Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Futárlány

*KITALÁLT TÖRTÉNET*

Hétfő van, december 20-a. Egyedül vagyok, de nem zavar. Szeretek egyedül lenni. A hamarosan érkező Karácsonyt is egyedül töltöm előreláthatólag. Ez sem zavar. A nevem Laura 28 éves vagyok. Tegnap volt a születésnapom. Megleptem magam egy ruhával, amit még két hete rendeltem egy internetes áruházból. Elvileg ma kéne érkeznie. Egy csodaszép térd fölötti fekete csipkés ruha, aminek a kivágása hátig ér. Nem volt drága, sőt! Egy karácsonyi ajándékhoz képest áron alul volt. Csöngettek. Ez biztosan a futár. Amikor kinyitottam az ajtót, egy fiatal lány állt velem szemben, kezében egy dobozzal. Nem szokásom lányokat megbámulni, de Ő annyira gyönyörű volt, hogy nem tudtam levenni a szemem róla. Percek múlva föleszméltem szépségéből.
-Jó estét kívánok! A *****--től jött, igaz?- kérdeztem.
-Jó estét! Igen, meghoztam a csomagot.
-Óó, de jó. Már vártam! Jöjjön beljebb!- invitáltam befelé a lányt.




























Már a harmadik pohár bort ittuk, mikor kezdtem bódult állapotba kerülni.
-Amúgy hány éves vagy Leila?-kérdeztem egy nőhöz nem méltó böffenés kíséretével.
-20 múltam. Te?
-Én is 20 vagyok-A mai napig sem tudom, hogy miért hazudtam a koromat illetően.
-Többnek nézel ki. Nem azért, mert gyönyörű szép vagy. Vagyis.-jött zavarba.
És itt történt meg életem első (de nem utolsó) csókja egy nővel. Észleletem meglepődöttségét, de visszacsókolt, méghozzá olyan vadul, hogy nem bírtam ki, hogy ne kapjam az ölembe. Már percek óta vívtak csatát nyelveink egymás szájában, amikor hirtelen megszakítottam csókolózásunkat.
-Várj.
-Mi a baj?-lihegte a fülembe, majd lehámozta rólam a pólómat.
-Semmi.-válaszoltam, mert ahogy hozzáért csupasz bőrömhöz a keze, csak arra tudtam koncentrálni, hogy az enyém legyen ez a lány.

(...)

Lehúztam róla utolsó darabját a tangáját. Piros, rikító színű volt, és olyannyira felajzott, mint még soha semmi. Teljesen meztelenül andalgott előttem, lassú, de nőies mozdulatokkal. Végül megfogott, és az ágyba húzott. Ő volt alul, én felette. Vadul csókolóztunk, közben egyre lejjebb vándoroltak a kezeim, és lassú körkörös mozdulatokkal elkezdtem simogatni nőiességét. A melleit a számba vettem, és szopogatni kezdtem, kis idő múlva megkeményedtek a bimbói. Két kezembe vettem a lábait, és befurakodtam közéjük. Nyelvemmel óvatos, lágy mozdulatokkal elkezdtem nyalni csiklóját, majd a hüvelyébe is behatoltam. Nyöszörgött, fel-fel nyögött.
-Mindjárt elmeee.. aaahhh- síkította.
Mindezek után pár másodperccel csörgött egy telefon.
-Jajj, bocs, ez az enyém - kászálódott fel az ágyról remegő lábakkal.

(...)

Ne haragudj, még egyszer bocsánat, de rohannom kell.-Csapta be az ajtót.
Mindezek után leültem, és papírra vetettem néhány tényt.

Az első, hogy nem fizettem ki a ruhát, de itt hagyta.
A második, hogy ezek után biztos, hogy kirúgják, és hozzám is ellátogatnak.
A harmadik, hogy csak én elégítettem ki őt, és ez egy kicsit elszomorít.
A negyedik, hogy a történtek után, rá kellett jönnöm, hogy leszbikus vagyok, mert egyik férfira sem tudtam "úgy" nézni.
Az ötödik, hogy még mindig meztelen vagyok.

Végül is kijelenthetem, hogy én már juttattam úgy a csúcsra egy nőt, hogy az olyat élvezzen, mint életébe még soha.


Most pedig keresek egy leszbi társkeresőt.
Hozzászólások
Kalandor4 ·
Olvasnám a folytatást! :yum:

fannyka ·
Nem rossz, de az ugrálás az igeidők közt, és a pornójelenet komolyságú történet engem egy kicsit zavart. A stílusod tetszik, úgyhogy ha valami hosszabb szösszenet megírására adod a fejed, én biztosan elolvasom majd :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: