne. A szerelem íze volt. Jobb kezével fenekemet simogatta, ballal a tarkómat masszírozta.

Hónapok óta nem voltam ilyen boldog, mint most, ebben a pillanatban. Hozzápréseltem a csípőmet az övéhez, erre összekulcsolta a combjait a fenekem fölött és még szenvedélyesebben csókolt. Megint egyszerre mozdultunk…
Hozzászólások
További hozzászólások »
Lutyo ·
Bocs, hogy beleszólok, de van valami, amin megakadtam.
Ha felteszem, hogy a sztori igaz, akkor nem túl nehéz rájönni, hogy kit is takar a cím, ki az a titokzatos lány a fórumról.
Ezesetben két kérdés:
-mit szól ehhez a híressé tételhez maga a címszereplő?
-és mit szól ehhez az a fiú, akivel elvileg együtt vannak?

Félreértés ne essék (ezt azért írom ide, mert nem szeretném, ha megvádolna bárki, hogy kritizálok egy kapcsolatot :blush: –bár GerM eddig az intellektuális oldalát mutatta, nem feltételezem, hogy leúthengerez egy kérdésért.): engem nem érdekel és nem is véleményezem azt, hogy mi és hogyan történt, mert mindenkinek a magánügye. Mindössze csak a fentieket nem értem. :)
GerM ·
Mit mondtam?
PanniP ·
Már elfelejtettem!

Amúgy, az a vége, hogy elvesznek feleségül... :)

Ugye nem baj, hogy lelőttem a poént? :)
GerM ·
Addig még azért történik egy-két dolog, de hátha már be is küldődött, úgyhogy hamarosan megtudhatod mi történik Veled. :-)

Ria ·
Egyre jobb...!:) Már alig várom a folytatást! (mert ugye lesz??)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: