Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Folytatás

Beleolvastam az életem leírásáról szóló történet hozzászólásaiba, van, akinek meg nem esett le a tantusz, én nem valami díjért írom le, amit írok, hanem azért, hogy talán, esetleg valakinek szolgálhat valamilyen szempontból. Nem kidolgozott, jól összecsaptad, meg hasonlók, meg primitív, röhögnöm kell ezeken az amatőr hozzászólásokon, mivel itt most a munkahely keresése sok időmet lefoglalja, és nemrég találtam egyet, ahol rakodni kellett motor alkatrészeket, motorokat és más 200 kg árukat, egy csomagküldő cégnél, ahol persze engem próbáltak alázni magyar származásom miatt, ott volt aztán primitívség, nem az én írásaimban.    Reggel 9-től este 10-ig melózni ajánlom másoknak is, a fentebb leírt kondíciókban, talán az majd helyre rakná szürke állományukat, de mivel én megtanultam, hogy az én véleményem az ami számít, és Mr Bustat idézve rólam aztán beszélhetnek, elmondhatnak akárminek, nekem mindegy. Mióta bejött ez a recesszió, a dolgok egyre ködösebbek, nem mintha eddig tisztábbak lettek volna, már ha szegény vagy, mert a gazdagoknak egyszerű a képlet, meg az élet, megkapnak mindent startból tálcán, ám amikor szegény vagy mindenért meg kell harcolni egészen az életedért.    Meg szoktam csetelni az előző részben említett hölgyeménnyel Ildikó Brejával, igaz most már a neve lehet valami zsidó, mert a pénzes genetikai hulladékok mindent visznek, csak egyre nonsensebb a chat, mivel találkozni sose fogok vele, a legjobb esetben is vissza kell vonuljak egy távoli kis faluba, próbáltam segíteni a volt Aikidos edzőmnek is, róla annyit 47 éves és az anyjával él, de szerintem már teljesen tönkrement idegileg, így már feladtam a rajta való segélynyújtást, úgyis rajtam se segít senki, sok a vessző, tudom, ám szeretek folytonosan írni, ha jól belegondolok az idő mindent megold, ám nehéz minden nap felkelni és túlélni, egy olyan környezetben, ami maga a pokol.    Ami a lényeg, addig kell harcolni, amíg a földbe tesznek, és barátságról meg valami, ismertem egy egyént Keseru Gyulanak hívtak, az is amíg szüksége volt rám, vagy hasonlók, akkor elérhető volt telefonon, aztán már az se veszi fel a telefont, szóval ebben a világban nem érdemes élni, a recesszió egyre melyül, de a multik terjeszkednek, már itt a gettóban is Lidl, Penny Market van, nem tudjak, hogy szerezik meg az ember pénzét, mikor látom mindig felfordul a gyomrom, ennyi látszat valóság láttán, én szerintem majd ezek a konzorciumok felvásárolják a balkáni országok legtöbbjét, aztán majd mindenkire vonalkódot tesznek, és éhbérért melóztatják, míg a legtöbben ebbe is belemennek majd, a legjobb az egészben az, hogy majd bebeszélik a lakosságnak mindez az ő jólétük érdekében történik.


 

Folytatások
2027
Mikor valakinek szüksége van tőled valamire, egyből csörög a mobilod, de ha te hívod, nem veszi fel. Ez is egy jelenlegi trend volt egy kollégám, egy biztonsági cégnél, aki senkinek se vette fel, meg is kérdeztem tőle, mi van, ha egy zsíros állásajánlatért hívnak. A válasza pedig az volt, hogy egy gonddal kevesebb...
Előző részek
2146
Jó napot mindenkinek!

Bár ez a köszönés forma is csak egy rossz színészi stílus forma, sose szeretem a színészetet, igazan a színészeket sem, mivel egy színész megjátsza azt, ami nem is valójában.
Magamról annyit, elértem a 32 éves életkort egy külvárosi negyedben, ahol az élet annyit sem ér, mint egy elhasznált óvszer.
Azért írom ezt a történetet, lehet, hogy ha elolvassák, talán tanulnak valamit belőle…
Hasonló történetek
5399
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
4166
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
További hozzászólások »
mammi ·
Értelmetlen. Baromi rossz.

bakos1022 ·
Akár jó is lehetne. Egy megfáradt ember panaszai, lázadása a rendszer ellen. Kifakadás az értelmetlen élet nehézségei miatt... Használj több pontot, fejtsd ki jobban, ne egyszerre akarj mindent elmondani, tömören, és akkor mindenki érteni, és dicsérni fog.
A gondolat jó, azért jár a tetszik. A megvalósítás... messze van az elfogadhatótól. :grinning:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: