Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Francia étterem

Hosszú levelezős ismerkedés után az alábbi álmaink leírására került sor a Net segítségével, amely akár igaz is lehetne:

Ketten együtt elmegyünk egy kedves, budapesti, romantikus francia étterembe, mert mindketten nagyon szeretjük, csendes hely. A pincérek diszkrétek, kevés ember jár oda, és az ételek, a borok csodálatosak. A legeldugottabb sarokban kapunk helyet, gyertyafény van csupán, kerek asztalok, senki nincs ott, csak mi. Az asztalon hatalmas abrosz, leér a földig. A világítás gyertyafény, és néhány kedvesen sárgafényű falikar van a teremben, amelyek éppen, hogy pislognak. A pincérek diszkréten az elegánsan elrejtett beugróba húzódnak. Kora délután van, nincs rajtunk kívül senki itt.

Rajtad egy kényelmes ing van és farmernadrág, rajtam egy könnyű ruha...nyár van. Miután megrendeltük az italt és választottunk az étlapról a beszélgetés erotikus témákra terelődik, amely rövidesen simogatással párosul, majd csókolózunk, szenvedéllyel, és hirtelen kedvünk támad rosszalkodni egy kicsit. Elkap a hév az ital hatására, arra vágyunk, hogy most, itt, rögtön... de hogyan? Úgy teszek, mintha ki szeretnék menni, felállok az asztaltól, de egy hirtelen mozdulattal lebukok az asztal alá, eltakar a terítő...és te tovább iszogatod a finom vörösbort... Az asztal alatt végigsimítom a lábadat...és lassan lehúzom a sliccedet, hogy kiszabadítsam már ágaskodó, égnek álló farkadat... Végig csókolom a combodat...egyiket, majd a másikat...közben te iszol, és a másik kezeddel a hajamba túrsz...nagyon élvezed a helyzetet. Már a kezemben vagy, és keményen várod a folytatást...kicsit lehúzom a gatyát, és elém tárul édes dárdád, makkod hegyén a finom nedűvel, arra vársz, hogy lenyaljam...és én finoman meg is nyalintom a végét... Majd lassan, óvatosan lecsúsztatom ajkamat a golyóidhoz, és egyiket a másik után a számba veszem...szopogatom őket kéjesen, alig bírsz magaddal, de nem tehetsz semmit. Amikor már érzem, hogy nagyon nem bírod tovább, mélyen a számba fogadlak, és erőteljesen szopni kezdelek... kezemmel le-fel mozog dákódon, és élvezem a finom ízeket... Kezem és ajkaim erőteljes izgatását nem sokáig bírod... annyira elönt a vágy, hogy nagyon hamar elélvezel a harapásaim által...én lenyalom az egészet...még a szám szélét is megnyalom, annyira ízlik... Lassan magadhoz térsz...én felülök melléd, hogy egy korty borral leöblítsem isteni előételemet.

Még hancúrozol az asztal alatt, amikor észre veszem, hogy hozzák a vacsorát. Lenyúlok, megérintem az arcod és jelzem, hogy ideje felülnöd. Pajkos mosollyal az arcodon elfoglalod a helyed, és kíváncsian nézel körül, hogy észre vette-e valaki, amit tettél. A szemembe nézel, és mosolyogva konstatálod, hogy tetszett a magánszámod, hisz még mindig ködös a tekintetem. Az ízlésesen feltálalt vacsorát francia pezsgővel öblítjük le, miközben jókat kuncogunk a történteken. Azért kiérzed a hangomból, a gesztusaimból, hogy merényletedet nem hagyom annyiban. Már az étkezés közben a kezem a combodra csúsztatom, és simogatni kezdem. A bor és a pezsgő hatása merészségemet növeli, a kezemet pedig feljebb húzza a bársonyos bőrödön. Szerencsére a nyári ruhád finom indiai anyagból szőtt pókhálószerű anyagból készült, így nem okoz nehézséget egyre feljebb csúsztatnom. Látom, ahogy meg-meg remeg a kezedben a pohár amint a legérzékenyebb pontod felé haladok. Egyszer csak odaérek. Legnagyobb meglepetésemre nincs rajtad bugyi! Igaz, mikor indultunk viccesen mondtam: „Semmi értelme felvenni, hisz gyönyörű barna vagy és ebben a melegben úgyis csak zavarna.” De nem gondoltam, hogy Te ezt meg is fogadod.

Ujjaim már a finom mézszínű pamaccsal borított szeméremdombodon kalandozik. Egyre többször löttyinted ki a pezsgőt, miközben látszólag szórakozottan beszélgetünk. Bele-beletúrok a szőrzetedben, középső ujjammal lassan haladva a kivirágzásnak indult ajkaid közé. Szemeddel már szinte könyörögsz: - Dugd már be az ujjad, te pernahajder! Látom, és eleget teszek ki nem mondott kívánságodnak. Ujjaim szinte besiklanak a kisajkak vágatába. Érzem a szinte elcseppenő kéjcseppeket az aranyvágásban, kitapintom a most már teljes egészébe kiemelkedő csiklód. Két ujjam közé fogom, és morzsolgatni kezdem finoman. Aztán a középső ujjam óvatosan behatol a hüvelyedbe, keresve-kutatva azt a bizonyos örömpontot. Halkan felsikkantasz. Meg van az a pont! A széken kényelmesen hátradőlsz - már szinte nem is törődve a terembe lévőkkel és átadod magad az élvezetnek. Ujjam körkörös mozdulatokkal közelít téged a kirobbanó orgazmushoz, míg e kezem hüvelykjével csiklódat dörzsölöm. Látom elhomályosodó tekinteteden, a közeli vég jeleit. Altested a kezemnek szorítod és átadod magad a gyönyörnek. Kezem szinte tele lesz a nedveiddel és csittítgatlak, mert torkodból a jól ismert hörgés kezd feltörni. No néznének is ránk, ha meghallanák azt, amit egy igazi élvezésnél tudsz produkálni!

Ezzel nincs vége még, bár hagylak egy picit megnyugodni. Most rajtam a sor, hogy bebújjak az asztal alá, miután körülnézve megállapítom, hogy nem néz és nem hall bennünket senki. (Egész izgi így szeretkezni, hogy bármikor bejöhetnek és észrevehetik, nem?) Előbb azonban belesek a mély dekoltázsodba, mintha titokban tenném. Véletlenszerűen megérintem a melled, kemény, peckesen meredező halmot érezve az ujjaim alatt. A mellbimbód már felfelé mered, szinte átdöfi a vékony ruhát, és az éppen hogy melltartót. Ismét megremegtél, mert tetszett a dolog. Előrehajolsz, hogy tenyerembe foghassam a kebledet, majd felsőtested mozdulatival jelzed: tessék még birizgálni egy kicsit. A testem méretei miatt nehezen, de mégis lebukok az asztal alá. Gyönyörködve látom meg a félhomályban aranyló kelyhedet, amelyen még ott csillog az előző boldogságperc maradéka. Először csak megbámulom a természet e csodáját, majd egyre közelebb hajolok hozzá. Érzed a forró leheletemet. Végig csókolom a hasad alját egyre lejjebb és lejjebb haladva. Egyszer csak leejted a kezeid az asztal alá és egyikkel a szoknyád feljebb húzod, a másikkal ajkaidat nyitod meg a nyelvem előtt. Erre már nem tudok mit reagálni. Mint egy kis borjú, nekiesem meredező csiklódnak.

Finoman harapdálom, szopogatom és hosszú nyelvcsapásokkal izgatom (Bár csak én tudnék másodpercenként 2-6 csapást!) Puncid kelyhe az izgatás hatására kinyílik, szinte hívogatja a nyelvem hogy bedugjam. Nem is habozok, és mélyen elmerítem az izgatástól lucskos résben. Ismét remegés fut végig a testeden, lejjebb csúszol a széken, hogy teljesen hozzád férjek, szoknyád elengeded és a fejemet simogatva erősen húzol a punusodra. Le és föl kezd járni az altested, megdugod a nyelvem. A nyalintásaim nem kímélik feneked rozettáját sem, érzem, hogy az is kezd megnyílni. Nem is habozok: Eddig szabad kezeimmel is simogatni kezdelek. Jobb kezem mutatóujját becsúsztatom éhes vulvádba, míg a bal kezem középső ujjával köröző mozdulatokkal izgatom az anusod. Mind e közben természetesen a szám sem pihen, és fergeteges orkán veszi kezdetét a csiklód körül. Mozdulataidból, az egyre fokozódó izgalmi váladék mennyiségéből megéreztem, hogy közel a csúcs. És valóban nem is várat magára. Mikor két ujjammal izgatlak a G pont körül, mikor a szám beszippantja a csiklódat és mikor a másik ujjam is bejut végre, puncid összerándul és pulzáló összehúzódással szinte bekebelezi az ujjam. Megint felhangzik a jól ismert sóhaj, sikkantás a szádból, de most nem tudok ellene tenni. Nem is érdekel. Visszaigazítom a szoknyád és felemelkedek az asztalhoz. Szemedben látom az öröm utolsó hullámait.

Nyugodtan megisszuk a kávét és arra gondolunk, hogy mi lesz ha együtt leszünk egy lefüggönyözött franciaágyas szobában.... Amikor elhagytuk az éttermet megállapítottuk, hogy ennyire "franciásan" még soha nem sikerült az ebéd.
Hasonló történetek
29874
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
15292
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

Livica ·
Jó volt.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: