Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Félelem vagyok

Gazdám bűntudattal átitatott félelme vagyok.
Végigkúszok gerincén. Állandó kellemetlen indulatban tartva férfiasságát. Idegpályáit megtöltöm a fizikai vonzalom nélküli szexualitással. Elhitetem vele, hogy feszültségoldásra alkalmas egy maszturbáció. Átjárom izmait, átjárom csontjait, átjárom minden zsigerét. Tőlem remeg, tőlem kavarog feldúltan a gyomra. Minden pórusán én párolgok.
Testvérem a bűnhődni akaró, önmarcangolás.
Érzem, ahogy megadja magát. Térdre rogy előttem. Azt hiszi, hogy a beismerés elég. Ostoba. Félelem vagyok, tőlem nem szabadulhatsz. Testvérem a bűntudat. Tőlünk izzadsz. Tőlünk hánykolódik a fekália beleidben. Olvadt bélsár-beismerésként adja ki magából a szennyes, lélektelen beismerést: megint halogatta, megint felkészületlen volt. De ideges végtermékként nem én, távozom. Én a félelem vagyok. Végbelén keresztül kúszok fel szívéig. Remegő belekben vonaglok, mint egy féreg. Lassan elérem célom. S mikor felérek, görcsbe rántom a gyomrát, vasmarokkal szorítom szívét.
Imádkozik, hogy sok munkája legyen. Akkor tudom, hogy nem figyel rám, de ott sem szabadulhat tőlem. Tarkója izzadt remegése vagyok. Fejfájásba szorított, tudatalatti jelenség vagyok. Kitörni készülő vulkán. Érzem, mindjárt megint ott leszek. Kiszárítom a száját, végigszaladok ujjain, melyek a billentyűzetet püfölik. Elbizonytalanodik. Fél.
Te Félsz! TE RETTEGSZ! Rettegsz TŐLEM.
Szánalmas vagy. Saját félelmedtől rettegsz.
Farkába harapó kígyó vagyok. Végső elkeseredésed. Ördögi kör bezárult. Enyém vagy. Már nem én vagyok a TE félelmed. Már nem TE vagy a gazdám. ÉN vagyok a gazda. Szánalmas féreg vagy, csontért pitiző kutya. Tőlem nem kapsz csontot ostoba! Én a pár év múlva rád törő infarktus spermiuma és petesejtje vagyok. Pánikbetegséged csírája. Elpazarolt életed rövid póráza.
Ennek a szánalmas féregnek vagyok bűntudattal átitatott félelme. Tőle én is szánalmas vagyok.
Én Ő vagyok és Ő Én.
Hasonló történetek
10158
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
3892
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: