Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Fantázia 2

Az egyik kirándulásunk alkalmával egy kastély mellett robbant le az autónk. Este 8-at mutatott az óra és arra gondoltam, mennyit kell vajon gyalogolni a szervizig? A barátnőm ekkor egy mentő ötletet súgott a fülembe, mint egy múzsa. Arra gondolt, miért nem kopogtatunk be a kastélyba? Ahogy elnéztem a helyet nem igazán tűnt lakottnak. Sőt nagyon lepusztult állapotban volt,
- Tán nem is laknak bent - szóltam kedvesemhez
- Azért egy próbát megér, nem? Így kézen fogva egymást, sétáltunk a ház felé. Séta közben átöleltem a tündéri leányt, s a kezem automatikusan elindult szokásos útjára a szerelmem testén.

Ez a szokás már régi játék volt közöttünk, én simogattam, fogdostam, ahol értem, a szívem megpróbált védekezni a kezem ellen. Természetesen csak annyira védekezett, nehogy abbahagyjam a fogdosást, mert őt is izgatta ez a játék. Elértük a bejáratot s kopogtattunk, nagy meglepetésre egy idősödő apó nyitott ajtót s invitált be minket.
- Igen van telefonom - válaszolt kérdésemre majd hozzátette, - de sajnos nem fog kijönni a szerelő, ugyanis babona övezi e házat! Ne is reménykedjünk, csak holnap reggel legkorábban – szólt házigazdánk. És valóban így is lett. A szerelő elmondta, ne is reménykedjek, majd holnap – és letette a telefont.
- Mi ez a maradi babonaság? – fordultam házigazdánkhoz.
- Tudja uram, annak előtte itt egy földesúr lakott, - kezdett bele a mesébe az öreg, s mi ámulva hallgattuk a történetet.

Az uraság nagyon de nagyon szerette a nőket! Szerette őket cirógatni, simogatni, meg ugyebár a kupakolást is igen díjazta. Ha egy csinos leány férjhez akart menni, számolnia kellett az első éjszaka jogával. Ha csúnyácska volt a leány az se volt bíz biztonságba! De az máshogyan járt! – na gondoltam valami perverz földesúr, de csodák - csodája máshogy alakult a történet. A csúnya lányok idejöttek, majd illatos fürdőt vettek. Miután alaposan megfürödtek, mert ugye abban az időben ez „néha” elmaradt, a földesúrral bezárkóztak a szobába. Na azt tudniuk kell, hogy a földesúr szeretett kísérletezni a nők erogén zónáival. Arra akart rájönni, hogy a nemi szervek érintése nélkül el tudja-e juttatni a nőket az orgazmusig. Hát ez a nagy titok, de nem hiszik el az emberek. Inkább valami titkos kínzókamrára gondolnak, meg mindenféle butaságra!

Persze a lányok, akik itt jártak, nem árulták el a dolgokat csak talányosan hallgattak, vagy irultak – pirultak! Na most önökön a sor, itt maradnak éjszakára?
- Természetesen, - szóltam nagy bátran, de nem sejthettem előre a dolgokat. Miután bőséges vacsorát kaptunk, s a vacsi alatt bőbeszédű bácsika elmondott egy-két pikáns részletet is a földesúr dolgairól. Arra a kérdésemre, hogy ő honnan tudja ilyen pontosan a dolgokat? -csak sejtelmesen mosolygott. Miután megétkeztünk a drága tündérem ásítozni kezdett, s azután tudakolózott, hol fekhetnénk le. A házigazda felkísért minket az emeleten lévő szobák egyikébe. Mikor kifelé ment megjegyezte, reggel ne is keressük, mert ő korán elmegy, mondta mosolyogva, - csak csapják be az ajtót – s kiment a szobából.

Mint kiderül a következőkből, hogy a kis tündér nem is álmos volt, csak nagyon felizgatta a történet! Szó nélkül rám vetette magát, s a lendülettől elestünk. Elestemben a fejemet beverve elájultam. Jó kis éjszaka igaz? Mikor felébredtem nem bírtam mozogni, csak nem komoly a baj? Villant át az agyamon, de egyből jött is a válasz. Az aggódó kedvesem hajolt fölém, s azt tudakolta, jól vagyok-e? Mikor bólintottam közölte velem, hogy megkötözött, s csak akkor hajlandó kioldozni, ha belemegyek a kitalált játékába. Én nem akartam semmi rosszat, de ez egy kicsit erős.
- Talán meg akarsz verni? – kérdeztem - Nem drágám az engem nem izgat, de mi lenne, ha te lennél a földesúr? Te nem akarsz rájönni a titokra?
- Milyen titokra gondolsz?
- Hát, amire a földesúr kereste a választ.

Na most mit tegyek? Hát persze, hogy belementem a játékba! Ki az, aki ilyen lehetőséget kihagyna? Kioldozott a kedvesem, s meglepődött az arcom láttán. Mikor felálltam mérgesen rászóltam,
- Mit képzelsz te cseléd, hogy van merszed az urad szemébe nézni mikor még nem tisztálkodtál meg, s le sem vetted e paraszti gúnyát? Erre kedvesem elmosolyodva lehajtotta a fejét s csöndesen így felelt.
- Bocsánatodért esedezem jó uram, de nem volt mit felvennem fürdés után, így a ruhámba visszabújtam.
- Úgy szóval fürödtél?
- Igen.
- Akkor megbocsátok leányom, de hamar vetkőzz le meztelenre, mert ami most következik ahhoz nem kell ruha!

Kedvesem annyira beleélte magát a játékba, hogy már én is elhittem, Én vagyok az ÚR! Oly jól játszotta a jobbágy leányt ki az első éjszakára készül, hogy szinte, mint valami időgép visszaröppentünk 100-200 évet! Irult - pirult és vetkőzni kezdett, én csak bámultam, mily szép a teste, gyönyörű hajlatai vannak, csodás keble, ívelt popsija, a csípője akár a nádszál! Mikor végzett a vetkőzéssel kértem üljön az ágyra, odalépve simogattam a selymes haját, szép mondhatnám angyali arcát. A lány a simogatás hatására kezdett megnyugodni. Már nem reszketett oly nagyon, nem is akart elhúzódni simogatásom elöl. Váratlanul megszólalt
- Arra kérem jó uram, ne bántson nagyon.
- Már miért bántanálak leányom? – hökkentem meg
- Hát mind azt mondják a népek, hogy ön kegyetlen!
- Ezt mondják az emberek? – lepődtem meg s egy hatalmas hahotát engedtem ki magamból. - Hát egy lány sem árulta még el, hogy mi szokott történni nálam?
- Nem nagyuram, csak hallgatnak és pirulnak!

A kis huncutok gondolta, nem árulják el, mit kaptak tőlem, de nem bántam, mert ez csak az én malmomra hajtja a vizet. Mosolyogva előhúztam egy tollat a hátam mögül, - Látod? Ez az én korbácsom! Én csak rá szeretnék jönni valamire, ami izgatja a fantáziám! De ezzel nem bántok senkit! Ha nem tetszik a dolog csak szólnod kell, én azonnal abbahagyom és nem foglak érte bántani! Benne vagy?
- Igen nagyuram, kezdhetjük! Ekkor hanyatt döntöttem finoman, óvatosan, s eligazgattam, hogy kényelmesen feküdjön az ágyon. Majd megcsókoltam rózsás ajkait, eleinte egy kicsit félszegen viszonozta, de mikor a tollat megérezte a testén kezdett beindulni. Ugyanis elkezdtem játékomat, ami abból állt, hogy meg akartam keresni a nőkön található összes erogén zónát, amit a testen csak fellelek. Már rengeteget kísérleteztem, de sajnos minden egyes nőn más és más erogén területet fedeztem fel.

Most például elég volt csak megérinteni a leány nyakacskáját a tollal és máris hallottam a sóhajtozását,
- Ez kellemes nagyuram, ha csak ennyi, akkor tán máskor is eljövök, de kérem, ne kínozzon már, mert a vágytól lassan megőrülök. Én hajthatatlanul simogattam a csodás testét. Minden porcikáját fel akartam fedezni, ezért a tollal elkezdtem a cirógatást. A nyakáról lassan haladtam a szegycsonthoz vigyázva, hogy a melleket ne érintsem, ugyanis a lány egyik elődje szó nélkül eljutott az élvezet csúcsára, csak azzal, hogy a mellét cirógattam. Igaz meg is csókolgattam őket, mert oly gyönyörűen álltak a kis bimbók. A leány tovább sóhajtozott s mikor a két mell között járt a toll, már zihálva szedte a levegőt, szinte könyörögtek mellei kicsiny bimbói az érintésért, de én még ellenálltam nekik, bár nagyon nehezen! Most közvetlen a mell alatti részt cirógattam, s közben remegve néztem a reakcióit. A mellek gyors ütemben emelkednek, a törzse próbált úgy mozogni, hogy a toll a melleket érje. De nem engedtem, egy kis játék gondoltam, de ő nem így gondolta, egy hirtelen mozdulattal elkapta kezem, s a combjai közé akarta rántani, de ellenálltam szerencsére, mert mikor kezem elkapva rángatott öle felé csak a tollvég ért hozzá gyönyörű hosszú combja belső feléhez.

Egy kis sikoly jelezte nekem, ez nagyon érzékeny területe, talán itt ki lehet próbálni elméletem. Meg kértem arra, forduljon a hasára, s a cirógatást átteszem a hátára. Most is a nyaktól indulta lefelé, s cirógatásom hatására már remegett a gyönyörű tündér. Ilyen még nem történt a kísérleteim közben, a leány hírtelen elkezdett dorombolni. Isten a tanúm, dorombolt, mint egy kiscica. A toll a lapockáin járta a táncát, minél lejjebb jutottam, annál hangosabb lett a dorombolás a kedves tündér torkában. Mikor leértem csípőjére elindultam az oldalán felfelé. A halk hang gyengült, lejjebb jutván erősödött. Na most mihez kezdjek? –gondolkoztam, s közben véletlenül megfogtam a hosszú combokat. Mikor ujjam hozzáért a comb belső feléhez a lány egy sikoly következtében elájult! Megijedtem, mert nem tudtam mi történt!

Megijesztettem tán? A válasz hamar jött mikor felébredt kis tündérem. Kiderült, ilyen csodás élvezetben még nem volt része! A toll és az érintésem anélkül vitte a csúcsra, hogy a vénuszdombbal övezett csiklójához és hüvelyéhez hozzáértem volna! A lány kért meg arra, hogy ismét kezdjem el rajta a kísérletem, de ha lehet, akkor mást is vessek be.
- Mire gondolsz tündérke? –kérdeztem
- Hát arra, ami a nadrágjában van s a nyelve is arra való! –mondta a lány.
- Ezek szerint te nem is vagy oly ártatlan? –kérdeztem
- Szűz vagyok jó uram, de nem ártatlan. Ugyan is a bíró fia nyáron megtanított egy-két furfangra amit a városban tanult! –közölte velem
- Ház ez szép, és nekem is megmutatod a tanultakat?
- Ha akarja kegyelmed.

Erre felugrott az ágyról és elém állva kezdte gombolni az ingemet. Egy hirtelen ötlettel a kezébe kapta a tollat és most ő kezdte el a cirógatást vele! Az érzés fenséges volt, mondhatnám gyönyörű. Gyorsan elvettem én is egy tollat és cirógattam a kedves hátát, nyakát, arcát, mellét, egyszóval, ahol csak értem, minden porcikáját! Így vetkőztettük egymást, előbb a tollal, majd kézzel s nyelvvel cirógattam, ahol értem. A mellbimbókat óvatosan nyelvem hegyével cirógattam, míg kezem gyönyörű fenekén járt. Ő közben hámozta róla a nadrágot, s a tollat járatta szabaddá vált bőrömön. Hihetetlen izgalom járta át és át testemet, de gondolom Őt sem hagyta hidegen az én ténykedésem, mert amilyen hangokat hallatott még nem hallottam szeretkezés közben! A kísérletemről rég elfelejtkezve adta át magam az élvezetnek. Nem tudtam de nem is akartam gondolkozni. Hírtelen a kiszabadult péniszemen éreztem cirógatást, de eldönteni nem tudtam, toll –e vagy valami más?

Lenézve őrjítő látvány fogadott, kis tündérem szájával kényeztette makkom, közben a törzsét simogatta tollal. Hát ezt ki kell próbálni, mert elmondani nem lehet! Gyorsan lefeküdtem, mert én is ki akartam próbálni e cirógatást a csodás testen! 69–es pózban feküdtünk így hozzáfértem gyönyörű popsijához, vénuszdombjához és a combok belső feléhez is. Nyelvem rátalált ízletes csiklójára miközben tollammal cirókáztam combjain. Azt az őrületes táncot, amit kedvesem ját a fenekével, szinte hihetetlen tempóval, még álmaimban sem gondoltam volna. Ekkor csoda történt. Az orgazmusom hihetetlen érzéssel tört rám, mert a tollal feneket kezdte el cirógatni szinte minden hol. Nem tudtam visszatartani maga, magom, mint megállíthatatlan özönvíz tört elő belőlem, kedvesem nem kis örömére! Most rajtam volt a sor, hogy kedvesem eljusson azokra a fellegekre, ahol én voltam az előbb. Arra a kérdésemre, -mit szeretne? –mit csináljak? Csak talányosan mosolyogva felemelte a tollat és sejtelmesen mosolygott! Én elvéve tőle cirógattam, simogattam a testét csókoltam minden négyzetcentiméterét, egészen reggelig!

Mikor reggel karikás szemmel dudaszóra kimentünk a kastélyból egy 50 év körüli úr fogadott mondván ő a szerelő.
- Árulják már el nekem, hol aludtak? –kérdezte
- Hát a kastélyban. –feleltem, - Az apóka beengedett és ráadásul finom vacsorával kínált minket, és elmondta milyen babonásak önök!
- Hát ezt nem igazán értem! –mondta
- Ugyan is a kastély már 50-60 éve üresen áll!
- Mióta a földesúr meghalt és nem maradt utána örökös az enyészeté lett! Na ekkor kezdett nagyra nőni a szám s kedvesem is ijedten bújt karjaimba!
- -Akkor most mi van?
- Itt alszunk ma is? –kérdeztem kedvesem, de ő csak megrázkódott és nemet intett fejével.
- Nem drágám de azt nem gondoltam volna, hogy az egyik legszebb szeretkezést egy kísértetnek köszönhetünk.

Az autót elvontatta és megcsinálta a szerelő, közben elmondta milyen szerencsések vagyunk ugyan is már sok szép és fiatal lány tűnt el a kastély körül. Adjunk hálát az Úrnak, hogy megúsztuk e kalandot. Mi sejtelmesen mosolyogtunk, és integetve elbúcsúztunk e sejtelmes helytől.

Az olvasóra bízom történetemet, tanulság levonása céljából! Vajon el lehet juttatni egy nőt cirógatással az orgazmusig? Én és kedvesem már tudjuk a választ. Önökön a sor! Remélem, önöknél is van otthon egy toll!

Imre
Hasonló történetek
25063
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
29925
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
További hozzászólások »
MARVIN ·
Nagyon jó, csak kicsit sok a "sejtelmes". Nevekkel is könnyebben érthetö lett volna.



Ennyit a hibákról. Pozitívumot meg csak a kedvem nem hagy írni. :)

Dzsoni ·
Mustjellegu történetek, de jo bor forrhat ki belölük.

boroka ·
A Fantaziak kozul a legjobb.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: