Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Félek a kollégiumtól...

Otthon:
Mindig arra vágyom, hogy itthon legyek, hogy a kopár hétköznapok átváltsanak nevetésbe.
A kollégium elpusztított. Mindig azt mondták, hogy legyek örökké vidám, s ha hazaértem, boldog voltam, hogy elmenekülhettem a kényszermosolyok világából.
Ám ma reggel a tükör előtt megpillantottam a torz vigyort, melyet annyira gyűlölök.
Megváltoztattak,s többé nem kacaghatok, nem élhetek anélkül, hogy ne jutna eszembe, talán ez a valaki nem is én vagyok...
Bárhová megyek is, csak a hideg téllel találom magam szembe, s nem lelek menedéket.
Úgy érzem, bezártak, s a felhőtlen nevetés gyakran tébolyba fullad.
A hétvégék is csak elmúlnak, s nem célom többé, hogy hazamenjek. Értük sem érdemes élnem.
Szeretnék végre kiutat találni ebből az erőltetett vidámságból, de nem engedik, s már a sírás sem nyújt vigaszt.
Rettegek, hogy egyszer belenyugszom,s meg se próbálok többé reményt keresni...
Hasonló történetek
4137
Jelenleg 13 éves vagyok.
4230
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
gomblyuk ·
Hát köszi.
Lány vagyok.
Akkor próbáljatok ki: 5 másik lánnyal.
Van havonta 2 óra kimenőd...
Minden kolesz más.Az enyém szar.
Azért tényleg köszi a kritikát, meg mindent

No0oB ·
Alapvetően minden kollégiumot utálok... De sohasem voltam kollégista,így megtélni sem udom,milyen.De tapasztalataim azt mutatják,hogy vannak,akik eleinte utálják a koleszt,aztán soha nem akarnak elmenni onnét,vannak,akik eleinte kedvelik,de végül megutálják,és menekülnek onnét,vannak,akiknek tetszik a szülőmentes,szabadabb világ,vannak akik nem alkalmasak koleszosnak (természetüknél fogva),vannak,akik sohasem használják ki egy kolesz előnyeit.

Ha Te nem bírod elviselni,változtass rajta.Ha nem tudsz,pech.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: