Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Félek...

Félek. Megint elkövetek hibákat. Annyiszor megfogadtam már, hogy nem adom ki magam, nem árulom el a titkaimat. Most megint közel engedtem magamhoz valakit, és nem tudom, jól tettem-e.
Egyfajta késztetést érzek arra, hogy tudjon a belső dolgaimról. A józan eszem tiltakozik, még emlékszik arra, hogy mennyire fájt, mikor legutóbb bántottak, a seb viszont már halványult annyira, hogy a szívem akarata legyen erősebb. Engedek a csábításnak, teljesen kiadom magam, leengedem a védőbástyáimat, hagyom, hogy sodorjon az ár. Kérhet bármit, teljesítem. Irányíthat. Azt teszi velem, amit akar. Magával ragad, felrepít, szárnyalok a közelében. Szabadabbnak érzem magam, mint a madarak mikor repülnek.
De közben félek. Ha eltűnik a közelemből, akkor lezuhanok, meghalok. Ha elenged, lezuhanok, meghalok. Nem ismerem régóta, alig tudok róla valamit, nem ismerem a szokásait,a kedvenc italát,de még azt sem tudom ,hogy hason vagy háton szokott-e aludni. Nem enged közel magához, én mégis bízom benne. Nem tudom, mit akar.
Én csak egy picit önfeledten boldog akarok lenni. Nem gondolni a jövő buktatóira, a jelen problémáira,a múlt dolgaira. Csak rá akarok koncentrálni,nem félni attól,hogy szerinte is van-e olyan,hogy „mi”,vagy tart-e elég szépnek,vonzónak,és a belsőm is megfelel-e neki?
Semmit nem akarok rákényszeríteni, azt viszont nem kérdőjelezem meg, hogy amit ő akar, az helyes-e. Ő úgy tökéletes, ahogy van. Az apróbb hibái teszik azzá. Szeretném, ha ő is tökéletesnek tartana engem.
Félek. Meddig fog tartani ez a tökéletesség,mi lesz,ha összeomlik ez a kép,mit fogok csinálni, ha nem működik?
A látszat sokáig fenntartható, de nekem érzelmek kellenek. Tudom,hogy sokat várok tőle,egy bonyolult emberi érzést,a szerelmet,de cserébe bármit megkaphat,legfőképp engem testestől-lelkestől. Rábízom magam, pedig nem szabadna.
Félek. Csak egy idézet jut eszembe Kosztolányitól:
”Egyetlen ideált sem szabad megvalósítani. Akkor vége. Csak maradjon fönn a felhők között. Úgy hat és úgy él. ”
Félek. Nincs olyan, hogy tökéletes. Félek, ha megkapom őt, akkor bebizonyítja ezt nekem. Akkor miben higgyek azután?!
Hasonló történetek
5399
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
2680
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Hmmm…
Esküszöm, meglepődök magamon, de ez tetszett. Mégis fejlődsz? Bravó, csak így tovább.

Bogyó ·
hmmm a témája nagyon nagyon jó...de a fogalmazáson lehetne javítani...nem lehet átérezni a fájdalmát...
story:10
fogalmazás:6

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: