Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Gang bang

Avagy szaftos útszéli pornó

Anita már egy órája álldogált a néptelen mellékúton lerobbant autója mellett. Kinyitotta ugyan a motorháztetőt, de fogalma sem volt, hogy a piszkos, bonyolult szerkezetben mi romolhatott el. Lehangoltan tűnődött azon, vajon meddig kell még várnia ezen a meleg nyári napon, amíg arra jár valaki, aki tud rajta segíteni. Hol a lassan vonuló felhőket bámulta, hol pedig a láthatárt kémlelte apadó reménységgel. Miért is kellett letérnie a főútról? Azt remélte, sikerül levágnia egy jókora utat, ehelyett most itt ragadt, és fél óra nyereség helyett talán az egész délutánt elvesztegeti.

Már éppen azon volt, hogy nekivág gyalog a templomtorony irányában, amikor egy járművet pillantott meg a távolban. Reménysugárként közeledett egy teherautó, ő pedig az út közepére állva integetett, hogy még véletlenül se hajtson el mellette megállás nélkül. A sofőr fékezett és kiszállt. A platóra szerelt padon egy csapat munkás üldögélt, akiket ebédelni szállított éppen. Ha ez a csinos hölgy segítségre szorul, ők várhatnak néhány percet. Köpcös, negyvenes emberke volt a sofőr, és igen szívélyesen elegyedett szóba a kétségbeesett lánnyal. Ő persze rögtön látta, hogy az ékszíj szakadt el. Amíg a motorházban nézelődött és a fejét vakargatta a probléma megoldásán töprengve, a munkásokban is felébredt a kíváncsiság. Páran lekászálódtak a teherautóról, és odagyűltek Anita járgánya köré. Fél szemmel ők is a motorházba pillantgattak, de igazából jobban érdekelte őket a lány csábosan domborodó feneke és mellei. Anitát lefoglalta az autója és a töprengő sofőr szavai, így nem is igen törődött azzal, hogy alaposan megbámulják.

Közben a többiek is elunták a várakozást, és néhány perc múlva már egy tucatnyi éhes melós tolongott az autó körül. Végül a sofőr egy csattanással lecsapta a motorháztetőt, és kijelentette, hogy ide bizony új ékszíj kell. Felajánlotta, hogy elviszik a lányt a faluba a helyi autószerelőhöz. Ennek nagyon megörült, és hálásan mosolygott. Csak ekkor tűnt fel neki, mennyire közel nyomakodott néhány szemtelen fickó, akik leplezetlen pillantásokkal méregették őt. Egyikük kijelentette, hogy a fuvar nincs ám ingyen, és mivel ők most Anita miatt késnek az ebédről, ezért is kárpótlás illeti őket. Azzal kezét máris a lány fenekére csúsztatta. Mire a bajba jutott hölgyike tiltakozhatott volna, máris erős kezek ragadták meg, felültették a motorháztetőre és hanyatt döntötték. Úgy látszik, nem csak az ebédre voltak éhesek a férfiak, mert a könnyű kis blúzt felhúzva egyből a melleit kezdték markolászni, ketten pedig szétnyitották a combjait, és pici szoknyáját a hasáig tűrték. Ez a váratlan fordulat meglepte ugyan a lányt, de cseppet sem érezte kellemetlennek. Imádta a szexet, és arra gondolt, senkinek sem árthat, ha egy kicsit elszórakozik itt, ezen az elhagyatott helyen. Ezért aztán nem is nagyon tiltakozott, amikor pedig lehúzták róla a bugyit, máris úgy érezte, forróság önti el éhes punciját.

A melósok elégedett képpel bámulták, örültek, hogy a lány önként tárja szét a combját. El is engedték a kezét, egy jól megtermett szakállas fickó pedig a lába közé hajolt, és nyalni kezdte. A szakáll kellemesen csiklandozta, és hamarosan áradni kezdett hüvelyéből a nedvesség. Közben ketten a feje mellé térdeltek a motorháztetőre, és farkukat elővéve felváltva adták a lány készségesen kitátott szájába. Egyre jobban felizgult, lelkesen szopott, és a csípőjét emelgette a szakállas férfiú szorgos nyelvjátékának hatására. Két kezébe is egy-egy fasz került, amelyeket szorgalmasan igyekezett felállítani. Arra a csodálatos érzésre gondolt, amikor majd a kemény farkak a pinájába nyomulnak, és telepumpálják őt spermával. A szakállas közben már két ujját nyomta a lány teljesen csupaszra borotvált puncijába. Csiklója fölött egy csinos kis intim ékszeren csillant meg a napfény, és a munkásokat teljesen lenyűgözte a látvány, amilyenben még nem volt részük. Hamarosan megérezhette az első kemény farkat is, amelyet a szakállas férfi nyomott belé. Nyilvánvalóan határtalanul felizgatta a lány, mert fél percig ha tartott a rohama, azután beleélvezett a lucskos punciba. Helyét egy másik fasz vette át, valamivel vastagabb volt és Anita már jó keményre szopta.

A lány kéjes nyögéssel fogadta magába a méretes hímtagot, amely jól kitöltötte, olyan kéjt okozva neki, amellyel alig bírt betelni. Mind a tucatnyi férfi elővette már a farkát, és aki éppen nem fért a lányhoz, az a látványtól felajzva saját maga veregette a faszát, arra készülve, hogy a lány majd őket is kielégíti. Anita pedig készen is állt mindenre, lankadatlan kedvvel szopta az ízes, gyorsan keményedő fütykösöket, és fogadta magába egymás után a kiéhezett férfiakat. Az első körben mind gyorsan elélveztek, telepumpálva a lucskos, kitágult pinát nagy adag gecijükkel. Ekkor tartottak egy percnyi szünetet, és körbeállva szemlélték, ahogy a lány magába nyúl, majd szétkeni a punciján és a fenekén a hüvelyéből kicsorduló spermát. Azután síkos ujját a fenekébe vezette, így készítve fel magát az eddigieknél is nagyobb élvezetekre. A férfiaknak ez is újdonság volt, amit eddig még csak filmen láttak, úgyhogy farkuk hamarosan ismét merevedni kezdett.

A lány hátradőlt, fenekét előre tolta, jelezve, hogy készen áll az újabb behatolókra. Nem kellett sokáig várnia, kezelésbe vették a hamvas popsit is. Ennél a menetnél a sofőrnek adták az elsőbbséget, aki köpcös kis emberke létére nem kis szerszámmal rendelkezett. Finoman vezette a lányba, és maga is meglepődött, milyen élvezetes hely a farkának ez a szoros popsilyuk. Egy másik férfi közben a lány csiklóját kezdte masszírozni, és a hüvelyébe is benyúlt. Anita ezt már nem bírta tovább, és egy sikollyal elélvezett. A munkások élvezettel hallgatták a kéjes hangokat, amelyeket a vonagló lány adott ki magából. Mellbimbói keményen meredtek a felhős égbolt irányába, csiklója duzzadtan meredt előre szétfeszített combjai között, és teljesen kitárulkozva adta át magát az élvezeteknek. Ezek nem is maradtak el; az egyik férfi hirtelen ötlettel felemelte a lányt, ő maga feküdt alulra, és Anitát a farkára ültette. Így amíg ő a lány pináját baszta, addig egy társa a szépen táguló segglyukát vehette célba. Anita csak nyögött, és ütemes mozgásával igyekezett segíteni a faszok behatolását.

Közben a kezével és szájával is izgatott három férfit. Nem gondolt semmire, csak élvezte ezt a rengeteg farkat, amely mind az ő rendelkezésére áll. Kétségtelenül igyekeztek is kitenni magukért: ahogy az egyikük végzett a seggében, máris átvette a helyét a következő. Akit szopott, az pedig a szájába élvezett, a lány pedig készségesen nyelte a spermát az utolsó cseppig. Mind a tizenkét férfi jól megbaszta, és amikor mindannyian másodszor is elélveztek, ő azt kérte, hogy a harmadik körben a testére engedjék a magjukat. Teljesen meztelenre vetkőzött, azután a fűre térdelt, és nekilátott, hogy harmadszor is keményre szopja mindannyiukat. Maguktól szerveződtek négyes csoportokba, és az első csapat férfit kezével és szájával hamarosan harcra kész állapotba hozta. Amikor már mind a négy farok keményen állt, hanyatt feküdt a fűben, a férfiak pedig sorban beléhatoltak, majd az élvezés pillanatában faszukat kirántva a lány testére élveztek. Ettől a látványtól a következő két csapat már annyira begerjedt, hogy nem is kellett őket felizgatni, kemény hímtagjukat megjáratták Anita pinájában, majd ők is ráélveztek. A lány valósággal fürdött a geciben, de néhány férfinak ez még mind nem volt elég. Ezért hármójukat újra szopnia kellett, amit örömmel meg is tett.

Ők a szájába engedték utolsó adagjukat, amit a lány alig győzött nyelni. Arcán, állán csorgott a geci. Ekkora gyönyörben még sohasem volt része. A hálás munkások készségesen kalauzolták el a közeli forráshoz, ahol még a mosdásban is segítettek neki. Így kielégülve és megtisztulva tértek vissza a lerobbant járműhöz, ahol Anita ismét magára öltötte ruháját. Kissé elfáradva, de elégedetten szállt be a sofőr mellé, miközben a melósok is visszakászálódtak a helyükre. A falu nem is volt olyan messze, és tíz perc múlva már le is tették őt az autószerelő műhelyénél. Kedves mosollyal intett búcsút a tova induló csapatnak, akik vidám karlengetéssel köszöntek el tőle.

Az autószerelőnek természetesen nem okozott gondot az elszakadt ékszíj pótlása. Amikor viszont arra került a sor, hogy az elvégzett munka díját kérje a csinos lánytól, gondolkodnia kellett, hogy milyen árat is szabjon. Nagyon tetszettek neki a lány ingerlő idomai, de nem csak az ő figyelmét keltették fel, hanem a műhelybeli többi melósét is. De ez már egy másik történet…
Hozzászólások
További hozzászólások »
dark angel ·
Nekem sem jön be! Nagyon eltúlzott 3-4 max 5 pasi - de 12!?!
Továbbá olíyan mintha a történet hősnője egy robot volna. Teljes elkeseredettségből beindúlt tüzelő szukává 2 másodperc alatt - mintha egy kapcsolót fordítanál el.
Tudom, hogy kitalált történet, de ennyire ne legyen elrugaszkodott. Az alapötlat jó, de jobban át kellett volna gondolni - eltúlzott. :frowning:

kamilla10 ·
Csak az író pontozta fel a történetet vagy tényleg jó? Valóban rossz vagy csak egy dilinyós húzta le? Ez a szavazatokból nem derül ki. Asdf0123 írta: "cookiek, sütik törlése >>> végtelen szavazási lehetőség XDDDDDDD ne maradjatok ki a buliból!! szavazzátok le akit utáltok!!!! XDD sütik törlése ás királyság van!!"

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: