Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Fekete Pinaszőr

Ezen történet megírásához az ötletet a 2002 augustusi keltezéssel „Fradista” tollából, „Vörös pinaszőr” címmel megjelent írás adta. Gondoltam megosztom az érdeklődőkkel, hogy én annak idején milyen körülmények között láttam először életemben szőrös pinát. Persze a történet elsősorban számomra izgalmas, de remélem nem csak nekem fog meredezni a farkam a kész mű olvasása közben. Ha pedig valakinek megmozdulna a saját emlékezete kérem ragadja meg a klaviatúrát és ossza meg velünk élményeit, ne csak undorító, a baszás mindenféle formáját durván kitálaló áltörténetektől hemzsegjen ez a rovat, hagyjunk helyet a régi szép nosztalgikus emlékeknek is.

Először úttörőtáborba 4. osztályos koromban jutottam el, azért mert jól tanultam, valamint nem utolsósorban, mert a nagybátyám felesége Rózsika néni volt az osztályfőnököm. A hetvenes évek elején még nem szívesen engedték el a szülők az ilyen kisebb gyermekeket távol az otthon melegétől úgymond a nagyvilágba. Ez a „nagyvilág” akkor a Balaton északi partját jelentette. Végül is egész tanéven át történő győzködés után rajtam kívül még három osztálytársamat Tibit, aki a legjobb képességű volt, és Pistát, engedték el, továbbá még Miska lehetett ott a csapatban kizárólag a sporteredményei miatt. A 4. b osztályból is jöttek még ketten, így lettünk hatan egy faház kis szobájának lakói az úttörőszövetség táborában. A kötelező programok visszagondolva rémisztőek voltak a maguk mozgalmi éneklésével, zászlófelvonással és a szocialista kultúrával mindent átható miliővel. A délutánok és az esték viszont nagyon jól teltek. Ekkor kezdett kinyílni érdeklődési körünk a testi dolgok és –bár akkor még nem tudtuk- a szexualitás iránt.

Szemérmes falusi neveltetésben részesültünk valamennyien, ezért saját magunkon kívül sohasem láttunk meztelenül senkit. Ez már az első este izgalmakat hozott, ami ha a tanító néni tudomására jut, talán haza is zavarnak bennünket erkölcstelen viselkedés miatt. Mi ugyanis tízéves fiúkat meghazudtolva szépen sztriptízt rendeztünk egymás előtt a hálószobánkban, majd vonalzóval méregettük kakaskodó kis pöcsünket. Rém izgalmakat váltott ki a zuhanyzás is, mert találkoztunk nálunk idősebb fiúkkal akiknek persze jóval nagyobb szerszám lógott a lábaik között a szőrcsomókról nem is beszélve. Tibi aki, mint említettem a legokosabb volt köztünk, ekkor már rendelkezett alapismeretekkel a bátyja révén. A takarodó után összebújt a szoba és kiselőadást hallhattunk a fasz meg a here szerepéről, a lányok pinájának vázlatos anatómiájáról és a legizgalmasabb témáról: a baszásról. Kiderült számomra ekkor a nagy titok, hogy a csajoknak, hasonlóan a zuhanyzóban látott fiúkhoz egy idő után bizony szőrös lesz a pinájuk. Meztelen csupasz lányt otthon –a vörös hajú kishúgomat- már láttam, ezért ez a felismerés roppant megmozgatta a fantáziámat, no meg feltételezem a többiekét is.

Belegondoltam abba, hogy ha tényleg igaz az, hogy a pinaszőr színe megegyezik a hajszínnel, milyen csúnyán fog kinézni vörös pinával. Mivel 13-14 éves csinos lányok is tartózkodtak a táborban ettől az estétől fogva mindent a kukkolásnak vetettünk alá, szőrös pinát akart látni minden lakótársam. Túl sok lehetőségünk persze nem akadt a cselekvésre mert mikor strandolni mentünk mindenki a gondosan bezárt szobájában öltözött át fürdőruhára. Legföljebb a bikini alól kikandikáló szőrszálakat vizslathattuk (mert punci borotválásnak ekkor még híre-hamva sem volt), de ezzel nem elégedhettünk meg. Az igazi áttörést az a felfedezés jelentette, hogy az udvari tusoló fala amely lemezből készült, egyik helyen vagy két centi híján nem illeszkedett. Ráadásul ez a rés a táborkerítés felőli oldalon volt, szóval ha valaki oda hátra ment nem tűnt fel senkinek. Csak az oda és visszaútra kellett nagyon vigyázni, mert lebukás esetén elég nyilvánvaló lett volna mit keres az ember azon a félreeső helyen. Megbeszéltük a társakkal, hogy mindig egyesével közelítjük meg a kukkolópontot, mert a csoportos izgatott járkálás esetleg feltűnhetett volna a tanároknak.

A zuhanyzási időt a diákságnak mindig világosban este 7 és 8 között biztosították, ezután következtek a tanárok és a felnőtt kísérők míg nekünk meg a takarodót szigorúan be kellett tartani. Tízperces váltásokkal sompolyogtunk a lyukhoz, hogy aztán várjuk, és szerencsés esetben lássuk a csodát. Mi nem a tanárokra voltunk kíváncsiak, meg a takarodó utáni mászkálásból óriási balhékat csaptak, szigorú büntetéssel. Tehát a velünk táborozó lányokra vetettük ki a hálót, akik nagyobb része velünk hasonló korban járt. Az első ilyen rám eső látogatáskor nekem pont nem volt szerencsém, mert csak kis pisiseket láttam egy része azoknak is fürdőruhában zuhanyozott. Misi barátom viszont megcsípte az iskola akkortájt legszebb lányát a fekete hosszú hajú és nagyon karcsú 8. osztályos Anikót. Szájtátva hallgattuk a paplan alatt beszámolóját a lába között megbújó fekete őserdőről. Óriási lett bennem a vágy arra, hogy ezt a saját szememmel is láthassam. Több próbálkozás után melyek során két csupasz puncit, egy kósza barna szőrszálakkal tarkított pinájú de arcra nagyon csúnya, valamint több fürdőruhában tusoló (micsoda prüdéria és szemérmesség) nagyobb csajszit megtekinthettem, megérkezett akire vártam.

Anikó hosszú fehér köntösben lépett be az ajtón, volt a fal mellett több szék illetve fogas a ruháknak, ő pont azt választotta amelyikre legjobb volt a rálátás. A köntöst felakasztotta a fogasra, majd minden teketóriázás nélkül előbb a bikini felsőjét, majd az alsóját is lehúzta formás vékony testéről. Nekem a fal túloldalán szaporább lett a légzésem és a faszom is keményedni kezdett. A kis hegyes melleire csorgatott egy kis folyékony szappant, majd beállt a középső tusoló alá és megnyitotta a csapot. Ekkor szemben állt meg velem és a lába között megjelent életem első dús fekete szőrű, első látásra hatalmasnak tűnő, szabályos fordított háromszög alakú muffja. A szőrszálak közé is becsorgatta a tisztálkodó szert, majd szép lassan szétkente, és úgy tűnt simogatja magát. Az ujjai végigsimították testét, kissé terpeszállásba állt és benyúlt a pinavágatba. Leguggolt és a szappanos keze megkereste a seggvájatát is. Közben a másik két zuhanyfülkébe is megérkeztek kukkolásom áldozatai. Az egyik osztálytársam Aranka, aki szintén meztelenül állt velem szemben csak éppen neki teljesen szőrtelen volt a pinája a mellbimbói viszont már mintha kissé kitüremkedtek volna. A harmadik zuhanytálca Bettié lett, aki szintén még a serdülés kezdetén tartott, apróbb pihék jelezték azért, hogy egyszer majd neki is olyan fekete bozontos szőrös puncija lesz, mint a mellette állónak. Betti úgy látszik eltévesztette az ajtót, mert a csap megnyitása után szétnyitotta lábait és hatalmasat pisilt állva a zuhanyzótálca lefolyójába. Mikor megállt a pisi sugár a pinájából beszappanozott kezét végighúzta a pisilő lyukán. Azért láttam azt is, hogy elég jól megnézte a két fiatalabb lány a szőrös pinát, nyilván az ő hálószobájukban is hasonló huncutságok mentek, mint a miénkben csak nem tudtunk róla. A törölközés után álmaim hercegnője kiment és soha az életben többé nem láttam sem felöltözve sem meztelenül. Sajnos.
Hasonló történetek
18047
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
29937
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

Livica ·
Egyetértek Takezóval.

Csudri ·
Ez mi?!pfff

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: