Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Forró rágógumi

A forró rágógumi című vígjátékot tűzte műsorára a televízió a múlt héten. Ehhez a filmhez kapcsolódik egyik első kamaszkori szexuális élményem, ami most felelevenedett előttem és szeretném megosztani az olvasókkal.
A nyolcvanas évek vége felé jártunk akkoriban én tizenhat éves tapasztalatlan kamasz voltam, egy kis faluban éltünk. Akkor kezdődött a videó őrület, hozták a Bécsi kirándulásról az olcsó magnókat. Egy ilyen készülék került a családba is. Az egyik ismerősünknek megvolt a forró rágógumi, ami akkoriban egy legális szexfilmnek volt mondható. Persze most húsz év után ez enyhén szólva túlzás, ma már egy ilyen filmet kisgyerekek szoktak megnézni. De akkor ez volt csak elérhető. Titokban mertem kölcsönkérni (úgy értve hogy a szüleim nem tudtak róla) és először egyedül néztem végig. Tetszett ahogy idétlenkednek a velem nagyjából egykorú szereplők a lányokkal. A szomszédban lakott Zoli haverom, akiknek még nem adatott meg akkor videóhoz jutni, és elhatároztam, hogy vele is megosztom ezt a nem mindennapi élményt amit a film megtekintése okozott.

Nyári szünidő volt, délelőtt mindig egyedül voltunk otthon, én is a 14 éves, és ő is a 13 éves húgával. Áthívtam hát őket filmet nézni. Mielőtt betettem volna a kazettát figyelmeztettem a lányokat, hogy lesznek benne szexjelenetek is, amire egy kissé mintha elpirultak volna, de azért persze a kíváncsiságuk megvolt már. Először nem gondoltam én semmi „ rosszra”, de amikor a zaftosabb jelenetek következtek önkéntelenül is a szomszéd kiscsajra vetettem a tekintetem. A nyakánál beláttam a pólója alá és látszottak a kis mellei.
A farkam részben a film jelenetei, részben elkalandozó gondolataim miatt kezdett merevebbé válni. Hát még mikor a mellettem ülő Ági óvatos simogatásaimat nem utasította el. Valahogy magától megtörtént, és egyszer csak a sötétben a kezem a pólója alatt volt. Nem sikított, nem vágott pofon, de még csak nem is húzódott távolabb tőlem. Mutatóujjam hegye elérte a csecsbimbóját. Hegyes volt és kemény. Néhány perc múlva már a forrónadrágjában matattam. Vigyázta arra, hogy a többiek, akik előttünk ültek ne vegyenek észre semmit tevékenységemből.

Nem lerohanás szerűen tértem a lényegre. Először apró köröcskéket írtam le a hasa alján. Majd az ujjaim egyre inkább átlépték a bűvös határt. Ellenállásnak semmi nyomát nem észleltem és elérkeztem a vénuszdomb tetejére. Szőrös bozontot találtam ott lenn, szőrösebbet mint gondoltam. Apró simogatások a szőrszálak között, ez minden elképzelésemet felülmúlta. Ám egyszer csak valami nedvességet éreztem. Azonnal az villant át az agyamon, hogy úristen megjött a havi vérzése és tiszta vér leszek. Ezért egy hirtelen kijózanodó mozdulattal kikaptam kezem az öléből és távolabb húzódtam tőle, mintha misem történt volna. Hamarosan vége lett a filmnek, felhúztuk a redőnyöket. Meglepetésemre Ági a következő javaslatot tette: játszunk vetkőző rulettet. Én nagyon jól tudtam mi az, az egyik szilveszteri műsorban adták (ezek szerint ő is nézte). Arról szól, hogy a résztvevők egy üveget körülforgatnak a padlón, és aki felé az üveg szája mutat az levet magáról egy ruhadarabot. Nem voltam én se egy szégyenlős fiú, meg aztán valószínűleg a film hatására is de, mindannyian belementünk a buliba.

Kerítettünk egy sörös üveget és megindultak a pörgetések. Sok ruhától nem kellett megszabadulni, de így is nagyon izgalmas lett az egész. Elsőként Ági dobta le pólóját és most már a két szememmel is láthattam amit az előbb csak érinthettem. Kis pici hegyes mellek. A húgom ennél már fejlettebb volt. Nem kellett sokáig várni, mind a lányok, mind a fiúk ott álltunk egymással szemben meztelenül. Erikának a húgomnak nagy barna szőrös pinája volt, Áginak meg a haja színéhez igazodóan vörös szőrökkel borított háromszög lapult a combjai között. Állt a farkunk Zolival rendesen, kitalálták a lányok hogy mérjük meg. Az enyém 16 centis volt, Zolié meg 15. Történt még ismét egy kis simogatás, meggyőződhettem róla, hogy amit menstruációs vérnek gondoltam az csak az izgalom kiváltotta pinalé. Megengedtük a lányoknak, hogy egy kicsit húzogassák faszunk hegyéről a bőrt, ők meg a pinavágat rejtelmeit mutatták meg részünkre. Tulajdonképpen ennél több nem történt, tudtuk kontrollálni magunkat és tisztában voltunk a határokkal és a történet következményeivel is. Ez a jelenet többé már nem ismétlődött meg, én hamarosan megismerkedtem új barátnőmmel és nem volt szükségem szexuális játékokra a szomszédokkal, mert várt rám majdnem minden este egy kielégítésre váró szőrös pina.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Deakjanika ·
Ha írszmég nyugottan írjálbele vúrgális szavakat nefogdvisszamagadat.

borsmenta ·
Eléggé közepes.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: