Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Fürdés közben....Első masztim vele II.

Egy nap telt el az óvszeres maszti bemutató után. A vizsgáig még volt két nap, igyekeztem a tanulásra koncentrálni. De a fejemben állandóan ott motoszkált kisördög, hogyan lehetne rávenni Valit valami pajzánságra. Az eszem súgta, "Ezt tilos!", de a hormonok odabent dörömböltek javában.
Már említettem régi, több portálos polgári házban laktunk akkor. Valiék a másik lakásban éltek, de család afféle "nagy generációban" élt. Tehát szabad volt az átjárás a lakások közt.
Történt, hogy nekifogtam fürödni. Senki sem volt a lakásban, ezért nagyon meglepődtem, amikor kopognak a fürdőszobaajtón. Vali volt az.
-Bemehetek a WC-re? Nálunk reggel elromlott a tartály, azóta nem öblít.
-Gyere csak nyugodtan! kiáltottam
/A mi WC-nk a fürdőszobából nyílt, amolyan utólagos átalakítás volt vagy 40 éve./
Vali bejött, és szemérmesen a falat nézve beosont az illemhelyre. Pár perc múlva kijött, és a csapnál kezet mosott. Én háttal álltam neki, ill. leguggoltam. Akkor már kőkemény álló farokkal.
-Megmosod a hátam, ha már itt vagy? - kérdeztem tőle.
-Persze. Kezébe vett egy szivacsot, megvizezte majd tusfürdő kent rá és elkezdte mosni a hátam. Én felegyenesedtem és egy negyed fordulatot elfordultam felé.
-Még ez is hátam! Mutattam a meredt, lüktető farkamra.
-Azt mosd meg már saját magad! Ekkor egy határozott mozdulattal megfogtam a kezét és rátettem a farkamra. Meglepetésemre nem vette el, sőt marokra fogta.
-Azta, milyen kemény! mondta.
-Igen, mert kíván egy kis finomságot, segíts neki. Azzal odanyúltam és is, átfogva a kezét, és elkezdtük verni. Szabályosan éreztem , hogy a testem még termel egy kis ondót pluszban. A heréim kőkeménnyé váltak és egy vulkánkitörés érzésével gyűlt a geci bennem. Aztán bekövetkezett. Iszonyatos erővel kilőttem az első spriccet, ami kb. vízszintesen repült másfél métert a szemközti csempés falig. Hatalmas adag volt, sűrű, és elkezdett lecsúszni a falon. Aztán még egy adag jött, ugyanannyi....majd újabb két lövet, igaz azok már a kádban landoltak...Még kissé meg is szédültem....
-Köszönöm....rebegtem...Zavarában nem is tudott mit mondani, és még fogta a farkam...és finoman húzogatta...
-Tetszett? Úgy szeretnék adni neked is valami hasonló csodásat! mondtam.
-Nem szabad! Szabadkozott egy szűzlány(?) módján....már ha szűznek mondható, az, aki épp kiverte a sógora faszát....
Gyorsan kezet mosott, majd kiment. Én kikászálódtam a kádból, majd megtörülköztem és nekifogtam  a csempetisztításnak..
Hozzászólások
További hozzászólások »
muhahaha ·
Nem akarod kiadatni? Nagyon jó!

FaTerka ·
és ez valóságon alapul..

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: