Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Fantázia 1

Régóta vágyom már, hogy egy nő szeméremdombját nyalogassam, vagy ő nyaljon ki engem. Furcsa, de már talán gyermekként is bennem volt a vonzódás a női mell iránt. Soha nem állítanám, hogy leszbikus lennénk, sőt imádom szopni a faszt, nézni, ahogy duzzad, és lüktet, mielőtt teleélvezné az arcomat. Tehát egyszerűen csak egy szexőrült kis liba vagyok, aki a szex minden fajtájából szeretné rendesen kivenni a részét. Ha egyedül vagyok otthon, gyakran maszturbálok és éppen ma az általatok írt történetek repítettek a csúcsra. Most itt ülök a gép előtt és a puncilétől nedves ujjaimmal verem a klaviatúrát. (Ó bárcsak valaki rám verne valamit!) Ezek a barátnős történetek mindig lázbahoznak… Sajnos személyes tapasztalattal nem szolgálhatok, de remélem, megelégszetek a fantáziám szüleményeivel is.

Hol is kezdjem.. Magamról csak annyit, hogy fiatal vagyok, hosszú fekete hajam és kék szemem van, na és persze gyönyörű formás melleim. Kívülről szemlélve szerénytelenség nélkül állíthatom, hogy egy nagyon dögös csaj vagyok. Volt már, hogy próbálkoztam női szexpartner kereséssel, de sajnos az első nekem címzett fotó visszarettentett az egésztől. Sajnos túl nagyok az igényeim a leszbi csajok, vagy nagyon fiúsak, vagy egy kicsit dundik, de én csak az olyan csajokra indulok be, akik legalább olyan jó nők, mint én, vagy jobbak is akár.
Vágyok rá, hogy találjak egy ilyen nőt, de ugyanakkor félek is, nehogy kiderüljön, hogy esetleg jobban élvezném, mint egy férfival. Most három személy van a környezetemben, akiről szívesen fantáziálgatnék egy barátnő Laura, egy munkatársnő Betti és a nagyfőnök a vállalati buliról Bálint.( Bálint csupán az öltönye és a hatalomból fakadó szexuális kisugárzása miatt vonz.)

Nemrégiben egy vállalati partin kicsit felöntöttem a garatra és sikerült felhőtlenül jól éreznem magam a vállalati savanyú karrierista libák rosszalló pillantásaitól kísérve. Az egyik munkatársnőmmel, Bettivel nagyon heves táncba kezdtünk a táncparketten. Nem kifejezetten az esetem a csaj, szőke és egy kicsit húsos az én ízlésemnek, de annyira ápolt és szép arcú, hogy valahogy sikerült levennie a lábamról. Táncunk a környezetünkben lévő pasik figyelmét is, felkeltette. A nagyfőnök is többször beállt mellém táncolni, és többször mellém is ült beszélgetni, de én nem tulajdonítottam ennek nagy jelentőséget. Kezdetben azt gondoltam, hogy nem is én hanem Betti az aki iránt igazán érdeklődik. Pedig egy igazi nőként én mindig megérzem, ha valaki vonzónak talál. Ez esetben tévedtem.

Már a vége felé járt a buli, amikor megéreztem, hogy messziről néz engem, és hogy kiugrasszam a nyulat a bokorból, rá sem nézve bedobtam egy igazán szexi tánclépést, ami után azonnal odaállt mellém táncolni. Ekkor már tudtam, hogy ha akarom az enyém lesz. Mindig is egy határozott nő voltam és megszeretem magamnak, ha valaki kellett, most is kezdett előbújni bennem a kisördög. Másnap dolgoztunk Bettivel ezért a hajnali órákban a jó hangulat ellenére haza kellett indulnunk. Induláskor Bálint a főnökúr előzékenyen felajánlotta, hogy szívesen hazaszállít bennünket. Én persze örömmel kaptam az alkalmon és a munkatársnőmet sem kellett sokáig rábeszélni. A főnökúr szép és tágas kocsijában a munkahelyi témákról az italtól megrészegülten finoman a szexszel kapcsolatos témákra tereltem a beszélgetést. Nagyon be voltam indulva, régen nem szexeltem már és szívesen benne lettem volna egy hármas felállásban, mindketten bejöttek nekem.

Szerencsére Betti pont eléggé részeg volt ahhoz, hogy ne lepődjön, meg amikor egy óvatlan pillanatban finoman szájocsókoltam. Visszacsókolt és szenvedélyes csókolózásba kezdtünk a hátsó ülésen. Bevallom volt egy pár perc, amikor egészen elfeledkeztem róla, hogy hol is vagyunk éppen és, hogy valaki néz bennünket. Amikor kinyitottam a szemem, tekintetem a visszapillantó tükörben összekapcsolódott Bálint elfelhősödött tekintetével./ Egy pillanatra felvillant bennem, hogy „érdekes” a vállalati beszámolók közben soha nem láttam még így nézni! Nagyon élvezetes volt a pillanat, éreztem, hogy most nagyon- nagyon rossz kislány vagyok. Továbbcsókoltam és vetkőztetni kezdtem a szexi kis elvarázsolt Bettit, akiről tudtam, hogy még férfi nem tudta soha kielégíteni. Szegényke csak a masztizásban lelte eddig örömét, ami számomra felettébb felháborító volt és úgy éreztem, hogy most itt az idő, hogy ez megváltozzon. Lassan óvatosan kezdtem csókolgatni a testét. Amikor a melléhez értem éreztem, hogy egészen megremeg a testem, és nedves lé csorog végig a combjaim között. Még soha sem volt így orgazmusom, bár szopás közben is már éreztem hasonlót.

Miután, már tudtam másra is figyelni nem csupán Bettike nyálamtól csillogó melleire, észrevettem, hogy az autó megállt egy mellékutcában. A főnökúr lehajtotta az üléseket és a farkát simogatva elégedetten szemlélt bennünket. Bettike egyre nagyobbakat nyögött, ahogy a nadrágját levéve lassan elindultam a nyelvemmel az oly régen áhított szeméremdomb felé. Szépen fazonra nyírt puncija volt, amit mennyei élvezet, volt nyalni. Már a második nyelvcsapásnál Bettike halkan sikkantva összerándult és egy hatalmasat élvezett. Szinte megrészegített a nedvének íze a számban. Nem számítottam rá, hogy viszonozni szeretné, amit eddig tettem vele ezért őrületes gerjedelmemmel, most az eddig csupán szemlélődő főnökúr felé fordultam. Rávetettem magam a farkára és szopni kezdtem, olyan élvezettel, ahogyan csak én tudok szopni. Látszott rajta, hogy mindjárt eldurran, de nem zavart nem lassítottam egy pillanatra sem, annyira felizgatott, hogy ott ült előttem öltönyben és nyakkendőben én meg a számba vehetem a farkát és nézhetem, ahogy zihál és egyre jobban, duzzad a farka és megfeszül a teste, és ráverte a gecijét a melleimre. A ruhám a hajam, mindenem tiszta geci volt, de ez most valahogy nem érdekelt, mert az eddig mellettünk pihegő Bettike elkezdte lenyalogatni a melleimről. Elkezdtem tépni le magamról a ruhát, mert már alig vártam, hogy végre engem is kezelésbe vegyen valaki, mert megőrülök!

És a drága kis Bettike meghálált minden jót, amit adtam neki. Szopta a melleimet és kezével a csiklómat, kezdte masszírozni. Franciázni kezdtünk, de időközben a főnökúr már kész volt a második menetre és miközben én Bettikén feküdtem és a punciját nyaltam, amit ő persze viszonzott is, a főnökúr hátulról a pinámba nyomta kőkemény falloszát. Miközben Bettike nyalt és a főnököm baszott, akkorát élveztem, hogy alig kaptam levegőt. Idővel már egészen összegabalyodtunk mi hárman, már nem is tudtam, hogy hol végződök én és hol kezdődnek ők, csak dugtunk, dugtunk, dugtunk ájulásig…
Hozzászólások
További hozzászólások »
bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: