Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Félrelépések I.

<!-- @page { margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } -->

Egy-két nappal később otthon...
A hétvégi eseményt próbáltam fellazítani, a másnapi virágokon is túl.
Egy kis pezsgőzés és gyertyafényes közös fürdés közben. A hétvégéről beszélgettünk, ha nem is feszült hangulatban, mert a pezsgő és a víz mindkettőnket ellazított, de érezhetően vibrált valami.
Faggatózott, hogy miért is csókolóztunk, mióta tart, történt-e más is.
Elfogadható magyarázatot még magamnak sem tudtam adni, nem hogy neki.
Elmondtam, hogy amit látott, azon kívül semmi nem történt. Ekkor viszont rákérdezett, hogy mit is csináltunk és hogy milyen érzés volt. Egy kicsit zavarba jöttem a kérdéstől, akkor még nem értettem miért kérdezi tőlem.
Elmeséltem neki, hogy mivel már régóta ismerjük-ismerem, gondolatban már többször lefeküdtem vele, így a buli után kettesben maradva megcsókoltam.




Csak ennyi történt? - kérdezte. Bevallottam - mivel nem tudtam, hogy mennyit látott, amikor kijött - hogy, az egyik kezem a fenekén, a másik a mellén volt.




Megint megkérdezte: és milyen volt?




Nagyon erotikus volt - válaszoltam, de te is csináltál már ilyet, nem? - kérdeztem meg tőle.




Persze - jött a válasz, egy hamiskás mosollyal.




És milyen volt? - kérdeztem most én.




Nagyon erotikus volt, még most is érzem a csókja ízét..




Miért, mikor volt? - kérdeztem.




Tegnap! - felelte.




Ez felért egy villámcsapással számomra. Kavarogtak, cikáztak a gondolatok a fejemben ekkor.




Vissza gondoltam a tegnapi napra..




Amikor a virágot vittem a munkahelyére, nem volt bent. A főnöke mondta, hogy kiszaladt vásárolni. Felhívtam mobilon - mondta, hogy 5 perc és bent lesz.




Na most te mesélsz - mondtam. Hogy is volt ez?




Ez a pasi - ismertem is - már régóta udvarolgat nekem. Tegnap úgy voltam vele, hogy meghívattam magam egy fagyira - felelte.




És? Mi volt még? - jöttem izgalomba láthatóan, mivel még mindig a kádban ültünk..




Fagyiztunk és beszélgettünk mindenféléről. Majd azt mondta, hogy megkóstolta volna a fagyit amit én ettem. Mondtam neki, hogy azt már csak a nyelvemről tudja megkóstolni - mesélte.




És megkóstolta? - kérdeztem.




Igen, magához húzott, megcsókolt csak te rám telefonáltál - felelte nevetve.




Tudom mikor kell telefonálni - mondtam.




Akkor ennyi volt csak? -kérdeztem izgatottan.




Nem - felelte. Utána még befejeztük a megzavart csókot. Éreztem amikor magához ölelt, hogy kemény a farka.. mint most neked - mondta.




Téged ez izgat? Mert úgy látom és érzem, hogy igen - kérdezte tőlem mosolyogva.




Ekkor tudatosult bennem, hogy igen. Izgat, hogy a feleségem mással csókolózik... Persze nem is tudtam volna eltitkolni előle ott a kádban..




Igen, nagyon izgat - feleltem. Persze az még inkább izgatna, ha még több történne közöttetek..




Nem hiszem, hogy ez jó ötlet lenne - mondta.




Miért? - kérdeztem, hiszen most adtam rá engedélyt mondtam nevetve. De egy feltételem lenne, mégpedig az, hogy elmeséled, hogy mi történt!




Ez jó lesz neked? - kérdezte.




Akkor nem - válaszoltam. De a beszámolód közben és után biztosan jó lesz. Nagyon meg foglak dugni utána! - mondtam és persze most is, de ezt csak gondoltam.




Hát ő biztosan benne lenne, éreztem ugyanis - mondta nevetve.




Akkor beszéld meg vele, de most szálljunk ki mert már szét áztam és dugni akarok - mondtam.




Most nem akarom részletezni a szeretkezést, de mint mindig, most is az orgazmusig nyaltam, ami most sokkal hamarabb bekövetkezett!Már kezdetkor is sokkal síkosabb volt, de ugye izgalmas dolgokról beszélgettünk.




Most ő következett, miután én hanyatt feküdtem a farkamat kezdte kényeztetni, először csak nyalogatta, majd szopni kezdte..




Talán mondanom sem kell, hogy miközben néztem, mik jutottak az eszembe:




A másik pasit is így fogja szopni? Utána meg meg is fogja dugni?




Inkább magamhoz húztam és ráültettem a farkamra. Ez az egyik kedvenc pozícióm, mert a kezeim szabadok és a melleit tudom simogatni.




Ahogyan szaporáztuk a löketszámot, csak nem bírtam ki, hogy meg ne kérdezzem: Amikor nyaltalak, rá gondoltál?




Igen - felelte és most is néha! De a te farkadat szeretem - mondta.




A beteljesülés vetett véget a beszélgetésnek. Be kell valljam, engem nagyon felizgatott, hogy más pasira is elélvezhet...




Mindketten nagyot élveztünk akkor.




A "pihenő időben" majd a második menet alatt teljesen átbeszéltük a projektet.




Telefonon megbeszélték a találkozót, ami a pasi lakását jelentette.




Ekkor én még nem igazán bíztam abban, hogy ez létre jön, így azt kértem, hogy a bizonyítékot hozza haza, mármint a condomot és ne üresen :)




Eljött az esemény ideje, bekészítettem a pezsgőt, gyertyát a szobába.




A várakozás vegyes érzelmekkel telt és hosszú volt. De egyszer csak nyílt az ajtó és megérkezett a párom..




Siker? - kérdeztem rögtön.




Siker - válaszolt.




A szobába lépve körbe nézett és mondta: - látom készültél..




Vártalak nagyon - mondtam és megcsókoltam. Ekkor éreztem az idegen arcszesz illatát. A farkam máris kemény lett. A nadrágját lehúztam és leültettem a fotelbe. A felsőjét ő maga vette le, csak egy bugyi volt rajta. Elkezdtünk pezsgőzni, engem meg majd szét vetett a kíváncsiság. Néztem a vékony testét és a kicsi, de annál formásabb melleit.




Na mesélj, mi volt, hogy volt - kérdeztem.




Amikor megérkeztem épp hajat mosni készült (mert zselézte a haját)- mondta. Segítettem neki, majd kávéztunk, beszélgettünk...




Térj a lényegre - kértem, közben éreztem, hogy kezd merevedni a farkam...




Közben kortyoltuk a pezsgőt és rá is gyújtottunk.




Akkor a bevezetőt átugorjuk - folytatta - csókolózással kezdtük és szép lassan levetkőztettük egymást. Végig csókolta a nyakam, a melleimet miközben az ágyára fektetett. Lehúzta a bugyimat, majd elismerően csettintett, hogy teljesen borotvált vagyok. A punimat kezdte nyalogatni és az ujját is bedugta - mondta a párom.




Ekkor én lehúztam róla a bugyit és kértem hogy folytassa a történetet. Persze közben én elkezdem csókolgatni, nyalogatni mindenhol..




Itt persze már nem csak az idegen arcszeszt éreztem, hanem azt is, hogy más is nyalogatta a mellbimbóit, a hasát és a puniját, ahogy én is haladtam lefelé..




Eközben ő folytatta a történetet: ő nem úgy nyal, ahogy te, de azért nagyon jó volt. Elélveztem, nagyon jó volt. Mellém feküdt, ekkor én lehúztam a gatyáját. Állt a farka - mondta nevetve.




Mekkora farka van? - kérdeztem.




Egy gondolattal hosszabb, de vékonyabb - felelte. De folytatnám - mondta.




Ekkor már épp a puniját nyaltam, így egy rövid jó válasszal reagáltam, majd visszatértem a punijához, ahol az arcszesz, nyál és condom illata keveredett. Tudtam, hogy itt dugás is volt, de hallgattam tovább a történetet közben.




Kézbe vettem a farkát és húzogattam - folytatta - közben csókolóztunk. Amikor éreztem a kezemen az előváladékát, akkor elkezdtem a makkját nyalogatni, majd szopni. Azt észrevettem - mondta - nézte, ahogy szopom.




Ekkor én abbahagytam a nyalást és az ujjaimmal izgattam tovább, hogy meg tudjam kérdezni: leszoptad végig?




Nem, első alkalommal nem akartam - felelte.Kibontottuk a gumit és felhúztuk közösen a farkára - mondta.




Tényleg, elhoztad a gumit? - kérdeztem.




Igen, itt van a táskámban - mondta és kivette. Az átlátszó, hagyományos gumiban ott volt a bizonyíték, a fehéres ondó..




Gyere az ágyra - mondtam a páromnak, a gumit az ágy feletti polcra raktam. Hogy dugtatok? - kérdeztem.




Ő akart felül lenni tehát én feküdtem hanyatt - mondta.




Akkor én is így teszek most veled és hanyatt fektettem az ágyon.




Hogy volt tovább? - kérdeztem.




Bedugta és jól megdugott - mondta nevetve... Nagyon jó volt, jól megdugott!




Bedugtam én is a farkam közben arra gondolva hogy kb. egy órája más farok járt benne és ugyanígy élvezett, ahogy most is. Ekkor a gumit vettem a kezembe, aminek határozottan puni szaga is volt. Elkezdtem, mint valami ingával a melleit cirógatni, benne a lötyögő spermával.




A párom csak nézett, hogy mit is csinálok én dugás közben, talán akkor nézte meg a pasi ondóját először jobban..




Egy hirtelen ötlettől vezérelve mindkét mellére, főleg a bimbókra kentem a gumiból a spermát. A párom szeme kikerekedett, majd mielőtt szólni tudott volna egy szót is, lenyalogattam róla...




Felizgathatta, mert csak nyögni tudta, hogy: te perverz malac..




Akkor te is az leszel! - mondtam neki, majd kihúztam a farkam a punijából és a gumiban maradt ondót a makkomra engedtem úgy, hogy az ujjamra húztam kifordítva. Majd a párom szájába raktam a farkam, ő meg rögtön leszopta róla a spermát. Eközben a kifordított gumit a punijába toltam és úgy húzogattam benne az ujjam. Mivel éreztem, hogy közel a vég, nem hagytam tovább szopni, kihúztam a szájából.




Csak leszoptad őt is - mondtam mosolyogva majd az ujjam és gumit kihúzva a puniját kezdtem nyalni. Ez tényleg olyan volt, mintha dugás után nyaltam volna ki...
De aztán a farkamat ismét bedugtam és szinte egyszerre élveztünk el.
A hab a tortán, az volt, hogy az ernyedő farkamról is lenyalogatott, leszopott minden cseppet, majd azt mondta, ha mindketten megdugtatok, akkor mindkettőtöket leszoptalak. Hozzátéve, hogy ez egy nagyon izgalmas időtöltés volt.
Akkor magamban azt mondtam, hogy remélem csak a kezdet, de majd megtudjátok...

Hozzászólások
Marokfegyver ·
Rájöttem - utólag -, hogy a felkonf-ot hozzá kell olvasni, mert az már a történet része. A párbeszéd-mondatok elején hiányoznak a gondolatjelek, mint kisebbik hiba. Nagyobb hiányosság, hogy a mondatokon belül néha a szerző is elveszíti a fonalat.
A történet (és tálalása) semmi pluszt - vagy legalább: mást - sem jelent hasonló alkotásokhoz képest, ezért nekem nem tetszett.

Pusheen ·
Egy szerelemes pár, akik örülnek annak, hogy megcsalja őket a másik,sőt izgatja őket! És egy idegen spermát nyalogató hapi! ... Nem tetszett.
gyuri0926 ·
Ez igy van rendben ez a cuckold , amikor a szerelmem megbaszta mas en is kinyaltam az idegen gecit a pinajabol ( nem gumival dugtak ) nagyon izgalmas es szeretem.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: