Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Feri a barátom volt

Feri a szemembe nézett, és belszívott a cigarettájába.
Az izzó parázs megvilágította az arcát, de semmi jót nem olvastam ki belőle. Biztos voltam benne, hogy nemleges választ kapok, ezért sóhajtottam egy nagyot. Ha már az ember a saját barátaira sem számíthat, nem sok mindent tehet.
Az egész ügy úgy kezdődött, hogy Markos Frici, a Várban élő, nyugdíjas korú, de azért még elég nagy befolyással rendelkező alvilági figura keresett egy fickót, aki el tud kötni egy 30 milliós BMW-t neki. Illetve nem is neki kellett, hanem valami haverjának, egy munkáért cserébe.
Nem túl sokan törték magukat a melóért, de nekem kellett a pénz. Meg is kaptam az adatokat, és tudtam, van egy hetem, hogy vigyek egy autót a Markosnak, mert különben... De ebbe inkább nem is gondoltam bele.
A gáz akkor kezdődött, amikor kiderült, hogy a bímer gazdájának hirtelen ki kellett utaznia külföldre, persze autóstul. El is tűnt vagy jó két hétre, az a verda ugrott.
Szerencsére ismertem egy-két helyet, parkolóházakat, ahol lefizetett spanjaim voltak, be is indítottam őket, hogy keressenek nekem egy olyan típust, mert nagy zűrben leszek, ha nem fújok meg egyet.
Szerintem valaki odafent nagyon összeveszhetett régen halott nagyanyámmal, mert folyamatosan rám járt a rúd. Vagy valami ellophatatlan erődítményt mutattak, vagy olyan helyen parkolt az ipse, hogy esélyem se volt, egyszer meg amikor odaléptem az ajtóhoz, akkor láttam, hogy a kocsi fél eleje le van bontva, szinte kilóg a motor belőle. Én meg kifogástalan autóra kaptam megbízást.

Már-már azon gondolkodtam, hogy visszamegyek a Markoshoz, és egyből viszek egy pisztolyt is, hogy ne kelljen sokat keresnie, amikor a fejemből szitát készít.
De aztán hallom ám, hogy az én Feri barátom vett egy autót. Csak nem? De! Pont egy olyan bömöst, amit két nap múlva szállítanom kellene. De most akkor mit is tegyen egy magamfajta jószívű autótolvaj? A saját barátomat csak nem lopom meg, úgyhogy úgy gondoltam, kölcsönkérem a kocsit, elviszem a Markosnak, és nyerek egy kis időt, amíg kicserélem egy lopottra.
De Feri csak nézett, és a cigijét szívta, pedig nem is tudta, hogy mit akarok a kocsijával csinálni. Már-már azon gondolkodtam, mégiscsak ellopom az autót, amikor közölte, hogy kimegy dobni egy sárgát, és meggondolja, mégiscsak új autó, meg ilyenek.
Ki is ment, de balszerencséjére a kulcsot a kabátjában hagyta. Azóta Feri nem a barátom, mert olyan barát nem kell, akire nem számíthatok. De nem is mondhatja rám, hogy hálátlan vagyok, azóta minden héten hagyok egy autót a háza előtt masnival átkötve.
Hasonló történetek
3914
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
4134
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pi-Tec ·
Igazán nekem nem jönnek be az ilyen alvilági (főleg az efféle, tolvajokról szóló) történetek. De egyébként egész jónak mondanám, csak én nem akarok ilyen témában ítélkezni, mert nem lenne hiteles. Személy szerint nem láttam benne hangulatromboló fogalmazási vagy helyesírási hibát sem, amit határozottan pozitívumként éltem meg. Gratulálok! :blush:

Nem Szarvas ·
Hát hm ez mivan ezt nem értem na jó kapsz egy 9,50 jó lesz? hát persze hogy jó lesz.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: