Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Forró nyári este

Egy augusztusi éjszaka épp mentünk haza egy őrületesen jó diszkóból a barátnőmmel és még két barátnőjével. Nagyon felvoltunk pörögve a barátnőmmel (pia, jókedv meg hasonlók) és minél hamarabb szerettük volna lekoptatni a barátnőit, ezért azt mondtuk, sietünk a nőm szüleihez, ugyanis ott aludtam.
Ők elmentek, és mi pedig ott maradtunk. Szó nélkül nekiláttunk egymásnak először csak gyengéden és kéjesen átérezve a vágy átsuhanását a testünkön, és éreztük, hogy teljesen elönt a vágy, és azt hogy már nem tudunk parancsolni se a testünknek, se az érzéseinknek!
A legközelebbi padra másztunk, és levetkőztettük egymást teljesen! És indult a túra.
Egymás testén vadul simogattuk a másik nemiszervét, először csak kézzel, aztán én meguntam és rátértem a csiklók izgatására. Először nyelvvel, aztán már magam sem tudom miért, de a fogaimmal is (karcolgattam), ő úgy élvezett, mint még soha. Ezekután átvette ő az irányítás és letepert. Vadul húzogatta a farkam, ami már úgy is épp elég kemény volt, de neki több kellett. Vadul elkezdett szopni, mint még soha senki, végig nyalta izzó péniszem.

folyt. köv.
Hozzászólások
További hozzászólások »
sropi ·
Sok a szóismétlés, rövid, gyenge, igénytelen...
Kihagytam valamit?

violet19 ·
....rövid, igénytelen, trágya, .......szeretném látni a barátnőd két csiklóját.....vagy van több is???? :smile: :smile: :smile: :smile:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: