Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Fej vagy írás?

Négy órakor vége lett a disconak, a kidobó mesterségéhez híven mindenkit kitessékelt az ajtón és hazament ő is. Ott maradtam az étteremben egyedül, az addig dübörgő zene után most a csend szinte fájt. Mire lestandoltam, rendberaktam a pultot, bezártam az ajtókat, addigra már elmúlt félhat. Ballagva, egyedül andalogva indultam el a főutcán. Világos volt, ébredezett a város. Szerettem ezeket a reggeleket, mert egy megmagyarázhatatlan belsőharmóniára hangolt, ahogy a halvány reggeli napfényben az emberek kiskosárral, biciklivel igyekeztek a piacra, remélve, hogy a legfrissebb zöldséget, húst sikerül megvenni a vasárnapi nagyebédhez. Csend volt, a kutyák még nem ugattak, mert kidühöngték magukat éjjel, a részegek ugatásával. A cigiszagtól bűzlő fehéringem sem zavart a magányosan boldog reggel megélésében. Egy közlekedési és egy gondolati kereszteződéshez érkeztem, döntenem kellett, ha Andihoz akarok menni, akkor balra kell letérnem, ha Katit szeretném meglátogatni, akkor jobbra veszem az irányt. Hazamenni semmiképpen nem akartam, ezért némi eszelés után úgy döntöttem, hogy feldobok egy pénzt. Ha fej akkor Andi, ha írás, akkor Katalin. Nagyon macsónak tűnt a gondolat, hogy így dönthetek, két gyönyörű lány között.

A főiskolás éveim elején sokat csajoztam, buliztam, párszor előfordult, hogy több csuporból is fogyasztottam a szex pazar nektárját. Ezen kissé elméláztam, de a kezem gyorsabban forgott, mint az agyam, mert a húszas megcsillant a fejem felett, és már le is csaptam a balkezemre. FEJ! Hímsoviniszta mosollyal indultam balfelé. Útközben megálltam a pékségnél, bár nem voltam éhes, de gondoltam Andi örülne egy kis friss reggelinek. Be is tértem és összevásároltam mindenféle péksüteményt, kakaót, tejet. A bolt mellet egy nénike árult mezei virágot, vettem is három kisebb csokrot, amit egybeköttettem vele, így mutatósabb volt. A kívánatos reggelivel és a virággal kissé sűríteni akartam magamban a pénzfeldobós választás híg romantikáját. Tudtam, hogy Andi ezt sosem tudja meg, éreztem is némi lelkiismeret furdalást, bevallom nem sokat.

Végre az albérlethez értem, tudtam, hogy egyedül van, mert hétvégére csak ő szokott az albiban maradni, a csoporttársai mind otthon töltötték a tanításmentes napokat. Kapcsolatunk bimbózó volt, egy-két csók csattant el, más még nem történt, de valószínű volt, hogy viszonyunk már megérett a szexre. A csengetésre némi matatás volt a válasz, majd kinyílt az ajtó, Andi álomszemű hunyorgással kukucskált ki a résen. Nagyon megörült nekem, gyorsan a nyakamba is ugrott, átölelt, ahogy hozzám simult, éreztem rajta az alvás melegét, illatát. Átadtam a virágot, és a reggelit, nagyon örült neki, de úgy tűnt, hogy nekem még jobban, mert inkább velem törődött. Becibált az ágyba, lerángatta rólam az ingemet, majd megjegyezte, hogy nem bánná, ha lezuhanyoznék, mert meghal a cigifüsttől, ami kocsmaszaggal keveredve belőlem áradt. Egyetértettem, így kaptam egy törölközőt és elhúztam tisztálkodni. A forró zuhany kicsit frissített rajtam, gondoltam a hajamat is megmosom, így csukott szemel álltam a kádban, miközben samponoztam a sörényemet. Nagy meglepetésemre egy puha, meleg ajkat éreztem a péniszemre rácsusszanni, majd le, majd ismét fel, kinyitottam a szemem, és láttam, hogy az addigra már megkövült hímtagomon Andi játszik finom, lágy ritmusban.

Gyorsan visszacsuktam a szemem, de nem azért, mert nem volt a látvány elragadó, hanem mert csípte a szememet a sampon. Hihetetlenül jó érzés volt, leginkább azért, mert váratlanul ért. Leöblítettem a hajam, vigyázva, hogy meg ne zavarjam serénykedésében. Mikor már nem voltam habos, magamhoz vontam csupasz testét, és vadul csókolózni kezdtünk. Közben el sem engedte a férfiasságomat, élvezettel masszírozta, magához dörzsölte. Közben én a feneke felől próbáltam megközelíteni az édes punciját. Sikertelenül, ezért kicsit eltoltam magamtól, amit ő megjátszott morcossággal egy NAAA! kíséretében vissza akart utasítani. De hamar oldódott az álellenkezés, ballábát felhúzva elétérdeltem, és elkezdtem minden bevezetés nélkül nyalni a csupasz szeméremajkait. Gyorsan forgattam a nyelvem nem törődve semmivel, annyira kívántam, hogy szinte már fájt. Fantasztikus íze volt, nem bírtam abbahagyni, ő nagyokat sóhajtozva, fejét hátracsapva próbált megkapaszkodni a víztől síkos csempefalon, sikertelenül. Jobbkezemmel a fenekéhez tapadva adtam neki biztosabb támaszt, mert a térdei már rogyadoztak a gyönyörtől. A gyakori és annál gyorsabb nyelvelésnek köszönhetően, néhány perccel később, hangszálszaggató orgazmus törte össze erejét s rongybabaként csuklott össze, majd a karjaimba zuhant. Puncija nedveitől elázott ajkaimmal csókolgattam a nyakát, arcát, ahol értem.

Minden puszi erőt töltött belé, de hagyta, hogy kényeztessem még. Addigra az izgalomtól kibírható görcsben állt a nyakam, a nem éppen kényelmes orális szeretkezés után, ezért szeretőmet felnyaláboltam, és a szoba felé indultam ellágyult testével. Leültettem az ágy szélére, láttam a szemén az elcsigázottságot, de a pilledtséget már megjátszotta, azt akarta, hogy még-még kényeztessem. Egy törölközővel érzékien szárazra simogattam nedves bőrét, majd egy krémmel lassan bekentem a vállát, nyakát és a mellkasa fölötti kis gödröcskét, ami a kedvencem volt a testén. Több erotika volt abban a kis mélyedésben, mint egy szexfilmben, imádtam. Eldőlt, mint egy zsák, hasra fordult, jelezve, hogy a popsijára, hátára, combjára is juttassak a krémből. Természetesen kenegetni kezdtem, ráültem a két kis dombra, és lassan masszíroztam, haladva egyre lejjebb kissé megemelkedve, hogy mindenhova jusson abból a flakonból. Ahogy a krémes ujjammal óvatosan bekalandoztam az ánuszába, nagyokat nyögött, és élvezte a lassú mozdulataimat. Bekentem a gátját is, jutott mindenhova, amit ő folytonos nyögésekkel nyugtázott. Kicsit oldalra fordult, de csak addig amíg a kezem kicsusszant a lyukaiból, majd visszahengeredett a hasára.

Élveztem a látványt, bár kicsit már bosszantott, hogy én még mindig csak meredezek, ő pedig már túl van egy orgazmuson és közelít a következőhöz, de a méltatlankodásra nem hagyott sok időt, mert picit megemelte a popsiját, így kérte, hogy hatoljak belé. Nem kellett sokat várnia, azonnal rajtoltam is hátulról. Lassan, keresve a megfelelő utat, beléhatoltam. Öle forró volt, szinte égetett, és olyan szűk, hogy egy pillanatra elbizonytalanodtam, nem az ánuszának várát vettem e be. De nem, csodálatos érzés volt, ahogy a rám mintázott barlangja utat engedett sóvárgó vágyaimnak. Pár mozdulat után hátranyúlt, és kezét a csípőmre helyezte, és erővel megállította a lassú csúszkát. Először nem értettem, de hamar rájöttem, hogy így akar érezni. Olyan hüvelymozgást produkált, ami hihetetlen élményt nyújtott mindkettőnknek. Az idő megállt, a tér már nem létezett, csak a szorító és ernyedő mozgás maradt számomra, másra nem tudtam figyelni. Szobrok voltunk, némák, pillanatképnek tűnő egyetlen egybeforrt élő vágy voltunk. Dermedten szeretkeztünk, eltartott egy jó darabig, majd a mozdulatlanság nyugalmából kizökkentve hirtelen elementáris erővel tört rám az orgazmus, valahonnan a kisagyam irányából jött egy gyorsvonat sebességével, megállíthatatlanul. Egy önkéntelen mozdulattal, erővel nyomultam előre, aminek a következménye az lett, hogy egy sikoltással kedvesem is felszállt a gőzösömre és elsuhant velem a távoli, ködbeburkolt beteljesülés peronja felé. Az orgazmustól kifeszítve, megmerevedve mozdulatlanul maradtunk néhány másodpercig, majd ráomlottam.

A pihegését éreztem a mellkasomon, felkönyököltem, hogy kaphasson levegőt, csak a lélegzésünk hallatszott, közben kavarogtak bennem az érzések, gondolatok. Addig nem éreztem olyan csodát, nem is sejtettem, hogy egy szeretkezés lehet ennyire érzéki is. Tudtam, hogy nem volt még soha vaginális orgazmusa, ezért úgy éreztem, mintha én vettem volna el a szüzességét.
Oldalra dőltem kedvesem mellé, ő hanyatt fordult, és hozzám bújt. Nem beszéltünk, nem is kellett szó, az érzés kifejezéséhez, mindketten tudtuk, hogy ez egy olyan élmény volt, amiről nem lehet beszélni, nem lehet annyival elintézni, hogy neked is jó volt, meg nekem is, ezt át kellett élni ahhoz, hogy attól kezdve el se akarjunk szakadni egymástól.

Két évig együtt jártunk, szinte együtt éltünk. De az első reggel élményét soha nem sikerült megismételni. Sok szép napot töltöttünk együtt, de valami mindig hiányzott a kapcsolatunkból, ma sem tudom, hogy mi volt az. Szakításunk után fél évvel elsöprő szerelembe estem. A történet elején szereplő Kati egészen más volt. Természetes, jó humorú, szellemes, intelligens lány. Korábban csak azt láttam benne, hogy milyen gyönyörű, hogy milyen jó az ágyban. Kellett az a két év, hogy felnőjek egy harmonikus párkapcsolathoz. Ami sikerült is, hiszen a legtökéletesebb bizonyíték, hogy Kati szült nekem két gyönyörű lányt és változatlanul szerelmes a házasságom. A szerencsés sorsomat, akkor reggel az a pénz döntötte el, hogy Andihoz mentem, mert így volt időm mellette megkomolyodni és hagyni, hogy a sors szele a házasság magasztos tengerébe sodorjon. Nem tudom, most hol tartanék, ha írás lett volna...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Czumy ·
Zorgo!

Gratulálok a történethez, naggggyon jó!!!! :blush:
A Katival töltött meghitt perceitekről is olvashatunk majd (egyszer, valamikor)?? :wink:

Piros Pille ·
Szia Zorgo!
Egy gyönge pillanatomban megszüntettem a pille ládám, és vele az összes címet:(.
Légy üdvözölve.:)

A történet is nagyon jó, ha valaki még nem olvasta, tegye meg.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: