Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Arcady: Köszönöm, örülök, hogy tetszet...
2024-04-20 20:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Flipper

Johnny sose volt egy nagy szám. Középmagas, vékony, igen korán kopaszodó, szemüveges srác. Rettentően kellett már vizelnie, úgy érezte már, nem bírja hazáig, ezért, és csakis ezért ment be az útba eső kocsmába. Szerencsére hamar megtalálta a WC-t, úgyhogy körül se nézett csak berohant.

Miután végzett, kifele menet kicsit több figyelmet szentelt a környezetének. Koszos, összefirkált, repedező falak, helyenként ragacsos padló. A levegő bőven tartalmazott dohányfüstöt, és alkohol gőzt. Aztán megakadt a szeme egy gépen. Elég félreeső helyen volt, ami kicsit furcsa egy efféle szerkentyű esetében.

Elsőre teljesen hagyományos flippernek látszott. Az első jelentős különbség, hogy nem űrhajók, meg dinoszauruszok, vagy más hasonló dolgok villogtak rajta, hanem érzéki női ajkak, vaginák, mellek. Johnny közelebb lépett, és meglátott egy lyukat. Máris megértette, hogy miért nincs annyira szem előtt. Hirtelen ötlettel elő kapart némi aprót, és bedobta a megfelelő helyre. Lehúzta a sliccét, és bedugta a péniszét az annak megfelelő lyukba. Máris úgy érezte, mintha egy puha, női kéz gyengéden megfogta volna. Útjára küldte a golyót.

Ahogy megkezdődött a pontgyűjtés, úgy kezdett mozogni az a kéz. Minél több pontot ért valamelyik lövése, annál kellemesebb figurát talált neki a gép. Mikor a golyó például az egyik rámpán gurult végig, egy izmos, és meglehetősen nedves hüvely szorította meg, a másik rámpán pedig egy száj kúszott rá lassan tövig, majd ugyanolyan lassan vissza. Sokszor csak a legutolsó pillanatban sikerült visszaütnie a golyót, mert a rátörő kéjhullámoktól alig tudott a golyóra figyelni. Észre se vette, hogy már jó néhányan állnak körülötte, és vigyorogva találgatják, hogy meddig fogja még bírni. Aztán kifogott valami nagyobb bonusz csomagot, és az már sok volt neki. Egész testében rángatózva, és hangosan hörögve élvezett el.

Jó néhány másodpercbe telt, míg visszatért a külvilág, és rendesen lábra tudott állni. Aztán mikor eljutott a tudatáig, hogy hányan állnak körülötte, és hogy ő a téma, legszívesebben valahol Kínában lett volna inkább. Gyorsan elrakta rohamosan kókadó hímvesszőjét, és leszegett, erősen vörösödő fejjel kirontott a kocsmából. De közben azon gondolkodott, hogy legközelebb azért is begyűjti a Jackpot-ot...
Hasonló történetek
18041
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
29935
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Inkvisitor ·
Ez inkább a vicces kategóriába tartozik. Eléggé röhejes az ilyen gép képzelete, de ha belegondol az ember, hányan használhatták elötte... És milyen gyakran takaríthatják, akkor nem kocsmába, hanem a nemibeteg gondozó mellé kéne lehelyezni.

Nyssa ·
de most télleg hol van eza flipper?
vgy jobbat kérdezek... miért nem tették függöny mögé? :)
amúgy aranyos kis történet...

Nyssa

Mária de la Cruz ·
Köszi az írónak meg a régésznek /meg az összes többi hsz-nak/ :))

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: